home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 736 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (5. Del) You'll never walk alone
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Den nye? Skriv hvorfor du har valgt dem Wink
Real Madrid
Lyon
Inter

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: (5. Del) You'll never walk alone  (Læst 18416 gange)
Niko
Gæst
 
(5. Del) You'll never walk alone
« : 03 Feb 2007, 20:18 »


You'll never walk alone


Jeg blev vægget af kl. 5.30 af mit væggeur, jeg skulle med flyver til London kl. 7.00. Men jeg skulle jo først lige køre ned til Billund, turen derned gik fint. Der var nærmest ingen trafik, jeg kom over i lufthavnen og der fik jeg fortalt jeg skulle med et fly til London, jeg kom afsted og faldt i søvn i flyveren, det var ikke nogen vane at vågne så tidligt, især fordi jeg går arbejdsløs her fortiden. Jeg blev vægget af en som fortalte vi skulle tage vores seler på, det gjorde jeg selvfølgelig og da vi landene og jeg skulle hente mine ting, så jeg Rafa Benitez som om han ventede på mig? Det havde jeg ikke regnet med at skulle møde et af mine idoler, jeg fortalte jeg skulle til Liverpool, mest for at se mit yndlingshold spille et par venskabskampe. Men jeg lige skulle et smut forbi London for at snakke lidt med noget af min familie, han var glad for at jeg var Liverpool fan, så han fortalte mig at, han kunne give mig en rundvisning på Anfield Road, det var selvfølgelig et tilbud man ikke siger nej til, så jeg valgte at droppe familien og istedet tage til Liverpool og se Anfield, rejsen derop tog omkring 3 timer, der var ikke den trafik jeg havde regnet med. Vi kom ind og jeg fik set Anfield, det var en gammelt men specielt stadion, Benitez fortalte de måske skulle have et nyt snart, men jeg sagde at det ville være en dum idé, da dette stadion har en masse historie. Han fortalte at jeg skulle være med til at tage beslutningen ... Der tænkte jeg selvfølgelig lidt over hvad det kunne være for noget, der for en masse tanker igennem mig, jeg skulle bestemme over Liverpool? Da vi var færdige med at se på stadionet, fortalte han at jeg kunne bo på byens flotteste hotel, da de allerede havde bestilt et værelse til mig. Jeg tog derind og der var alt i den rum, dobbelt seng, Telefon, Playstation. alt! Det var rigtig godt, det havde været en hård tur, jeg kunne ikke lide maden i flyet, så jeg spiste ikke noget. Jeg gik ned i det sted hvor man tager mad, jeg tog et æble, en toast og en banan.

1.  Jerzy Dudek

2.  Álvaro Arbeloa

3.  Steve Finnan

4.  Sami Hyypiä

5.  Daniel Agger

6.  John Arne Riise

7.  Harry Kewell

8.  Steven Gerrard

9.  Robbie Fowler

10.  Luis Garciá

11.  Mark González

12.  Fabio Aurelio

14.  Xabi Alonso

15.  Peter Crouch

16.  Jermaine Pennant


17.  Craig Bellamy

18.  Dirk Kuyt

22.  Mohamed Sissoko

23.  Jamie Carragher

25.  José Reina

26.  Paul Anderson

29.  Gabriel Paletta

32.  Boudewijn Zenden

34.  Miki Roque

35.  Danny Guthrie

37.  Lee Peltier

38.  Craig Linfield

39.  Stephen Darby

40.  David Martin

42.  Nabil El Zhar
Jeg sad og snakkede på det engelsk jeg kunne sammen med en folk unge drenge som havde set mig sammen med Rafa, det var lidt stort at blive set sammen med ham, synes jeg selv. Jeg læste avisens sportsider, hvor på den første side stod der "Liverpool henter turist som manager!", de tanker som der havde været i hovedet på mig, var blevet endnu værre nu, MIG SOM LIVERPOOL MANAGER? "Måske, hvem ved?" sagde en mand ved siden af mig. Jeg gik op på mit værelse og faldt ligeså langsomt i søvn ... Jeg blev vægget af at nogen bankede på døren, jeg tog mine bukser på og åbnede, der stod Rafa Benitez som sagde, "Du er indkaldt til møde hr. Poulsen", "Okay" Han kørte mig til stadionet som lå tæt på, vi snakkede ikke rigtig sammen i bilen.

Da jeg kom over blev jeg modtaget af et par spillere som lige havde været til træning, det var Jermaine Pennant, John Arne Riise & Gabriel Paletta. Det spurgte om jeg var holdets nye træner, Jeg så i øjenkrogen at Rafa nikkede. Jeg blev virkelig bange, hvad havde manden dog rodet mig ud i? Men vi kom ind til mødet og det gik godt, vi blev alle 4 som var inde til mødet enige om at jeg skulle prøve at være manager 1 sæson for Liverpool, hvis det ikke gik godt kunne Rafa komme tilbage på posten. Vi blev enige og jeg gik ud med en Liverpool kontrak. I kontraken var der også en lille Villa og en bil, heldigvis mit yndlingsmærke Audi. Jeg ringede til familien og fortalte jeg ikke kom tilbage, hverfald tidligst om 1 år. De blev selvfølgelig lidt kede af det, også mig selv men vi klarede den. Dagen efter skulle jeg møde min assisent træner for anden gang, bare alene. Det gik fint, jeg sagde ikke så meget istarten. Men det kom hen af vejen. Han gav mig et papir med holdest, spillere inde omkring første holdet. Jeg kunne tydeligt se at holdest største stjerne var Steven Gerrard, han er en sand klasse spiller. De er også en masse andre topspillere som John Arne Riise, Dirk Kuyt og Jamie Carragher. Alt i alt en trup som godt kan begå sig i toppen af Premier League. Men der skulle en eller anden midtbane mand til, jeg fortalte min assisten om Morten Gamst Pedersen fra Blackburn og han var enig i at en spiller som ham kunne vi godt bruge. Jeg fik lov af købe ham hvis han gider til klubben, Okaka fra Roma fortalte jeg også om, han var enig i at sådan et talent finder du ikke mange steder, der skulle forstækes et par steder. Angrebet ser rigtig stærkt ud, efter min mening. Crouch, Kuyt, Fowler & Bellamy. Det ser stærk ud! Forsvaret er også stærkt, men når sæsonen er slut skal der nok købes en midterforsvar. Som erstatning for Sami. Midtbanen er næsten perfekt, 1 indkøb kan sætte prikken over I'et. På målmandsposten ser vi okay sikre ud. Reina som første valg og en erstatning som Dudek. Det ser også godt ud!

Jeg var klart til jobbet som Liverpool manager!  

« Seneste Redigering: 11 Mar 2007, 20:23 af Cesc » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #1: 03 Feb 2007, 20:32 »

Halløj Cesc. Jeg kan godt lide, at du fokuserer på en meget historiepræget blog, men når du kører den stil, så skal der efter min mening mere kød og baggrundshistorie på. Vi hører intet om, hvorvidt du har en fodboldfortid eller ej, men pludselig står Rafa Benitez i lufthavnen og tager dig med til stadion. Senere ansætter selv samme Benitez (som ellers ikke burde have noget med den slags beslutninger at gøre) dig, uden at du ved noget om det. Det er vigtigt, at du hurtigt viser os, hvem denne hovedperson egentlig er. Så tænk lige lidt over det til næste update.

Ellers ser det meget godt ud, som sagt er jeg glad for den historieprægede vinkel, og hvis du lige bringer lidt mere omtanke ind i næste update, så tror jeg, at det kan blive rigtig godt. I øvrigt nice sat op med truppen ved siden af teksten. Det anede jeg ikke, at man kunne.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #2: 03 Feb 2007, 20:33 »

god start, dog syntes jeg der er lidt for meget privat liv. Det er degligt med lidt historie, men helst ikke alt for meget Wink

Men som sagt rigtig god start, jeg glæder mig til at høre mere fra dig  Rullende Øjne

KUTGW  Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #3: 03 Feb 2007, 20:36 »

Halløj Cesc. Jeg kan godt lide, at du fokuserer på en meget historiepræget blog, men når du kører den stil, så skal der efter min mening mere kød og baggrundshistorie på. Vi hører intet om, hvorvidt du har en fodboldfortid eller ej, men pludselig står Rafa Benitez i lufthavnen og tager dig med til stadion. Senere ansætter selv samme Benitez (som ellers ikke burde have noget med den slags beslutninger at gøre) dig, uden at du ved noget om det. Det er vigtigt, at du hurtigt viser os, hvem denne hovedperson egentlig er. Så tænk lige lidt over det til næste update.

Ellers ser det meget godt ud, som sagt er jeg glad for den historieprægede vinkel, og hvis du lige bringer lidt mere omtanke ind i næste update, så tror jeg, at det kan blive rigtig godt. I øvrigt nice sat op med truppen ved siden af teksten. Det anede jeg ikke, at man kunne.

Tak, jeg er glad for at en United fan, kigger med Wink Men du har ret i det med Rafa, jeg tænkte sådan at han havde snakket med Liverpool ledelsen om det med at han gerne ville give mig et år på posten .. Men tak for dit indlæg  Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #4: 03 Feb 2007, 21:00 »

Ganske fremragende valg af hold, dog synes jeg lige, at der er en del mangel på realisme til tider her i indledningen. Rigtig flot sat op dog!
Jeg er med!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #5: 03 Feb 2007, 21:07 »

Jeg gik ned i det sted hvor man tager mad, jeg tog et æble, en toast og en banan.

Restauranten?

Kan kun være enig, med de øvrige om introen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: You'll Never Walk Alone
« Svar #6: 03 Feb 2007, 22:37 »


1. Del

You'll never walk alone
 


Efter min ankomst til Liverpool, hvor jeg jo både havde fået en drømmekontrakt i fodboldbyens bedste klub + et hus og en bil. Men bilen havde jeg ikke set endnu, så mig og min nye agent Simon Robinson tog ned og jeg fik den at se. Det var en Audi A8. jeg skulle ud og prøve krafter med den, med det samme. Den var rigtig god og kører i, jeg kunne ikke takke ledelsen nok for den nye bil. Mit liv var helt forandret, men jeg var glad for det. "Fra Arbejsløs til Liverpool Chef" Så jeg i adskillige aviser.
Jeg smilede hver gang jeg så det, og tænkte på mit perfekte liv. Efter jeg havde fået bilen, skulle jeg allerede kører en lang tur, nemlig helt til Blackburn. Der skulle jeg snakke med dem om en mulig spiller som skulle til klubben, nemlig kæmpe spilleren Morten Gamst Pedersen fra mit naboland Norge. Han lød selv meget intresseret også Blackburns ledelse var glade for at en klub med pengene iorden, ville byde på en spiller. I starten bød, jeg meget lavt men de blev ikke helt tilfredse og sagde jeg skulle give 127 mio. direkte. Det synes jeg lød meget fornuftigt og jeg kunne tage tilbage til Liverpool, med en god nyhed + et lille underskud. Da jeg kom tilbage blev jeg modtaget af Daniel Agger som gerne ville snakke med mig inden dagens træning. Vi fik snakket lidt på dansk, det var jeg glad for. Da jeg kom med nyheden at Morten var købt, blev vi enige om at den alderene spanier Luis Garcia blev en overskuds spiller, så vi godt kunne skille os af med ham, det fik vi den samme dag fordi Barcelona var rigtig intresseret i ham. Vi fik ham solgt for hele 150 mio. Dagen efter var der igen et indkøb til det engelske, denne gang en spiller til en værdi af 2.75 mio.
Det lyder som et rigtig svagt og dårligt indkøb, men det var Okaka fra Roma. Som bliver fremtidens mand i Liverpool. Det hele gik godt fortiden, jeg fik et godt forhold til mine spillere og snakkede godt med folk i byen. Jeg havde arrangeret en tur til Japan med hele truppen, for at lære hinanden bedre og kende plus at spille fodbold mod en kultur som vi ikke kender til. Samme dag som vi var taget afsted, fik jeg sikret mig en leje aftale med Claudio Pizarro fra Bayern München. Han er lejet som back up for Bellamy og Kuyt. Vi kom sikkert med fly over verdenen, allerede dagen efter skulle vi spille en kamp, det var mod Giurare Yokohama, begge hold spillede en forfærdelig første halvleg, begge havde mange chancer. 10 sek. før dommerens fløjt scorede Robbie Fowler til 0-1. Vi kunne gå ud fra pausen med en masse udskifninger. I anden halvleg var Okaka en sand fornøjelse, han scorede ikke, det gjorde Mark Gonzalez, nemlig 2 minutter før tid. Vi vandt kampen 0-2. Bagefter tog vi hjem på hotellet for at spise, vi fik fisk og ris. Vi skulle tidligt i seng, da der var en kamp igen imorgen. Denne kamp var mod Okayama FC. Efter 3 minutter, blev nyindkøbet Morten Gamst Pedersen, skadet. Det så alvorligt ud desværre. Der skulle gå hele 60 minutter mere før der skete noget, der var mål til Liverpool, Steven Gerrard var målscoren. 0-1 til The Reds. Det blev kampens resultat, vi skulle hjem fra Asien, samme dag så vi kunne være klar til Charity Shield mod Chelsea. Turen hjem gik også godt, vi sov dog det meste af tiden. 

Da vi kom hjem, fik jeg en god nyhed fra en af mine talent spejdere, som havde set Hamborg spille, det var nemlig Vicent Kompany, vi skulle have fingrene i, han havde strikket en rapport, som lå på mit skrivebord. Der stod at han ca. kunne købes for 55 mio. Der skulle man selvfølgelig slå til, det gjorde vi også. Vi skulle bare have svar fra Tyskland, så kunne vi forhandle med manden selv. Jeg tog hjem efter den "hårde" tur i udlandet. Jeg drømte om vi måske fik en af verdens største talenter. Det ville være stort, Carragher på højreside, Agger og Kompany inde midt på det ville være rigtig fedt! Dagen efter da jeg skulle møde på job, fik jeg af vide. Vores bud var accepteret, så kunne jeg forhandle med Vicent, jeg valgte at give ham en flybillet til Liverpool. Så vi kunne snakke om det. Han kom 3-4 timer efter mener jeg og vi hilste alle sammen glædeligt på ham. Han var utrolig stolt kunne man se, vi fik sikret ham en 5 årig kontrakt i det engelske. Måneden var indtil videre gået rigtig godt, jeg var enormt glad for at være blevet Liverpool manager! Samme dag som vi sikrede os Vicent Kompany, sikrede vi os også Barragan, som tidligere har prøvet kræfter i Liverpool. Han kostede os 5,5 mio. Han har kun været i Deportivo i et år, siden hans tid i Liverpool, men han har udviklet sig meget siden. Vi trak Chievo i Champions League 3. Kval. Dette ser jeg selv som en stor mulighed for at gå videre til Champions League gruppespillet. Vi kan gå ind i August med 164 mio. og købe spillere for. Pengene bliver nok brugt på en stor angriber!
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (1. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #7: 03 Feb 2007, 22:45 »

held og lykke med blogen - selvom jeg ikke er fan af Liverpool
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (1. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #8: 04 Feb 2007, 00:01 »

Fedt klubvalg du har gjort! Glæder mig til at følge denne blog, og se om du kan bringe de gamle stunder tilbage til Liverpool hvor de bare vinder det ene trofæ efter det andet Smiley

Ellers en super god start på bloggen Thumbs Up

Angående Owen tilbage i klubben, kunne det være super. Fedt at se den gamle duo Fowler/Owen samme i front!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (1. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #9: 04 Feb 2007, 13:11 »


2. Del

You'll never walk alone
 



Jeg havde allerede den 2. August sendt alle mine talentspejdere, på et par angribere. Her har vi tale om: Luca Toni, Michael Owen, Jermaine Defoe & Ryan Babel. Alle sammen er nærmest en klasse for sig, Luca Toni er nok den farligste men det er også ham der er sværest at få til Liverpool. Ellers var det gået rigtig godt i Liverpool, jeg havde købt nogen møbler endelig, det var de dyreste møbler, jeg nogensinde har haft. Alt gik godt i det engelske og det vr et godt sted af bo, jeg havde også købt en hjemmebiograf, den blev dog ikke brugt så tit, da der jo var en masse træning. Så jeg kunne lære holdet bedre af kende, de var flinke alle sammen og jeg elskede virkelig Liverpool, dog var der et par spillere som ikke var på det plan som jeg regnede med, Peter Crouch var en af dem,
hvis vi i stedet for spillere som Owen, kan få en spillere som Adriano, så skal man købe den sidst nævnte, det er der ingen tvivl om , jeg var idag nede i Pokal rummet, som jeg har været før, jeg talte Premier League trofæerne, der var hele 18 styks, men den sidste af dem, var vundet i år 1990. Det var jo lang tid siden, så fik jeg et mål: Vind Premier League inden for de næste 4 år!, det bliver svært, men vi har pengene og spillerne til at det kan lykkes, derfor kan vi godt!

Vi begyndte at satse højre altså med hvilke angribere der kunne komme til klubben, nu var spillere som Fernando Torres indblandet, i et skifte til England. Vi fik hurtig solgt Peter Crouch for den rigtig fine sum på 175 mio. Det lød rimeligt for både os og Milan som købte ham. Nu så jeg i en avis hvor der stod ”Klose: Jeg vil til Liverpool”, Men der tænkte jeg lige lidt over vi kun havde omkring 300 mio. til en angriber, så der kunne ikke være tale om en angriber af hans kaliber. Ellers gik det godt i det engelsk stadig, vi skulle snart spille kamp mod Chievo, som vi regner med at vinde nede i Verona. Efter salget af Crouch var Liverpool folket rimelig sure på mig, da jeg jo også havde solgt en anden profil jo, nemlig Luis Garcia. Jeg ville selvfølgelig gøre dem glade igen, så jeg sendte min bedste talentspejder ud på Fernando Torres jagt. Torres var meget intresseret fik jeg af vide i  en af hans gode rapporter. Det kunne være stort med en spiller som Fernando i klubben og et håb om en Champions League finale igen,  dagene gik og vi var klar til kamp mod Chievo.
Kampen blev skudt i gang og efter 11 minutter scorede Steven Gerrard til 0-1. Men 4 minutter efter havde Prates fra Chievo en kanon skud på frispark, den gik ind og Reina havde ikke en chance for at tage den. Efter 55 minutter var det mål til The Reds, det var Dirk Kuyt som først ramte stolpen også scorede han 1-2 til Liverpool. Sådan ! 3 minutter efter lavede D’Anna straffespark, Garragher skulle tage, han sendte den sikkert i mål! 1-3! Det blev kampens resultat 1-3.

Det var en god fornemmelse at vinde sin første vigtige kamp med 2 mål. Men vi skulle samtidig være klar til den næste kamp mod Chelsea i Charity Shield. Vi fik et bud på Torres acc. Det var vi rigtig stolte over, en spiller som ham kan gå ind på holdet med det samme, det bliver nok en af Englands stærkeste trupper i den nye sæson. Der var 4 dage til Charity Shield skulle spilles, der regnede vi med at vinde, især hvis Fernando når at komme inden, og jo dagen før finalen, kom han. FERNANDO TORRES! Yeeaah, han nåede ikke engang af træne med vores hold inden vi skulle spille kamp, men han var afligevel med fra start iført nummer 10! Kampen gik godt og efter en halv times spil havde begge hold ramt stolpen 3 gange hver, det var Morten Gamst som havde ramt den flest gange for Liverpool og Luca Toni som havde ramt flest fra Chelsea. 8 minutter før pausen, løb Fernando Torres fra John Terry, men Terry rykkede ham i trøjen, så vildt at der blev straffe. Det var Dirk Kuyt som der skulle tage ... Han løber hen og ... SCORER sikkert til 1-0 Liverpool er i front, Fansene var ellevilde. Vi kunne gå til pausen med en førring på Cardiff's hjemmebane, Vi kom ud til pausen med Mark Gonzalez istedet for den små skadet Morten Gamst Pedersen. Momo
var også kommet ind istedet for Dirk Kuyt, så Torres var alene mand i front nu. Det viste sig at være en god idé med Momo inde, for han scorede efter han kun havde været inde på banen i 9 minutter. 2-0 til The Reds, det var helt fantastisk! 10 minutter efter skulle den anden indskifter scorer nemlig Mark Gonzalez, 3-0 til Liverpool, sejren var sikret, der var enormt glade på Liverpool siden. 12 minutter før tid, ændrede Drogba dog lige lidt på resultatet, 3-1 stod der, men det var ikke den vildeste jubel der kom fra Chelsea's fans. 4 minutter før tid var den indskiftede Drogba endnu engang på pletten 3-2 stod der nu, hvad gik der galt? Barragan kom ind istedet for Pennant, så vi spillede med en 5 mands forsvar. De sidste minutter gik mest i at sparke bolden væk, 3-2 LIVERPOOL HAR VUNDET! Ja, så havde vi vundet 1 trofæ allerede, det var rigtig dejligt!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (1. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #10: 04 Feb 2007, 13:12 »

Næste update er med resten af August kampe Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #11: 04 Feb 2007, 13:58 »

godt træk sælge Peter Crouch og købe Klose

mærkeligt at AC. Milan vil have Storken og at han koster så meget
Logged

Pronk
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #12: 04 Feb 2007, 14:03 »

Super blog , især når det er med liverpool Wink ..
Tillykke med Torres og sejren over chelsea Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #13: 04 Feb 2007, 14:21 »

godt træk sælge Peter Crouch og købe Klose

mærkeligt at AC. Milan vil have Storken og at han koster så meget

Jeg har ikke købt Klose  Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (2. Del) You'll Never Walk Alone
« Svar #14: 04 Feb 2007, 14:23 »

Jeg har ikke købt Klose  Wink

nej, men det kommer du måske til  Wink

Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010