home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 444 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 73262 gange)
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem minder du om?
« Svar #300: 10 Jan 2008, 10:53 »

Tempramentsmæssigt: Roy Keane, Poul INce eller Eric Cantona Smiley
Offensivt: Ja, jeg vil altid prøve at lave de fede afleveringer, så jeg vil sgu sige Ronaldinho på det punkt
Defensivt: Hmm, jeg er højre back - dog ret offensiv, så jeg tror det må være en brassiliansk back - eller Gary Nevilla :b
Teknisk: Minder man vel altid kun om sig selv, dog har det aldrig været teknisk jeg har haft min force - ikke at sige, at jeg er dårlig, men er bedre i fysisk og mentalt! Smiley

Edit: Jeg er verdens mest provokerende spiller og har trukket både røde og gule kort på denne konto. Jeg kan huske engang hvor vi havde mistet de 3 point til sidst pga. hvad jeg mente var en dommerfejl  ticked off Så flipper jeg helt ud da jeg går ud fra banen og så snakker jeg med min træner - da vi så går fra banen klapper jeg af dommeren og siger: "Flot dømt" - 2 kampdages karantæne! Smiley .. Og ellers har jeg trukket kort på at brokke mig alt for meget igennem kampe. Derudover skændes jeg altid med modstanderholdets trænere og udskiftere Smiley Og det er så sjovt, fordi man kan jo bare gøre grin med dem på bænken - for de er jo ikke inde, så må de være skod, jo funny .. Og trænerne ved jeg faktisk ikk hvorfor jeg skændes med - det er nok bare fordi når de brokker sig til dommeren skal jeg komme med en smart kommentar for at være provokerende Opstemt hahahaha!
.. Skal lige siges, at jeg har spillet mesterrække og til dels division indtil sidste år Opstemt Så - det er ikke på helt lavt niveau at alt dette er sket Wink
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 10:58 af C^Ronaldo » Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #301: 10 Jan 2008, 12:37 »

Ved ik helt hvem jeg minder om af de forskellige målmænd rundt omkring i verden.. Er god i en-mod-en situationer, hiver af og til klasseredninger ud af ærmet, redder ofte bolden med fod parreringer i en-mod-en, har faktisk også en rimelig god statistisk hvad angår redninger på straffespark, men til gengæld er jeg ik altid skide heldig med mine indgreb på indlæg Rullende Øjne
Og så kan jeg have et meget voldsomt temperament når tingene ik går som det skal, det kan gå ud over både dommeren, og medspillere og modspillere ticked off

Vil gerne høre jeres bud på en målmand som minder om mig Peace
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 12:39 af Onlymyself » Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

KennWolter
Gæst

« Svar #302: 11 Jan 2008, 16:13 »

Ved ik helt hvem jeg minder om af de forskellige målmænd rundt omkring i verden.. Er god i en-mod-en situationer, hiver af og til klasseredninger ud af ærmet, redder ofte bolden med fod parreringer i en-mod-en, har faktisk også en rimelig god statistisk hvad angår redninger på straffespark, men til gengæld er jeg ik altid skide heldig med mine indgreb på indlæg Rullende Øjne
Og så kan jeg have et meget voldsomt temperament når tingene ik går som det skal, det kan gå ud over både dommeren, og medspillere og modspillere ticked off

Vil gerne høre jeres bud på en målmand som minder om mig Peace

Lyder som Casillas indtil det med brokkeriget, måske en Kasper Schmeichel....  Wink

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #303: 11 Jan 2008, 16:16 »

hehe jeg minder sku nok mest om Babis Stefanidis, var lige oppe og vende hvor det var sjovt og forsvandt så igen :p

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #304: 17 Jan 2008, 16:45 »

Lyder som Casillas indtil det med brokkeriget, måske en Kasper Schmeichel....  Wink
Kan der egentlig være noget om crazy Vil foretrække at sige Casillas så, hvis vi lige ser bort fra brokkeriet Hævet Øjenbryn

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Racmuzzen
Gæst

« Svar #305: 17 Jan 2008, 17:12 »

ved ikke hvem jeg minder om, men sådan er mit spillestil:

position: Midtbane eller Angriber
Offensiv: Har en god teknik hvor jeg kan dribble de fleste;I men eneste problem er at jeg ikke er særlig hurtig. Jeg laver mange mål på en sæson.
Defensiv: orker virkelig ikke og løbe helevejen hjem Opstemt er ret svinsk som også betyder en masse kort. Hvis en har slagtet mig i kampen kommer han i den sorte bog, som betyder jeg nok skal få nakket det pikhoved.
Jeg kommer tit op at skændes med forsvars spiller( hvorfor er de så dumme? s; ), dommere og trænere.

United master
Førsteholdsspiller

« Svar #306: 17 Jan 2008, 17:39 »

Hmm vil sige jeg minder om en Jesper Christansen..

Jeg laver mange gode redninger men nogle gange laver jeg også nogle koks..

cromann
Gæst

« Svar #307: 18 Jan 2008, 07:32 »

Minder nok om cesc.. jeg har god teknik skyder ok og gode afleveringer.. tilgengæld har jeg også en god fysik... det kan man vist  ikke sigge cesc har Wink

Dj-Kromann
Ynglingespiller

« Svar #308: 18 Jan 2008, 08:01 »

Minder nok om cesc.. jeg har god teknik skyder ok og gode afleveringer.. tilgengæld har jeg også en god fysik... det kan man vist  ikke sigge cesc har Wink

Nej kan godt ske, han ikke har en god fysik, men han bruger den fysik han har til det ypperste!

Selv minder jeg nemlig også om Cesc, eftersom jeg har overblikket, teknikken, skudet, leder evner, viljen, og vil gerne være centrum på holdet:)

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

Don W
Ynglingespiller

« Svar #309: 18 Jan 2008, 08:38 »

Minder om Andrea Pirlo, men hvis han har 20 i teknik så har jeg måske 2½...  crazy

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #310: 18 Jan 2008, 09:13 »

jeg minder nok om en type som Ailton :p
jeg burde kunne ramme målet men gør det aldrig Opstemt

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #311: 18 Jan 2008, 09:20 »

Selv minder jeg om Ronaldinho Shockeret ..

Driblestærk og laver fantastiske indlæg ..

Daninho - més que un jugadore

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #312: 18 Jan 2008, 09:25 »

Er ikke meget for det men minder om en Liverpool mand:
Jamie Carragher:
Råber hovedet af med og modspillere
Kæmper for holdet/klubben
spiller med hjertet 100%
er aggresiv, tackler igennem

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

kie
Landsholdsspiller

« Svar #313: 25 Mar 2008, 22:20 »

Minder om ZIMLING OG FABREGAS...

Cool

Claue
Juniorspiller
**

« Svar #314: 25 Mar 2008, 22:27 »

Kevin Stuhr-Ellegaard, altså... sådan som han ville spille ude i marken.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010