home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Serie A tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Serie A tråden  (Læst 8284 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #30: 12 Feb 2007, 15:32 »

er der nogle herinde der kender Marek Jankulovski fra AC Milan ?

rigtig fed venstreback, her kan i se ham score det sidste mål af kampen fra igår: http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=4860

rigtig klassemål ikk ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Serie A tråden
« Svar #31: 12 Feb 2007, 15:40 »

er der nogle herinde der kender Marek Jankulovski fra AC Milan ?

rigtig fed venstreback, her kan i se ham score det sidste mål af kampen fra igår: http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=4860

rigtig klassemål ikk ?
Ja, han var fremragende i FM 05 eller var det 06 og han har lige forlænget aftalen med Milan i dag til 2011
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #32: 12 Feb 2007, 15:42 »

Ja, han var fremragende i FM 05 eller var det 06 og han har lige forlænget aftalen med Milan i dag til 2011
mener det er i 06..Opstemt
Godt mål.. Ronaldo er stadig lige fed..Wink
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #33: 13 Feb 2007, 13:28 »

Hmm..
Ja, jeg ved godt der er 11 point fra 1. - 2. pladsen i Serie A.. I England er der 6, Frankrig mange, Spanien 6, Tyskland 6 (mener jeg..)..
Det er da spændende og se om Inter holder i længden?
Og ja,l nu var der jo en der udtalte, at italiensk fodbold er præget af korruption, men er det nu det?
Jeg mener, de hold der var fyldt med korruption og bestikkelse ER blevet straffet. Ulovlighederne som var tilstede i de klubber er nu fjernet. ERGO, korruption er ikke længere en del af italiensk fodbold. Nu kan I så sige, "Jamen det er der stadigvæk, er bare ikke bevist". Kan godt være, men man er uskyldig indtil andet er bevist. Korruption er fortid i italiensk fodbold.
Hvad med tysk fodbold. For nogle år siden kom det frem, at nogle dommere var bestukket til nogle bestemte kampe. Hvad gjorde I så der?
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #34: 13 Feb 2007, 21:05 »

At svare Opstemt
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #35: 15 Feb 2007, 09:51 »

Catania mister hjemmebanen

Som konsekvens af skandalen 2. februar, hvor en 38-årig betjent mistede livet som følge af hooligan-optøjer, blev Catania i dag straffet af det italienske fodboldforbund.

Hjemmebanen Cibali er blevet lukket frem til 30. juni, så derfor må den sicilianske klub spille sine hjemmekampe andetsteds.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #36: 15 Feb 2007, 09:53 »

Catania mister hjemmebanen

Som konsekvens af skandalen 2. februar, hvor en 38-årig betjent mistede livet som følge af hooligan-optøjer, blev Catania i dag straffet af det italienske fodboldforbund.

Hjemmebanen Cibali er blevet lukket frem til 30. juni, så derfor må den sicilianske klub spille sine hjemmekampe andetsteds.


Hvad siger i til det ?

jeg syntes den lukkes for 10 år fordi en af Catania's tilhængere dræbte politimanden og det er for dårligt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Serie A tråden
« Svar #37: 15 Feb 2007, 10:09 »


Hvad siger i til det ?

jeg syntes den lukkes for 10 år fordi en af Catania's tilhængere dræbte politimanden og det er for dårligt

Hvis det er den eneste straf er det for lamt.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Serie A tråden
« Svar #38: 15 Feb 2007, 10:35 »

Hvis det er den eneste straf er det for lamt.

Hvorfor?Huh?
Klubben kan som sådan ikke gøre for at en lille gruppe tilhænger går amok..
Skulle Brøndby så også have været smidt ud af Superligaen fordi et par tilhængere raserede Parken under en kamp sidste år???
Det er jo i lige så høj grad et socialt problem at en flok tabere bruger Fodbolden som undskyldning for at lave hærværk og ballade.
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #39: 15 Feb 2007, 10:42 »

Hvorfor?Huh?
Klubben kan som sådan ikke gøre for at en lille gruppe tilhænger går amok..
Skulle Brøndby så også have været smidt ud af Superligaen fordi et par tilhængere raserede Parken under en kamp sidste år???
Det er jo i lige så høj grad et socialt problem at en flok tabere bruger Fodbolden som undskyldning for at lave hærværk og ballade.

det ved vi jo godt

sådan er det i fodbold men efter en Catania fan dræbte en politimand skal han's hold straffes
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #40: 27 Feb 2007, 16:04 »

Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #41: 15 Mar 2007, 17:59 »

Del Piero du er genial! http://www.onefootball.dk/video.asp
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #42: 19 Apr 2007, 21:50 »

hva siger i til kampen igår mellem Inter og AS Roma

jeg er selv i sorg fordi at Inter ikke blev ubesejrede i denne sæson men syntes altså at det godt spillet af Roma

jeres mening?

Inter Nezurri!
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Serie A tråden
« Svar #43: 30 Apr 2007, 09:43 »

Juve ville have Zlatan til at spille dårligt
 
Juventus ville have Zlatan til at spille dårligt for Ajax, så han blev nemmere at købe. Det lykkedes til klubbens store ærgrelse ikke.
I forbindelse med Calciopoliskandalen har det italienske politi aflyttet telefonerne hos en række topklubber. Udover at finde beviser for selve skandalens kerne, at klubberne bestilte bestemte dommere, har man også fundet nogle kuriose samtaler om Zlatan Ibrahimovic, før hans skifte fra Ajax Amsterdam til Juventus.


Af samtalerne fremgår det, at Juventus forsøgte at få Zlatan til at spille dårligt og skabe splid i truppen, så han blev nemmere for Juventus at købe. Det fremgår blandt andet af følgende samtale mellem Luciano Moggi og Antonio Giraudo fra klubbens ledelse fra august 2004.

Giraudo: - Har Raiola (Zlatans agent, red.) forresten sagt noget om hvordan det gik i går?

Moggi: - Han lavede tre mål.

Giraudo: - Sådan er han jo.

Moggi: - Han lavede tre mål, han lavede et stort show og han (Raiola) lod mig tale med spilleren (Zlatan).

Giraudo: - Spilleren var indforstået med, at han efter kampen skulle gå til træneren og sige, at han ikke ville spillere mere, og at de skulle sælge ham. Gjorde han det?

Moggi: Nej, det sagde han ikke noget om til mig.

Giraudo: - Men for fanden da også. Jeg sagde til ham, at han skulle spille dårligt. Men nej. Han skal absolut spille fantastisk. Han spiller fantastisk og nu bliver det et værre besvær at få dem til at sælge ham. Nu kommer han til at stige i pris.

Som bekendt lykkedes det alligevel i sidste ende. I ugerne efter ovenstående samtale solgte Ajax Zlatan til Juventus for omkring 145 millioner kroner.





jeg syntes bare at ham Moggi er verdens mest usportslige mand i hele verden


jeres mening?
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Serie A tråden
« Svar #44: 02 Maj 2007, 15:26 »

Juve ville have Zlatan til at spille dårligt
 
Juventus ville have Zlatan til at spille dårligt for Ajax, så han blev nemmere at købe. Det lykkedes til klubbens store ærgrelse ikke.
I forbindelse med Calciopoliskandalen har det italienske politi aflyttet telefonerne hos en række topklubber. Udover at finde beviser for selve skandalens kerne, at klubberne bestilte bestemte dommere, har man også fundet nogle kuriose samtaler om Zlatan Ibrahimovic, før hans skifte fra Ajax Amsterdam til Juventus.


Af samtalerne fremgår det, at Juventus forsøgte at få Zlatan til at spille dårligt og skabe splid i truppen, så han blev nemmere for Juventus at købe. Det fremgår blandt andet af følgende samtale mellem Luciano Moggi og Antonio Giraudo fra klubbens ledelse fra august 2004.

Giraudo: - Har Raiola (Zlatans agent, red.) forresten sagt noget om hvordan det gik i går?

Moggi: - Han lavede tre mål.

Giraudo: - Sådan er han jo.

Moggi: - Han lavede tre mål, han lavede et stort show og han (Raiola) lod mig tale med spilleren (Zlatan).

Giraudo: - Spilleren var indforstået med, at han efter kampen skulle gå til træneren og sige, at han ikke ville spillere mere, og at de skulle sælge ham. Gjorde han det?

Moggi: Nej, det sagde han ikke noget om til mig.

Giraudo: - Men for fanden da også. Jeg sagde til ham, at han skulle spille dårligt. Men nej. Han skal absolut spille fantastisk. Han spiller fantastisk og nu bliver det et værre besvær at få dem til at sælge ham. Nu kommer han til at stige i pris.

Som bekendt lykkedes det alligevel i sidste ende. I ugerne efter ovenstående samtale solgte Ajax Zlatan til Juventus for omkring 145 millioner kroner.





jeg syntes bare at ham Moggi er verdens mest usportslige mand i hele verden


jeres mening?

Hvis ovenstående virkelig har fundet sted, så er det jo intet mindre en skandaløst at en klub som Juventus prøver på sådan noget. Det sætter dem bare i endnu mere dårlig lys end de allerede er i, hvilket vel egentlig er en skam for Italiensk fodbold, men så sandelig også for Den Gamle Dame selv.

Ud fra telefonaflytningen, og det de siger, vil jeg nu mene at det er Giraudo der er den mest usportslige af alle. Ikke alene klager han over Zlatan når han viser klasse, men han siger også til Zlatan at han skal spille dårligt. Patetisk og latterligt, det er hvad det er.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010