home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AC Milan <-> Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: AC Milan <-> Manchester United  (Læst 6495 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: AC Milan <-> Manchester United
« Svar #30: 28 Dec 2005, 16:51 »

23/8 2006
Manchester i let pulje
Champions League gruppe lodtrækning

Manchester United ar yderst heldige, da der i dag blev trukket lod til Champions League gruppespillet. Gianlugi di Vintio er også selv, ganske tilfreds med deres held. Det forventes at Man Utd går videre, uden de store problemer.

Årets nye Champions League turnering er skudt i gang, via dagens lodtrækning. Lodtrækningen ser ganske fornuftig ud for alle de engelske hold, som er Liverpool, Arsenal, Middlesbrough, og Manchester United. Specielt debutanterne fra Middlesbrough skal være ganske glade for deres lodtrækning, men også Manchester United har noget at glæde sig over.

Manchester United kom nemlig i gruppe med Partizan, Monaco, og Atletico Madrid. Hold som Manchester United er klasser over. Gianluigi di Vintio er også meget overbevist om at Man Utd. nok skal gå videre:
- En perfekt lodtrækning synes jeg. Jeg satser på at vi kan vinde de første 4 gange, hvorefter vi er sikret videre adgang. I de sidste to kampe, vil jeg så satse på mine talenter, så de kan få noget erfaring. Det er det, sådanne grupper skal bruges til. Jeg er meget tilfreds.

I gruppe C finder man Liverpool, som bestemt også bør gå videre. De er havnet i samme gruppe som, Panathinaikos, Basel, og Benfica. Tre hold der bør slåes, hvis man spørger Rafael Benitez:
- En fantastisk gruppe vi er havnet i. Her kan jeg tillade mig at eksperimentere med en del af vores unge talenter, som alle har et kæmpe potentialle. Mon ikke vi går videre?

Arsenal, som er havnet i gruppe E, skal heller ikke være triste efter deres lodtrækning. De skal spille i mod Lille, Basel, og de tyske giganter, Bayern München. En gruppe de også bør gå videre i, da der kun er Bayern, der bør kunne spille lige op med de forsvarende mestre. Wenger er dog ikke selv så sikker:
- Som forsvarende mestre af denne turnering, er det naturligt at alle vil slå os, og derfor spiller de det bedste de har lært. Det er jo en ære i sig selv, at slå Europas bedste klubhold.

I gruppe F finder man debutanterne fra Middlesbrough. De skal være meget glade for deres lodtrækning, da de undgik de store hold som Milan, Barcelona, Juventus osv. Men at gå videre fra puljen, er måske for meget forlangt, da de er havnet i gruppe med Lyon, Porto, og Sampdoria. Steve McClaren mener at en 3. plads må bære målet:
- Da vi er debutanter i denne ædle turnering, er jeg ganske tilfreds med lodtrækningen. Jeg forventer ikke at vi går videre fra turneringen, da vores hold ikke er godt nok, men en 3. plads ville betyde meget for os. Så kommer vi nemlig med i UEFA cuppen, og har en god chance for at vinde den.

Alt i alt, var det en ganske fornuftig lodtrækning, for alle de engelske hold.

Kan Arsenal gentage triumfen?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #31: 28 Dec 2005, 17:25 »

26/8 2006
Aston Villa sejrede
Premier League - 5. Runde

Manchester United mangler lige det sidste, og det beviste holdet i dagens kamp i mod Aston Villa. Villa kunne trække sig sejrrigt ud af kampen, på et fatalt drop af van der Sar, som ikke længere kan føle sig sikker i målet, efter at Robert Green har vist storspil på reserveholdet.

Selve kampen forløb uden de store chancer, og i 1. halveg var der rent faktisk kun ét skud på mål. Det var Ruud van Nistelrooy der var sluppet igennem forsvaret, men formåede ikke at skude bolden uden om Gabor Babos i Villa målet. Dermed kunne holdene gå til halveg, med stillingen 0-0.

Efter halvegen var det Aston Villa, der var klart bedst. I det 74. minut får Volz bolden, udenfor Uniteds felt, og ligger den ind til bagerste stolpe. Så skulle man måske tro af den 197 cm. høje van der Sar ville nuppe bolden med hænderne, men nej. Den 183 cm. høje Gareht Barry kommer løbende, og hopper højere end van der Sar, og header bolden i kassen. En fatal fejl af van der Sar, der afgjorde kampen, da dette mål var kampens eneste.

Resten af kampen blev et solidt Man Utd pres, men lige lidt hjalp det. Aston Villa stod stærkt i forsvaret, og hverken Rooney, Ronaldo, Ruud van Nistelrooy, eller Luca Toni kunne få bolden ind i kassen.

Aston Villa 1-0 Manchester United
1-0 Gareth Barry (74)

Man of the Match blev Aston Villas Jelle van Damme som spillede en fornuftig kamp, ude på sin venstre back. Med sine ivrige offensive løb, var han konstant en trussel i Gary Neville's højre side.

[i]Jelle van Damme blev MoM.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #32: 28 Dec 2005, 17:50 »

Kaka smadrer Uniteds økonomi
31/8 2006

Med ét døgn tilbage, inden transfer vinduet lukker, nåede United at købe Kaka fra Milan. Manchester United måtte punge ud med hele 465.000.000DKK, hvilket er en ny rekord hos de røde djævle. Desværre for United glippede en anden handel i klubben, da Ronaldo var på vej til Chelsea for næsten samme pris. Han skulle nemlig have dækket køøbet af Kaka. Men da Chelsea ikke havde råd til Ronaldo, og Kaka kom til klubben, sidder Manchester United nu med et underskud på 600.000.000,- hvor det før var på 200 millioner.

Men Kaka blev hentet til klubben, som en anden frelser, da United er i en kæmpe krise. Mange fans regner med at Kaka kan komme og "befrie" klubben. Mancehster Uniteds manager, Gianluigi di Vintio, har godt kendskab til Kaka, efter sin tid som Milan træner, og det skulle angiveligt være det der skyldes at Kaka blev bragt til klubben.

Selv sagde di Vintio dette til situationen:
- Der er noget grimt noget, det her. Cristiano Ronaldo var så godt som solgt til Chelsea, og vi underskriver dermed kontrakten med Kaka, til samme pris som vi sælger Ronaldo for. Derefter tager jeg hjem, og glæder mig til at skulle præsentere Kaka i dag, uden at tænke på økonomien. Men så åbner jeg min post, og ser at, den ellers så gavmilde, Abrahimovic ikke vil ofre så mange penge på Ronaldo, og nu står jeg her, med et utroligt stor blodtalent, og en hullet økonomi. Det er meget skidt, og jeg har meget svært ved at være lykkelig over at vi har fået Kaka, selvom han er en fantastisk spiller.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #33: 28 Dec 2005, 18:40 »

United vandt heldigt
9/10 2006

Til trods for at Manchester United fik smidt en mand ud efter 75 minutter, så lykkedes det dem at slå Crystal Palace 3-2, i en forfærdelig kamp. Manchester United spiller langt fra overbevisende, og fortsætter dette spil, går der ikke længe før at United skal lede efter en ny manager.

Efter 6 minutter begår Sergio Ramos et kluntet straffespark, da han spænder ben for Andy Johnson. Ramos fik et gult kort for episoden. Andy Johnson sparker slev straffesparket, og Robert Green rører bolden, men kan ikke hindre den i at ryge ind.

Så skulle man tro at Manchester United ville presse på, for at komme tilbage i kampen, men sådan skulle det ikke gå. Crystal Palace spillede klart bedst, og var overalt på banen. Manchester United spillede fantasi løst, og der var brug for Kaka på banen.

I det 43. minut lysner det dog for Manchester. Heinze tager en lille tur, op langs linjen, og da han står midt på Crystal Palace's banehalvdel, laver han et perfekt indlæg til Ruud van Nistelrooy, som sikkert scorer. 2 minutter senere må hans angrebskollega, Lukas Podolski, gå ud med en skade, og Toni kommer ind. Kieran Richardson går ud i samme omgang, og ind kommer Kaka.

Efter halvegen var Manchester presset helt i bund, hvilket resulterede i at Andy Johnson scorede på en kontra i det 54. minut. Han fik bolden på Manchester Uniteds banehavldel, hvorefter han dribler forbi Keane, og Ferdinand, før han sætter den ind bag Robert Green.

Som prikken over i'et fik Sergio Ramos et rødt kort, efter at han havde tacklet Andy Johnson, som bagerste mand.

Men så begyndte det at se lyst ud for Manchester United, men de kom stadig ikke til de store chancher. Det var først i det 80. minut at de fik scoret, da Luca Toni opfanger et hovedstød fra Kaka, og dribler i mod mål, hvor han lobber den over Gabor Kiraly.

Så gik Crystal Palace hjem og pakkede sig, men de kunne ikke stå fast overfor Manchester Uniteds super offensiv. I det 92. minut, får Keane et frispark på midten. Han spiller Luca Toni, som header den tilbage til Paul Scholes, som fyrer et kanonskud af, og scorer kampens sidste mål.

Manchester United kunne dermed fejre en sejr, til trods for at den kom meget ufortjent.

Manchester United 3-2 Crystal Palace
0-1 Andy Johnson (pen 6)
1-1 Ruud van Nistelrooy (43)
1-2 Andy Johnson (54)
Sergio Ramos Sent Off (75)
2-2 Luca Toni (80)
3-2 Paul Scholes (90)

Man of the Match blev Luca Toni, som var en konstant trussel da han kom ind i det 45. minut. I det 80. minut kronede han sin indsats med et perlemål, og dermed blev han fortjent kåret som MoM.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #34: 20 Jan 2006, 22:39 »

Kommer der snart mere??

Det er jo længe siden, du sidst har fodret os med opdateringer  Hævet Øjenbryn

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #35: 20 Jan 2006, 22:42 »

Kommer der snart mere??

Det er jo længe siden, du sidst har fodret os med opdateringer  Hævet Øjenbryn

På et tidspunkt kommer der vel flere opdateringer ;-) Men det bliver ikke nok foreløbigt,.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 20 Jan 2006, 22:53 »

Det er super at læse en blog med et kæmpe referat af hver kamp, men med det kæmpe arbejde det uden tvivl er, tvivler jeg på at du vil være motiveret til at gøre det samme i fremtiden Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010