home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem minder du om?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hvem minder du om?  (Læst 73181 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: Hvem minder du om?
« Svar #105: 13 Feb 2007, 17:13 »

Ved ikke hvad for en spiller jeg ligner. Jeg har spillet alle pladser på mit fodboldhold, bortset fra målmand altså, kender ikke lige nogle spillere der kan det Opstemt Men hvis vi kigger på hurtighedsmæssigt osv. så ligner jeg nok en Jesper Grønkjær, selvom jeg spiller i forsvaret for mit hold Smiley

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 13 Feb 2007, 17:41 »

mender nok mest om Aaron Lennon, torsten frings, Stig tøfting og kim zieler

Tøffe og zieler fordi det er 2 personer med er voldsomt aggresive og hårde i deres spille stil

og lennon fordi jeg er kland giftig på højre katen og slår et godt indlæg

og frings er mest fordi er er god på frispark og langskud

Come On You Spurs
COYS

lurking

Chris
Gæst

« Svar #107: 23 Feb 2007, 21:07 »

Haha. Er det her i udlever jeres drengedrømme gennem tekst?

søgaard
Gæst

« Svar #108: 24 Feb 2007, 11:18 »

Ved ikke hvad for en spiller jeg ligner. Jeg har spillet alle pladser på mit fodboldhold, bortset fra målmand altså, kender ikke lige nogle spillere der kan det Opstemt Men hvis vi kigger på hurtighedsmæssigt osv. så ligner jeg nok en Jesper Grønkjær, selvom jeg spiller i forsvaret for mit hold Smiley
Roy Keane..Smiley han har spillet samtlige pladser på United's hold..Smiley bortset fra Målmand..Smiley
Kim Daugaard er vel også ved og have spillet alle steder på banen..Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #109: 24 Feb 2007, 11:19 »

Haha. Er det her i udlever jeres drengedrømme gennem tekst?
Jepp..Smiley

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 24 Feb 2007, 13:02 »

Meget af det der står på wikipedia skal i være lidt skeptiske overfor, det der står på siden er folk som du og jeg der sidder og skriver det. Ofte er alle facts ikke lige rigtige og de kan svinge nogle gange hvis du ser på den engelske sektion og danske, så er i orienteret om det hvis i ikke allerede vidste det.

Soccerpop
Gæst

« Svar #111: 26 Feb 2007, 14:49 »

Jeg er en blanding af: Ronaldinho, Zidane, Henry, Cannavaro og alle de andre gode fodboldspillere. Cool

Dog mener nogen at jeg som voksen nok for talent til at spille i serie 4, hvilket jeg ikke forstår Ubeslutsom

søgaard
Gæst

« Svar #112: 26 Feb 2007, 14:53 »

Jeg er en blanding af: Ronaldinho, Zidane, Henry, Cannavaro og alle de andre gode fodboldspillere. Cool

Dog mener nogen at jeg som voksen nok for talent til at spille i serie 4, hvilket jeg ikke forstår Ubeslutsom
Det forstår jeg heller ikk..Huh
Mener da du burde spille i serie 6  crazy Rullende Øjne

Soccerpop
Gæst

« Svar #113: 26 Feb 2007, 14:55 »

Det forstår jeg heller ikk..Huh
Mener da du burde spille i serie 6  crazy Rullende Øjne

søgaard, måske du skulle satse på komikerbranchen istedet for, nu du er så sjov...

søgaard
Gæst

« Svar #114: 26 Feb 2007, 15:02 »

søgaard, måske du skulle satse på komikerbranchen istedet for, nu du er så sjov...
Heh..Wink regner da med jeg mindst kommer op og spiller omkring danmarkserien eller 2. division..Opstemt

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #115: 26 Feb 2007, 18:37 »

Jeg er en blanding af Pele, Maradona, Schmeichel, Cannavaro, Beckham, Gerrard osv.
Fuldstændig komplet spiller, står fremragende på mål, spiller fantastisk i angrebet og score en masse mål, ingen kommer forbi mig i forsvaret når jeg spiller der, og på midtbanen styre jeg det hele samtidig med at jeg hamre min. 20 i kassen hver sæson ude fra omkring 30 meter.

der burde næsten laves en afstemning om hvem der er mest selvglad... he he  funny Grin Thumbs Up
Jeg har lige vundet den Wink

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #116: 26 Feb 2007, 18:39 »

Jeg er tidligere blevet sammenlignet med Allan Gaarde og Peter Møller...
l
Nok mest pga. af Møllers målnæse, positionsevne, mod og aggressivitet og Allan Gaarde's Fightervilje!

clausie
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 26 Feb 2007, 18:53 »

ved ikke hvem jeg rigtig minder om, men er tit meget svinsk i mit spil, elsker at tackle i knæhøjde, men ellers er jeg ikke speciel stor, rimelig hurtig, og okay teknik, meget dårlig fysik Peace ska lige siges jeg ikke spiller med knopper når jeg tackler i knæhøjde Opstemt måske en lidt ala Lantz

des
Juniorspiller
**

« Svar #118: 26 Feb 2007, 19:14 »

jeg ved ikke hvem jeg minder om. jeg er lille og hurtig, god til at ligge gode afleveringer, ok teknik, dårlig i hovedspil, gode indlæg.

AK Lemvig
Gæst

« Svar #119: 26 Feb 2007, 19:42 »

Jeg ved ikke hvem jeg ligner, men jeg spiller hårdt over for modstanderen. Hårde tacklinger, har et godt overblik, placere mig altid det rigtige sted, hurtig og teknikløs. Jeg er forresten midterforsvar og venstre back(som højrebens spiller)

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010