home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.  (Læst 66897 gange)
cube
Manager

Sv: Blog light --> Nu den store blærerøvstråd.
« Svar #30: 02 Maj 2007, 13:49 »

Nå, så er jeg startet på et nyt spil, da Atlético kedede mig lidt Smiley Ville prøve med Juventus som jeg endnu aldrig har spillet med i FM.

Jeg har hentet en spiller (eller dvs. han kommer først d. 2. januar om 1½ år, hvilket jeg ikke helt forstår :/ Men det er i hvert fald brasilianeren Maicosuel - ham forventer jeg mig meget af. Er lige begyndt på ligaen og det går selvfølgelig forrygende fra start:

1. kamp: 4-1 over Pescara (Trezeguet x2, Palladino og Nedved)
2. kamp: 4-1 over Genoa (Palladino x2, Trezeguet og Kovac)

Jeg spiller stort set altid flad 4-4-2. Derfor ser spillernes positioner måske lidt anderledes ud end normalt:

Trezeguet - Palladino

Nedved - Del Piero - Paro - Camoranesi

Chiellini - Kovac - Boumsong - Zebina

Buffon

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 02 Maj 2007, 14:04 »

Nå, så er jeg startet på et nyt spil, da Atlético kedede mig lidt Smiley Ville prøve med Juventus som jeg endnu aldrig har spillet med i FM.

Jeg har hentet en spiller (eller dvs. han kommer først d. 2. januar om 1½ år, hvilket jeg ikke helt forstår :/ Men det er i hvert fald brasilianeren Maicosuel - ham forventer jeg mig meget af. Er lige begyndt på ligaen og det går selvfølgelig forrygende fra start:

1. kamp: 4-1 over Pescara (Trezeguet x2, Palladino og Nedved)
2. kamp: 4-1 over Genoa (Palladino x2, Trezeguet og Kovac)

Jeg spiller stort set altid flad 4-4-2. Derfor ser spillernes positioner måske lidt anderledes ud end normalt:

Trezeguet - Palladino

Nedved - Del Piero - Paro - Camoranesi

Chiellini - Kovac - Boumsong - Zebina

Buffon

lad mig gætte, han er udlejet til en klub?

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

cube
Manager

« Svar #32: 02 Maj 2007, 14:14 »

lad mig gætte, han er udlejet til en klub?

Ja.. men så lang tid?

mrfair
Gæst

« Svar #33: 02 Maj 2007, 14:56 »

Der er så vidt jeg ved, endnu ikke nogle, som har gennemskuet systemet med hvornår man bliver "opgraderet" i ens kendthed.. Peace - Hvad jeg dog ved er, at der stadig går noget tid før de helt store klubber begynder at vil have fingerne i dig, desværre.. Skuffet

Afslag? - Du mener på kontraktforlængelse?

Kerm

Nej. Benfica havde Würtz og tilbød ham og en pose penge for en af mine spillere. Jeg takkede ja til buddet, men Würtz mente, at Benfica havde bedre træningsfaciliteter og ville derfor ikke skifte (han blev så senere fritstillet, og ville nu gerne til mit hold, men Palerme snuppede ham dog alligevel til sidst)

cube
Manager

« Svar #34: 03 Maj 2007, 01:08 »

Det går som jeg forventede med Juventus. Vi er på en klar førsteplads og dominerer alt. 30 sejre, 4 uafgjorte og kun 1 nederlag er det blevet til og der er ikke mange kampe til at oprykningen er sikret.

Topscorere:
1. Bojinov, 24 mål i 30 kampe
2. Trezeguet, 18 mål i 20 kampe
3. Palladino, 15 mål i 13 kampe

Assists:
1. Bojinov, 10
2. Nedved, 9
3. Chiellini, 9

Gennemsnit:
1. Trezeguet, 7.90
2. Kovac, 7.58
3. Palladino, 7.56

cube
Manager

« Svar #35: 04 Maj 2007, 14:46 »

Sluttede sæsonen med 37 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag. Dermed 106 point (havde været 115 hvis jeg ik havde haft minus fra start) Opstemt

Nu har jeg så fået en masse spillere tilbage fra lejemål: Miccoli, Volpato, Blasi, Kapo m.fl.
Jeg har købt: Younes Kaboul, Reto Ziegler (fri) og Arnold Mvuemba (også fri).

Alt i alt har jeg en vold bred trup nu og især angrebsposten er stærkt besat med Volpato, Miccoli, Trezeguet, Bojinov og Palladino =)

Har spillet et par kampe i Coppa Italia og de er begge blevet vundet. Først 0-2 over et divisionshold og så 0-2 over Atalanta med Miccoli som dobbelt målscorer.

EDIT:
Kamp mod Napoli i Coppa Italia:

Napoli - Juventus 0-2

0-1 Jonathan Zebina (7.)
0-2 Rubén Oliveira (68.)
Jonathan Zebina udvist (90.)
« Seneste Redigering: 04 Maj 2007, 14:48 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #36: 07 Maj 2007, 15:20 »

Siden der ikke er mange, der poster, må jeg da heller lige forsøge at holde liv i tråden Opstemt

Jeg er nået frem til d. 1. juli 2009 og det ser rigtig positivt ud. I min første sæson i Serie A blev jeg nr. 4 og fik CL kval. Her klarede jeg mig i den følgende sæson sikkert frem til og videre fra gruppespillet som nr. 1 i min pulje. Således forløb knockout kampene:

Ottendedelsfinale:
Blackburn - Juventus 0-1
Juventus - Blackburn 1-0
Samlet: 2-0

Kvartfinale:
Juventus - Milan 3-1
Milan - Juventus 2-2
Samlet: 5-3

Semifinale:
Juventus - Chelsea 2-1
Chelsea - Juventus 2-2 (udlignende mål i overtiden)
Samlet: 4-3

I finalen hed modstanderen Arsenal og her fik vi ikke et ben til jorden. De vandt 3-0 på mål af Henry, Gilberto og Walcott, men alt i alt var jeg ekstremt tilfreds med sølv Smiley
I ligaen blev vi nr. 3 og så er jeg ikke nået længere. Økonomien er boomet og jeg får et hav af KLASSE spillere d. 1. juli. Kommer med et SS af full lineup når alle handler er overstået.

mrfair
Gæst

« Svar #37: 07 Maj 2007, 16:27 »

Det ser godt ud.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #38: 07 Maj 2007, 16:55 »

Pokalexit:

Hvilket skin bruger du ?

Brodtgaard
Manager

« Svar #39: 08 Maj 2007, 08:45 »

Hvilket skin bruger du ?

Simplicity

Men det er endnu ikke helt færdigt endnu...

Du kan læse lidt om det her:  http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5423.msg123085#msg123085

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 08 Maj 2007, 12:50 »

Nå, nu da jeg ikke rigtig synes jeg kan finde tiden til at skrive blogs, kan jeg da skrive lidt her.

Jeg er lige nu ved sæsonafslutning i sæson 2033/34, og jeg er Barcelona, efter tidligere at have været 16 sæsoner i Arsenal og 3 i Celtic.

Jeg har vundet mesterskabet de seneste 2 år, og det ser ud til at det bliver mig igen denne sæson. Jeg ville spille sæsonen færdig i går aftes, og med 1 kamp tilbage lå jeg 3 point foran Atletico Madrid, og skulle altså bare have 1 point ude mod Sociedad for at genvinde mesterskabet.

Midt i 2. halvleg fører jeg 2-0, da min computer pludselig slukker. En dårlig vane, som den er ved at udøve lidt for tit. Det bliver sørme spændende at komme hjem og se hvor mange kampe jeg skal spille om..

Udover det, røg jeg ud i CL semifinalen mod Palermo efter 0-1 hjemme og 1-1 ude (efter forlænget spilletid). Finalen i Champions League 2033/34 hedder således Palermo-Nice, da Nice ekspederede Milan ud i den anden semifinale.

I den hjemlige pokalturnering blev exit ligeledes i semifinalen efter 0-1 ude og 2-3 hjemme mod de senere vindere fra Espanyol.

mrfair
Gæst

« Svar #41: 08 Maj 2007, 12:55 »

Jes synes det er fascinerende at høre om spil hvor man er kommet så langt. Jeg har vist aldrig spillet mere end 4-5 sæsoner, selvom jeg tror jeg bliver ved i mit nuværende spil.

Er der nogle gode talenter i dit spil?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 08 Maj 2007, 12:59 »

Jeg synes selv også det er spas at komme så langt frem at der INGEN ægte spillere er længere.. Talenter er der altid masser af, jeg har fx 3-4 spillere i truppen der var wonderkids da de var yngre.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #43: 08 Maj 2007, 13:00 »

Jes synes det er fascinerende at høre om spil hvor man er kommet så langt. Jeg har vist aldrig spillet mere end 4-5 sæsoner, selvom jeg tror jeg bliver ved i mit nuværende spil.

Er der nogle gode talenter i dit spil?

Det er intet mindre end rigtig facinerende! Opstemt Specielt hvis der er lavet blogs om det, hvor man kunne følge manageren helt fra start af.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #44: 08 Maj 2007, 13:06 »

Det er intet mindre end rigtig facinerende! Opstemt Specielt hvis der er lavet blogs om det, hvor man kunne følge manageren helt fra start af.. Smiley

Det er jo så selvfølgelig ikke en mulighed med mit spil, men jeg kan da oplyse at da jeg havde vundet 4 mesterskaber i træk med Arsenal besluttede jeg mig for ikke at købe spillere længere, og udelukkende satse på hvad jeg havde, og hvad der kom gennem ungdomsrækkerne. Dette medførte bl.a. at jeg på et tidpunkt havde £580M i transferbudget. Da talenter som Merida, Vela, Walcott m.fl. så blev for gamle og skulle udskiftes, kunne skuden ikke holde vand længere, og jeg blev fyret efter en 16. plads.

Hvis jeg vinder 3. mesterskab på stribe med Barcelona (hvad jeg stærkt regner med), regner jeg med at bruge samme taktik igen, og se hvor langt det kan bringe mig inden jeg bliver fyret Smiley

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010