home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Hjemmeside] Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor vil i helst have update'ene skal være?
På hjemmesiden!
Her på siden!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [Hjemmeside] Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.  (Læst 9936 gange)
7kfum
Gæst
 
[Hjemmeside] Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« : 18 Feb 2007, 13:50 »

Cambridge United, og en fars forventninger

Paul Ashworth
Jeg husker tydeligt da jeg for omkring en måned siden, da jeg var lige ved at tabe min eftermiddagste ned i de kager, som min husholderske, eller husholder, Michael havde lavet.
Jeg sad som sædvanligt med det nyeste nummer af lokalbladet, da jeg for første gang så det. Cambridge United får gammel Arsenal spiller som træner, lød overskriften, jeg læste nærmere ind og opdagede at denne gamle Arsenal spiller var, Liam Brady. Jeg kendte kun Liam Brady, fordi at min far er Arsenal fan. Liam Brady har altid betydet meget for min far, han græd da Liam forlod Arsenal til fordel for et italiensk eventyr. Liam Brady var kommet fra en vellykket stilling som, akademi chef i Arsenal. Jeg løb ud i garagen og tog min nye Audi TT, og kørte hen til min far, med håbet om at jeg endelig kunne vende ham til at blive Cambridge United fan.

Min far var glad på mine vegne, for det at Cambridge havde fået Liam, var stort. Men jeg måtte endnu en gang vende hjem uden min fars accept. Min far har altid haft store forventninger til mig, og dette udspringer af at han selv startede som intet men har kæmpet sig igennem og blevet rig. Det er nu denne formue jeg selv nyder godt af. Min far har altid været gavmild overfor mig og givet mig de ting jeg har peget på, men forventningerne har altid været store, og jeg har endnu ikke kunne opfylde dem.

Jeg tror at mine fars store forventninger, har været medvirkende til at jeg tog Cambridge til mig. Efter min college tid i Cambridge, hvor jeg jævnligt var til fodbold med vennerne, har jeg taget Cambridge United til mig, og jeg er også flyttet hertil.


Cambridge United, en tradition


Nick Kaas
Så stod vi her igen. Selvom vi vidste de ville tabe var vi her igen en time før. Vi havde allerede tabt til Wigan i en venskabskamp, som man kalder det, men det kan ikke slå os ud.
Vi havde været en succesfuld tur i Nordirland, og så havde vi fået 3-2 mod Wigan, efter at have været bagud 3-0, og vi tabte også 3-0 til Fulham. Men vi stod her igen, modstanderen var igen Wigan, det var igen en såkaldt venskabskamp, og stemningen var igen i top. Men hvorfor var den det, når vi vidste at Wigan ville vinde, svaret er enkelt, entusiasme. Det er noget som vi fans har til fælles, os der møder op til hver og en hjemmekamp, os der køber sæsonkort hvert år, selvom vores hold ikke spiller godt, og ikke har en chance for nogensinde at blive meget bedre, så er det alligevel det vi tror på.

Allerede efter 49 sekunder blev der stille på Abbey Stadium. Aghahowa havde scoret og startede en dårlig kamp for os. Kampen endte 4-0, og vi var oprørte.
”Hvis vi ikke kan slå dem på banen, må vi bare gøre det udenfor”, var der en der råbte. Og straks var alle løbet udenfor, for at smadre dem. Men vi var dog nogen der bare vendte næsen hjem. Næste morgen fik vi at vide at de var blevet stoppet af politiet, og der var ikke sket mere der.

Cambridge United har aldrig været et valg i min familie. Cambridge United er noget man er født til at være, og man vil altid være det, desværre er jeg i øjeblikket den eneste mand i familien, da min far døde under en slåskamp tæt ved stadion, og jeg hverken har brødre eller onkler. I og med at min far døde efter en kamp, har jeg aldrig ville op og slås, jeg er ikke bange for at slås, og jeg kan godt smadre dem hvis jeg vil, men sådan har det bare altid været.
« Seneste Redigering: 02 Mar 2007, 21:25 af 7kfum » Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #1: 18 Feb 2007, 13:51 »

Håber i synes min nye blog er god. Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #2: 18 Feb 2007, 13:52 »

Jeg kan ikke tage mig sammen til at læse det, når skrifttypen er som den er. Sorry.   Ubeslutsom
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #3: 18 Feb 2007, 13:53 »

Jeg kan ikke tage mig sammen til at læse det, når skrifttypen er som den er. Sorry.   Ubeslutsom

Ey, Du er tanke læser!  Grin
Den er ret svær at læse Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #4: 18 Feb 2007, 13:54 »

Hvad for en font vil i have?
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #5: 18 Feb 2007, 13:54 »

Spændende klubvalg!

Jeg har selv set det intense lokalopgør mellem United og City (altså Cambridge). Det sjove er så at de to holds mest hardcore-fans stod sammen på en bitte tribune
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #6: 18 Feb 2007, 13:55 »

Hvad for en font vil i have?


Den normale. Kan ikke forstå, at der er gået så meget hype i at ændre den :-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #7: 18 Feb 2007, 13:55 »

Hvad for en font vil i have?


Tag den normale Tahoma. Det eneste jeg konkludere er, at det er et super klubvalg.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #8: 18 Feb 2007, 13:56 »

Hvad for en font vil i have?


Den normale Tahoma eller hvad den nu hedder, du skal bare lave den i skrifttype 10
Eller Verdana Wink - Så er jeg med!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #9: 18 Feb 2007, 13:57 »

Nu er der ny font, håber i vil læse den nu Smiley
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #10: 18 Feb 2007, 13:59 »

Jepp  Wink  Spennende klubbvalg og en god start Wink  Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #11: 18 Feb 2007, 14:32 »

Fedt klubvalg. Det er lidt anderledes. Kender personligt intet til klubben, og glæder mig til at høre mere Wink
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #12: 18 Feb 2007, 14:38 »

UPDATE!!!!!!    Opstemt
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #13: 18 Feb 2007, 14:47 »

nice start og så elsker jeg når du skriver set lidt ude fra f.eks som fan
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Cambridge United. Traditioner og en fars forventninger.
« Svar #14: 18 Feb 2007, 15:00 »

nice start og så elsker jeg når du skriver set lidt ude fra f.eks som fan

Jepp  Wink  Spennende klubbvalg og en god start Wink  Smiley

Fedt klubvalg. Det er lidt anderledes. Kender personligt intet til klubben, og glæder mig til at høre mere Wink

Tusind tak for rosen til jer allesammen.. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010