home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I dag kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.  (Læst 67345 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
« Svar #60: 08 Maj 2007, 18:40 »

De har nok fået Billy Bright som manager. Se der er en mand med "kampgejst"  Thumbs Up

Nææh, men de har bl.a. haft Steven Gerrard som manager..

arsenalistic
Manager

« Svar #61: 08 Maj 2007, 18:49 »

Nææh, men de har bl.a. haft Steven Gerrard som manager..

Ville også virke mærkeligt, han er jo inkarneret Chelseamand.... doh, den var dum.

Er han syg som manager Gerrard? SS?

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #62: 08 Maj 2007, 18:56 »

Steven Gerrard er ikke i spillet længere Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #63: 09 Maj 2007, 09:47 »

Endnu en lille update på mit Rødby-spil.

Efter at Sehested47 har spillet fremragende på U18-holdet, og niclasob12345 desværre er blevet skadet, er Sehested47 rykket op på førsteholdet. Sehested47 har i de 4 seneste kampe for U18-holdet scoret hele 16 mål !!

Sehested47:

En anden af mine spillere som har vist storform, er min faste målmand Cawersk.
En ung spiller, som allerede optræder temmelig overbevisende.

Cawersk’s fremgang:

Et SS af Cawersk:

Jeg har fået fat i nogle gode trænere, så mine spillere kan få lidt kvalificeret træning, bl.a. har jeg fået fat i denne tidligere topspiller:

Bagger:

3 af mine spillere (Cawersk, bachpoulsen og SirToby) er kommet på U19-landsholdet. Jeg er sikker på at der kommer mange flere Rødbyspillere på med tiden.

U19:

Der er også Rødbyspillere på U21-holdet, nemlig Zone43, -KNM- og Cube.
3 af mine faste førsteholdsspillere .

U21:

Disse 3 spillere var desværre udtaget, da Rødby skulle spille en vigtig pokalkamp (4. runde) mod Brøndby IF. Begge mine faste backs (Zone43 og -KNM-) var væk til landskamp, og jeg måtte derfor stille op til kampen med en defensiv midtbanemand (Guldbrand) som venstre back!  Brodtgaard måtte rykkes væk fra angrebet, og ned på fløjen, da cube også var væk til landskamp. Jeg starter derfor med 2 meget unge spillere helt i front, og håber at Sehested47, og Dolle kan stå for presset.

Opstilling mod BIF:

Medieprognosen giver os absolut ingen chancer mod mægtige Brøndby IF, og jeg har da også mine bange anelser. Vi har jo tidligere tabt til Brøndby II i 2. div. Ø., så jeg udtaler til pressen, at vi ikke regner med at få et resultat ud af denne kamp.

Inden kampen havde min assisterende manager advaret mod Brøndby’s nye angriber Edu.
Så jeg sætter mine spillere til altid at skærme af, hårde taklinger mod Edu, og tvinge ham til at bru-ge venstre fod… Ellers er taktikken ”Bademesterens hjemmediamant”… Måske lidt risikabelt når det er Superligaens 2’er vi skal møde, men nu må det briste eller bære.

Brøndby undervurderer os måske lidt, for jeg kan se at de sparer nogle nøglespillere, f.eks. Kevin Larsen, Atiba Hutchinson, og Ankergren. Men det er nu stadig et skræmmende hold de stiller med.

Game on…
Brøndby kommer godt fra start, og scorer allerede efter 3 minutters spil ved Edu. Det virker slet ikke som om mine spillere har hørt efter på taktikmødet, for Edu stod fuldstændig fri ved målet.
BIF har flere pæne chancer ved Edu og Ailton til at komme yderligere foran, men Cawersk står fremragende.

Vi kæmper os tilbage i kampen, og efter ca. en halv times spil, tager Brodtgaard sagen i egen hånd, og dribler forbi 3 forsvarer, og passerer Brøndby-keeperen og udligner til 1-1. Stor jubel på stadion, og jeg ryger op af sædet og knytter næverne.

Brøndby har flere gode tilbud, men Cawersk redder hver gang. Der står derfor 1-1 ved pausen, og min målmand har fået et flot 9-tal i karakter ved pausen.

Jeg forsøger at opmuntre mine spillere i pausen, og minder dem om at vi nu bare mangler et enkelt mål for at vinde kampen.

Anden halvleg går i gang med et gigantisk Brøndby-pres, og efter 10 minutter går det galt. Edu kan score sit andet mål, denne gang på hovedstød efter et hjørnespark Vi har dog også et par chancer til at udligne, men bolden snitter enten overlæggeren, eller målmanden klarer.

Efter 25 minutter af 2. halvleg lægger Queencastle en fremragende indlæg, og Sehested47 kan ud-ligne til 2-2. Jeg regner med at BIF vil satse endnu mere, så jeg skifter til en mere defensiv taktik, og satser på kontraangreb.

Brøndbys målmand bliver småskadet, og jeg håber på at vi kan holde kampen ud, og måske gå vide-re til straffesparkskonkur rence. Her kunne vi så have en lille fordel, hvis deres målmand ikke er helt frisk, eller hvis de er nødt til at sættet deres reservekeeper (Kasper Vilfort) ind.

BIF bliver ved med at presse, og de har et par store chancer, men igen er vores målmand på plads. Vi er tæt på at komme foran til allersidst i kampen, men Seehested47 skyder forbi alene med Kasper Vilfort, som lige er kommet ind i stedet for Ousted. Kampen ender 2-2 og vi skal i forlænget spille-tid.

Jeg opmuntrer mine spillere en gang til, og minder dem lige om at vi altså kun mangler et mål.

Første halvleg styrer vi faktisk og efter 5 minutter smider Brodtgaard en lang aflevering, og Dolle stikker af fra Per Nielsen, og kan let score til 3-2. Igen ryger jeg op af stolen og jubler sammen med mine drenge. Anden halvleg er mere lige, og der bliver kæmpet på midtbanen. Vi får et hjørnespark allersidst i kampen, og Birkedahl kan hoppe højest og score et af sine mange hjørnesparksmål. Vi vinder kampen 4-2 og er helt vilde af begejstring. Vi er videre til kvartfinalen, hvor vi skal møde FCK.

Rødby – Brøndby 4-2
0-1: Edu
1-1: Brodtgaard
1-2: Edu
2-2: Sehested47
3-2: Dolle
4-2: Birkedahl
MOM: Dolle

Videre til kvartfinalen:

Peptalk:

I ViasatSport Divisionen er det gået aldeles fremragende. Vi er ubesejret, og ligger nr. 1 ved vinter-pausen.

Stillingen ved vinterpausen 08/09:

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mrfair
Gæst

« Svar #64: 09 Maj 2007, 09:59 »

Flotte resultater.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 09 Maj 2007, 10:01 »

Nej nej nej.. det er da mig der skal stå på mål! Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #66: 09 Maj 2007, 10:52 »

Første halvleg styrer vi faktisk og efter 5 minutter smider Brodtgaard en lang aflevering, og Dolle stikker af fra Per Nielsen, og kan let score til 3-2. Igen ryger jeg op af stolen og jubler sammen med mine drenge. Anden halvleg er mere lige, og der bliver kæmpet på midtbanen. Vi får et hjørnespark allersidst i kampen, og Birkedahl kan hoppe højest og score et af sine mange hjørnesparksmål. Vi vinder kampen 4-2 og er helt vilde af begejstring. Vi er videre til kvartfinalen, hvor vi skal møde FCK.

GO RØDBY!

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #67: 09 Maj 2007, 10:57 »

Gode resultater..KUTGW.

mrfair
Gæst

« Svar #68: 09 Maj 2007, 11:42 »

Så vil jeg da også lige prale lidt med mit AGF hold, i foråret 2010.

Jeg kvalificerede mig til CL efter at have slået Rangers ud.

Efter de første 5 kampe er jeg sikret videre deltagelse. Mine modstandere er Inter, Lille og Steua.
Jeg har vundet 3, spillet én uafgjort (hjemme mod Inter) og tabt én (ude mod Lille).
Nu mangler jeg bare Inter på udebane  - hvad skal man betale for at få én eller anden til at smadre Zlatans knæskaller?  Smiley

Kunne være fedt at slå Inter ude, så jeg får førstepladsen. De har 11 point, mod mine 10 før mødet.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #69: 09 Maj 2007, 11:44 »

Kunne man få et SS af dit hold?

mrfair
Gæst

« Svar #70: 09 Maj 2007, 12:27 »

Ja, det kan man godt, men desværre ikke pt, da jeg ikke er hjemme. Jeg ser om det kan komme i aften.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #71: 09 Maj 2007, 12:38 »

Okay, har du hentet nogen store profiler?

mrfair
Gæst

« Svar #72: 09 Maj 2007, 13:25 »

Nej, det er egentlig ikke så slemt. Til gengæld har jeg pt 5-6 18-årige talenter, som kan blive pænt gode.

Jeg har dog bl.a. hentet: Wang på kassen, Hangeland, Ruud og Avdic + en masse flere blandet. Og jeg har pt. 100 mil til indkøb.

mrfair
Gæst

« Svar #73: 15 Maj 2007, 08:50 »

Sorry, men det SS har der ikke lige været lejlighed til. Jeg har lidt problemer med nettet derhjemme. Kan dog oplyse, at jeg slog Inter med 3-2 hvilket må være et af mine bedste resultater indtil videre. Der er ikke mange der scorer 3 mål mod Inter på deres hjemmebane!

mrfair
Gæst

« Svar #74: 15 Maj 2007, 08:52 »

Jeg skal i øvrigt møde United... så må vi se om jeg også scorer 3 gange på Old Trafford  Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010