|
makkerskilap
|
|
det er bare under klubinfo og i opdelt skærm man kan se dem  tænkte nok, super :b
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Hej designerfreaks! Nu har jeg ik haft den store succes i de her ønske tråde men jeg prøver igen... Jeg har tilmeldt mig blogkonkurrencen med standard liege så er det en der vil lave et par trøjer til mig? Hjemme: Mærke: Nike Farve: Rød Mønster: Skrå hvid stribe fra højre mod venstre. Evt. med guld krave Sponsor: Bwin Ude: Mærke: Nike Farve: Hvid Mønster: Skrå rød stribe fra højre mod venstre. Evt. med guld krave Sponsor: Bwin 3. trøje: Mærke: Nike Sponsor: Bwin Farve og mønster: Overraske mig med noget flot  Tak hvis der er en der vil!  du skal da have held denne gang    
|
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Christopher, det var da den jeg var igang med.. ? Så må du lige skrive hvis det er. Det er lidt træls.
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Jeg har lige fået de ovenstående Standard Liege trøjer, men jeg kan ikke finde ud af at placere dem rigtigt...  er der en der kan hjælpe? 
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Jeg har lige fået de ovenstående Standard Liege trøjer, men jeg kan ikke finde ud af at placere dem rigtigt...  er der en der kan hjælpe?  Ja da. Det nemmeste er hvis du allerede har Standard trøjer i forvejen så skal du bare overskrive de nuværende. Vil tro de ligger i nogenlunde følgende mappe: C:\Users\DIT NAVN\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\kits\clubs\bel\Jupiter League Har du ikke nogen Standard trøjer i forvejen er du nød til at oprette en mappe samt en config fil til dem. Fang mig evt. på MSN så skal jeg forsøge at hjælpe dig.
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Genialt, jeg ledte også efter standard trøjer, så mange tak !  - Så behøver i ikke lave til mig mere (:
|
|
|
|
|
|
|
|
risto92
|
|
Jeg trenger noen kits for Blogkonkurrencen anno 2008 der jeg er AS Cannes Hjemme: Mærke: Adidas Farve: Hvit Mønster: Røde striper Sponsor: Nestlè waters Ude: Mærke: Adidas Farve: Vinrød Mønster: Krage og armer i guld Sponsor: Nestlè waters 3. trøje: Mærke: Adidas Sponsor: Nestlè waters Farve og mønster: Lag noe du syns er kult  Sponsor  Teamlogo
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Christopher, det var da den jeg var igang med.. ? Så må du lige skrive hvis det er. Det er lidt træls.
Undskylder 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baalleby
|
|
Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Valgfri Farve(r): Rød ---------------- Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Samme som ovenover. Farve(r): Hvid med sort streg skråt ned fra højre. ------------- Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Samme som ovenover.. Farve(r): Azur Blå .. Jeg siger tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
Christopher10
|
|
Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Valgfri Farve(r): Rød ---------------- Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Samme som ovenover. Farve(r): Hvid med sort streg skråt ned fra højre. ------------- Hold: FC United of Manchester Mærke: Nike Sponser: Samme som ovenover.. Farve(r): Azur Blå .. Jeg siger tak  den tager jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
kunne det tænkes at nogen ville lave en config til de her leeds trøjer?   Leeds Hjemme  Leeds Ude  Leeds alternativ
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
kunne det tænkes at nogen ville lave en config til de her leeds trøjer?  Har du ikke Leeds trøjer i forvejen?  For så skal du bare overskrive de nuværende. Ellers send en PM til mig så skal jeg hjælpe dig.
|
|
|
|
|
|
|
|