Homoseksuel husholder og skuffende sæson start
Paul Ashworth
Indkøb:
David Cox
Gustavo Di Lella
Graham Doyle
Aaron Connor
Gavin Revell
Jon Anyinsah
”Yeah!”, lyden var enorm da Marcus Richardson scorede efter indlæg fra Carey-Bertram. Pludselig var vi på vej mod vores første sejr. Inden denne kamp havde vi spillet skuffende, 1-1 mod Kidderminster, 2-3 mod Rushden and Diamonds og 0-0 mod Halifax, et resultat der senere skulle vise sig at blive godt, da vi var det eneste hold der tog point fra dem i denne måned. Carey-Bertram var igen på spil i det 83. minut, da han scorede efter at være blevet frispillet af Jon Brady. Efter kampen var stemningen tydelig, vi havde fået vores første sejr, næsten alle dem som indtil nu havde kritiseret Liam Brady, var stille den dag.
”Jeg er nød til at fortælle dig noget”, sagde min husholder Michael.
”Sig frem”, sagde jeg stille, lidt irriteret over at blive afbrudt i gang med eftermiddagsteen.
”Paul, jeg er homoseksuel”, fortalte han.
”Hvad!”, råbte jeg noget forarget over det.
”Kan jeg beholde mit job, jeg har altid nydt at være her. Og jeg har aldrig været forelsket i dig, selvom du er en meget flot mand”, sagde han hurtigt.
”Det vil jeg slet ikke høre. Selvfølgelig kan du fortsætte”, sagde jeg forarget.
”Tusind tak, du gør mig virkelig en tjeneste”, takkede han.
”Er det noget du har vidst i lang tid eller?”, spurgte jeg.
”Jeg har ikke været helt sikker, men det er jeg nu. Jeg kan kun lide mænd, men jeg har ikke en kæreste”, sagde han.
”Når ja, men hvis du vil have mig undskyldt har jeg et ærinde”, løg jeg, men jeg måtte væk, det var for pinligt det her.
”Selvfølgelig”, sagde han.
”Fuck you!”, råbende var hårde efter at dommeren havde givet et fejlagtigt mål i sidste minut, mod Stevenage. Hvilket betød at vi igen måtte gå fra stadion med kun et point. Og det var egentligt typisk for vores første måned. Lige ved at få alle tre point, men det bliver taget fra os lige før målstregen.
Jeg nåede lige at komme ud inden der blev slåskamp. I min Audi, kunne jeg se tilbage på en dårlig måned og en skuffende 18. plads.