home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle United - Back To The Top
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United - Back To The Top  (Læst 3509 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Newcastle United - Back To The Top
« : 19 Feb 2007, 22:28 »





Shearer Ny Chef For The Magpies

Søndag den 02-07-06


Newcastles bestyrelsesformand Freddy Shepherd.
Newcastle Uniteds bestyrelse med bestyrelsesformand Freddy Shepherd i spidsen, kunne i dag på et pressemøde præsentere klubbens nye manager nemlig den tidligere Newcastle spiller Alan Shearer. Shearer overtager posten efter at den tidligere manager for the Magpies Glen Roeder i løbet af ugen sagde sit job op. Bruddet mellem Roeder og Newcastle sker ifølge de officielle kilder grundet personlige problemer i Roeders familie, men ifølge BBCs kilder skulle bruddet mellem Roeder og Newcastle skyldes et skænderi mellem Roeder og Shepherd omkring transferbeløb til den kommende sæson.
Roeder ville have et større transferbeløb til rådighed end han fik, og det ville bestyrelsen og især Shepherd ikke være med til, og efter et større skænderi mellem de to herre besluttede begge partner at indstille samarbejdet.

Freddy Shepherd udtalte på dagen pressemøde at han var glad for at det var lykkedes klubben at få overtalt Alan Shearer til at tage plads i det ellers så varme trænersæde i Newcastle. Shepherd udtalte at bestyrelsen havde lagt stor vægt på at man fik en mand som kendte klubben ind og ud godt, og hvem andre en Shearer ville passe perfekt på det. Shearer har underskrevet en 1 årig kontrakt med Newcastle.

Alan Shearer – Newcastles nye manager.
Newcastle Da Shepherd blev spurgt omkring forventninger til den kommende sæson og til den nye manager udtalte Shepherd at man forventede en top 10 placering i den hjemlige liga. Det var det vigtigst for klubben i denne sæson, mens hvad der ellers ville ske i diverse pokalturneringer ville være en ekstra bonus for klubben.
For at opnå klubbens forventninger til den kommende sæson, får Shearer et transferbeløb på 1.730.000 kr. Et beløb som ikke kan ændre da økonomien i Newcastle pt. ikke er til det. Så beskeden var klar til Shearer – hvis han vil have flere penge, må han sælge ud i truppen. Der går allerede rygter om at flere spillere måske er på vej væk fra Newcastle der i blandt det franske talent Charles N’Zogbia som sættes i forbindelse med Tottenham, Chelsea og Inter.

Pressen fik efter præsentationen af Alan Shearer 5 minutter med den nye manager hvor de kunne stille et par spørgsmål. Her er et lille uddrag af et par spørgsmål og svar fra pressemødet:

Paul (Journalist – Spy Sports) – ”Shearer hvordan er det at sidde i managersædet for den klub som nok har betydet mest for dig i din karriere?”

Shearer – ”Det er en dejlig fornemmelse. Jeg havde altid regnet med at vende tilbage til klubben som manager engang, men at det skulle ske så hurtigt efter mit stop som professionel fodboldspiller havde jeg ikke regnet med. Men som sagt er det en dejlig fornemmelse at sidde her, og jeg er klar til den udfordring der venter mig”
George (Journalist – The Daily Mail) – ”Du har jo ikke rigtig nogen manager erfaring før det job. Ser du ikke det som et stort handicap for dig?

Shearer – ”På papiret virker det som et stort handicap, men det vil jeg nu ikke mene det bliver. Jeg har i de sidste år af min karriere fulgt meget med i hvordan tingene bliver gjort på managerfronten især var Bobby Robson en stor mentor da han var i klubben og jeg lærte en masse af ham som jeg er sikker på jeg kan gøre brug af”.

Chris (Journalist – BBC Football) – ” Hvad er dit mål for den kommende sæson med the Magpies?”

Shearer – ”Mit mål for sæsonen med Newcastle er det sammen som Freddy Shepherd tidligere har været inde på. Nemlig at ender i top 10 i the Premiership. Alt andet der kommer til klubben der, vil kun være en ekstra gevinst. Vi er dog også med i europæisk bold, og jeg forventer klart at vi gå videre fra Toto Cuppen og over i UEFA Cuppen. Derefter skal vi bare gøre vores bedste i at repræsentere engelsk fodbold i europæisk sammenhæng.”

Freddy Shepherd rejste sig herefter op fra hans stol og sagde at Shearer ikke ville svare på flere spørgsmål da han havde et arbejde han skulle passe, og spiller pt. ventede på at han ville komme og sætte dagens træning i gang, og så forlod de begge pressemødet.

Shearers officielle debut for Newcastle bliver imod Zeta fra Montenegro lørdag den 15. juli i Toto Cuppen hjemme på St. James Park. Det bliver i denne kamp og en del fremover at Shearer skal vise Magpies fans at han er manden som kan få Newcastles tilbage i toppen af engelsk fodbold, hvor klubbens fans mener at den høre til.


St. James Park – Newcastles hjemmebane – stedet hvor Shearer skal genskabe en topklub
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #1: 19 Feb 2007, 22:57 »

God og ikke mindst nydelig start, glæder mig til mere. :-)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #2: 19 Feb 2007, 23:00 »

God start Kimu Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #3: 19 Feb 2007, 23:50 »

rigtig rigtig lovende... glæder mig til der kommer mere
Logged


Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #4: 20 Feb 2007, 14:59 »

En god start , glæder mig til næste update Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #5: 20 Feb 2007, 23:30 »

God og ikke mindst nydelig start, glæder mig til mere. :-)

Mange tak skal du have Zhotlog, en ny update kommer om 5 minutter...

God start Kimu Wink

Mange tak skal du have JS, en ny update kommer om 5 minutter...

rigtig rigtig lovende... glæder mig til der kommer mere

Mange tak skal du have Berendt, en ny update kommer om 5 minutter...

En god start , glæder mig til næste update Opstemt

Mange tak skal du have Ronaldinho92, en ny update kommer om 5 minutter...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #6: 20 Feb 2007, 23:34 »



Juli Måned 2006







Mandag den 10-07-06

Venskabskamp: Standard Liège 3 - 2 Newcastle

1 – 0 Milan Jovanovic 7’ minut
1 – 1 James Milner 51’ minut
2 – 1 Hakim Bouchouari 57’ minut
2 – 2 Obafemi Martins 64’ minut
3 – 2 Hakim Bouchouari 90’ minut







Tirsdag den 11-07-06

N’Zogbia Til Inter


Newcastle United har i dag offentlig gjort at klubben har solgt det fransk talent 20 årig Charles N’Zogbia til de italienske mester fra Inter. Der har længe floret et rygte om at N’Zogbia skulles sælges for at rejse kapital til andre indkøb til Newcastle, men at det ville ske var der ingen der troede på helt.

”Jeg er rigtig ked af at skulle forlade Newcastle. Jeg har været rigtig glad for den tid jeg har været i klubben, hvor jeg har lært en masse. Dog var muligheden for at skifte til Inter for god til at sige nej, og chance for at spille ved siden af mit store idol Patrick Vieira var også forsvært at sige nej til.” udtalte N’Zogbia om sit skifte til Inter.

Salget af N’Zogbia menes at indbringe Newcastle omkring 53.000.000 kr. og giver der med manager Alan Shearer et noget større transferbeløb at lege med, og henter spillere for til Newcastle.


Charles N’Zgobia skifter Newcastles sort/hvide stribet trøje ude med Inters blå/sort stribet.







Lørdag den 15-07-06

InterToto Cup 3. runde Kamp 1/2: Newcastle 3 – 0 Zeta

1 – 0 Antonio Sibierski 33’ minut
2 – 0 Ranko Popovic 37’ minut – Selvmål
3 – 0 James Milner 68’ minut


Newcastle tog i dag hul på tredje runde af InterToto cuppen hjemme på St. James Park mod Zeta fra Montenegro. Med en samlet sejr over Zeta ville Newcastle kvalificere sig til anden kval runde af UEFA Cuppen, så Newcastle stillede i stærkeste opstilling, og var tændte på at få et godt udgangspunkt til returen. Newcastle fik også hvad de gik efter. The Magpies hev nemlig en 3-0 sejr hjem over Zeta og stå godt med det ene ben i UEFA Cuppens anden kval runde. Antonio Sibierski bragte Newcastle planmæssigt foran 1-0 efter 33 minutters spil på et flot frisparksmål. Stillingen blev ændret til 2-0 til Newcastle fire minutter efter den første scoring da Ranko Popovic - hårdt presset af James Milner - headed et indlæg fra Damien Duff ind bag sin egen målmand. James Milner lukkede og slukkede kampen i det 68 minut da han knaldede bolden ind i Zetas mål fra kanten af feltet.


James Milner scorede et mål flot mål i opgøret mod Zeta.







Tirsdag den 18-07-06

Veteran Til Newcastle


Alan Shearer præsenterede i dag sit første indkøb som manager for Newcastle, og det var noget af en overraskelse præsenterede den ventende presse. Spiller der komme ind i lokalet sammen med Alan Shearer var ingen ringer end Shearers gammel landsholds makker 40 årig Teddy Sheringham.

Sheringham er hentet i Premier League klubben West Ham for omkring 250.000 kr. og underskrevet en 1 årig kontrakt med the Magpies.

Sheringham er ikke udset nogen backup rolle på holdet, men skal derimod gå direkte ind på Newcastle holdets startopstilling. ”Teddy har en masse gode kvaliteter i hans spil som stadigvæk gør ham til en fantastisk angriber og en spiller som lige passer ind på den måde vi skal spille bold. Han er stærk i luften, god i afslutningerne osv. så han skal nok blive en gevinst for os.” udtalte en stolt Shearer om sit første indkøb.


Sheringham ny mand i Newcastle trøjen.







Lørdag den 22-07-06

InterToto Cup 3. runde Kamp 2/2: Zeta 0 – 1 Newcastle

0 – 1 Shola Ameobi 64’ minut


Newcastle kvalificerede sig i dag til anden runde af UEFA Cup kvalen da de ude besejrede Zeta 1-0 og dermed går videre til UEFA Cuppen med en sammenlagt sejr på 4-0 over Zeta. Sejrsmålet blev scoret i det 64 minut af Shola Ameobi som headed et indlæg fra venstrebacken Oliver Bernard ind i Zeta målet og dermed sikrede Newcastle sejren.


Ameobi scorede kampens enlige mål.







Fredag den 28-07-06

Omonoia Venter På Newcastle


Der blev i dag foretaget lodtrækning til UEFA Cuppens anden kval runde. Newcastle United var at finde i klubben da holdet havde kvalificeret sig til turneringen via. InterToto Cuppen.
Da lodtrækningen var overstået stod det klart at Newcastle skal møde det cypriotiske hold Omonoia. Et hold som ikke lige var et Newcastle manager Alan Shearer ikke lige kunne udtale sig en masse om efter lodtrækningen, men et var Shearer fuldstændig klar over Omonoia, hvilket var at det var et hold som skulle slåes, alt andet ville være en skandale for Newcastle.






Lørdag den 29-07-06

Venskabskamp: Coventry City 0 - 2 Newcastle

0 – 1 Scott Parker 32’ minut
0 – 2 Albert Luque 89’ minut
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #7: 21 Feb 2007, 09:02 »

Godt at se, at du fortsætter I den gode gamle stil  Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #8: 21 Feb 2007, 09:18 »

God blog, glæder mig til at følge good old Sheringham  Thumbs Up
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #9: 21 Feb 2007, 18:15 »

Godt at se, at du fortsætter I den gode gamle stil  Thumbs Up

Tak skal du have Erhardt , dejligt at høre Smiley Update om 5 minutter

God blog, glæder mig til at følge good old Sheringham Thumbs Up

Tak skal du have Metsu1. Glad for du kan lide den Smiley Sheringham har gjort det godt indtil videre kan jeg fortælle. Han har ikke været noget helt dumt køb. Update om 5 minutter
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #10: 21 Feb 2007, 18:18 »

God blog! God stil!

Jeg mener dog godt du kunne havde fået mere end omkring 53.000.000 kr. for N'Zogbia.. Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #11: 21 Feb 2007, 18:20 »



August Måned 2006







Tirsdag den 01-08-06

Diamoutene Til Newcastle


Newcastle United præsenterede i dag ny spiller i truppen, nemlig den 23 årig Mali forsvarsspiller Souleymane Diamoutene. Diamoutene er hentet i den italienske serie b klub Lecce, for omkring 9.000.000 kr. Med Diamoutene i truppen er Newcastle blevet godt forstærket i det bagerste geled da Diamoutene både kan spiller højreback og midterforsvaret.

Diamoutene eneste kommentar omkring skiftet til Newcastle var han var rigtig glad for at skifte til så en traditionsrig klub og han glæde sig meget til at møde sine nye holdkammerater og får vist sit værd for hans nye manager.

Souleymane Diamoutene skifter til Newcastle på en 4 årig kontrakt.


Newcastle nye forsvarsspiller Souleymane Diamoutene.







Torsdag den 10-08-06

UEFA Cup 2. Kval Runde Kamp 1/2: Newcastle 5 – 1 Omonoia

1 – 0 Obafemi Martins 4’ minut
2 – 0 Obafemi Martins 39’ minut
3 – 0 Damien Duff 44’ minut
4 – 0 Antonio Sibierski 65’ minut – Straffespark
4 – 1 Zé Elias 75’ minut
5 – 1 Nolberto Solano 79’ minut


Newcastle er videre til første runde af UEFA Cuppen da holdet i dag hjemme på St. James Park slog det cypriotiske hold Omonoia med hele 5-1. Meget skal gå galt i retur kampen for Newcastle hvis de ikke går videre efter sådan en sejr. Newcastle sad på kampen fra start af, og der var aldrig nogen tvivl om hvordan kampen ville ende, men mere om hvor stor Newcastles sejr ville blive. Obafemi Martins var manden som score kampens første mål efter 4 minutters spil. Et flot opspil fra Newcastle side banede vejen til 1-0 målet. Steven Taylor slog en lang bold op på Teddy Sheringham som headed bolden videre til James Milner, som med et præcis indlæg gjorde det let for Martins at headed bolden i kassen. Martins var også manden bag 2-0 målet kort før pausen da han denne gange bragte venstre skøjten til at scorede med via. Et klassisk engelsk opspil. Shay Given sparkede en lang bold op på Sheringham som flækkede bolden videre til Martins, og derfra var det Martins alene med Omonoia målmanden, og i den situation var Martins iskold, og bang 2-0 til Newcastle. Venstrekant spilleren Damien Duff mere eller mindre lukkede og slukkede kampen da han et minut før pausen bragte Newcastle på 3-0. Antonio Sibierski gjorde det til 4-0 for Newcastle i det 65 minut via. et straffespark begået imod Teddy Sheringham, 10 minutter efter den scoring fik Omonoia dog reduceret i kampen da midtbanespilleren Zé Elias bankede et langskud af sted og ind sad den i netmaskerne bag Shay Given. I det 79 minut blev der begået et frispark mod Emre fra Newcastle, det frispark tog Duff sig af. Han sparkede bolden ind over, i blandt venner og fjender dukkede indskiftet Nolberto Solano op og brugte hovedet til at score til slutresultatet 5-1 til Newcastle.


Martins og Duff fejre Martins mål til 2-0.







Tirsdag den 15-08-06

Magpies Henter Tudor


The Magpies hentede i dag sæsonens tredje spiller da den kroatiske landsholdspiller Igor Tudor i dag blev præsenteret som nye spiller i Newcastles sort/hvide trøje.

Den 28 årig Igor Tudor er blevet hentet i den italienske serie b klub Juventus for omkring 14.000.000 kr. Dermed er Tudor det dyreste indkøb i denne sæson under Alan Shearers ledelse. Shearer var utrolig glad for at det lykkedes at hente Tudor til Newcastle. ”For med en spiller som Tudor i staben har vi fået en utrolig stærk spiller til den defensiv side af holdet. Tudor kan spille både i forsvaret men også på den defensive midtbane. Han er bl.a. stærk i luften, god med hovedet så han skal nok blive en stor gevinst for os. Desuden har han en del erfaring fra mange års top fodbold han kan videre give til mange af de unge forsvarsspiller vi har i truppen.” udtalte Shearer om sit nye indkøb.

Igor Tudor har underskrevet en 3 årig kontrakt med the Magpies.


Kroatisk Tudor, ny mand i Magpies forsvar.







Lørdag den 19-08-06

Barclays Premiership 1. runde: Aston Villa 2 – 1 Newcastle

1 – 0 Stillian Petrov 23’ minut
2 – 0 Juan Pablo Angel 50’ minut
2 – 1 Shola Ameobi 64’ minut


Newcastle skulle for første gang i aktion i den hjemlige Premier League under Alan Shearers vinger. Shearer skulle i sin første kamp en tur til Birmingham for at møde Aston Villa. Kampen mod Villa bliver hurtig en kamp som Newcastle helst vil glemme. For selv om Newcastle sad på kampen endte det med en sejr til hjemmeholdet Aston Villa. Det var Aston Villas Stillian Petrov som efter 23 minutters spil bragte Villa foran 1-0 via. et flot langskud fra kanten af feltet. Inden da havde Newcastle haft masser af chance plus et straffespark uden at score. Efter Villas scoring gik der lang tid før man så Villa spillerne foran Newcastle målet, da Villa blev udsat for et sandt bombedement fra Newcastle side, men bolden ville bare ikke ind. Derimod blev det Villa som kom foran 2-0 da Juan Pablo Angel i det 50 minut kunne afslutte en flot Aston Villa kontra med at lobbe bolden over Shay Given i Newcastle målet. Derefter forsvandt Aston Villa igen ud af kampen og overlod det hele til Newcastle, fik den ene chance efter den anden til at komme tilbage i kampen. Det ventede mål kom i det 64 minut da Shola Ameobi headed bolden ind bag Thomas Sørensen i Aston Villa målet. Newcastle havde derefter mange chancer for at få udlignet til 2-2, men bolden ville ikke ind, og dermed kunne Villa beholde de 3 point i Birmingham lidt ufortjent.






Torsdag den 24-08-06

UEFA Cup 2. Kval Runde Kamp 2/2: Omonoia 1 – 2 Newcastle

0 – 1 Obafemi Martins 29’ minut
0 – 2 Teddy Sheringham 31’ minut
1 – 2 Mango 37’ minut


The Magpies er videre til første runde efter at holdet her til aften slog cypriotiske Omonoia 2-1 i retur kampen på Cypern, og dermed vandt sammenlagt 7-2 efter det første opgør endte 5-1 til Newcastle. Alle tre mål i dagens kamp faldt i første halvleg. Det var et Newcastle hold som tog det stille og roligt hele kampen. At man var videre til første runde efter den første kamp mod Omonoia var tydeligt at se. Men skulle også næsten en halv time ind i kampen før der faldt et mål. Kampens første mål var til Newcastle som blev scoret af nigerianske Obafemi Martins. To minutter efter Martins mål slog hans angrebsmakker Teddy Sheringham til og scorede sit første mål i Newcastle trøjen til 2-0. Omonoias bedste spiller på banen Mango var manden som kort før pausen reducerede til kampens slutresultat 1-2 til Newcastle.

Med det videre avancement til UEFA Cuppens første runde modtog Newcastle en dejlig lille check på 300.000 kr. for det.


Sheringham scorede sit første mål for Newcastle i dag.







Lørdag den 26-08-06

Østrig Kalder


Newcastle skal en tur til Østrig og spiller UEFA Cup bold, det stod klart efter dagens lodtrækning til første runde af UEFA Cuppen, da alle 80 hold som var klar til lodtrækningen blev udtrukket. Modstanderen fra Østrig som venter Newcastle i første runde efter lodtrækningen er den østrigske klub Pasching. Freddy Shepherd var efter lodtrækningen ude med en hurtig kommentar hvor han ikke lagde nogen tvivl om at Pasching var et hold var en super lodtrækning for Newcastle og at Pasching var et hold som skulle besejres. Dermed var formand Shepherd hurtig ude og ligge pres på Alan Shearer og hans mandskab.

Det første opgør mellem de 2 hold vil blive spillet torsdag den 14. september 2006 på St. James Park.






Søndag den 27-08-06

Barclays Premiership 2. runde: Watford 1 – 2 Newcastle

1 – 0 Tommy Smith 19’ minut
1 – 1 Obafemi Martins 37’ minut
1 – 2 Albert Luque 75’ minut


Diverse medie havde op til opgøret mellem Watford og Newcastle skrevet om at det burde intet problem være for Newcastle at besejre nyoprykkerne fra Watford. Det var også det der kom ud fra Newcastle lejren, at i dag var dagen hvor de første 3 point efter et træls nederlag til Aston Villa skulle komme. Men fra starten af kampen, så det ikke sådan ud. Watford lagde hårdt ud mod Newcastle og fuldt fortjent kom Watford foran 1-0 efter 19 minutters spil via. mål fra Tommy Smith. Det fik Alan Shearer op af sædet, og beordre sit hold mere frem. Et træk som ikke var så tosset for som kampen skred frem fik Newcastle presset Watford mere og mere ned på deres banehalvdel. Et pres som i det 37 minut også gav bonus i form af mål til Newcastle, da Obafemi Martins brugte sin hurtighed fra at løbe fra Watford forsvaret som ikke kunne følge med og nemt udplacere Ben Foster i Watford målet, og reducere til 1-1. Efter pause forsat Newcastle det gode spil som de havde fået opbygget fra første halvleg. Desværre fik Newcastle i anden halvleg Obafemi Martins og James Milner skadet – begge er ude i en måneds tid – det betød bl.a. at Albert Luque kom ind i stedet for Martins. Og indskiftningen af Luque i stedet for Martins skulle vise ikke at være så tosset. For med et kvarter tilbage af kampen opfangede Albert Luque en aflevering inde i feltet fra venstrebacken Oliver Bernard. Afleveringen blev sendt videre med et hårdt vrist spark fra Luques side og så var der scoret til kampens slutresultat 2-1 til Newcastle. Med 3 point i dagens kamp over Watford indtager Newcastle 11 pladsen i den engelske Premier League efter 2 kampe.


Luque scorede det afgørende mål for the Magpies mod Watford.







Onsdag den 30-08-06

Barclays Premiership 3. runde: Newcastle 1 – 2 Portsmouth

1 – 0 Nolberto Solano 24’ minut
1 – 1 Nwankwo Kanu 62’ minut
1 – 2 Lomana LuaLua 90’ minut


Newcastle indkasserede i dag sæsonens andet nederlag, da de tabte 2-1 til Portsmouth hjemme på St. James Park. Newcastle kom ellers godt fra start i kampen da Nolberto Solano bragte Newcastle foran 1-0 i en halvleg som Newcastle dominerede totalt. I anden halvleg overtog Portsmouth fuldstændig kampen og deres dominans i anden halvleg gav også bonus i form af 2 mål. Det første mål blev scoret i det 62 minut af Kanu, mens den tidligere Newcastle spiller Lomana LuaLua slog til i dommerens tillægstid og scorede til kampens slutresultat 1-2 til Portsmouth. Nederlaget til Portsmouth er sæsonen andet til Newcastle og holdet indtager en placering som nummer 12 i den engelske Premier League efter 3 kampe.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #12: 21 Feb 2007, 18:23 »

God blog! God stil!

Jeg mener dog godt du kunne havde fået mere end omkring 53.000.000 kr. for N'Zogbia.. Smiley

Tak skal du have 7Kfum!

Ja, du har ret, det var også det jeg sad og tænkte efter jeg havde solgt ham Smiley Men jeg var også bange og for at forlange for meget for ham så alle de interesserede klubber ville smutte igen, for jeg kunne godt bruge pengene.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #13: 21 Feb 2007, 18:29 »

Jeg er glad for at du er tilbage med en blog Kimu...
Desværre synes jeg godt du kunne finde en anden skrivestil, men du skriver så godt at jeg kun kan følge med...
Resultaterne er ikke super i ligaen, men det kommer
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #14: 24 Feb 2007, 20:40 »

Jeg er glad for at du er tilbage med en blog Kimu...
Desværre synes jeg godt du kunne finde en anden skrivestil, men du skriver så godt at jeg kun kan følge med...
Resultaterne er ikke super i ligaen, men det kommer

Hejsa Soccerpop!

Er glad for du følger med i min blog, rart at se en af min trofaste læser er klar på en ny blog fra min side Smiley Angående skrivestillen ved jeg ikke om der kommer en anden stil fra min side, har tænkt tanken, men den næste update bliver som den er nu. Tror også jeg vil fortsætte sådan.

Men hvis flertallet er for at de gerne vil se bloggen omkring Newcastle ændre skrive stil så sige til, så finder jeg på noget andet.

Ny update om 5 minutter!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010