home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1413 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den Lukrative Rendesten
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative Rendesten  (Læst 43150 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #15: 13 Feb 2007, 17:10 »

Altså, hvis det her ikke er cool, så ved jeg ikke, hvornår ordet skal bruges  Cool
"Et par faste og afsluttende, men alligevel begyndelse-på-noget-nyt-agtige, håndtryk udføres, særligt med min chef, Flemming..." Genialt.


høhø, tak  Forlegen

Lad os få mere Hafiz... Du formår virkelig at få en til næsten lætte sig fra stolen når man læser fordi det er så spændende.

Hvad man ønsker, skal man få...

Og tak!
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #16: 13 Feb 2007, 17:16 »

Så smukt Hafiz.
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #17: 13 Feb 2007, 17:27 »

Dine blogs er som at flyve her nede fra den kedelige jord op til himlen, SMUKT SMUKKERE END SMUKKEST Kys
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #18: 13 Feb 2007, 17:29 »

hmm.. personligt er jeg ikke blevet fanget endnu, selvom du da skriver rigtig flot.. Men lad os se senere - vil da kigge ind!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

United-styrer
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #19: 13 Feb 2007, 20:36 »

Det var da alligevel ret skidt mod Salzburg. Stadig dejlig læsning, fordi du skriver så fremragende. Fortsæt endelig i samme stil.
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #20: 13 Feb 2007, 20:41 »

Fint nok skrevet, men jeg kan simpelthen ikke følge helhjertet med i en blog om de kokainfarvede. Sorry...
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #21: 13 Feb 2007, 20:43 »

hmm.. personligt er jeg ikke blevet fanget endnu, selvom du da skriver rigtig flot.. Men lad os se senere - vil da kigge ind!

Enig
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #22: 13 Feb 2007, 21:12 »

hmm.. personligt er jeg ikke blevet fanget endnu, selvom du da skriver rigtig flot.. Men lad os se senere - vil da kigge ind!

Må desværre indrømme at jeg er 110% enig Smiley
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #23: 13 Feb 2007, 21:13 »

hmm.. personligt er jeg ikke blevet fanget endnu, selvom du da skriver rigtig flot.. Men lad os se senere - vil da kigge ind!
Hvordan kan jeg så fange din opmærksomhed Smiley

Enig

Det samme gælder dig, men du må gerne komme med lidt længere kommentarer fremover, tak.
Fint nok skrevet, men jeg kan simpelthen ikke følge helhjertet med i en blog om de kokainfarvede. Sorry...

Tak, sådan går det jo desværre.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #24: 13 Feb 2007, 21:14 »

Hvad med en anden font? Smiley Den er ret svær at læse, den du har nu imo.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #25: 13 Feb 2007, 21:17 »

Hvordan kan jeg så fange din opmærksomhed Smiley

Jeg ved det faktisk ikke rigtig for du skriver jo godt, men jeg er bare ikke blevet fanget af det endnu!

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #26: 13 Feb 2007, 21:22 »

Hvad med en anden font? Smiley Den er ret svær at læse, den du har nu imo.

Jeg prøver mig frem - det kan der være noget om Smiley

Jeg ved det faktisk ikke rigtig for du skriver jo godt, men jeg er bare ikke blevet fanget af det endnu!



Ærlig snak, er glad for feedback. Måske fordi strukturen er så anderledes. Jeg vil dog ikke gå tilbage til en ordinær blog, dem er der sgu for mange af Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #27: 13 Feb 2007, 21:27 »

Jeg prøver mig frem - det kan der være noget om Smiley

Ærlig snak, er glad for feedback. Måske fordi strukturen er så anderledes. Jeg vil dog ikke gå tilbage til en ordinær blog, dem er der sgu for mange af Smiley

Jeg er glad for du prøver noget anderledes, hvilket jeg også prøver i min blog, Liverpool - Den nye æra! Men lige præcis denne skrive form har ikke fanget mig Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #28: 13 Feb 2007, 21:31 »

Ærlig snak, er glad for feedback. Måske fordi strukturen er så anderledes. Jeg vil dog ikke gå tilbage til en ordinær blog, dem er der sgu for mange af Smiley

Problemet kan også bare være, at det er så sindsygt mange FCK blogs for tiden, det gør dem for mig meget uinteressante i længden! Kun Berendts FCK blog der har fanget mig!

Men fortsæt med at skrive og fortælle så godt som du gør, så skal du nok få læsere Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #29: 13 Feb 2007, 22:11 »

Jeg er glad for du prøver noget anderledes, hvilket jeg også prøver i min blog, Liverpool - Den nye æra! Men lige præcis denne skrive form har ikke fanget mig Smiley

Nej, det er jo en smagssag, men jeg er helt enig i, at man skal prøve noget nyt. Det andet er ligesom set nu Smiley

Problemet kan også bare være, at det er så sindsygt mange FCK blogs for tiden, det gør dem for mig meget uinteressante i længden! Kun Berendts FCK blog der har fanget mig!

Men fortsæt med at skrive og fortælle så godt som du gør, så skal du nok få læsere Wink

Tak Smiley - Ja, hans fangede mig også - den var meget stilren og hans er fuldstændig anderledes end denne del af min blog
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010