home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Newcastle United - Back To The Top
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United - Back To The Top  (Læst 3506 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #15: 24 Feb 2007, 20:45 »



September Måned 2006







Søndag den 10-09-06

Barclays Premiership 4. runde: Newcastle 0 – 0 Sheffield Utd.


Newcastle skuffede i dag hjemme på St. James Park da holdet tog mod Sheffield Utd. The magpies styrede ellers kampen mod Sheffield Utd., men som Newcastle har døjet med tidligere i denne sæson kunne de ikke får bolden overstregen. Derfor måtte Newcastle se sig tilfreds med det ene point det blev til mod Sheffield Utd.






Torsdag den 14-09-06

UEFA Cup 1. Runde Kamp 1/2: Newcastle 2 – 0 Pasching

1 – 0 Teddy Sheringham 29’ minut
2 – 0 Teddy Sheringham 39’ minut


Newcastle står med det ene ben i UEFA Cuppens gruppespil efter de i dag sendte østrigske Pasching hjem til Østrig med nederlag på 2-0. Begge mål blev sat ind af angrebsveteranen Teddy Sheringham. Sheringham scorede sit først mål i det 29 minut, da han headed et indlæg fra Damien Duff i kassen. Kampens sidste og Teddy Sheringhams faldt 10 minutter efter hans første scoring. Antonio Sibierski spillede bolden indtil Sheringham i feltet, Sheringham runde sin direkte modstander, og knalde hårdt til bolden så den røg over i hjørnet længst væk. Det skal gå meget galt i retur opgøret om 14 dage hvis Newcastle ikke er med i bowlen når der trækkes lod til UEFA Cuppens gruppespil.


Dagens 2 måls skytte Teddy Sheringham.







Søndag den 17-09-06

Barclays Premiership 5. runde: Blackburn 4 – 1 Newcastle

0 – 1 Nolberto Solano 14’ minut
1 – 1 Benni McCarthy 35’ minut
2 – 1 Benni McCarthy 52’ minut
3 – 1 Jason Roberts 69’ minut
4 – 1 Matt Derbyshire 87’ minut


Efter en flot kamp mod Pasching i UEFA Cuppen, skulle Newcastle i dag tage det gode spil fra UEFA Cuppen med over i den hjemlige liga da de her til eftermiddag skulle møde Blackburn ude. Newcastle viste også det gode spil fra Pasching kampen af i det første kvarter af kampen, hvilket også blev krydret med et flot mål af Nolberto Solano i det 14 minut som afslutning på et flot gennemspillet angreb af Newcastle, men herefter gik det også ned for Newcastle og deres spil, og Blackburn begyndte ligeså stille at overtage kampen, og spille kampen på deres præmisser. Med overtaget i kampen nu, var det kun et spørgsmål om tid før Blackburn fik udlignet, og den udlignede scoring kom i det 35 minut da Benni McCarthy headed ind et indlæg fra Morten Gramst Pedersen i kassen til stillingen 1-1 som også var pause stillingen. Men Blackburn var ikke færdig i denne kamp, kort inde i anden halvleg var Benni McCarthy igen på spil inde foran Newcastles mål og fik scoret til 2-1. Men ydmygelsen af Newcastle var ikke over endnu. Jason Roberts gjorde det til 3-1 med 21 minutter igen, og indskiftet Matt Derbyshire lukkede og slukkede kampen med sin scoring til 4-1 i det 87 minut. 4-1 nederlaget til Blackburn er det største nederlag til Newcastle under manager Alan Shearers ledelse, samtidig er det Newcastle tredje nederlag i denne sæson.






Søndag den 17-09-06

Barclays Premiership 6. runde: Newcastle 2 – 2 Arsenal

0 – 1 Thierry Henry 1’ minut
1 – 1 Teddy Sheringham 20’ minut
1 – 2 Thierry Henry 45’ minut
2 – 2 Shola Ameobi 60’ minut


Fra en Magpie fans synspunkt så det ud til at Newcastle United ville blive kørt over af dagens modstander fra Arsenal af, da de via. Thierry Henry bragte sig foran 1-0 allerede efter 1 minut spil. Det så dermed ikke lovende ud, og de fleste Newcastle fans havde nok allerede indstillet tankerne på at se deres yndlingshold inkassere sæsonens fjerde nederlag. Men sådan skulle det ikke gå, for efter 20 minutters spil kom Newcastle tilbage i kampen da Teddy Sheringham fik udlignet til 1-1 da han guide et langskud fra Nolberto Solano ind bag en chanceløs Jens Lehmann i Arsenal målet. Men gælden over udlignings målet holdt kun til omkring pausen, for i det 45 minut slog Thierry Henry til igen da han modtog et langt indkast fra Aliaksandr Helb, vendte sig om med bolden og bankede hårdt til den, så den røg forbi Shay Given og gave Arsenal en føring på 2-1 ved pausen.  Efter pausen pressede Newcastle hårdt på for at få udlignet i kampen, og et kvarter inde i anden halvleg lykkedes det for the Magpies at få udlignet til 2-2 takket være en god perfekt afslutning fra Shola Ameobi af. Resten af kampen blev Newcastle presset hårdt i bund af Arsenal som jagtede sejren, men det lykkedes Newcastle at hold stand og spille uafgjort 2-2 med Arsenal. Med dagens resultat er Newcastle at finde på 18 pladsen i den engelske Premier League.


Et kvarter inde i anden halvleg sikrede Ameobi det uafgjorte resultat mod Arsenal.







Torsdag den 28-09-06

UEFA Cup 1. Runde Kamp 2/2: Pasching 0 – 2 Newcastle

0 – 1 Teddy Sheringham 7’ minut
0 – 2 Scott Parker 20’ minut


Ligesom i det første opgør mellem Newcastle United og Pasching endte kamp to mellem de to hold også 2-0 til Newcastle. Dermed er Newcastle videre til UEFA Cuppens gruppespil med en sammenlagt sejr på 4-0 over Pasching. Kampens første mål blev scoret af Teddy Sheringham 7 minutter inden i kampen, da han satte panden på bolden fra et indlæg serveret af Damien Duff. Scott Parker gjorde det til slutresultatet 2-0 da han i det 20 minut blev spillet fri på midt af Nolberto Solano, og fra cirka 30 meters afstand sendte Parker bolden af sted og forbi Paschings målmand. Et flot flot mål af den unge englænder.

Med den videre deltagelse fik Newcastle også en økonomisk gevinst, med en check på 650.000 kr. for den samlet sejr over Pasching plus 4.750.000 for at være kommet med i UEFA Cuppens gruppespil.


Parker jubler over sit flotte mål mod Pasching.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #16: 24 Feb 2007, 21:47 »

Kanon blog. Dejlig enkel og elegant Smiley Hvis jeg lige skal sige noget, kan du måske godt skære lidt ned på teksten i kampene. Men som sagt en rigtig, rigtig god blog
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #17: 08 Mar 2007, 17:43 »

Er bloggen lukket? Eller har du bare ikke haft tid??
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #18: 08 Mar 2007, 17:53 »

Er bloggen lukket? Eller har du bare ikke haft tid??

Hejsa Soccerpop!

Ja, jeg må desværre lukke den her, rigtig træls da det var et godt spil, og det var begyndt at køre godt for holdet. Men jeg er lige begyndt i skole igen, og der har jeg rigtig meget jeg skal læse for tiden, så har jeg simpelthen ikke tid til at køre bloggen videre, hvilket jeg er rigtig ked af Skuffet

Men jeg håber på et tidspunkt at der bliver tid til det igen...
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #19: 08 Mar 2007, 18:02 »

Hejsa Soccerpop!

Ja, jeg må desværre lukke den her, rigtig træls da det var et godt spil, og det var begyndt at køre godt for holdet. Men jeg er lige begyndt i skole igen, og der har jeg rigtig meget jeg skal læse for tiden, så har jeg simpelthen ikke tid til at køre bloggen videre, hvilket jeg er rigtig ked af Skuffet

Men jeg håber på et tidspunkt at der bliver tid til det igen...

Når, det var ærgeligt Skuffet
Jeg håber du får tid til at skrive en blog med 1860 Mücnhen på et tidspunkt Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #20: 08 Mar 2007, 18:13 »

Når, det var ærgeligt Skuffet
Jeg håber du får tid til at skrive en blog med 1860 Mücnhen på et tidspunkt Wink

Det kunne nemt være dem jeg vil starte op med, når der bliver tid til at skrive en blog engang.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #21: 08 Mar 2007, 18:21 »

Det kunne nemt være dem jeg vil starte op med, når der bliver tid til at skrive en blog engang.

Sygt... Sådanne positive svar for jeg sjældent...
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #22: 09 Mar 2007, 23:24 »

Sygt... Sådanne positive svar for jeg sjældent...

Hehe Smiley Engang skal jo være den først!
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #23: 09 Mar 2007, 23:26 »

Hehe Smiley Engang skal jo være den først!

Det kan du jo have ret i Grin
Logged

Prejler
Gæst
 
Sv: Newcastle United - Back To The Top
« Svar #24: 10 Mar 2007, 09:34 »

Nice blog Opstemt
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010