home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Serie A tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Serie A tråden  (Læst 9822 gange)
fracosab
Gæst

Sv: Serie A tråden
« Svar #15: 12 Feb 2007, 13:12 »

saftigt og saftigt, kan ikke snakke godt om serie A, efter det der skete i sommers. Vil ikke komme ud med alle mulige tilsvinger

Soccerpop
Gæst

« Svar #16: 12 Feb 2007, 13:14 »

saftigt og saftigt, kan ikke snakke godt om serie A, efter det der skete i sommers. Vil ikke komme ud med alle mulige tilsvinger

Nej, men du kunne godt skrive din mening til det vi snakker om...
Istedet for at skrive et indlæg, som ingen kan bruge til noget

fracosab
Gæst

« Svar #17: 12 Feb 2007, 13:17 »

Kommer med min menning, DET DER SKETE I SOMMERS TOTAL FU**** SERIE A OP,

Soccerpop
Gæst

« Svar #18: 12 Feb 2007, 13:20 »

Kommer med min menning, DET DER SKETE I SOMMERS TOTAL FU**** SERIE A OP,

Ikke til det vi skrev om. Desuden var det vist ikke det du gav mening for. Wink

fracosab
Gæst

« Svar #19: 12 Feb 2007, 13:23 »

En gang var serie A en spænende liga og se, men nu hvor inter næsten har alle stjerne spillerne, og milan fik - point og juve ned i serie B er der ikke noget at komme efter.. Det er blevet en total kedelig liga og fælge med i

Soccerpop
Gæst

« Svar #20: 12 Feb 2007, 13:24 »

En gang var serie A en spænende liga og se, men nu hvor inter næsten har alle stjerne spillerne, og milan fik - point og juve ned i serie B er der ikke noget at komme efter.. Det er blevet en total kedelig liga og fælge med i

Fint så skriv det, men mener du det var uretfærdigt det der skete??

fracosab
Gæst

« Svar #21: 12 Feb 2007, 13:33 »

Nej og ja.
Synes det ville være okay at give kæmpe bøder og nogle minus point. Men at smide juve ned i serie B er helt klart nok fis. Man smider klubber ned i ligaer hvis de har økonomiske problemer men ikke fordi de snyder. Man smider jo heller ikke en fodbold spiller, som tager doping, ned til amatør bold vel?. Men der vil gå mange år for serie A vil ligge blandt min top 5 ligaer. Vil altid have det der skete i sommers i baghovedet

wirenfeldt
Gæst

« Svar #22: 12 Feb 2007, 13:46 »

Nej og ja.
Synes det ville være okay at give kæmpe bøder og nogle minus point. Men at smide juve ned i serie B er helt klart nok fis. Man smider klubber ned i ligaer hvis de har økonomiske problemer men ikke fordi de snyder. Man smider jo heller ikke en fodbold spiller, som tager doping, ned til amatør bold vel?. Men der vil gå mange år for serie A vil ligge blandt min top 5 ligaer. Vil altid have det der skete i sommers i baghovedet
Nej, du udelukker ham fra alt fodbold.. Så på en måde gør man, din sammenligning holder ikke Wink

Metsu1
Manager

« Svar #23: 12 Feb 2007, 13:47 »

Nej og ja.

Helt enig, Serie A er dumpet meget langt ned på listen over ligaer der er værd at følge med i.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #24: 12 Feb 2007, 13:49 »

Til Wirenfeldt: Køb da et sæsonkort Wink
Ikke hvis det ender sådan her Wink http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65426 ..
Så mister klubberne ENDNU FLERE penge! Hvis det altså bliver en realitet.. Dog tvivler jeg på det, da det jo kun er en Inter-mand der har sagt det. Og det er da klart, at han vil lukke Serie A nu, og lade 1'eren vinde Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #25: 12 Feb 2007, 13:51 »

Helt enig, Serie A er dumpet meget langt ned på listen over ligaer der er værd at følge med i.
Hvorfor? Jeg synes også selv det var en kæmpe skandale i sommers! Fuldstændig! Og det at en ny skandale følger op, gør det ikke meget bedre. Men for fanden, de klubber som snød og dermed gjorde ligaen ringe, de har fået sin straf og er under meget stor overvågning nu. Så de vil ikke lave det skidt igen.. Snyderne er væk, starter forfra. Men fodbolden i Serie A er stadig den samme. For ikke at sige den er blevet mere underholdende og med flere mål..

United-styrer
Gæst

« Svar #26: 12 Feb 2007, 13:53 »

Hvorfor? Jeg synes også selv det var en kæmpe skandale i sommers! Fuldstændig! Og det at en ny skandale følger op, gør det ikke meget bedre. Men for fanden, de klubber som snød og dermed gjorde ligaen ringe, de har fået sin straf og er under meget stor overvågning nu. Så de vil ikke lave det skidt igen.. Snyderne er væk, starter forfra. Men fodbolden i Serie A er stadig den samme. For ikke at sige den er blevet mere underholdende og med flere mål..

Til gengæld har det spoleret spændingen, at hverken Juve eller Milan længere kan udfordre Inter. Jeg har aldrig været den store fan af italiensk fodbold, men i år har manglen på spænding gjort, at jeg ikke engang har tjekket stillinger ret ofte.

fracosab
Gæst

« Svar #27: 12 Feb 2007, 13:55 »

Til gengæld har det spoleret spændingen, at hverken Juve eller Milan længere kan udfordre Inter. Jeg har aldrig været den store fan af italiensk fodbold, men i år har manglen på spænding gjort, at jeg ikke engang har tjekket stillinger ret ofte.
Det er helt rigtig har det på samme måde. Man kan jo sige at Inter har enevælde

søgaard
Gæst

« Svar #28: 12 Feb 2007, 15:06 »

Det er rigtig great med det her tilskuerpis.. for skal til Italien i påsken.. og håber virkelig jeg kan komme ind og se noget bold..!

Metsu1
Manager

« Svar #29: 12 Feb 2007, 15:27 »

Det kan godt være Serie A er mere underholdende end tidligere, men det kan bare slet ikke fange mig i denne sæson.
Jeg har godt nok aldrig været den store fan af Serie A, men denne sæson har det været helt galt og jeg har en fornemmelse af, at hvis det skulle være helt rigtigt, så var der mange flere hold, der skulle straffes, da jeg tror at korruption er en intergreret del af italiensk fodbold - noget som bare er der og ikke vil forsvinde foreløbigt.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010