home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1198 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold  (Læst 63471 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller

Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #45: 26 Feb 2007, 15:53 »

Slutningen på sæsonen 2006/2007

Randers-Esbjerg 2-4 Fall og Sadik
En fantatisk go kamp i højt tempo – desværre kunne vi ikke være med i anden halvleg, hvor forsvaret faldt sammen. Vores bedste spiller var Holmberg med to assist.

FC København-Randers 2-1 Selvmål
Vi spiller igen en rigtig flot mod de kommende mester – men Keita vælger at sætte dem i gang på et kæmpe drop. De får først scoret sejrsmålet i de sidste minutter. MOM Tøffe 

OB-Randers 2-2 Antonsen og Sadik
Igen er vi foran med 2-0 og kan ikke holde det hjem. Keita starter kampen godt med et reddet straffe. Men så vi Keita spille med på banen – løb ud til hjørneflaget for at sparke en bold men kikser – og OB får et let og troen tilbage. Walde laver få minutter efter et dumt straffe som OB udigner sikkert på. MOM igen Tøffe som er kommet i form.

Randers-Aab 2-2 Sadik, Antonsen
Endnu en kamp vi sidder og Aab får endda et rødt kort – men alligevel får de lov at scorer to gange i undertal. Det sidste mål overtiden – efter Antonsen havde kronet en flot med super mål kort før tid. Vi har en meget dårlig vane med at lukke for mange mål ind sidste i kampen – det skal ændres. Og op til dagens kamp var Walde og Keita sat på bænken, og Toppel og Issah Ahmed kommet i startopstillingen.

Brøndby-Randers 3-2 Fall, Sadik
Hvis det første 5 min tages ud af kampen – der scorer BIF to gange. Så styrer vi kampen, men især Sadik brændte mange chancer i dag. Igen så tæt på point uden at få bare et – surt. Vores klart bedste mand var Yanchev som havde henvist Tøffe til bænken efter hans meget dårlig kamp mod Aab.

Randers-Silkeborg 2-2 Selvmål, Holmberg
Vi skulle spille uden topscorer Sadik og højre midt Gomez-Marttila som var i Finland for at spille på u/19 landsholdet. Første var feriebold af værste klasse, vi var heldigvis kun bagud med 1-0 ved halvleg -  anden var meget bedre vi kom foran – men vores gammel svaghed er at hold en føring. Og det lykkes hellere ikke denne her gang. Vores bedste mand var Holmberg som gjorde comeback efter en skade. Nedrykkerne er fastlagt efter kampen Silkeborg og Horsens rykker ud.

Viborg-Randers 2-0
Sæsonens sidste kamp – vi styrer kampen lige indtil Viborg scorer to gange indenfor 5 min i anden halvleg. MOM i kampen var ikke overraskende Viborgs målmand. Vi slutter sæsonen som nr. 8.

Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 26 Feb 2007, 15:57 »

Titeler m.m.

Årets hold – der blev plads til Antonsen i startopstillingen og Sadik på bænken.

Årets spiller i superligaen blev Walde

Årets bedste indkøb Saik

Vores fans kårede Sadik som året spiller

Sønderjyske og AGF rykker op i Superligaen

Læs min blog Randers FC

7kfum
Gæst

« Svar #47: 26 Feb 2007, 15:57 »

Denne blog har udviklet sig meget siden starten :THUMPS OP:

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 26 Feb 2007, 17:16 »

Sæsonoptakt 2007/2008

Overraskelse var meget stor, da Jakob Nielsen ringede til mig og fortalt der var indkaldt til pressemøde i morgen kl. 13. Den store nyhed var, at klubben indleder et samarbejde med Newcastle United. Og overgår klubben til mig store glæde fra at være halvtidprof til fuldtidsprof.. Vores træningsforhold vil også blive forbedret.

Indkøb:
Patrik Turunen (Finland) FHVC fra KuPS for 280.000
Anders Jakobsen BC fra OB for 280.000
Obi Metzger(Sierra Leone) BC fra Atlantis FC for 450.000
Gareth Musson(Australien) BC fra Dorchester for 400.000
Teemu Turunen(Finland) OMVC fra KooTeePee for 1,4 mio.
Mathias Hellquist(Sverige) BC fra FC Trollhätten for 350.000
Samuli Kaivonurmi(Finland) BC fra KuPS for 1,0 mio.

Salg
Kasper Fisker Jensen til Vorup for 10.000
Kim Grunnet til B 1909 for 10.000

Træningskampe:
Randers-Atletico Madrid 0-3
Randers-Lens 3-0 Gomez-Marttila 2, Sarajärvi
Randers-Dynamo Kiev 2-2 Sandberg, Gomez-Marttila
Randers-AEK Athen 0-0
Randers-Bayern München 0-2
Crushers(GUAM)-Randers 0-6 Lars Larsen, Grunnet, Jacobsen, Metzger, Kaivonurmi og Jonas Andersen

Lidt korte facts om træningskampene: 
- Fall skadet for hele efteråret i kampen mod Lens
- var en tur på Guam – hvor de normale spillere fik fri til kampen

« Seneste Redigering: 30 Apr 2007, 21:29 af queencastle » Logged

Læs min blog Randers FC

mrfair
Gæst

« Svar #49: 27 Feb 2007, 11:54 »

Det ser spændende ud. Kan du give lidt oplysnigner om dine indkøb. Jeg kender ikke rigtig navnene.

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #50: 01 Mar 2007, 18:36 »

Opstart interview

For dem som ikke har hørt den lokale radio ABC her til morgen med morgenværterne og træneren i Randers FC, kan det læses her:

Fem lytter ringede ind og stillede spørgsmål:

Holger Svendsen, Vorup
Hvad er dine forventninger til den nye sæson??

Mine forventninger er helt til mere end hvad pressen tipper os til. De mener ligesom sidste år vi rykker ud. Jeg forventer en placering som er bedre end sidste år – og en go sæson er mindst en top 6. Synes også vores træningskampe har vist, at vi har et hold der skal hører til i den bedste del af rækken.

Søren Godtfredsen, Udbyhøj
Hvad kan vi forvente af de nye indkøbte spiller??

Det er altid spændende om ny spiller indfrier de forventer man har til dem. Af de syv indkøb er Patrik Turunen jo en gammel kending, ham havde vi jo lejet sidste som backup til forsvaret med go succes. Ham forventer jeg ville kunne blive fast mand i år. Navnbror Teemu Turunen og Samuli Kaivonurmi regner jeg med omkring førsteholdstruppen. Det samme glæde Obi Metzger. Resten er købt som udviklingsspiller, og fordi jeg mener de har et stort talent og kan udvikle sig til stjerne for os, hvis de falder til og får den rigtige træning.

Verner Berntsen, Tvede
Kan vi forvente yderligere indkøb inden transfervinduet lukker??

Ja det kan jeg næste sige med sikkerhed – vi jagter mindste 5 nye spiller. En målmand – højre og venstre back – højre midt, det er mest tænkt som backup spillere. Også en angriber med lidt rutine – det var jo en streg i vores regnestykke for sæsonen at Fall blev langtidsskadet – og med de unge angriber vi har købt ligger det et stort pres på Sadik.

Hvis det lykkes at hente de nævnte fem spiller – vil mange af de ældre spiller som ikke er fast i truppen, blive forsøgt solgt.

Leif Mikkelsen, Stevnstrup
Hvorfor er der indkøbt så mange udlændige til holdet, er de danske spillere ikke go nok??

I øjeblikket er det ikke muligt at få ret mange gode dansker til klubben, de er for dyre at købe fri.
Men jeg ser det ikke p.t. som et stort problem. Vil spiller stadig med 3 dansker i startopstillingen, men jeg har hørt mange kalder os for mini Finland. Skal vi skabe et stor hold her i Randers skal det selvfølelig være en go opdeling af danske og udenlandsk spiller, og det mener jeg helt sikkert også vi har.

Emil Frandsen, Dronningborg
Landstræner på Guam – hvordan ser fremtiden ud med det??

Den står i hvert fald på 4-5 venskabskampe her i efteråret. Vi ligger stadig for dårligt på verdensranglisten – nr. 195 ud af 202 – til at vi kom med i de indledende runde til VM kval for asien. Den sidste plads fik Østtimor helt sikkert fordi de slog os i OL-kval’en.
Det er ikke stor spiller som findes i landet – men især mange af de unge spiller talent – dog ikke til mere end danmarksserie bold i Danmark.
Men jeg håber vi kan forsætte den positive udvikle og rykke længere op af verdensranglisten – og med tiden er det helt sikkert min drøm at blive landstræner for et land som ligger bedre på verdensranglisten.

Læs min blog Randers FC

7kfum
Gæst

« Svar #51: 01 Mar 2007, 18:45 »

Det ser spændende ud! Rigtig god update god idé med radio showet! Det er utroligt så meget denne blog har forbedret sig!

KUTGW!

Og Thumbs Up fordi du blev ved trods krtik! Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #52: 02 Mar 2007, 09:45 »

Også et klap på skulderen herfra

Brodtgaard
Manager

« Svar #53: 02 Mar 2007, 09:49 »

Ja, det ser sgu godt ud Frede...  Thumbs Up
Gæder mig til mere...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 03 Mar 2007, 19:25 »

De første kampe i sæsonen

Super debut af Kaivo
Viborg-Randers 1-2 Walde, Kaivonurmi
Super sæsonstart – en tæt kamp som blev afgjort på et flot debutmål af Kaivo – MOM blev Walde – Yanchev blev skadet – men heldigvis er Tøffe klar til næste kamp.

Randers-Esbjerg 2-3 Walde 2
Førstehjemmekamp – vi spiller en ok første halvleg og fører 2-1. Men i anden halvleg kommer de hele op i at og briller – Keita spiller bolden hen i fødderne på en modstand og Xano spiller en modstander helt fri for mål, og det udnytter Esbjerg til at scorer begge gange. Igen blev MOM Walde – mål efter to dødbolde

FC København-Randers 2-2 T. Turunen, Walde
I sidste sæson hvad vi tætte kampe mod FCK – så det var en kamp vi så frem til med spænding. Og kampen blev ligesom sidste år – meget tæt. Men heldigvis fik vi et point med hjem eller en go indsats af hele holdet. MOM for 3. gang Walde.

Randers-FC Nordsjælland 1-2 T. Turunen
Endnu en hjemmekamp blev tabt – vi spiller en utrolig dårlig kamp med kun et højde punkt Teemu Turunen’s frisparks udligning som desværre ikke holdt.

FC Midtjylland-Randers 2-2 Sadik 2
Endnu en god udekamp mod et af topholdene – vi er endda bagud to gange. Men Sadik viser for første gang i sæsonen hvor målfarlig han er.

Randers-Sønderjyske 2-0 Kaivonurmi,
3. gang er lykkes gang – det lykkes endelig at vinde en hjemmekamp. Oprykkerne fra Sønderjyske fik ikke et ben til jorden og sejren skulle faktisk have været meget større. MOM – T. Turunen – som styrede vores offensive super godt.

Teemu styrer vores offensiv til UG

Aab-Randers 2-4 Kaivonurmi 2, Sadik, Xano
En udekamp mod rækkens nr. 1 er altid spændende – desværre kommer vi meget hurtigt bagud på et selvmål af Sarajärvi. Og Aab sad på kampen, indtil Kaivo kort før halvleg efter et hurtigt opspil blev spillet fri til scoring. Resten af kampen var meget tæt – men vi kørte en meget overraskende sejrer hjem med to mål i de sidste 5 min. MOM igen T. Turunen.

Pokal:
DMI-Randers 0-4 Kaivonurmi 2, Gomez-Marttila, Musasa – skade til Teemu Turunen ude i næste kamp – MOM Kaivonurmi
Havde sparet mange af stamspillerne til denne kamp mod serieholdet DMI. Der gik ca. 15 min før vi havde helt styr på kampen. Der var debut flere af de nye spillere Kingsley, Musasa, Gustin og Van Der Heyden. De nye spiller fik en go debut Musasa fik endda scoret, og havde mange chancer i kampen. Desværre udgik Teemu Turunen med en skade som holder ham ude i den næste kamp. Men heldigvis var Gomez-Marttila tilbage, og han vist samme takter som i træningskampene.

Randers-Brøndby 2-0 Sadik 2
Der var desværre ikke fuldt hus til kampen, det havde spillerne ellers fortjent – årets bedste kamp. Sadik spiller sin bedste kamp i år – og bliver og MOM. Kampen var utrolig tæt, vi holder BIF fra at få mange chancer. Og for engang skyld scorer vi på dem vi fik. Der var debut i startopstillingen Gustin som kom på ugens hold i hans første hele kamp.

Indkøb inden deadline:
Kingsley (Nigeria) 25 - AMH – hentet på fri – spillede sidste i Egypten – har også spillet i den bedste række i Portugal
Kabamba Musasa (DR Congo – 15 landskamp/5 mål) 25 - BC – hentet på fri – har tidligere spillet i Sydafrika og i den bedste række i Tyrkiet
Steve Gustin (Belgien) 27 – FVC hentet for 30.000 i Virton – fra den næstbedste række i Belgien
Koen Van Der Heyden (Belgien) 24 - FVC/DMC hentet for 70.000 i Hamme – fra den næstbedste række i Belgien
Kenneth Stenild (Danmark) 19 - MM hentet for 260.000 i Aab – ingen første holdskampe – har kun spillet i 2. div.
Marcus Berg (Sverige) 21 - BC hentet for 40.000 i IFK Göteborg – har spillet på u/21 landsholdet
Dieter Reynaert (Belgien) 20 - MM hentet for 200.000 i Willebroek – tidligere spille i Brügge og Ajax ingen førsteholdskampe – blev for næsen af flere hold fra den bedste Belgiske række.
Dennis Melander (Sverige) 24 - FHV/MH hentet for 200.000 i Trelleborg – tidligere u/21-landsholdsspiller
Boris Marolt (Belgien) 25 - FH/OMH hentet for 40.000 i Deinz – også hentet i den næstbedste række i Belgien, men har kamperfaring fra den bedste række.

Venskabslandskampe

Guam-Belize 0-3
Skidt kamp – der ikke så meget at fortælle om kampen Belize styrede den fra start til slut.

Guam-Comoros 1-2
Endelig spiller vi en go kamp – desværre blev vores go målmand skadet kort før halvleg og det kostede os sikkert en uafgjort kamp. Men der var fremskidt at sporer helt klart selvom det var en kamp mellem to lande fra bunden af verdensranglisten.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2007, 19:28 af queencastle » Logged

Læs min blog Randers FC

Alfster
Blogmester

« Svar #55: 05 Mar 2007, 16:13 »

God Blog.. Fortsæt endelig..

Ser frem til at høre mere om GUAM.. Det er da en udfordring der vil noget..  Lå de sidst på verdensragnlisten inden du overtog dem??

Spiller du samme taktik med dem??

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 07 Mar 2007, 10:41 »

God Blog.. Fortsæt endelig..

Ser frem til at høre mere om GUAM.. Det er da en udfordring der vil noget..  Lå de sidst på verdensragnlisten inden du overtog dem??

Spiller du samme taktik med dem??
Tak for rosen  Opstemt

Ja bruger samme taktik med Guam, som jeg bruger i Randers.

De var uden sejr i 10 år, da jeg overtog dem - så ja de var helt i bund.

Forventer der kommer en update idag eller senest fredag

Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #57: 08 Mar 2007, 10:25 »

Pokal
Fremad Amager-Randers 0-3 Musasa 2, Kingsley
Musasa har fået gang i scoringen

Lavede 5 udskiftninger i forhold til sidste turneringskamp – så Stenild og Berg fik debut. Fremad A var utrolig giftige på kontra, men Stenild fik en go debut. Men kampens spiller var helt Musasa, han blev også kåret MOM. Ellers var Ralf P tilbage og viste stor form.

Randers-OB 0-0
En kamp vi skulle have vundet – men desværre havde Kaivo et skidt kamp med mange afbrænder. Men han var ikke ene om at spille jævnt. MOM blev Walde, det fortæl jo en del om hvor dårlig vores offensiv var i den kamp.

Vejle-Randers 1-0
Troede vi havde nået bunden mod OB, men nej – vi brændte mange chancer igen især var Musasa skidt foran mål – Kaivo var blevet sat på bænken, men at han kom på ændrede intet.

Randers-Viborg 4-1 P. Turunen(str.), Walde, T. Turunen, Sadik
Sikke en start – Viborg blev blæst ud af Essex Park – to mål inden for de første 10 minutter afgjorde næsten den kamp. Viborg kom godt igen i anden halvleg – men det var vores kamp fra start til slut. Og endelig en scoring på straffe. Walde igen MOM.

Esbjerg-Randers 3-2 Walde, Musasa
Vi kom hurtigt ned på jorden – Esbjerg har vi det ikke godt med. Esbjerg laver to mål på 2. minutter. Nedtur – men vi kommer flot igen, og udligner i starten af anden halvleg. Ved vores bedste mand Walde. Men desværre fik Esbjerg sejren kort før tid – ikke helt fortjent.

Randers-FCK 2-2 Walde, Selvmål
Et tæt opgør – som de sidste gange vi har mødt FCK – Walde giver os en kanon start efter et hjørne. Men FCK viser klasse – og scorede føringsmålet kort før pausen. Heldigvis fik vi denne gang point som fortjent, men hjælp fra modstanderen.

FC Nordsjælland-Randers 3-2 Sadik, Musasa
Et blackout for et par af spillerne – vi fører 2-0 ved halvleg. Efter kommer FCN mere med i kampen – og får 2 straffespark i de sidste 20 minutter, begge var utrolig dumt lavet. Især når det sidste er i overtiden. Ikke fortjent vi smider den sejrer væk. MOM Antonsen

Randers-FC Midtjylland 3-2 Sadik, Musasa, Selvmål
Endnu en tæt kamp – men for engang skyld får vi en sejr selvom det ikke var helt fortjent. Vi var foran 2-0 – FCM udligner, og sidder på alt i kampen. Men heldigvis får vi scoret hurtigt efter udligningen det gav lidt luft. Vores bedste spiller i kampen var Stenild og den angrebsduo Sadik og Musasa.

Pokal 8-delsfinale
Kanon mål af Marcus Berg

FC Midtjylland-Randers 2-3 Kingsley, Walde, Berg
Endnu en kamp mod FCM – men denne gang var kampen mere tæt. Vi sad på spillet, men FCM havde utroligt mange chancer, som de heldigvis brændt. Vi laver to fantastiske mål. Kingsley afdribler fire mand inden han faldt sender bolden i mål. Og Marcus Berg scorer sit første mål for klubben fra en utrolig spis vinkel, men op i fjerneste trekant kom den. Sikke et sejrsmål. MOM Stenild.

Venskabslandskampe

Guam-Sân Tomé & Principe 0-2
Tabte til et bedre hold – vi holdt 0-0 i 60 min i undertal pga en udvisning.

Guam-Østtimor 1-1
Endelig et point til Guam – vores højre back starter eller med at spille en modstander helt alene med vores målmand – bagud 0-1. Men vi kommer godt tilbage i anden halvleg.

Randers-Aab 2-0 Sadik, Walde
En super første halvleg var nok til at vinde kampen – to mål på 5 minutter midt i halvlegen, knækkede Aab. Men efter pausen kom de fint tilbage, vores sejr var dog aldrig i fare. MOM blev Stenild mod sin gammel klub.

Vi ligger nr. 4 før vinterpausen – flot efteråret.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2007, 19:02 af queencastle » Logged

Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager

« Svar #58: 08 Mar 2007, 10:39 »

Jamen det ser jo godt ud for Randers.  Vinder I mon Pokalen (so, IRL) ?

Flot med 4. pladsen...  Kom så, nu skal RFC ha' medaljer  Thumbs Up

Hvor tæt ligger det i toppen ??  Et SS af stillingen ville være dejligt...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

mrfair
Gæst

« Svar #59: 08 Mar 2007, 10:47 »

Godt at høre, at der er fremgang. Det er da et udpræget hjemmehold du har.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010