home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den Lukrative Rendesten
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative Rendesten  (Læst 44475 gange)
DrJones
Gæst

Sv: Min Tilstand
« Svar #45: 14 Feb 2007, 17:40 »

Tillykke med det første mesterskab. Jeg gider næsten ikke blive ved med at gentage mig selv, så fremover kan du fra min side betragte tavshed som fuld tilfredshed (medmindre jeg finder på noget mere nuanceret at kommentere). Du skriver fortsat sublimt, og den nye font er klart bedre end den tidligere :-)

Jeg kunne ikke have sagt det meget bedre selv.

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 14 Feb 2007, 18:20 »

Hvad synes I om den nye "font"? (Til de dødelige og folk over 38, er det skrifttypen)

ticked off

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 14 Feb 2007, 21:54 »

Tak drenge - men US, du må hellere end gerne kommentere Smiley

Niels, troede ikke voksne mænd græd Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #48: 14 Feb 2007, 21:59 »

Tak drenge - men US, du må hellere end gerne kommentere Smiley

Niels, troede ikke voksne mænd græd Wink

Jo Hafiz det gør de, men de tager ikke backup. Grin

cralle
Gæst

« Svar #49: 14 Feb 2007, 23:03 »

kommer der snart mere

Swaagenz1
Gæst

« Svar #50: 15 Feb 2007, 09:26 »

Ja tak - mere af den slags.
Du skriver jo herligt og man skal jo ikke ha' spillet meget FM07 for at forstå de følelser du har overfor journalister!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 15 Feb 2007, 10:53 »

kommer der snart mere

Yes, vanen tro skulle der gerne komme 2 updates igen i dag Smiley

Swaagenz1 - Ja, det er også lidt det, der er ideen Thumbs Up

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 15 Feb 2007, 11:14 »

Kapitel 5: V.I.P? – not me

Mundvigen sniger sig så småt opad. Ligesom tiden der går og går. Vi vinder, igen. Dommeren tager sit yndlingsslik i munden, og blæser alt hvad han kan i fløjten, hvorefter man burde ane en vild sejrsrus blandt spillerne.
Den udebliver, men hvorfor? – Vanthed er en slem ting, men ikke desto mindre noget, som er over mit hold mht. de hjemlige titler. Den skinnende pokal, der gav os The Double i sidste sæson var seneste gang, jeg så mine spillere rigtig glade. I dag er modstanderen den samme, og igen besejret, men vores anden Super Cup titel tæller ikke på samme måde. Vi har nye mål.

Újpest er et lille, stillevejs-agtigt, bump på vejen. Vi skal videre, videre til 3. kvalrunde hvor tyrefægterbyen i så fald vil vente. Indtil vi når så langt, er der dog meget at se til. Slut med ferie, slut med afslapning i solen, på med handskerne – ikke bare Jespers, men vor alles arbejdshandsker.

Vejret på denne nye dag inviterer til at tage handsker på, dog de varme af slagsen. For jeg er ventende i lufthavnen med Peter. Flyet fra den Catalanske hovedstad ankommer ti minutter forsinket i bedste siesta-stil, men frem kommer han.

Selvsikkert, forfulgt af sin engelske agent, kommer han anstigende, og ligner en, der er parat til at drøfte de sidste detaljer. Vi vader hurtigt forbi noget, der ellers fanger Gimnàstic-spillerens interesse, nemlig en fastfoodrestaurant, men så snart han får sat sin dyrt betalte venstreskøjte indenfor på anlægget, skal han nok få stillet sulten.
Der er da heller ingen komplikationer, og den offensive venstreorienterede spiller sætter sin underskrift på en 3-årig kontrakt, hvorfor vi nu synes klar til udfordringen i Spanien. For Ujpest blev besejret med sikre cifre, og bedst som jeg her går og tænker tilbage, sidder Lars pt. i Zaragoza for forhåbentligt at se fodbolden rulle i stedet for tyrehovederne…

”Jeg kommer fra en af verdens bedste klubber til Danmarks bedste. Derfor har jeg forhåbninger om førsteholdsfodbold i de kommende år.” Sådan siger han altså, den blonde daner. Han er den anden, der i denne sæson kommer under mine vinger. En spiller, der i første omgang skal begå sig på KB’s højre flanke, men efter sin tid i Londons største klub, efter at have været i Holland, må jeg tilstå, at jeg tror på, at han kan blive til noget stort.

Stort er ikke ordet. Forfærdeligt er nærmere det bedste udtryk at bruge. Det så rigtigt ud. Men selvom man fører 2-0 i første kamp med sølle tyve minutter igen, så skal man aldrig vide sig sikker, når nu man spiller på et fantastisk hjemmebanehold.
En chance førte til et mål, og et mål førte til det næste, og fra et fantastisk udgangspunkt, blev vores ansigtsudtryk mere anstrengte, og selvom jeg gerne havde solgt kampen for 2-2, er vi nu ekstremt skuffede. Specielt fordi vi i dag ikke står med billetten til det forjættede land. Vi er netop blevet spillet ud af banen af to veloplagte argentinere og vi var aldrig i nærheden af at komme videre, og slap af sted fra Parken med et sølle 2-0 nederlag, som var kun vores ene balde blevet tæsket af faren, der snildt ku’ ha’ taget den anden med, men alligevel havde en smule medlidenhed med os. Medlidenhed hjælper intet, nu står vi her, og kan konstatere, at vi stadig træder rundt i samme spor, alt imens vi kan konstatere, at Wisla er ventende.

Metsu1
Manager

« Svar #53: 15 Feb 2007, 11:30 »

Du har et rigtig flot sprog og let at læse, men er det bare mig eller er det hele lidt indforstået.

Jeg har måske ikke studeret dine indlæg godt nok, men hvem er det du har købt i Gimnastic??

Swaagenz1
Gæst

« Svar #54: 15 Feb 2007, 11:34 »

Skønt med en update til at bryde arbejdets monotome rytme!
Og hvilken herlig tekst.
Eneste lille ønske er at få navnene på de spillere FCK og du køber.
Men det kan være, at det bryder mod dit ønske med denne blog.
Jeg respektere dit valg og læsere videre med stor glæde.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 15 Feb 2007, 11:40 »

Du har et rigtig flot sprog og let at læse, men er det bare mig eller er det hele lidt indforstået.

Jeg har måske ikke studeret dine indlæg godt nok, men hvem er det du har købt i Gimnastic??
Skønt med en update til at bryde arbejdets monotome rytme!
Og hvilken herlig tekst.
Eneste lille ønske er at få navnene på de spillere FCK og du køber.
Men det kan være, at det bryder mod dit ønske med denne blog.
Jeg respektere dit valg og læsere videre med stor glæde.

Jeg kan vel hurtigt svare jer begge: Dette er bare et forsøg på at gøre noget helt anderledes i en blog - altså if.t. de ordinære opstillede blogs. I del 2 og 3 af trilogien vil der utvivlsomt komme opklaring på de manglende navne, men nogle gange må jeg sætte mig selv nogen krav om ikke at gå på kompromis med denne måde at skrive på. Hvis I undersøger facts'ne som jeg giver om de spillere, der bliver købt, kan I selv sætte navne på.

Håber det var svar nok, og tak for interesseren Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #56: 15 Feb 2007, 11:45 »

Jeg kan vel hurtigt svare jer begge: Dette er bare et forsøg på at gøre noget helt anderledes i en blog - altså if.t. de ordinære opstillede blogs. I del 2 og 3 af trilogien vil der utvivlsomt komme opklaring på de manglende navne, men nogle gange må jeg sætte mig selv nogen krav om ikke at gå på kompromis med denne måde at skrive på. Hvis I undersøger facts'ne som jeg giver om de spillere, der bliver købt, kan I selv sætte navne på.

Håber det var svar nok, og tak for interesseren Smiley

Det er bare helt i orden, jeg synes det er godt med noget nytænkning, så må jeg se om jeg kan gætte, hvem den nye spiller er  Wink

Swaagenz1
Gæst

« Svar #57: 15 Feb 2007, 11:54 »

Respekt for dine krav.
Og så må jeg hjem og tjekke hvem den spiller er.
Nytænkning er godt.

Keep up the good work Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #58: 15 Feb 2007, 12:50 »

Super, Hafiz. Jeg må indrømme, at det irriterer mig lidt, at man skal holde gætteleg hele tiden. Måske det kunne begrænses lidt, men det bliver jo nok lettere at vurdere bloggen som en helhed, når de andre kapitler starter.

Flot skrevet, som altid.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 15 Feb 2007, 13:26 »

Heh, det er lidt sjovere at skrive om så Smiley - Og det vil fortsætte, men det er jo langt fra alle mine indkøb, jeg beskriver.

Men det vil I så få at se i 2. del. Tak igen Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010