home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (5. Del) You'll never walk alone
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Den nye? Skriv hvorfor du har valgt dem Wink
Real Madrid
Lyon
Inter

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (5. Del) You'll never walk alone  (Læst 18462 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (4. Del) You'll never walk alone
« Svar #45: 03 Mar 2007, 15:55 »

Ja, kan godt lide at høre mere fra den sportslige del. Og layoutet er rigtig fedt Smiley

Tak Wink - Den minder jo meget om starten på min Arsenal > Milan Blog Wink

 - Der kommer nok 1 update mere idag.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (4. Del) You'll never walk alone
« Svar #46: 03 Mar 2007, 15:55 »

Tak Wink - Den minder jo meget om starten på min Arsenal > Milan Blog Wink

 - Der kommer nok 1 update mere idag.

Dejligt Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (4. Del) You'll never walk alone
« Svar #47: 03 Mar 2007, 16:01 »

Dejligt Smiley

Jeg går igang med det samme. Nu hvor jeg tænker over det kommer der 2? Wink
For der er sådan en lille som skal med Wink

Er der enlig flere end Blackhawk som følger med?  Rullende Øjne
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (4. Del) You'll never walk alone
« Svar #48: 03 Mar 2007, 16:26 »


AVIS

Hver mand har sine ønsker
 


Den danske manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, har fået en glimrende start i Liverpool og regner sig for at være respekteret. Derfor afløser han nogen spillere som han ønsker til sommer, hvis hans kontrakt bliver forlænget. Listen har spillere som Adriano fra Inter og Lionel Messi fra Barcelona. Manden har ambitioner, men om pengene er i klubben. Det kræver hvervfald et mesterskab eller Champions League. Hvis alle spillere på listen skal købes, skal man have omkring 4-5 milliarder. Hvis man regner løskøbskasuler med. Der er godt gang i Liverpool fortiden, så der er store muligheder for Liverpool, kan vinde titlen eller Champions League endnu engang. Nikolaj Poulsen giver også udtryk for at Liverpool har kvaliteterne til at vinde det; "Vores sammenhold er fantastisk, vores spillere er blandt verdens bedste og vi har verdens bedste hjemmebane. Alt dette er afgørene ting for at vinde Champions League." Folk regner dog stadig ikke med at Liverpool vinder noget iår. Men spillerne i Liverpool er allerede begyndt at tro på det. "Fulham holder ikke sæsonen ud! De ryger ned i tabellen. Vi har kræfter og jeg er kommet i god form. Nikolaj hjalp mig virkelig, med at finde formen. Det er jeg utrolig taknemlig for!" Udtaler Liverpools topscorer Fernando Torres. Anførre Steven Gerrard tror også på en pokal til Liverpool. "Fight er vigtigt, se på vores hold. Vi arbejder for hinanden. Chelsea de slapper bare af! De vinder hvervfald ikke noget."

Nikolaj's liste med 9 spillere ser sådan ud:
"Med de spillere vil vi
være verdens bedste hold! Vi er en af dem nu,
men vi ville være ustoppelige med
spillere som Messi og Adriano på holdet.
Jeg håber bestyrrelsen stiller mange
 penge til rådighed. Vi kan udrette store ting.
Messi kan lægge op til målene,
som næsten igen anden i verdenen kan.
 Adriano er bare en komplet angriber.
Hvis vi har ham og Torres er det verdens bedste angreb.
Men det vi har nu med Kuyt og Torres er skam også godt!"

Fortæller assisent manager Pako Ayestaran.


1. Zlatan Imbrahimovic (Inter)
2. Lionel Messi (Barcelona)
3. Adriano (Inter)
4. Aaron Hunt (Werder Bremen)
5. Silva (Valencia)
6. Armand Traore (Arsenal)
7. Bojan (Barcelona)
8. Gianluigi Buffon (Juventus)
9. Valeri Bojinov (Fiorentina/Juventus)



Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #49: 03 Mar 2007, 17:15 »

Update nummer 3 idag. Kommer nok efter 22 Wink - Eller før kl. 20.
imens kan i jo komme med ønsker eller kommentare Wink
Logged

Lisdorf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #50: 03 Mar 2007, 18:09 »

Syntes det er lige lovligt mange angribere du er interreseret i at hente..

Du har trods alt ikke dårlige spillere der Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #51: 03 Mar 2007, 18:14 »

Okay idé med listen og at det er i avisen.

Men, jeg tror næppe en manager vil sige 9 spillere han gerne ville have til en avis. Og så synes jeg godt den kunne være lidt længere, hvis nu det skulle være en artikel i en avis.. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #52: 03 Mar 2007, 18:37 »

Okay idé med listen og at det er i avisen.

Men, jeg tror næppe en manager vil sige 9 spillere han gerne ville have til en avis. Og så synes jeg godt den kunne være lidt længere, hvis nu det skulle være en artikel i en avis.. Smiley

Jeg er bare Morinho wannabe  Opstemt Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #53: 03 Mar 2007, 22:19 »

Jeg må undskylde og sige jeg ikke kan nå at lave update idag. Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #54: 03 Mar 2007, 22:22 »

Jeg må undskylde og sige jeg ikke kan nå at lave update idag. Wink

Det fandme for dårligt ticked off

 Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #55: 03 Mar 2007, 22:28 »

Grunden er at jeg skal til Århus imorgen tidlig, så det nytter vidst ikke jeg sover til middag som jeg plejer Wink
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #56: 05 Mar 2007, 20:37 »

Hejsa Cesc!

Fedt at se du har genoptaget din Liverpool blog! Det ser jo ud til at køre fint for holdet i den hjemlige liga. En anden plads i ligaen er ikke så tosset med første pladsen inden for række vide. Glæder mig til at høre mere om din karriere i Liverpool...

Har dog lige en enkelte rettelse, i et af dine første indlæg skriver du "guden" omkring Steven Gerrard, det er forkert. Der er kun en gud i Liverpool og det er Robbie Fowler Smiley Desuden glæder det mig som Robbie Fowler fan at se du giver den gamle dreng nogen kampe Thumbs Up

Tillykke med det første trofæ til klubben som du sikrede over CSKA London Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AVIS) You'll never walk alone
« Svar #57: 05 Mar 2007, 22:00 »


5. Del

You'll never walk alone
 


Newcastle Vs. Liverpool 3-0 (3-0)
Den første dag i måneden, var der en kamp som vi skulle spille, det var mod Newcastle. Som vi regnede med at vinde, da vi klart er bedst. Kampen skulle spilles på udebane .. Newcastle kom bedst ud af starthullerne og bragte sig foran 1-0 efter 16 minutter. Det var Obafemi Martins som scorede for hjemmebane holdet. Owen skulle også gøre det hårdt for hans barndoms klub Liverpool. Han lavede en perle af et langskud som sendte Liverpool 2 mål bagefter. 2 minutter efter Owen's scoring. Havde Newcastle hjørnespark. Duff tager og skyder .. Tayler sætter hovedet på den. 3-0 til Newcastle. Det var resultatet ved pausen og vi skulle tilbage. Så vi satsede offensiv.. Morten Gamst erstattede Dirk Kuyt i det 51 minut. I anden halvleg slappede Newcastle bare af og vi fik flere og flere chancer. Men alt røg ved siden af eller Given tog dem. Vi måtte tage skuffene hjem med et nederlag på 3-0


Liverpool Vs. Middlebrough 2-1 (1-1)
13 dage efter dette nevepirrende opgør mod Newcastle, skulle vi spille på vores sikre hjemmebane mod Middlebrpugh. Dér regnede vi med en sejr, Steven Finnan havde jeg taget op på første holdet. Fordi jeg kunne mærke vi manglede erfaring på første holdet.Steven Gerrard var blevet skadet endnu engang, så ham måtte vi undvære.. Kampen blev skudt igang. Der gik kun 3 minutter, så slog Pennant et kanon indlæg som Torres stille kunne heade i målet! Efterfølgene var der total meget sang fra The Kop, de skete ikke ret meget før det 30 minut. Hvor Downning lavede et brag af et skud. Som gik ind. 1-1. 4 Minutter efter blev Momo Sissoko skadet. 1-1 var resultatet ved pausen. Vi tog Kuyt ud og Zenden ind. Det var et godt træk, for Zenden bragte os foran 2-1, med et godt hovedstød. Så var stemningen i top på The Kop. Der skete ikke meget mere, vi forsatte vores offensive stil og Torres ramte overliggeren. Men vi kørte en sikker 2-1 sejr hjem på Anfield!

Liverpool Vs. CSKA Moscow 3-0 (3-0)
Den næste kamp vi skulle spille var mod CSKA Moscow, det skulle vi vinde, så var vi så godt som sikret videre deltagelse. Vi har jo allerede max. point. Det ville jo være rigtig fedt med det hele tuneringen igennem.. Kampen blev skudt igang, 2 minutter inde i kampen får stjerneskudet Okaka en stor mulighed og der scorer han selvfølgelig. 1-0. Okaka var målscoren. I det 32 minut. Slog Pennant et klasse tværs aflevering til Mark Gonzalez som sikkert flugtede den ind i CSKA målet. 2-0. 5 minutter efter lavede Torres en fræk stikning, som Okaka hamrede ind fra 25 meters afstand! Det var en kanon stemning. Den lille 17 årige dreng, imponerede helt vildt!!! Vi gik til pausen med alt under kontrol. I Anden halvleg gik du fuldkommen galt for os, Hvis vi ikke have Reina og stolpen, ville vi havde tabt 6-3 måske. Det var et rigtig heldig resultat, over hele kampen. Okaka blev man of the match, det er fortjent!

Reading Vs. Liverpool 0-0 (0-0)
Der var mange kampe fortiden, men i denne kamp. Stiller vi ikke med aller stærkeste opstilling, vi skal nemlig møde ærkerivalerne Manchester United i Carling cuppen, inden så forfærdelig længe. Vi har mange unge med idag, som lige skal have chancen for at udfolde deres talenter .. Kampen blev skudt igang. Okaka og Pedersen tog sig af det. Der var utrolig mange chancer til begge hold. Liverpool's skud blev reddet. Reading's/Lita's skud ramte over. Der er meget spil på midtbanen og vi så ud til at spille dårligere end vi plejer. Men vi regende stadig med en sejr, der var gået 30 minutter. Begge hold gik til pausen, med et fair nok resultat. Agger og Pennant kom ind i pausen, i håb om en sejr. De første 20 minutter sad vi på, jeg tog Torres ind istedet for Morten Gamst Pedersen. Og satsede lidt mere offensivt. Det hjalp overhovedet ikke, resultatet blev skuffende 0-0. Det var lidt af en nedtur!

Liverpool Vs. Manchester United 2-1 (0-1)
Så, nu var det tid til mit første kæmpe opgør. Liverpool - Manchester United. Jeg glædede mig som en lille pige, spillerene var top motiveret og det kunne kun gå godt! Steve Finnan var med fra start igen, dog var Steven Gerrard stadig skadet. Så ham måtte vi undvære, men Zenden havde overtaget hans plads med maner på det sidste, det tegnede godt til dagens kamp! United manglede Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney og Edwin Van Der Sar. Nogle af United's støreste profiler.. Fløjten lød og kampen var igang. Der gik kun 8 minutter, så havde Manchester United hjørnespark, den lå perfekt til Rio Ferdinand som scorede sikkert til 0-1. Der var meget spil, rundt i fløjene og mange nærkampe. Man kunne mærke klubberne hader hinanden, i det 40 minut, hamrede Zenden stilfuldt bolden af sted .. Men det ramte overliggeren, så vi var stadig bagud, men vi var nok bedst med i kampen. Vi gik til pausen med en skadet spiller. Det var Zenden, plus vi var bagud, jeg sendte Robbie Fowler ind istedet for Dirk Kuyt, som man ikke så i første halvleg. Morten Gamst erstattede den skadede Zenden. Vi gik ud, lidt mere offensiv indstillet. Begge hold kom ud til pausen, med en masse kampgejst. Saha var rigtig tæt på at bringe United foran med 2 mål, men Reina snappede bolden og kastede den op til Torres som spillede til Fowler og elegant lægger den tilbage til indskiftede Morten Gamst Pedersen .. HAN LOSSER DEN I NETTET! 1-1. The Kop var vildere end aldrig før, Morten blev hyldet som Buddah, det var en kanon stemning! 6 minutter efter laver Vidic en dumt tilbagelægning, Torres er hurtig på bolden og dribler målmanden og scorer sikkert til 2-1. Nu var The Kop endnu vildere, det var dejlig. FERNANDO TORRES har gjort det! Liverpool er tilbage!!! Men bare 10 minutter efter, laver Xabi Alonso et dumt frisspark på Saha som resultere i et direkte rødt kort. Torres blev i samme minut taget ud og Sami Hyypia kom ind. Jermaine Pennant tryller forbi et par forsvarer, men ham rammer træværket. Det er kampens sidste chance. LIVERPOOL HAR GJORT DET IGEN! Fight er ordet!


Liverpool Vs. Everton 2-1 (0-1)
Vi rendte fra rivalopgør til rivalopgør, 4 dage efter United sejren, skulle vi spille mod Everton. Vi forventede ikke en sejr, en uafgjort kunne vi være tilfredse med. Da spillerene lige har spillet en ret hård kamp, Pennant var skadet. Men vi have Paul Anderson, som afløser. David Moyes og jeg havde nogle offenlige ordkrige, men hvad skulle det ændre på kampen? .. Kampen blev fløjtet igang. Everton gav bolden op. Der var utrolig få chancer og når der var nogen, så brændte vi dem. Der gik utrolig lang tid før en af holdene scorede, Everton scorede, James Beattie. Reina var gået langt ud af målet og så kunne han sikkert skyde den ind. Vi gik til pausen, bagud igen. Man havde endnu engang ikke set noget til Kuyt. Fowler kom ind istedet! Fowler var en rigtig god indskifer og efter 20 minutter af anden halvleg, var han nok den som havde haft flest skud på mål. Men vi fik stadigvæk ikke scoret. Everton fik smidt en mand Leon Osman, nu kunne vi måske få scoret? 2 minutter efter ramte Paul Anderson overliggeren med et perfekt hovedstød. De trak tiden, i utrolig mange minutter men som sædvanelig, scorede Torres på et bragt af et skud!!! 1-1 Liverpool tilbage på sporet. Torres 8 mål for klubben. Stemningen var i top. Det blev hamret ind fra 25 meter afstad. Perlemål, ingen chance for målmanden. I det 88 minut, havde vi hjørne. Paul Anderson skulle tage .. Han skyder ..  Det bliver headet væk og Reina må ud og skyde den op igen. Den ryger op til Barragan som laver et indlæg, det rammer en modspiller og hopper væk. I det 90 minut laver Riise et kanon indlæg, Fowler hopper højest og laver et drømmehovedstød, Fansene var vildere end aldrig før. Robbie Fowler!!!
2-1. Det var brilliant, 2 mål på 5 minutter af Liverpool!!! Det var Fowler første mål i denne sæson, måske en af de vigtigeste? Heldigvis havde vi endnu en udskiftning, Hyypia erstattede Morten Gamst Pedersen, som havde spillet af Ht. Og vi vinder 2-1!!! Fantastisk! Fowler er med i startelleveren!! Fowler fik ny kontrakt den samme dag! De 3 point bliver meget vigtige, da vi er 1 point bag Chelsea, som har spillet en kamp mindre.


CSKA Moscow Vs. Liverpool 0-2 (0-1)
Den sidste dag i måneden skulle vi spille Champions League, mod CSKA. Sidste vi spillede vandt vi 3-0. Vi håbede på at gentage succesen. Torres var med, sammen med Fowler i angrebet. Vi kunne gå videre hvis vi vandt idag. Der var et par skader, men vi regnede ikke med at være i forsvaret i den bedste opstillingen, kæmpe stjernen Harry Kewell var med, for første gang iår ..  Der gik kun 7 minutter, så var helten Fowler på pletten. 0-1 til Liverpool, der var ikke helt vild mange fans herovre, men man kunne hører dem hele tiden! Der var en masse chancer til begge hold. Men det blev kun til 1 mål i første halvleg, det var heldigvis Liverpool, som havde scoret det! Okaka og Morten Gamst Pedersen kom ind i pausen, Torres og Gonzalez måtte ud! Der blev kun spillet 6 minutter af anden halvleg, så snød Fowler, Akinfeev og trillede bolden i nettet. Fowler var rigtig kommet igang efter målet mod Everton. Vi havde stadig spillet, Zhirkov fik rødt kort, så hjemmebane holdet kun havde 10 spillere. Vi vandt sikkert og er videre i Champions League! Flot!



Logged

Hartson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (5. Del) You'll never walk alone
« Svar #58: 05 Mar 2007, 22:04 »

You'll never walk alone bliver sunget smukkest på celtic park.. sådan er det bare...Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (5. Del) You'll never walk alone
« Svar #59: 05 Mar 2007, 22:05 »

You'll never walk alone bliver sunget smukkest på celtic park.. sådan er det bare...Smiley

Ævl og bævl...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010