KimHjort
Lilleputspiller
|
|
Klub: Lystrup IF Farver: Rød og hvid(omvendt hvis udebane) Sponsor: OK Benzin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jimmi.Pop
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MBryoma
|
|
|
|
|
|
|
|
One Team One Goal, You Can't Believe In The Dream, Until You Believe In Each Other
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
nogen der ville lave en Queens Park Rangers til mig? Hjemmebanen. Farve : Blå og hvid (vandrette stribber) Sponsor : afri Cola Mærke: Adidas eller nike Udebanen. farve : sort og rød ( vandrette stribber) sponsor: afri cola mærke : adidas eller nike på forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
nogen der ville lave en Queens Park Rangers til mig? Hjemmebanen. Farve : Blå og hvid (vandrette stribber) Sponsor : afri Cola Mærke: Adidas eller nike Udebanen. farve : sort og rød ( vandrette stribber) sponsor: afri cola mærke : adidas eller nike på forhånd tak  Hvis det er i den nye FMG'09 stil, vil jeg gerne 
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Hvis det er i den nye FMG'09 stil, vil jeg gerne  Uh . jeg er glad for at du vil, men kunne du lokkes til at lave den i 08 stilen?  Den skal nemlig bruges til min save med the Rangers 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
nogen der ville lave en Queens Park Rangers til mig? Hjemmebanen. Farve : Blå og hvid (vandrette stribber) Sponsor : afri Cola Mærke: Adidas eller nike Udebanen. farve : sort og rød ( vandrette stribber) sponsor: afri cola mærke : adidas eller nike på forhånd tak  Det må gerne være i stil med den her, bare ikke med de samme farver selvfølgelig  
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 12:38 af SoAP »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rax
|
|
kunne godt bruge en Oxford hjemme, ude og tredje trøje Hvis i ikke har trøjerne kan de downloades her: http://files.filefront.com/Blue+Sq+Premierzip/;8952800;/fileinfo.htmlHjemme: Mærke Det skal laves om til adidas Farver Den skal blive ved med at være gul, men kunne godt tænke mig at der var gul og guld striber, og ned af ærmerne skal den være blå Sponser Sponsoren skal være Bwin og skal stå med sort Ude: Mærke og sponser det samme som hjemme Farver Helt blå med guld ned af ærmerne Tredje: Mærke og sponser det samme som hjemme Farver: Helt hvis med guld ned af ærmerne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Heey  . Kunne godt tænke mig en Fc midtjylland trøje.  Med front og bagside  Bag på den skal der stå Baun med Nr. 4  Håber i kan hjælpe mig  P.s helst som det kan bruges til et Wallpaper men behøves ikke 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Jun 2008, 20:31 af MR. Baun »
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
nogen flinke designere der ville lave en Queens Park Rangers til mig?  Hjemmebanen. Farve : Blå og hvid (vandrette stribber) Sponsor : afri Cola Mærke: Adidas eller nike Udebanen. farve : sort og rød ( vandrette stribber) sponsor: afri cola mærke : adidas eller nike den må gerne ligne den her, bare med de andre farver :  på forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|