Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 1141 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Hvorfor lige FMFreaks?
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
Forfatter
Emne: Hvorfor lige FMFreaks? (Læst 25684 gange)
FCK88
Manager
Sv: Hvorfor lige FMFreaks?
«
Svar #90:
07 Maj 2007, 22:47 »
Citat af: Chris 07 Maj 2007, 22:40
Var i også ofre for crew-member CaptainGerrard's magtsyge?
Me too
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #91:
07 Maj 2007, 22:48 »
Citat af: Chris 07 Maj 2007, 22:40
Var i også ofre for crew-member CaptainGerrard's magtsyge?
CaptainGerrard er en fin fætter. At I ikke er enige på visse punkter hører ikke til i en tråd på FmFreaks - I kan skrive en mail til FMdanmark.
Jeg har valgt FmFreaks.dk, fordi ja.. det ved jeg sgu ikke.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Nyysted
Landsholdsspiller
«
Svar #92:
08 Maj 2007, 08:21 »
Jeg har ikke karantæne inde på FMD
I ain't playin', nigga
Bademesteren
Manager
«
Svar #93:
08 Maj 2007, 08:36 »
Citat af: KF 07 Maj 2007, 22:48
Hmm...Det håber jeg ikke du mener...
tturbo1
Manager
«
Svar #94:
08 Maj 2007, 08:44 »
Citat af: KF 07 Maj 2007, 22:48
CaptainGerrard er en fin fætter. At I ikke er enige på visse punkter hører ikke til i en tråd på FmFreaks - I kan skrive en mail til FMdanmark.
Ja det er jo så din mening.
Vi er mange der mener det modsatte, men rigtig det kommer ikke vores side en skid ved.
Og hvis du ikke engang ved hvorfor du er her, så er der i alt fald ingen her der holder på dig...
Magneto
Lilleputspiller
«
Svar #95:
24 Jun 2007, 23:59 »
Må indrømme, at jeg hverken synes specielt godt om FMG, FMD eller FMF... Selvfølgelig foretrækker jeg denne side mest, da jeg trods alt, har haft indflydelse på stort set hele sitet, og fordi det bliver kørt af meget mere venlige og demokratiske personligheder - men i sidste ende, er potentialet på den danske FM-scene meget større, end hvad vi ser idag.
Da jeg og Fresh startede FMdanmark var det for at komme med et alternativ til Svend Rugaard og hans disciple, hvor man ikke kunne ytre sig, uden at blive henrettet ligesom i det gamle Sovjetunionen. Inden da havde CMwho været et godt fristed, men var desværre gået i stå, da Frisch havde været i militæret i et stykke tid. Da han kom ud af militæret byggede vi derfor et nyt stor site op fra bunden, der hurtigt blev meget populært, og hvor vi brugte dage efter dage på analyser og artikler. Desværre var der den lille detalje at NiFo, der ingen indflydelse før havde haft, eller havde produceret noget som helst konstruktivt til sitet, pludselig ville have magt. Hans hetz medførte derfor, at han ville trække sig ud af projektet, hvis jeg ikke gjorde, og dermed ville FMdanmark ikke kunne køre videre, da vi andre ikke havde råd til at betale for serverplads og hvad, der ellers var nødvendigt. NiFo omdannede desværre hurtigt sitet til et site, der kunne minde lidt om Rugaards ideologi, med gudedyrkelse af ham, ingen ytringsfrihed og bans til alle og enhver.
Derfor tog jeg naturligvis over på CMfreaks, hvor folk som Saviola og Sunbao var enige i, at der selvfølgelig stadigvæk skulle være et fristed på FM-scenen, langt væk fra NiFo-tyrani... Acido og jeg m.flere begyndte derfor at planlægge dette site, FMfreaks, og efter laaang tid kom det endelig op, og har da heldigvis været et super godt site siden da, desværre er der ikke sket meget på den programmeringsmæssi
ge side, hvilket jeg naturligvis er ked af, da dette site har potentialet til meget mere. Men som vi alle ved, så hænger programmører desværre ikke på træerne, så det er lettere sagt end gjort.
«
Seneste Redigering: 25 Jun 2007, 00:03 af Magneto
»
Svend Rugaard
Reserveholdsspiller
«
Svar #96:
31 Jul 2007, 03:56 »
Citat af: Magneto 24 Jun 2007, 23:59
Må indrømme, at jeg hverken synes specielt godt om FMG, FMD eller FMF... Selvfølgelig foretrækker jeg denne side mest, da jeg trods alt, har haft indflydelse på stort set hele sitet, og fordi det bliver kørt af meget mere venlige og demokratiske personligheder - men i sidste ende, er potentialet på den danske FM-scene meget større, end hvad vi ser idag.
Da jeg og Fresh startede FMdanmark var det for at komme med et alternativ til Svend Rugaard og hans disciple, hvor man ikke kunne ytre sig, uden at blive henrettet ligesom i det gamle Sovjetunionen. Inden da havde CMwho været et godt fristed, men var desværre gået i stå, da Frisch havde været i militæret i et stykke tid. Da han kom ud af militæret byggede vi derfor et nyt stor site op fra bunden, der hurtigt blev meget populært, og hvor vi brugte dage efter dage på analyser og artikler. Desværre var der den lille detalje at NiFo, der ingen indflydelse før havde haft, eller havde produceret noget som helst konstruktivt til sitet, pludselig ville have magt. Hans hetz medførte derfor, at han ville trække sig ud af projektet, hvis jeg ikke gjorde, og dermed ville FMdanmark ikke kunne køre videre, da vi andre ikke havde råd til at betale for serverplads og hvad, der ellers var nødvendigt. NiFo omdannede desværre hurtigt sitet til et site, der kunne minde lidt om Rugaards ideologi, med gudedyrkelse af ham, ingen ytringsfrihed og bans til alle og enhver.
Derfor tog jeg naturligvis over på CMfreaks, hvor folk som Saviola og Sunbao var enige i, at der selvfølgelig stadigvæk skulle være et fristed på FM-scenen, langt væk fra NiFo-tyrani... Acido og jeg m.flere begyndte derfor at planlægge dette site, FMfreaks, og efter laaang tid kom det endelig op, og har da heldigvis været et super godt site siden da, desværre er der ikke sket meget på den programmeringsmæssi
ge side, hvilket jeg naturligvis er ked af, da dette site har potentialet til meget mere. Men som vi alle ved, så hænger programmører desværre ikke på træerne, så det er lettere sagt end gjort.
Må jeg godt
.. Jeg har ikke været her inde i et stykke tid, pga andre ting og alt for meget PS3 bla, men nu ville jeg lige kigge forbi, og så ser jeg sådan et indlæg her, og mig som synes jeg har været en dårlig "FreeLancer" , har faktisk aldrig set dig her inde Magneto , siden jeg blev "ansat" mere eller mindre og begyndte på sitet for at få komme med diverse opdateringer til MegaPacken, som jeg så aldrig blev færdig med eller fik startet op på til FM 2007, og det er snart 1½ år siden , fordi det var faktisk lige før jeg flyttede her hen, så det er næsten 2 år siden .. og der var du her ikke, og du var ligeså meget med i Opbygningen af dette site, som jeg har været til stede og aktiv med diverse indhold til sitet her i ligeså lang tid, så lad være med at rose dig selv, fordi andre ikke kan stå inde for det du laver, iøvrigt, havde Acido allerede inden faktisk lavet noget af sitet inden han blev enige med Sunbao og Saviola om de skulle overtage projektet, fordi ingen af os havde den nødvendige tid og resourcer til at begynde helt forfra selv, og jeg havde ikke lysten.
Og Programmeringsmæssi
gt, kan jeg garantere dig der er programmeret mere end du umiddelbart har forstand på, men husk også lige på der har været server skift 2 gange fordi en af serveren havde for lidt båndbredde, og en anden ikke fungerede optimalt til de købte deres egen rack.
Og kan godt grine lidt af "Svend Rugaard og hans Disciple" kunne du ikke bare skrive Jesus i en Kommunistisk version og du får det til at lyde som om det hele var så slemt, og vi ikke gav folk en chance , men magneto, hvorfor lader du ikke bare fortiden ligge, fortiden er sket, fremtiden er ikke endnu , så hvorfor ikke bare lev i nuet.
-
YouTube Kanal
-
-
Spiller du PS så se mit site
-KNM-
Manager
«
Svar #97:
31 Jul 2007, 04:15 »
Hvad *******! Så logger man på FMF og hvad ser man så? Svend Rugaard? Det er noget tid siden man har set ham sidst.
Pas lidt på i ikke kommer til at gå lidt for meget efter personen.
Men jeg må erklære mig lidt enig med Magneto i at siden har potentiale til mere end den viser. Der er, som han skriver, sket for lidt på programmeringen.
Men det ser heldigvis ud til at vi snart kan komme i gang på den front igen. Og dertil vil jeg da råde jer begge to (og andre) at skrive hvad i skulle være utilfredse med i "mangler på FmFreaks.dk" (eller sådan noget lignende...
rudz
Landsholdsspiller
«
Svar #98:
31 Jul 2007, 07:39 »
Må indrømme jeg var bruger på CMD men da det skiftede til FMD kunne jeg ikke konvertere min bruger, det er sådanset også ligemeget, men jeg fik faktisk link til forkert brugermail tilsendt da jeg skulle logge ind på FMD med min originale bruger (hvilket jeg stadig gør - tjekkede lige igen).
Gad simpelthen ikke det knep så jeg slettede booky for FMD og sticker med den her side som stort set den eneste danske fm side jeg bruger da jeg er godt tilfreds med den - man er vel en smule konservativ i sin indstilling mht sådanne ting
Hvis det virker hvofor fixe det? tjaa.. godt spørgsmål - selvom der med basale ting kan ske nogle småforbedringer hist og pist så syntes jeg ikke det er nødvendigt for nogen som helst at kaste sig ud i større PhP projekter.
Thumbs up for et rimeligt velfungerende forum og side for den sags skyld.
Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #99:
31 Jul 2007, 09:28 »
Som så mange andre, startede jeg også på FMscenen via CMD, som det jo hed dengang. Jeg tror faktisk at jeg kom derind ved at en anden fortalte mig om siden, men det er vel irellevant! Jeg fulgte selvfølgelig også med da det skiftede til Fmd, men selvom jeg ikke var med bag scenen, så vidste jeg godt at der skete en masse derinde, og det var ikke lige den fedeste stemning. Jeg var i mellemtiden blevet tilbudt at hjælpe til på en side (som aldrig var blevet til noget), men ca. en uge efter skrev Saviola og spurgte mig om jeg ville være med på det gamle CMfreaks, og det kunne man jo ikke sige nej til.. Jeg var på den side i et stykke tid, indtil Acido kom til, og denne side blev lanceret.. Og her har jeg så været siden, og på trods af at jeg ikke er så aktiv herinde mere, så kigger jeg stadig ind dagligt, og giver mit besyv med engang imellem
FmD besøger jeg engang imellem, men det er kun hvis jeg har en speciel tråd som jeg følger med i, som f.eks. da jeg manglede et nyt banner til arsenal.dk... Så det er faktisk Saviola's skyld at I må trækkes med mig
Og jeg er i øvrigt helt enig i at denne side kunne blive unik og få et kanon fedt design, hvis al ting som var/er planlagt blev smidt op... Desværre hænger programmører ikke på træerne, som Magneto siger
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ruhee
Gæst
«
Svar #100:
03 Nov 2007, 03:46 »
Nu er det godt nok en pænt gammel tråd, men kan da alligevel godt fortælle hvorfor jeg er blevet bruger på FMF og det er ganske enkelt fordi at FmGround ikke eksistere længere.
I de gamle dag da der var noget der hed FMG var det den ensest danske side jeg brugte. Mit navn dengang var Maestro, men nu er det så ny side og nyt navn. Jeg svor ellers at jeg aldrig ville besøge danske FM sider igen da FMG blev lukket, men nu har jeg spillet FM08 i 14 dage og kunne ikke holde mig væk længere
Valget faldt så på FMF istedet for FMD da denne side fik mangen ros på FMG og jeg har heller aldrig brudt mig om FMD, så valget var engentligt ikke så svært
ElGuapo
Landsholdsspiller
«
Svar #101:
03 Nov 2007, 06:25 »
Citat af: Ruhee 03 Nov 2007, 03:46
Nu er det godt nok en pænt gammel tråd, men kan da alligevel godt fortælle hvorfor jeg er blevet bruger på FMF og det er ganske enkelt fordi at FmGround ikke eksistere længere.
I de gamle dag da der var noget der hed FMG var det den ensest danske side jeg brugte. Mit navn dengang var Maestro, men nu er det så ny side og nyt navn. Jeg svor ellers at jeg aldrig ville besøge danske FM sider igen da FMG blev lukket, men nu har jeg spillet FM08 i 14 dage og kunne ikke holde mig væk længere
Valget faldt så på FMF istedet for FMD da denne side fik mangen ros på FMG og jeg har heller aldrig brudt mig om FMD, så valget var engentligt ikke så svært
Velkommen til:-)
Det er vemodigt, at FMG lukkede. Det var gennem FMG, at jeg i sin tid lærte at spille FM, og hjælpsomheden var altid stor. Du vil opleve, at hjælpsomheden også er stor her, og der er en god tone på forum med højt til loftet:-)
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »