home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (5. Del) You'll never walk alone
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Den nye? Skriv hvorfor du har valgt dem Wink
Real Madrid
Lyon
Inter

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (5. Del) You'll never walk alone  (Læst 18414 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #15: 04 Feb 2007, 14:30 »

nej, men det kommer du måske til  Wink



Jeg er 100% Tilfreds med Torres .. Elsker El Nino  Forlegen
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #16: 04 Feb 2007, 23:58 »

Jeg har ikke lige mulighed for at skrive blog, her i den kommende uge. Men i Vinterferien skal der nok komme 1000 hvis af updates Wink

Kommentare hjælper på skrivelysten, dem kan jeg godt bruge Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #17: 05 Feb 2007, 10:34 »

Jeg har ikke lige mulighed for at skrive blog, her i den kommende uge. Men i Vinterferien skal der nok komme 1000 hvis af updates Wink

Kommentare hjælper på skrivelysten, dem kan jeg godt bruge Smiley

1000 updates så kommer jeg sgu ikke til at kede mig i ferien  Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #18: 27 Feb 2007, 06:52 »

Angåene alle mine blogs, så er den her vist stadig igang og den med Dortmund er igang Wink
Jeg vil prøve at være i gang med 2 Wink - Så i kan forvente jer 2 store blogge nu!
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #19: 27 Feb 2007, 08:40 »

Angåene alle mine blogs, så er den her vist stadig igang og den med Dortmund er igang Wink
Jeg vil prøve at være i gang med 2 Wink - Så i kan forvente jer 2 store blogge nu!

okay, hvilke hold kan komme på tale til dine nye blogs?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #20: 27 Feb 2007, 15:43 »

okay, hvilke hold kan komme på tale til dine nye blogs?

Den nye blog er jo igang? Wink
Altså den med Dortmund Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #21: 02 Mar 2007, 21:11 »


3. Del

You'll never walk alone
 




Hehe, vi grinte stadig over sejren mod Chelsea. Men fair nok, det var jo kun 3 dage siden vi havde vundet pokalen. Men præcis denne dag, var der den første kamp i Premier League, vi skulle spille mod de "små" rivaler Manchester City. Vi forventede ikke en sejr 100%, da vores spillere lige har været i en hård kamp, vi kan sagtes leve med en uafgjort. Da City også er et godt hold. Vi tog 30 km vest på, vi skulle være på et hotel og så dagen efter der var der kamp. Alle vores fans husserede rundt i byen, der var små sammenstød, men det var ikke det vilde.
Kampens startskud blev sat igang lørdag eftermiddag, vi styrede spillet. Selvom Dirk Kuyt var skadet, kunne vi bare sætte talentet Okaka ind, som ser ud til at være en fin erstatning. Men efter de første 45 minutter stod der 0-0, Daniel Agger og Morten Gamst Pedersen, var blevet små skadet, så vi pillede dem ud og tog Mark Gonzalez + Antonio Barragan. Spillerene gik ud til kampen, med et klap på skulderen, de skulle nok vinde.. De tog tid, sved og tårer, men vi kunne bare ikke scorer. Vi pressede og pressede, MEN i det 91 minut lavede Distin fra Manchester City en kæmpe bommert, han lavede straffespark, på den unge Okaka. Steven Gerrard skulle tage sig af det pressede straffespark .. Han løber hen, lige på bolden og ... Nicky Weaver hopper til den rigtig side, men STEVEN GERRARD SCORER! Fansene var ellevilde, "guden" havde scoret, jeg omstillede mit hold, til at være mere defensiv og vi kørte en 0-1 hjem til Liverpool. Yes sådan! Jeg tog hjem til min nye kone Maria og fortalte nyheden altså sejren. Hun kunne nemlig ikke se fjernsyn, pga. det var blevet stjålet, vi var lidt ligeglade for det var afligevel, et fjernsyn på sort hvid. Jeg fortalte "min ven" Rafa Benitez at vores sort hvid fjernsyn var blevet stjålet, der flækkede han af grin. Han gav mig hele 70.000 som han sagde jeg kunne købe et nyt for. Jeg gik med ham ned i butikken og vi vik købt et kæmpe tv. Det var omkring 72" tommer.
Jeg glædede mig til at vise Maria overraskelsen. Hun smilte rigtig meget da jeg kom hjem og vi fik sat det op. Det var et rigtig lækkert tv! Men jeg skulle jo også over til Daniel Agger for at hører hvordan det gik med skaden, jeg gik ud i Audi'en og tog kørte afsted, da jeg ringede på, så jeg ham åbne døren fik jeg et lille chok, han kom humpene og fortalte han var skadet i 2-4 uger. Jeg kom ind i varmen, der sad Martin Hansen fra ungdoms holdet. Vi snakkede meget sammen og de var glade for at jeg var blevet manager. Jeg besluttede at Martin skulle op på første holdet og prøve krafter. Han fik lov til at spille hele Carling cuppen, når den gik igang. Men Martin Nielsen mindede mig om  vi havde Scott Carson, som vi enlig bare kunne trække tilbage fra udlejning, jeg var glad for nyheden, men jeg fortalte Martin at han skulle tage det helt roligt, Scott kommer når sæsonen er slut. Jeg stoler på dig! Han blev meget glad for de rosene ord. Men jeg skulle hjem til konen, vi skulle have tomat suppe. Jeg lagde mig til at sove .. Jeg havde lovet Maria en uges ferie på Cypern, vi tog af sted dagen efter, så jeg kunne ikke være med da drengene spillede mod Chievo i returkampen. Den kamp tabte vi 1-2, men vi var videre. Ví kom i gruppe A med CSKA, Hamborg og Celtic, en fin gruppe. Men da vi kom hjem fra vores romantiske ferie, skulle vi spille mod Bolton. Jeg glædede mig, for Big Sam havde fortalt han regnede med at vinde denne gang. Men nej, jeg mente noget andet. Inden denne kamp, var Steven Gerrard blevet skadet, jeg valgte at tage en hurtig beslutning, det var at vi opsagde leje aftalen med Claudio Pizarro, da jeg ikke mente han ville styke os mere. Kampen blev fløjtet igang på Reebok Stadion.. Der skete overhoved ikke noget i første halvleg, Graig Bellamy havde en kæmpe chance, som han nok skulle have scoret på, derfor satte jeg Morten Gamst Pedersen ind som angriber sammen med Fernando Torres.
Det var en rigtig god idé og efter 57 minutter bankede Morten den i kassen, et pragtfuld langskud, 0-1. Der var endnu engang et brøl fra publikum. Det var rigtig dejligt! I det 61 minut, kom Okaka og Aurelio ind, det var Torres og Riise som måtte gå ud. Men i det 80 minut, kom Davies og scorede til 1-1. Desværre, vi satsede fremad nu! Det var endnu engang et god ide, Okaka snittede bolden videre til Morten Gamst som scorede til 1-2. Han var kanon som angriber. Fansene var ellevilde, det samme hér. Morten var klart dagens mand, der var 3 minutter tilbage af kampen, vi måtte tage det roligt. Vi vandt og Man Of The Match blev selvfølgelig Morten Gamst Pedersen! Efter kampen tog jeg hjem iseng, jeg var enormt træt. Vi skulle jo også spille kamp igen om 3 dage.. Jeg sov længe næste morgen og vi fik taget til træning, hvor jeg håbede Aaron Hunt en dag kom med. Han ville være en kanon spiller at få til klubben. Men et transfer vindue af gangen. De 3 dage gik ret hurtigt og vi skulle spille hjemme, det var Chelsea som skulle have revence, mod os. Vi var sikre på vi vandt igen, kampen blev skudt igang. Første halvleg var der meget fight i, begge mandskaber var lidt med og begge hold havde chancer. Men der stod 0-0 ved pausen. Et fair resultat for begge hold! Fowler erstattede Torres i pausen.. Morten Gamst var kanon som angriber, Mark Gonzalez er kanon som venste fløj og de to kan noget sammen, Morten snitter bolden videre og Mark løber fra forsvaret og scorer sikkert til 1-0. Vi er bare bedre end Chelsea, men vi skal stadig være gode taktiske. Ellers vinder vi ikke, så Morten Gamst måtte tage turen ud, Sami Hyypia kom ind i stedet, så Fowler var alene i angrebet. Der var 5 mænd i forsvaret nu. Men nej, Ricardo Carvalho, headede bolden i nettet 3 minutter inde i overtiden, LORT! 1-1. Vi satsede hele butikken nu! Der blev fløjet af og kampen endte 1-1. Jeg tog hjem og var lidt skuffet!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (3. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #22: 02 Mar 2007, 21:14 »

Husk kommentare hjælper på skrive lysten! Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #23: 02 Mar 2007, 21:21 »

Hvad menes der med overskriften til hele bloggen?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #24: 02 Mar 2007, 21:23 »

Hvad menes der med overskriften til hele bloggen?

Nikolaj Emil Birk Poulsen's Karriere  Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #25: 02 Mar 2007, 21:26 »

Nikolaj Emil Birk Poulsen's Karriere  Smiley

Okay, har ikke lige taget mig sammen til at læse den endnu, men det gør jeg nok senere. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #26: 02 Mar 2007, 21:27 »

Okay, har ikke lige taget mig sammen til at læse den endnu, men det gør jeg nok senere. Smiley

Det er jeg glad for at høre Wink - Jeg synes selv, det er det bedste skriftligt jeg har lavet!  Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #27: 02 Mar 2007, 21:29 »

Det er jeg glad for at høre Wink - Jeg synes selv, det er det bedste skriftligt jeg har lavet!  Wink

det lyder godt, for jeg kunne ret godt lide din Arsenal og Milan blog. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #28: 02 Mar 2007, 21:35 »

det lyder godt, for jeg kunne ret godt lide din Arsenal og Milan blog. Smiley

Tak Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: N-E-B-P's Karriere
« Svar #29: 02 Mar 2007, 21:40 »

Skal jeg vælge at skrive på denne her eller Dortmund bloggen? Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010