home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!  (Læst 7454 gange)
7kfum
Gæst
 
Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« : 06 Feb 2007, 16:14 »

Liverpool netop offentlig gjort at Tom Hicks og George Gillet har overtaget klubben!

Det er fantastisk, nu kommer de af med sin gæld og nyt stadion.!

Links:
www.sportenkort.dk
www.liverpoolfc.tv
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #1: 06 Feb 2007, 16:16 »

Det er fantastisk, nu kommer de af med sin gæld og nyt stadion.!

Og fået en helvede masse penge til indkøb Wink
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #2: 06 Feb 2007, 16:19 »

Jeg synes sådan en overtagelse er svær og gøre sig klog på :S

Chelsea: Abramovich overstrømmer dem med ufattelig mange mennesker

United: Glazer gir dem ikek særlig mange penge og sætter prisen på billetterne op.

Så man skal nok lige vente og se..
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #3: 06 Feb 2007, 16:20 »

er glad for de kommer af med deres gæld og et nyt stadion.. men håber eller ikk det bliver en ny Abramovich ..
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Niko
Gæst
 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #4: 06 Feb 2007, 16:24 »

DET ER TRIST MED DEN NYE STADION, man skal ikke rive alle de historie fyldte stadionerne ned, Er selv skuffet over Highbury blev til EMirates. Da Highbury er en kæmpe historie flydt stadion.

Livepool's fans ville græde, The Kop. Bliver rykket ned, sådan noget gør man bare ikke!
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #5: 06 Feb 2007, 16:25 »

Liverpool fans der er glade for dette. Forklar lige hvorfor Abramovich er en nar...
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #6: 06 Feb 2007, 16:26 »

er glad for de kommer af med deres gæld og et nyt stadion.. men håber eller ikk det bliver en ny Abramovich ..

mon ikke det sker, bare ikke i ligeså høj grad som de har praktiseret i chelsea?

Hvem vil ikke bruge penge når man nu har muligheden for det? Peace Der er vist også et par pladser der kan forstærkes en smule....

MEn hensyn til overtagelsen så er jeg da fint tilfreds, ud af de forskellige udmeldinger tyder det ikke på de store forandringer i selve måden at drive klubben på, udover at man er på et andet niveau pengemæssigt, samt et nyt stadion.

Så måske man lige burde tage sige sammen og samle pengene til en tur på Anfield indenfor det næste år? Opstemt
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #7: 06 Feb 2007, 16:26 »

ja er selv liverpool.. er også ked af det med stadion'et men man skal også tænke positivt og tænker på det andet stadion bliver stører. på den måde også flere penge. man rigtigt det er VERDENS bedste stadion.
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #8: 06 Feb 2007, 16:27 »

Ifølge Indkast.dk (ved godt at det ikke er den mest pålidelige kilde) får benitez £150 millioner(ca.1650 millioner D.Kr.) at købe ind for Shockeret
Logged


gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #9: 06 Feb 2007, 16:28 »

Liverpool fans der er glade for dette. Forklar lige hvorfor Abramovich er en nar...

som sagt er jeg da fint tilfreds med det, men har tilgengæld heller aldrig meldt min utilfredshed over abramovich ud, fordi den egentlig ikke er der Opstemt Har ikke haft noget imod den måde chelsea kører deres klub på, det er en måde at gøre det på og så er det op til de andre at gøre det bedre, på deres egen måde?

Dog mener jeg at Chelsea har fået en del medløberfans efter roman, og disse er jeg helt og aldeles ikke tilfreds med Peace
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #10: 06 Feb 2007, 16:34 »

som sagt er jeg da fint tilfreds med det, men har tilgengæld heller aldrig meldt min utilfredshed over abramovich ud, fordi den egentlig ikke er der Opstemt Har ikke haft noget imod den måde chelsea kører deres klub på, det er en måde at gøre det på og så er det op til de andre at gøre det bedre, på deres egen måde?

Dog mener jeg at Chelsea har fået en del medløberfans efter roman, og disse er jeg helt og aldeles ikke tilfreds med Peace

Gillet FC vs. Chelski FTW ja Wink

Mht. til spillerindkøb har jeg allerede set det første "David Villa rygte" Glæder mig til at læse mere på den historie, altid sjovt når engelsk presse brillerer. Især fordi manden var ude i denne uge og sige han ikke var interesseret i klubskifte what so ever Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #11: 06 Feb 2007, 16:35 »

DET ER TRIST MED DEN NYE STADION, man skal ikke rive alle de historie fyldte stadionerne ned, Er selv skuffet over Highbury blev til EMirates. Da Highbury er en kæmpe historie flydt stadion.

Livepool's fans ville græde, The Kop. Bliver rykket ned, sådan noget gør man bare ikke!

Det med stadionet var købt i forvejen men med den gæld. Er selv i mod at de river Anfield og the kop ned.. Men når det allerede var bestilt skal det ikke gå ud over økonomien. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #12: 06 Feb 2007, 16:38 »

Jeg tror ikke at Liverpool bliver ligesom Chelski.. Vi har stadig den samme stab. Og de er ikke typerne, især ikke RAFA, der køber Beckham for 3 milliarder.. Smiley
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #13: 06 Feb 2007, 16:43 »

Gillet FC vs. Chelski FTW ja Wink

Mht. til spillerindkøb har jeg allerede set det første "David Villa rygte" Glæder mig til at læse mere på den historie, altid sjovt når engelsk presse brillerer. Især fordi manden var ude i denne uge og sige han ikke var interesseret i klubskifte what so ever Smiley

hehe ja, rygtet med Villa har jeg set for et godt stykke tid siden, men det kom vist af at Villa havde været på anfield og set en kamp Smiley Men der vil nok komme til at flyde med rygter og vil virkelig blive en spændende sommer, med Chelsea, man utd, Liverpool og evt. Arsenal hvis DCI gør alvor ud af deres planer, og får lov til det Wink

Jeg tror ikke at Liverpool bliver ligesom Chelski.. Vi har stadig den samme stab. Og de er ikke typerne, især ikke RAFA, der køber Beckham for 3 milliarder.. Smiley

Nej selvfølgelig vil de ikke det, men der er vist ingen tvivl om at vi vil blive mere aktive på markedet, og når det nu er en "kendt" hemmelighed at de to ejere vil give penge til indkøb, så vil spillerne blive dyrere at købe for os og derved vil vi blive en mindre form af Chelsea Opstemt
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC overtaget af George Gillet og Tom Hicks!
« Svar #14: 06 Feb 2007, 16:47 »

hehe ja, rygtet med Villa har jeg set for et godt stykke tid siden, men det kom vist af at Villa havde været på anfield og set en kamp Smiley

Nej nej, ikke det samme rygte, sidste gang havde de bare twisted sandheden lidt om David Villas besøg på anfield. Denne gang er rygtet kommet op udelukkende pga. af Liverpool har penge Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010