|
Gosser
|
|
Arh, tror jeg vil smøre mig ind i Glyngøre makrelguf! Hav-hav det smager godt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Så er jeg her igen; ThistedFC sig hvad i vil.... Vil bare sige undskyld fordi jeg var så skide nærtagende
1 hel time, 13 minutter og 3 sekunder. Så lang tid kunne du undvære FmFreaks, hva'?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
1 hel time, 13 minutter og 3 sekunder. Så lang tid kunne du undvære FmFreaks, hva'?
La' da vær med at kør i det... Men ikk undvære bare ind se at to fra en hjemmeside sku ødelægge det for mig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren2
Gæst
|
|
Drenge hvorfor ødelægger I tråden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Drenge hvorfor ødelægger I tråden?
Jeps, så strammer vi lige op. Tråden havde jo rent faktisk et formål...
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
morten103
Gæst
|
|
jeg er tilmeldt i dag og ville gerne se hvad FM gik ud på
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Hvorfor er det lige FMFreaks i stedet for FMDanmark eller FMGround jeg har valgt? Dette har jeg spurgt mig selv om et par dage. Grundene er simple: Mere overskuelig side. Bedre design. Bedre tone i forummet. Bedre blog sektion. Og ike mindst bedre personer i et forum hvor alle stamgæsterne kender hindanden ret godt.  Hvad med jer? Fordi jeg har karantæne inde på Fmdanmark.dk og ikke kender den anden side.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Fordi jeg har karantæne inde på Fmdanmark.dk og ikke kender den anden side.
Må man spørge hvorfor du har karantæne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7kfum
Gæst
|
|
Må man spørge hvorfor du har karantæne?
Hov Nyysted. Alle har karantæne på FMD.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Fordi jeg har karantæne inde på Fmdanmark.dk
Så er vi to - HOST!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Alle har karantæne på FMD..  Jeg har ikke \o/ .. jeg er bare sjælendt derind 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Faktisk har jeg ikk karantæne på FMD..  ved ikk om det er noget og være stolt over..  Grunden er nok at jeg ikk har været derinde i mindst 2 år.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Så er vi to - HOST!
Så er vi tre! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Har kigget på FmD en gang eller to, men den person som synes FmF er rodet og FmD ikke er, har en skrue løs...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|