home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Kan Norge spille smukt fodbold?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken øl foretrækker du?  (Afstemning slut: 09 Feb 2007, 21:09)
Tuborg
- 10 (24,4%)
Carlsberg
- 7 (17,1%)
Ceres Royal
- 3 (7,3%)
Albani
- 1 (2,4%)
En eller anden fesen & bøsset udenlandsk øl eller tøset specialøl
- 2 (4,9%)
Cola er Gud!
- 18 (43,9%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Kan Norge spille smukt fodbold?  (Læst 7985 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #30: 26 Jan 2007, 23:24 »

Nope, nærmere oldefar Wink

Jeg syns nu han ligner et barn i hovedet.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #31: 26 Jan 2007, 23:25 »

Jeg syns nu han ligner et barn i hovedet.

Ja, men hans led, knogler, muskler osv. er i hvert fald oldefar agtige.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #32: 26 Jan 2007, 23:26 »

De kalder ham altså "Babyface"....!!! så ikke noget med olde...
Logged

- Veni, vidi, vici -

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #33: 26 Jan 2007, 23:32 »

De kalder ham altså "Babyface"....!!! så ikke noget med olde...

Nemlig. En der holdermed mig Opstemt


Men skal vi ikke gå tilbage til topic og plage Dusty om en update eller spda  noget ? Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #34: 26 Jan 2007, 23:36 »

Nemlig. En der holdermed mig Opstemt


Men skal vi ikke gå tilbage til topic og plage Dusty om en update eller spda  noget ? Opstemt

Arbejde på fuld tryk for at give jer den sidste kval-kamp i 2006
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #35: 26 Jan 2007, 23:40 »

Arbejde på fuld tryk for at give jer den sidste kval-kamp i 2006

Er Solskjaer med på holdet så ? Opstemt
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #36: 26 Jan 2007, 23:41 »

Er Solskjaer med på holdet så ? Opstemt

Skal du nok ikke regne med når han allerede har sagt at holdet er under generations skifte   Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #37: 26 Jan 2007, 23:51 »

SUR AFSLUTNING PÅ 2006











Den graf må gøre nordmænd stolte: Siden EM kvalifikationen startede er det kun gået én vej med vurderingen af holdets styrke: Opad. Måske skulle Norge IRL hyre Morten Olsen når han smutter fra det danske landshold. Wink






Som optakt til vinterpausen har jeg desuden finpudset kampprogrammet til næste år, dvs. at jeg har arrangeret et par venskabskampe. Jeg starter 2007 i DR Congo. Denne kamp er en hilsen til dem, der fulgte med i min Nomadeblog, der ikke gik så godt. Derudover har jeg – i broderskabets ånd – arrangeret venskabskampe mod de to andre store rivaler i norden: Hjemme mod Danmark d. 1. september og 6. oktober 2007 hjemme mod Sverige.





Grækenland – Norge

1 – 0 Giorgos Samaras (23)
1 – 1 Erik Nevland (66)
2 – 1 Panagiotis Lagos (81)
3 – 1 Christian Steen, selvmål (91)







Bittert, meget bittert. Grækenland styrer 1. halvleg, men vi er absolut med i 2. halvleg. Desværre får vi ikke udnyttes vores gode periode optimalt og så kan Otto Rehhagel ånde lettet op.






For at gøre ondt værre ser Grækenlands andet mål en smule suspekt ud. Samaras står i offside da Lagos scorer, men spørgsmålet er om han har indflydelse på spillet. Jeg bliver spurgt på pressemødet og med træt stemme må jeg svare at dommerens job er svært og kræver svære beslutninger på et splitsekund.






Vores nederlag er en meget bitter pille at sluge, da jeg vil mene at vi havde gode muligheder for at få det ene point. Men fordi både Tyrkiet og Grækenland ikke har vundet alle deres kampe er gruppe C enormt tæt. Det er simpelthen forbudt for børn. Næste kvalifikationskamp er 24. marts 2007 mod 1. plads indehaveren Bosnien på hjemmebane.

Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #38: 26 Jan 2007, 23:53 »

Skal du nok ikke regne med når han allerede har sagt at holdet er under generations skifte   Smiley

Så nægter jeg at læse det ! Ej jeg læser det alligevel, men jeg skal sige dig at han kan bombe. Opstemt
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #39: 26 Jan 2007, 23:55 »

Det var da godt jeg lige stenede lidt, og så fandt jeg lige denne blog! Jeg elsker din mpde at skrive på! MEEEN! Hvornår får vi set Riises lillebror? Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #40: 27 Jan 2007, 00:00 »

Det var da godt jeg lige stenede lidt, og så fandt jeg lige denne blog! Jeg elsker din mpde at skrive på! MEEEN! Hvornår får vi set Riises lillebror? Smiley

Idunno - måske i venskabskampen mod DR Congo i februar.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #41: 27 Jan 2007, 23:06 »



Frosten er ikke engang lettet fra de norske fjelde, da det norske landshold pakker flyveren og tager ned til det lune Afrika. Måske har spillerne stadig frost i benene. I hvert fald har jeg aldrig set en så dårlig en præstation. Spillerne rager rundt som om de har været til julefrokost, og selv de mest simple afleveringer kikser for drengene. Godt nok var det reserverne jeg testede, men man skulle tro det var lilleputholdet jeg havde hentet ind. Den eneste, der viste formatet var målmanden Jon Knudsen. Måske er det et tegn at Hønefoss, der er rykket op i den bedste norske række taber en venskabskamp til Jetsmark fra den danske 2. division. Min mission kan være forgæves.









FORÅRSFEST PÅ ULLEVÅL!









Efter venskabskampen i Afrika talte jeg med så store bogstaver at flere af spillerne stadig er bange for at rejse til Danmark (af frygt for at møde flere vrede danskere, altså). Min opsang hjalp. Gruppens nr. 1 kommer på besøg, og vi slagter dem simpelthen 5-0. Jeg ved ikke hvordan det lader sig gøre, men gæsterne spiller enormt ringe. Ikke siden venskabskampen i Afrika har jeg set et hold spille så ringe – og denne gang er det vores modstandere der ligner sur gedemælk.




Indsatsen i kampen var fantastisk. Men desværre koster det også. Morten Gamst Pedersen bliver skadet. Et enormt tab. Men heldigvis gør en storsejr af den slags at spillerne er topmotiverede før den ualmindeligt svære udekamp mod Tyrkiet.









GYSER I ISTANBUL









Til denne enormt vigtige kamp i heksekedlen i Tyrkiet har jeg valgt at stille med følgende spillere, og måske ser et par af pladserne overraskende ud, men der er en god grund til mine valg. Opdal i målet – tja, han er ikke den bedste målmand, men alle de andre har en enormt dårlig moral. Soma er blevet Hangelands makker i midterforsvaret fordi Soma er stærkere og hurtigere end de andre og mere rutinerede forsvarere. Det er samme årsag til at Hæstad overtager pladsen som plæneklipper. Sokolowski har spillet godt, men den unge Start-spiller Hæstad har nogle defensive evner, der er en tand bedre. Holm afløser Morten Gamst og så er jeg så heldig at kunne trække på Steffen Iversen og de to rutinerede oppe foran.





Super kamp! Steffen Iversen stiger til vejrs efter 50 sekunder og banker de nordiske vikinger foran på et tidspunkt hvor Tyrkiet ikke rigtig var kommet i gang. Ja, den tidligere Tottenham-spiller har udviklet sig til lidt af en målræv på sine gamle dage – han er Norges topscorer med 4 kasser. Erik Nevlands skud lige før pausen rettes af og giver os en chokerende tomålsføring ved pausen. Hvor vi i første halvleg kontrollerer spillet nogen lunde, bliver vi helt kørt over i 2. halvleg. Tyrkiet har den ene store chance efter den anden, og vi må specielt takke målmand Opdal (KØB HAM!) for at vi vinder kampen sensationelt.




To overraskende sejre er i hus. Den første var overraskende fordi jeg forventede en tæt kamp, i den anden kamp forventede jeg at tabe ligesom i kampen mod Grækenland. Men Norge er som forvandlet. Glemt er den kedelige 4-5-1. Norge kan snart føre sig frem som nordens brasilianere. Vi er til tops i gruppe C og hvis vi vinder de næste to kampe mod Malta og Ungarn ser en EM billet meget realistisk ud. Alt for fedt!  Hævet Øjenbryn

Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #42: 27 Jan 2007, 23:33 »

Magnus Wolff fra Manchester Uniteds U18-hold er næsten vidunderdreng

han spiller godt
Logged

klein
Gæst
 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #43: 27 Jan 2007, 23:43 »

Nå ligger Norge på 15 plass på ranking på min fil Opstemt er forretsen landlags mangeren da Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kan Norge spille smukt fodbold?
« Svar #44: 03 Feb 2007, 23:55 »

INGEN SLINGER I VALSEN











Det er rimelig fedt at være norsk landstræner lige nu. De gamle betonben er skiftet ud men unge, sprudlende fodboldkunstnere, der hader Drillo’s fodbold lige så meget som en gennemsnitlig fodboldtilskuer. Alt kører for holdet lige nu. Men det er nu koncentrationen skal holdes. De næste to kampe er mod Malta og Ungarn. Nemme sejre på papiret, men spillerne skal ikke tro modstanderne vil tabe frivilligt.





Glæden er stor på Ullevål. Snakken går omkring de rød/hvid/blå klædte fodboldhelte, der alvorligt bejler til en EM billet. Kampen mod Malta er ingen undtagelse. Uden at få sved på panden på noget tidspunkt kører de norske spillere rundt med sydeuropæerne og vinder fortjent 3-0. En ny spiller i startopstillingen, Vålrengas Rune Lange, scorer to af målene inden Carew slutter festen af.





I næste kvalifikationskamp 4 dage senere er det Ungarn, der er gæst. Et hold, der absolut har nogle gode spillere. Specielt har jeg i et spil med Napoli haft angriberen Imre Szabics, der var holdets topscorer i Serie A. Men Ungarn bliver nu nødt til at koncentrere sig lidt mere om defensiven. Første mål kommer efter frispark, men det ungarske forsvar dummer sig to gange, og det kan man ikke gøre ustraffet når Carew er på holdet. Så kampen er stort set afgjort efter en halv time og resten af kampen er en hyggelig udflugt en lun eftermiddag i Oslo.





Det er stadig favoritterne Tyrkiet og Grækenland, der halter bagefter i tabellen. Underdogsene Bosnien og så de seje nordmænd er på toppen i kvalifikationsgrupp e C. Næste punkt på kampprogrammet er venskabsmatchen mod arvefjenderne Danmark. Men det er først d. 1. september.

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010