home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Kan Norge spille smukt fodbold?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken øl foretrækker du?  (Afstemning slut: 09 Feb 2007, 21:09)
Tuborg
- 10 (24,4%)
Carlsberg
- 7 (17,1%)
Ceres Royal
- 3 (7,3%)
Albani
- 1 (2,4%)
En eller anden fesen & bøsset udenlandsk øl eller tøset specialøl
- 2 (4,9%)
Cola er Gud!
- 18 (43,9%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Kan Norge spille smukt fodbold?  (Læst 7983 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #45: 03 Feb 2007, 23:58 »

Så er VM biletten næsten sikret, keep it up Thumbs Up
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #46: 04 Feb 2007, 00:19 »

gode resultater Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #47: 04 Feb 2007, 00:26 »

Så opdager man først bloggen nu.. Skuffet Bedre sent end aldrig Smiley

Kanon start på kval'en. Thumbs Up

Er lidt i tvivl om, hvem jeg skal holde mod DK..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #48: 04 Feb 2007, 00:38 »

Det var et lite utdrag av landet som har fått et lag i kvartfinalen i CL!! Grin

Och behøger vi tale om landet, som vå fä minutre fra, ät fä et lag i Uefa Cup finale?

(Undskyld dette indlæg, og mit norske. Men skulle lige give fjelddrengen svar på tiltale!)
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #49: 11 Feb 2007, 12:12 »

Burde der ikke snart komme noget mere herfra Dusty ?  Rullende Øjne
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #50: 11 Feb 2007, 14:46 »

Burde der ikke snart komme noget mere herfra Dusty ?  Rullende Øjne

Sorry, har været ramt af "blog-sløvhed" her de sidste par uger. Har ikke den store motivation, men håber jeg kan finde lysten til at skrive noget mere ... hvis ikke i denne, så måske en ny klub-blog.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #51: 11 Feb 2007, 17:58 »

Det er hårdt at være landstræner – Morten Olsen har helt ret. Ikke på grund af den fede løn eller de lækre groupies, der ønsker at blive ”udtaget” til at være din favorit. Nej, jobbet er hårdt fordi de lange pauser mellem kampene kan ødelægge den helhed træneren har skabt på holdet. Derudover afgøres en kvalifikation til en turnering på typisk 12 kampe over knapt 1½ år. Et fodboldmesterskab afgøres på ti måneder og 35-40 kampe.

Så det eneste jeg kan gøre i de 3 måneder der går til de næste kampe er at krydse fingre for at ikke alt for mange spillere bliver skadede.











Nordisk arvefjendeopgør
1. september 2007








Det er en udbredt misforståelse at venskabskampe betyder at de to hold er flinke ved hinanden. Det er også en udbredt misforståelse at der i venskabskampe ikke er noget på spil. For det er der selvfølgelig når et hold som Danmark kommer på besøg på Ullevål for at spille en kamp mod den tidligere koloni. Æren, eksempelvis. Derudover skal det heller ikke undervurderes at begge holds målsætning er at pudse formen af inden den sidste og afgørende fase af kvalifikationsturne ringen går i gang. En kvalifikationsturne ring som Danmark ikke klarer sig alt for heldigt i.





Tvunget af de to hårde kvalifikationskampe i den nære fremtid, stiller jeg med reserverne. Men det er ikke til at se på banen. Efter en halv time lykkedes det ikke for Gravgaard at sparke bolden væk. Norge erobrer bolden og Nevland dribler sig gennem hele forsvaret og scorer fra en spids vinkel. 2. halvleg er knapt sat i gang før den tidligere SAS-liga spiller Christer George header bolden i kassen. Norge vinder 2-0 over et dansk landshold i krise. Der er fest i Oslo mens Morten Olsen forlader stadion med et sammenbidt udtryk.











Tæt på en afgørelse af gruppen
12. september 2007







Den første kvalifikationskamp i denne omgang er en kedelig 2-0 sejr på udebane over Moldavien. Så er der absolut mere gang i den da Grækenland – det eneste hold, der har formået at slå os, kommer på besøg. Alt kører for os. Kevin Larsen og Rune Lange er hurtige ude af startehullerne og giver os en tidlig tomålsførring. Men i 2. halvleg har Hitzfeld hånden nede i den tyske taktikpose og hiver noget fantastisk frem. Med hård fight lykkedes det for Grækenland at komme tilbage, og de udligner da Hangeland ikke kan finde ud af at aflevere bolden 10 meter væk. Meget skuffende. 





Kampen i toppen spidser til. Men en snæver sejr over Ungarn er Tyrkiet stadig med, men både de forsvarende europamestre Grækenland og de stærke tyrkere skal virkelig tage sig sammen hvis de skam forhindre Norge og Bosnien i at deltage i EM næste år. Min næste kvalifikationskamp er mod Bosnien på udebane. En kamp, der er af vital betydning. Vinder vi, har jeg svært ved at se vi kan undgå at kvalificere os.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2007, 18:04 af Dusty78DK » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #52: 11 Feb 2007, 18:07 »

Tillykke med sejren over Danmark

Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #53: 11 Feb 2007, 22:27 »

Det ser da godt ud. Men hvis du ikke har motivationen syntes jeg godt du må lave en blog om et klubhold. Det er nemlig også det jeg hælder mest til at læse om Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #54: 11 Feb 2007, 22:31 »

God update! Jeg kan godt lide at du skriver på en let læselig måde! Det serud som om EM er på plads ! Smiley

Indlæg nummer 700!
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #55: 14 Feb 2007, 20:03 »

Jeg lukker den her blog ned her. Grunden er at interessen for blog'en ikke er så stor - specielt fra min egen side. Faktisk tror jeg at jeg er færdig som blogskriver. Jeg gider ikke rigtig, har ikke rigtig gidet i nogle måneder, og selv om jeg har prøvet at motivere mig til at skrive ved at starte nye projekter op, hjælper det ikke rigtig.

Tak til dem, der har fulgt med!
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #56: 14 Feb 2007, 20:07 »

Det er sku ærgeligt at du ikke fortsætter med en ny blog Skuffet Men hvis lysten ikke er der så er der jo ikke noget at gøre ved det. Men det ville da være godt hvis du engang om noget tid lige pludselig fik lyst til at skrive en blog. Men det er jo dit eget valg. Jeg har det faktisk også selv lidt på samme måde så jeg kan godt forstå det.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #57: 14 Feb 2007, 20:16 »

Hmm, det var ski' ikke så godt. Skuffet Jeg har måske også syndet lidt, og glemt at skrive en kommentar når jeg læser dine fantastiske skriverier.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010