home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold  (Læst 55063 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #30: 14 Feb 2007, 09:06 »

Damborg kan spille midtforsvar og da silva er kun back up på højre kanten
Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #31: 14 Feb 2007, 16:13 »

Update

7. runde
Randers-Aab 4-1 Sadik 2, Fall og Sarajärvi
Vi kommer hurtigt foran ved Fall, men resten af første halveg stod der Aab på. Men vores unge målmand Keita stod en fantatisk halvleg, så det stod uafgjort ved halvleg. I anden halvleg vendt kampen – og vi sad på alt – Sadik bomber videre og sammenspillet med Fall bliver bedre og bedre. Første mål til vores nye venstre back fra finland – MOM blev igen Emil Antonsen.

Nye spiller til klubben:
Knut Walde FC købt hos Løv-Ham pris 20.000
Patrik Ståhl OMC købt hos Spårvägen pris 30.000
Christian Andersen OMC købt hos Sportivo Luqueno pris 30.000
Patrik Turunen FHVC lejet hos KuPS

Alle spillerne er hentet som back-up til førsteholdet.

8. runde
Randers-Silkeborg 1-1 Sadik
En halvleg til hvert hold – vi skulle have vundet første halvleg klart. I anden halvleg fik SIF mere overtaget. Men skuffelsen var vildt stor, da de fik udlignet i 4 min overtid……. Ingen af de ny indkøbte spillere fik debut, Walde og Andersen sad på bænken hele kampen. MOM i kampen SIF’s målmand.

9. runde
Viborg-Randers 1-0
Et rigtigt hade opgør. Ingen sidder vi 100% på 1. halvleg – men vi laver ingen mål, og hvad er det så der sker så tit i fodbold, ja modstanden slår kontra og scorer midt i en tam anden halvleg. Desværre måttet vores topscorer Berat Sadik udgår en skade som holder ham ude i ca. en uge. Men der også godt nyt Tøffe og Fabinho er i gang med træningen efter skader. Fabinho var angrebsstjernen sammen med Karsten Johansen i 1. div. KJ er desværre også skadet.

Pokalen 3. runde
Holbæk-Randers 0-1 e.f. Antonsen
Der var tre nye i startopstilling til kampen – Xano fik første kamp fra startet – der var debut til Walde og Turunen. Hvorfor kampen skulle i forlænget spilletid forstår jeg ikke – men vi kan altså bare ikke scorer for tiden. Meget sigende at det er vores venstre midt som bliver matchvinder. Men kampens store spiller var helt sikkert Knut Walde som også blev valgt til MOM. Desværre blev vores venstre back Sarajärvi skadet i kampen (ude i ca. 2 uger), vi har heldigvis en go afløser i Peter Christensen i hvert fald i den kamp..
Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC-tilbage til toppen af dansk fodbold-Guam kan de spille fodbold?
« Svar #32: 15 Feb 2007, 10:52 »

Update 10. runde
FCN-Randers 0-0
Endnu en kamp hvor vi ikke får scoret på vores chancer – der var debut i startopstillingen til Christian Andersen, som spillede en go kamp indtil han løb tør for kræfter et kvarter før tid. Vi havde dog helt de største chancer. Og efter kampen blev FCN’s målmand også kåret som MOM.

Dagen efter kampen var der en del debat i den lokale avis om min indkøb – de var total ukendte, fortalte dem, at i men det budget vi fik var der ikke råd til store profiler. Og de nye allerede nu havde vist de kunne klare sig på holdet..

11. runde
Randers-Horsens 2-3 Walde og Sadik
Skidt skidt afslutning på kampen indtil 10 min før tid var vi foran. Men ender med at tabe en kamp vi havde styr på i anden halvleg. Godt nyt fra kampen var at Tøffe fik comeback, han blev indskiftet da der manglende 15 min, måske det var et skidt valg. Sadik var tilbage efter hans skade også var der mål igen. 9 mål i 10 kampe flot. Desværre måtte Fall igen gå skadet ud i halvlegen og er ude i ca. 3 uger.

Dagen efter var der en stor debat på vores hjemmeside – klubbens fans er blevet bange for om holdet kan klare sig i SAS-ligaen. Vi ligger nr. 9 i ligaen med kun 3p. ned til nedrykningspladsern e. Vi mangler dog to kampe i forhold til de andre men det er mod Brøndby og FCK!!!!

12. runde
Vejle-Randers 0-3 selvmål, Kenneth Møller Pedersen og Sadik
Sikke en kamp, tror spillerne har været inde og læse hvad vores fans har sagt om deres indsats på banen. Vejle havde ikke mange chancer i kampen. Stor spil i kampen bl.a. Kenneth Møller Pedersen, men det var igen Knut Walde som blev MOM.

Efter kampen rejste jeg til Guam, skulle have min debut som landstræner. Guam en lille ferieø syd for Japan. Landet har været medlem af FIFA siden 1996 og har til min stor overraskelse endnu ikke vundet en kamp, mindste nederlag har været med 2 mål. Spændende om kunne får noget ud af det hold, som bestemt ikke har meget selvtillid.

Venskabslandskamp
Guam-Cambodja 0-1
Vi styrer hele kampen og spiller en rigtig go kamp. Sidst de mødte hinanden tabte Guam 0-3. Deres kunne vi ikke scorer – men vores ene angriber kunne i stedet spille en modstander helt fri, og han scorede let kampens eneste mål. Surt – men en ok start selvom jeg havde håber på et point efter den gode start på kampen.
Logged



Læs min blog Randers FC

mrfair
Gæst
 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #33: 15 Feb 2007, 12:34 »

Guam alligevel - det var da noget af det mest eksotiske. Jeg går ikke ud fra at spillermaterialet er det helt vilde. Hvor spiller dine landsholdsspillere?


Er det i øvrigt ikke muligt at få et SS af stillingen i suppen?

KUTGW
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #34: 16 Feb 2007, 10:43 »

13. runde
Randers-FCM 0-2
En totalt off-day for hele holdet i første halvleg. Vi kommer mere med i anden halvleg – men FCM styrede den kamp fra start til slut – desværre fik vi tre spiller skadet i kampen.

14. runde
FCK-Randers 3-1 Christiansen
Vi spillede en ok kamp mod førerholdet – men vi laver nogen fejl i forsvaret, som FCK var hurtige til at udnytte. Anden halvleg spiller vi lige op med dem. Men var ikke i nærheden af at få point med hjem.

Esbjerg-Randers 1-0
Så scorer da på jeres chancer!!!! – vi kunne ha ført med 2-0 inden Esbjerg scorer efter et frispark hvor vi ikke når helt på plads!!!.. Kampen var også Tøffe og da Silva’s første i startopstillingen.

Randers-FCK 0-1
Det var med hvis frygt at vi allerede skulle møde FCK igen – vi har ikke været i nærheden af point i de to første møder. Men det var vi i denne her kamp – men vores højre back Turunen spiller en aflevering på trævs i straffesparksfeltet under pres af en FCK spiller – han får fat i bolden og scorer kampens eneste mål. Skidt skidt af vores u/19 landsholdsspiller fra finland. Kampens MOM blev vores målmand Keita – han er kun 16 år kæmpe talent.

     Abdoulaye Keita

Efter kampen var gang i debatten igen på vores hjemmeside – vores fans var især efter trænerens taktik – er ikke selv nervøs ved af erfaring det er den bedste måde at spille go offensiv fodbold på.
Holdet ligger lige nu nr. 9 i liga med 1p til stregen.


    Berat Sadik

Randers-OB 1-0 sadik
Kampen fik en kedelig optakt – OB fyrede deres træner dagen inden. Fordi de ligger sidste i ligaen.
Men vi havde godt styr på dem – de spillede og spillede bolden rundt, men skabte ikke mange chancer. Det gjorde vi heller ikke, men for en gangs skyld fik vi scoret på en af dem. Vores topscorer var tilbage. Men vores store spillere i kampen var Keita og Walde som blev MOM.

Brøndby-Randers 3-1 Johansen
En kamp hvor man kommer bagud efter 42 sek – og resten styrede BIF helt stille og roligt. Men der var noget godt ved kampen Fabinho fik sin først kamp hele kamp – og hans tidligere makker fik scoret.

Aab-Randers 2-1Sadik
Skidt start på kampen Walde er så uheldig at løbe ind i et indlæg så det går i mål. Heldet følge jo aldrig et bundhold. Men vi få spillet os ind i kampen igen – men desværre går Sadik i stykker midt i anden halvleg også sket der ikke mere i den kamp. Men vi havde fortjent et point. MOM blev Emil Antonsen.

Guam-Sydkorea 0-5
Havde stor debat med formand i fodboldforbundet om kampen mod Sydkorea, mente ikke de kunne passe vi skulle møde et så godt et hold. Men der var ikke noget at gøre det var en kamp som skulle gennemføres pga noget politisk med Sydkorea. Vi slap fra kampen ok – vores u/19 tabte også 0-5 men u/21 tabte 0-10!!!!


Guam-Marcao 4-1
Så skete det endelig Guam vandt deres første fodboldkamp siden 1996 hvor de blev godkendt fra FIFA – sejren var sikker – og spillerne fortalte bagefter til pressen, at de havde fået vildt meget selvtillid ved at hører om den debat jeg havde med forbundet – og det var dejligt at få en træner som ville spille offensivt. Vores u/19 og U/21 vandt også begge 3-2 – der blev virkelig festet et par dage på Guam.

Pokal runde 4
OB-Randers 3-0
Hjem til det kolde Danmark – og endnu et nederlag, vi scorer ikke nok – men det gør modstanden for tit – farvel til de forsvarede pokalvinder. Fortjent nederlag.

Randers-Brøndby 1-1 Karsten Johansen
Go kamp – vi kunne faktisk med lidt held have vundet kampen – men vi fik først udlignet i de sidste minutter. MOM igen Emil Antonsen, som ifølge rygterne er inde i billedet som årets spiller i superligaen.

    Emil Antonsen

« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 10:50 af queencastle » Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #35: 16 Feb 2007, 10:45 »

Nej spillerne fra Guam - kun max. begå sig på et 2. div hold i Danmark - og det kun få af dem.

Håber jeg kan få indsat af stillingen Superligaen senere - har lige lært lidt om grafik idag
Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #36: 19 Feb 2007, 11:16 »

Kåringer i Superligaen

Knut Walde blev kåret til årets spiller foran Emil Antonsen – og begge spiller kom også på efterårshold.

    Knut Walde

Der er gang i svingdøren i Randers FC – her er en update af køb og salg

Køb:

Anton Holmberg(Sverige) AMC/FC fra GAIS for 260.000
Pablo Gomez-Marttila(Finland) AMRC/AC fra PK-38 for 140.000

Solgt
Jesper Christiansen til Ham Kam for 260.000
Tidiane Sane til Helsingør for 30.000
Thomas Dalgaard til Fjordager for 80.000
Rasmus Refsgaard til Frederikshavn for 10.000
Søren Holdgaard til FC Haka for 90.000
Imad Khalili retur til Helsinborg efter lån

Udlejet
Jonas Damborg til Skive
Kian Christensen til Holstebro
Kasper Fisker Jensen til Thisted
Alle for resten af sæsonen

Venskabskampe:
Næstved-Randers 2-1 Fabinho
B 93-Randers 0-1 Da Silva
Tjørring-Randers 1-4 Xano 2, Walde og Antonsen
Frederikshavn-Randers 1-4 Fredgaard, Ståhl, Sadik og Fall
Randers KFUM-Randers 0-9 Sadik 2, Fabinho 2, Andersen, Fall, Xano, Sandberg og et selvmål
Fredericia-Randers 0-8 Sadik 2, Fabinho 2, Holmberg, Ståhl, Gomez-Marttila og et selvmål

Venskabsturninger:
Randers-Gladbach 1-2 Walde
Randers-Wisla 1-2 Sadik
Randers-Academica 1-1 Gomez-Marttila
Randers-Rapid 1-0 Sadik udvist Turunen
Randers-Basel 0-2

Venskabslandskamp
Guam-Singapore 0-1

19.runde
Silkeborg-Randers 1-3 selvmål 2, Fredgaard.
Vigtigt vigtigt bundkamp – SIF ligger nr. 11 lige under stregen og vi ligger nr. 9 inden kampen.
Desværre manglende vi flere spiller pga skader og karantæner bl.a. Sandberg og Antonsen. Kampen fik en mærkelig start med to selvmål af SIF – ellers er jeg sikker på Sadik og Fall havde scoret i stedet. Vi styret 1. halvleg 100 % SIF har ikke mange chancer. Og Sadik var endda så flink at brænde et straffespark, men heldigvis var Fredgaard hurtigt over riposten. Sadik blev alligevel MOM.

20. runde
Randers-Viborg 1-1 Holmberg – røde kort til Gomez-Marttila
Det blev en opadbakke kamp – Viborg får lov at styre spillet i første halvleg. Men de kommer først foran i starten af 2. halvleg hvor vi var kommet godt med i kampen – midt i halvlegen var der rødt kort til Gomez-Marttila for to gule kort. Men så kom Holmberg på banen og han skulle ikke bruge mere end 10 min før han fyrede et langskud op i trekanten. Dejligt.



Indledende runde kval kamp til OL
Østtimor-Guam 2-1
Tabte på en meget tvivlsom straffe – men eller et godt ude resultat til retur kampen.
Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #37: 19 Feb 2007, 11:27 »

Kunne vi ikke lige få et screenshot af stillingen ?  Og måske et af Sadik ??
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

7kfum
Gæst
 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #38: 19 Feb 2007, 14:32 »

Prøv at sætte noget float på billederne.. Dvs.så teksten kan stå ved siden af billederne Smiley

Guide her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #39: 21 Feb 2007, 10:16 »

Her er lidt screenshots:

Stillingen i Superligaen



Mine nøglespillere:






Logged



Læs min blog Randers FC

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #40: 22 Feb 2007, 10:37 »

OL - kval. indlendende runde 2. kamp
Guam-Østtimor 0-2 – samlet 1-4
Farvel til drømmene om OL - og der var fortjent – vi spillede rigtigt dårligt og lavede endda et flot selvmål.

Patrik Ståhl kommende stjerne fra Sverige - scorede hans første mål

Randers-FCN 3-0 Fall 2, Ståhl
Dejligt at vinde sådan en kamp – ikke kun fordi vi kom længere væk fra bunden, det var ligeså meget måden vi vandt på. FCN styrede kampen fra start – men lige så stille kæmpede vi os ind kampen og scorede nogle gode mål. MOM blev Djiby Fall – håber han virkelig er kommet i gang nu og slipper for flere skader.


Horsens-Randers 0-2 Sadik, Selvmål
Vigtig kamp – Horsens ligger lige under nedrykningsstregen. Igen står vi utrolig godt på banen – Horsens har ikke mange chancer – og dem der var tog Keita sig af. Efter Sadik’s scoring var der ikke meget i Horsens – og de hjalp endda med et selvmål godt presset af Holmberg. Desværre måtte Fall igen igen bæres fra banen med en skade. MOM blev noget overraskende Keita – Ståhl og Holmberg spillede begge en stor kamp, og de havde været mit valg til MOM.

Randers-Vejle 1-0 Sadik
En kamp mellem to oprykker – som noget overraskende ligger nr 6. og 7. Og heldigvis var Fall blevet klar igen efter hans skade. Efter spil og chancer var sejren ikke helt fortjent – men i modsætning til efterårskampe scorer vi nu på vores chancer. MOM Sadik. Vi er nu rykket op som nr. 6, med 12 ned til nedrykningsstregen – men der også 12 point op til 5. pladsen…

FC Midtjylland-Randers 3-2 Sadik og Fall
Vi spiller en kanon første halvleg og er foran 2-0 – i anden viste FCM hvorfor de ligger nr 2 – vi var under pres hele halvlegen. Sejrsmålet kommer først i overtiden, da vi bliver snydt for et klokke klart frispark til Sadik ved midterlinjen – FCM slår kontra og scorer sejrsmålet efter en ripost. Vores bedste spiller i dag var Keita og Tøffe, de to angriber holdt ikke niveau i anden halvleg.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2007, 19:26 af queencastle » Logged



Læs min blog Randers FC

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #41: 22 Feb 2007, 10:47 »

Fin update...
Flot med 3 sejre i træk !

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #42: 22 Feb 2007, 11:23 »

Takker - det er dejligt at ligge midt i rækken  Peace
Logged



Læs min blog Randers FC

mrfair
Gæst
 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #43: 23 Feb 2007, 10:58 »

Det går da udemærket. Hvornår kommer der mere?
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Randers FC - tilbage til toppen af dansk fodbold
« Svar #44: 23 Feb 2007, 11:24 »

Det går edere og bedre for dig
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010