home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1343 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den Lukrative Rendesten
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative Rendesten  (Læst 43138 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Den Lukrative Rendesten
« : 13 Feb 2007, 13:01 »

Velkommen.
Velkommen til noget, som du bør følge med i, hvis du godt kan li’ blogs.
Jeg vil ikke tvinge dig, men dette har til formål at imponere som noget nyt og hidtil uset herinde, og efter min mening, vil jeg nok ikke kunne gøre det bedre en gang til, og forsøger derfor nu at skabe den bedste blog.
Jeg vil forfatte en trilogi set ud fra 3 forskellige måder at skrive en blog på, som forhåbentligt kan hjælpe folk på vej til at skrive flere og bedre og mindre stereotype blogs herinde. Det går rigtig godt, men vi skal have noget adspredelse. Dermed vil jeg forsøge at overskride nye grænser for, hvad en "god blog" bør indeholde.
Trilogien skal ses som en samlet blog, så du vil blive nødt til at holde øjne og øre åbne igennem lang tid.
Jeg vil dog ej heller love hvornår 2. og 3. del af trilogien kommer, men den første del, kaldet ”Min Tilstand” begynder nu.

Velkommen til 1. del i trilogien ”Cassiopeia”






Del 1: Min Tilstand

med en kvart 'henney' hældt i en flaske snapple
Det ham, der dufter af gucci og mahogni
men det' nok fra min 310
bliv en lille smul' crunk ja hva' ska' vi?
med tøser i burberry
Sådan kryber vi
Har den coupe du ligger dybere i
Har flækket faconen fra mit støberi
Og de har ret når det kalder mig svin
renser mit system med pencilin
efter den sidste blondine der synes min' rim var så fin'
at vi to skulle være intime
og hun må ha' heddet Billie Jean
for ungen er ik' min plus hun er for ung til at drikke vin
det er ik' coke men bitch cut det
fyld en balge med dit eget pis og hop i
bare drop det!
så vil du se - hvor snakken stammer fra
hvordan det - er noget taget rammer dig
prøve at bli' - personen der ik skammer sig
Så kan vi - ja så ka vi

Jeg famler i blinde med tanker jeg ikke kan finde
Sover med fjenden solen nede jeg ka' se den skinne
så jeg kiggede bare ind'! for at se hvor min tilstand var hen'
Jeg hør' de sir mit navn
ka ik kend' det men de sir mit navn
og de kan prøve at holde den nede
men jeg sværger at de aldrig ta'r mig

du ka hade det eller gratulere, få en flad eller sidde her
kig på eller spendere
vi behøver ik athive den ud på gaden
når vi to ku rive klubben fra hinanden,
splitte loungen ad, luk op for noget had
og dine drenge de ku' blande sig hvis de gad
er det aldrig eller er det nu?
gi'r ik' en fuck for mig selv så hvem er du?
præcis hvordan det ender det bestemmer Gud
men får jeg slag i dag, makker, ta'r vi den igen i næste uge
vandrer hvileløst rundt med en smilende tøs
der holder masken indtil hele lortet det går løs
hendes skrig drukner i larm
glas der flyver forbi, tømt for sprutten indeni
har ik længere lyst til at blive og hører sig selv sig'
hva fanden har du roddet dig ud i ?
nu ka hun se - hvor snakken stammer fra
hvordan det - er når taget rammer dig
prøv at bli' - personen der ik skammer sig
så kan vi - ja så ka vi

Jeg famler i blinde med tanker jeg ikke kan finde
Sover med fjenden solen nede jeg ka' se den skinne
så jeg kiggede bare ind'! for at se hvor min tilstand var hen'
Jeg hør' de sir mit navn
ka ik kend' det men de sir mit navn
og de kan prøve at holde den nede
men jeg sværger at de aldrig ta'r mig

De hylder dig mest når du betaler din pris
har fået nok af det pis og mulighederne gi's
græd som en bitch eller ta' dig et lift
vælg din gift så du ka le som den sidst'
mit memento så lader mig tatovere
med navne og værdier for alt hvad der ellers sker
er samme seng på nye hoteller
så det betyder meget at blækket der pryder mig fortæller
for ik' at blive i tanker som en syg mand sælger
bare forbli' eller det vil sige det enten eller
« Seneste Redigering: 02 Apr 2007, 10:15 af Hafiz » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #1: 13 Feb 2007, 13:03 »

Allez! Jeg er meget spændt på at se, hvad du finder på.

Held og lykke med bloggen.
Logged

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #2: 13 Feb 2007, 13:12 »

Lyder meget spændende!!! Glæder mig til at læse hvad du får griflet ned! Opstemt
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #3: 13 Feb 2007, 13:37 »


Ja.. håber også på en super blok Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #4: 13 Feb 2007, 14:01 »

Uhh den gode Hafiz tilbage med en blog. Det bliver spændende at følge Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #5: 13 Feb 2007, 14:23 »

Hør, hvad sker der?!?!

Jeg er forvirret, men spændt. Glæder mig til at se om du kan leve op til din egen målsætning. Hvis du kan få mig til at læse din blog dagligt, så er du nået langt  Wink
Logged

Swaagenz
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #6: 13 Feb 2007, 14:26 »

Glæder mig meget men ved ikke lige til hvad. Opstemt
Men det lyder jo spændende at du vil lave en ny og bedre type blog.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #7: 13 Feb 2007, 14:49 »

Kapitel 1: Min Tilstand

Uret tikker. Det går langsomt. Endelig dækkes både ”S” ”T” og ”I” i ur-navnet Festina, og viserne på min lettere nervøse højre arm kan nu kalde ind til pressemødet. Klokken er 12. Det er sikkert ikke en videre stor overraskelse for de fremmødte journalister, at jeg nu bliver præsenteret på en solbeskinnet fredag, for de seneste dage har rygterne svirret i pressen om mit nye job. ”Jo, selvfølgelig har jeg en klar plan,” kan jeg høre mig selv sige til en hjernedød journalist, der stiller dumme spørgsmål, og mest af alt ligner en, der vil skide på mine svar, men alligevel er klar til at fordreje dem, og derved fejlcitere mig. Jeg er ligeglad. Jeg skal i gang. For jeg har en plan, det er klart. Med min fortid i spansk fodbold har jeg en smule erfaring, men med en dansk storklub, har jeg aldrig før danset tango.
Et par billeder skydes af til sidst, og så er det afgang. Et par faste og afsluttende, men alligevel begyndelse-på-noget-nyt-agtige, håndtryk udføres, særligt med min chef, Flemming, og jeg kan tage turen hjem med det samme. For en rundvisning på området behøves ikke. Jeg er kendt her, jeg er i mit hjemland, i en god klub, og jeg er klar.
Den sorte cap bliver igen trukket over håret og skygger for solen og for de vedvarende journalistiske blitz, der stadig forsøger at flænse mine øjne, og skabe et usikkert blik. Det går ikke, for jeg sætter mig hurtigt ind i bilen, og drager hjem med tankerne på første træningsdag.

Peter, som jeg har mødt adskillige gange på det sidste, er der allerede, da jeg arriverer, og vi venter sammen, småsludrende, på vores trup, så jeg kan overvære den første træning. Reaktionerne dagen derpå har været få, heldigvis. Selvfølgelig har den svenske kaptajn, Tobias, været ude med en lille, positiv kommentar, men det er også det eneste ræb, jeg har hørt fra den afdæmpede trup. Spillerne tjekker lige så stille ind, nogen i deres dyre biler, andre på deres mødres cykel. Træningen forløber fint, for jeg ser bare med fra sidelinien, men det er tydeligt, at folk her i opstarten ikke er helt på topniveau, men det skal nok nås.

Ny dag, ny situation. Sådan er jeg tænkende i det lumre, varme lokale, hvor 6 ansatte sidder overfor mig. Det er en god stab, som klubben har fået opbygget, og jeg er ganske tilfreds med de 6, der nu sidder klar med en fremlægning om deres fremtidige strategi.

Lars Højer er manden med tangentstokken, og han overbevisende fremstilling af deres prioriteter lyder god. Rigtig god. Vi har et område-center her i Norden, men vi vil foruden det søge i det østlige Europa, ligesom vi har skaffet os en smule kontakter i flere spansk-talende lande. Jeg giver grønt lys for alle de specificerede aftaler, og skal nu overdrage planen for næste, og øverste, led i hierarkiet.
Flemming nikker anerkendende og vender tommelfingeren opad, da jeg fortæller om den langsigtede plan. Foruden vores førsteholds etablering som det bedste i Norden, skal vi også begå os internationalt, men samtidig skaffe en stor talentstamme, der skal udgøre reserveholdet og diverse samarbejdspartnere. Alt dette kan beskrives ned til mindste detalje, men det vigtigste er, at vi har klubbens bestyrelses fulde opbakning til at gå i krig. Og det gør vi så.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2007, 10:52 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #8: 13 Feb 2007, 14:51 »

Mange tak til alle for de positive kommentarer indtil videre. Jeg vil forsøge, det bedste jeg kan, at få opfyldt mine egne mål om at underholde jer på den bedste måde. Håber det første kapitel løftede lidt af sløret for 1. del.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #9: 13 Feb 2007, 14:52 »

Cool intro og det lyder til at det bliver en FCK blog Peace
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #10: 13 Feb 2007, 14:57 »

Super start. Du skriver rigtig godt, og formår virkelig at gøre det spændende at læse.!
Du nævner ikke klubbens navn, men alligevel er man godt klar over hvilken klub det er..
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

United-styrer
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #11: 13 Feb 2007, 14:58 »

En ekstremt velskrevet start. Flot arbejde. Jeg ser frem til at læse mere :-)
Logged

Niels
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Min Tilstand
« Svar #12: 13 Feb 2007, 15:35 »

Altså, hvis det her ikke er cool, så ved jeg ikke, hvornår ordet skal bruges  Cool
"Et par faste og afsluttende, men alligevel begyndelse-på-noget-nyt-agtige, håndtryk udføres, særligt med min chef, Flemming..." Genialt.
Logged


DrJones
Gæst
 
Sv: Min Tilstand
« Svar #13: 13 Feb 2007, 16:59 »

Lad os få mere Hafiz... Du formår virkelig at få en til næsten lætte sig fra stolen når man læser fordi det er så spændende.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Min Tilstand
« Svar #14: 13 Feb 2007, 17:09 »

Kapitel 2: Når plan A ikke virker

3 skud for en 10’er plejer man at få af vide hos landets forlystelsesparker, men her regnede vi med, at det skulle blive 2 skud. En kamp i 3. kvalrunde til Champions League, og hvis det ikke skulle lykkes, så var der altid en 1. runde af Uefa Cuppen. Gid det bare gik så vel.
Jeg indrømmer gerne, at jeg var meget optimistisk – måske for meget endda, da vi sad i flyet på vej til Salzburg. Et 1-0 nederlag var slet ikke efter bogen, men det skulle der gøres noget ved hjemme i hulen.

Nu står vi så her, blot 1 kamp fra at møde mægtige Milan, med bukkede hoveder, nedadvendte hager, og et sølle uafgjort resultat og en enorm fiasko trykt ind i historien. Der er ikke meget at sige om sådan et par præstationer, for spillerne ved det godt selv. Det vigtigste er, at de selv viser, at det var en fejl, så det skal blive spændende at følge fremover.

Spændende mener pressen hvert fald at vores projekt angående vores reservehold er, for de har fået øjnene op for vores talentarbejde. Lettere forpustet haster en halvfed Forza-journalist hen til mig den efterfølgende træningsdag og spørger ind til de mange indkøb. Jeg svarer, efter hans mening, lettere arrogant, at det er en del af en langsigtet plan og ikke alle de 20 spillere, der er tiltrådt, skal være i A-holdstruppen. Da han igen træder i det, fortæller jeg ham, at jeg regner med, at 2 af dem skal være fast inventar, mens et par skal supplere i løbet af sæsonen. Som de dog spørger efter deres begavelse.
Mht. de nye unge spillere er jeg ganske tilfreds med udbyttet, og nogen har allerede vist sig som ganske gode sparringspartnere til vores etablerede spillere, mens andre lige skal lande og installeres i byen. Det er jo ikke lutter unge, der er hentet ind, for trods alt er det blevet til et decideret A-holds indkøb. En svensk landsholdsmålmand, der er hentet til København, er det, der har skabt størst opsigt blandt fansene, og jeg er da også ganske tilfreds med nu at have 2 kvalificerede målmænd til den så vigtige post. Journalisterne stiller selvfølgelig spørgsmålstegn ved indkøbspolitikken, om det er berettiget kan jeg vidst ikke bedømme grundet inhabiliteten. Jeg ved bare, at min plan nok skal fungere, ikke i morgen, ikke i overmorgen, men vi skal nok komme i gang, lige meget hvor meget  de intetsigende, tyggegums-gummende, praktikantgøglere forsøger at få os ned med nakken.




Der ligger ikke flere journalister på lur, og jeg kan følge med Peter ud i byen for at gennemdiskutere de første par måneder. Det har været en lærerig periode, men over en dampende varm Café Latte bliver vi da også enige om, at det nok skal blive bedre. Det bliver det, ingen tvivl om det.

« Seneste Redigering: 14 Feb 2007, 10:52 af Hafiz » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010