home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Platini ny UEFA-præsident
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Platini ny UEFA-præsident  (Læst 13838 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Platini ny UEFA-præsident
« Svar #60: 28 Jan 2007, 01:45 »

Fordi de bor langt væk fra samfundet, så kan de ikke blive fodboldspillere?

Nej for de bor i bakkede områder hvor der ikke er ordentlige fodboldbaner, og så skal der også en klub (eller mange børn) til før du kan blive rigtig god.

Chelidze90
Gæst

« Svar #61: 28 Jan 2007, 01:46 »

Se det nu for en realistisk synsvinkel: Arbejder hele dagen, så er man dødtræt. Nå nu løber han så 30 km. noget en marathon læber ville hve haft rigtig vært ved oven på en arbejdsdag. Når så træner han i halvanden til to timer, hvorefter han når hjem til hjemmets trygge rammer inden det er mørkt.
Realistisk? Nej.

Kan du ikke løbe 30 km på en dag? Hvem siger han løb i fuld spurt? Er det realistisk at en mand kan huske omkring 20.000 tal af pi? Er det realistisk at en person kan køre galt i en bil med 330km i timen uden at dø? Hvem sagde at han kom hjem inden det er mørkt og hvor hårdt det fysiske arbejde var?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #62: 28 Jan 2007, 01:47 »

Du tror seriøst ikke på det fis der vel, det er jo mest noget de siger for at vi skal få rigtig ondt af dem. Intet menneske der skal hjælpe så meget til derhjemme kan nå at løbe 30 km. til træning.
Desuden er der foreskel på Sydamerika og Afrika, for i Sydamerika arbejder de hovedsageligt på fabrikke, hvor det i Afrika mest er landbrug.

Jeg tror, du skal gå i seng, for det her er ved at blive pinligt for dig.
Selvfølgelig tror jeg da på det - ligesom hundredevis af journalister, der har forfattet og researchet det, du. Kildekritik osv., du ved. Derudover fortæller langt de fleste brasilianerer løgne om deres land, fordi man skal få ondt af dem - det er jo det der tæller! Får vi ondt af dem, så bliver de glade. Jeg kan da godt se, at i et moderne samfund som dette, er flere tusindvis af mennesker hoppet på den, med at brasilianere har det lige så skidt som afrikanerne. Hvorfor er der egentligt ingen, der har tænkt på at flyve derover, for at undersøge sagen? Det var satans. Selvfølgelig tror jeg på det, når det er blevet undersøgt. Man skriver jo ikke bare løgne i bøger, artikler osv., vel? Det mås man nemlig ikke.

Og hvor ligger forskellen i at arbejde 12½ time på en fabrik og på et landbrug?

Se det nu for en realistisk synsvinkel: Arbejder hele dagen, så er man dødtræt. Nå nu løber han så 30 km. noget en marathon læber ville hve haft rigtig vært ved oven på en arbejdsdag. Når så træner han i halvanden til to timer, hvorefter han når hjem til hjemmets trygge rammer inden det er mørkt.
Realistisk? Nej.

Jeg tror nu ellers nok, at alle andre end dig i denne tråd ser realistisk på sagerne... funny En marathonløber løber 42 kilometer i et stræk, mens Rivaldo starter med 15 km.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #63: 28 Jan 2007, 01:48 »

Nej for de bor i bakkede områder hvor der ikke er ordentlige fodboldbaner, og så skal der også en klub (eller mange børn) til før du kan blive rigtig god.

Lårt. Det var der det gik galt for mig og Rivaldo. Vi boede begge langt væk fra de større byer, vi var ikke børn af rige forældre. Satans. Skuffet

Chelidze90
Gæst

« Svar #64: 28 Jan 2007, 01:48 »

Så Bolivia får aldrig nogle gode spillere, nu hvor de spiller i 3 tusinde meters højde? Det handler jo ikke en skid om det er bakket, flad eller noget andet. For det kan jo ikke tage et talent fra en.

Men se det på den lyseside. Så går Holland og Lolland-Falster Alliancen en stor tid i møde...

Soccerpop
Gæst

« Svar #65: 28 Jan 2007, 01:53 »

Man skriver jo ikke bare løgne i bøger, artikler osv., vel? Det mås man nemlig ikke.

Når der er jo nu af en anden overbevisning. Der er jo trodsalt noget der hedder konspirationsteorie r, og det er først skrevet, og siden er det blevet modbevist og dem der i først omgang har skrevet ryger jo ikke i fængsel.
Jeg tror, du skal gå i seng, for det her er ved at blive pinligt for dig.
Selvfølgelig tror jeg da på det - ligesom hundredevis af journalister, der har forfattet og researchet det, du. Kildekritik osv., du ved. Derudover fortæller langt de fleste brasilianerer løgne om deres land, fordi man skal få ondt af dem - det er jo det der tæller! Får vi ondt af dem, så bliver de glade. Jeg kan da godt se, at i et moderne samfund som dette, er flere tusindvis af mennesker hoppet på den, med at brasilianere har det lige så skidt som afrikanerne. Hvorfor er der egentligt ingen, der har tænkt på at flyve derover, for at undersøge sagen? Det var satans. Selvfølgelig tror jeg på det, når det er blevet undersøgt. Man skriver jo ikke bare løgne i bøger, artikler osv., vel? Det mås man nemlig ikke.

Og hvor ligger forskellen i at arbejde 12½ time på en fabrik og på et landbrug?

Jeg tror nu ellers nok, at alle andre end dig i denne tråd ser realistisk på sagerne... funny En marathonløber løber 42 kilometer i et stræk, mens Rivaldo starter med 15 km.

Rivaldo var jo en ung knægt ikke nogen fuldvoksen marathonløber. Desuden er det pisse farligt at være i en Sydamrikans storby efetr mørkets frembrud, specielt når du ikke er mere end 14-15 år.
Jeg tror sku heller ikke Rivaldo fik lov til at løbe 30 km. (bare for at gå til fodbold) af sin mor, hvsi faren var død.

Chelidze90
Gæst

« Svar #66: 28 Jan 2007, 01:55 »

Når der er jo nu af en anden overbevisning. Der er jo trodsalt noget der hedder konspirationsteorie r, og det er først skrevet, og siden er det blevet modbevist og dem der i først omgang har skrevet ryger jo ikke i fængsel.
Rivaldo var jo en ung knægt ikke nogen fuldvoksen marathonløber. Desuden er det pisse farligt at være i en Sydamrikans storby efetr mørkets frembrud, specielt når du ikke er mere end 14-15 år.
Jeg tror sku heller ikke Rivaldo fik lov til at løbe 30 km. (bare for at gå til fodbold) af sin mor, hvsi faren var død.

Og hvorfor skulle han ikke det? Og sjovt nok boede Rivaldo jo heller ikke i en stor by, men mere ude på landet. Hvis du kendte til historien om Rivaldo og hans far. Så ville du forstå hvorfor han fik lov til det. Han lovede endda til sidst sin far, at han ville blive prof spiller.

Soccerpop
Gæst

« Svar #67: 28 Jan 2007, 01:56 »

Så Bolivia får aldrig nogle gode spillere, nu hvor de spiller i 3 tusinde meters højde? Det handler jo ikke en skid om det er bakket, flad eller noget andet. For det kan jo ikke tage et talent fra en.

Men se det på den lyseside. Så går Holland og Lolland-Falster Alliancen en stor tid i møde...

Nævn en Bolivia spiller der har nogen fremtrædende rolle i Europa. Desuden er der jo forskel på at spille højt, og så spille i bakkede områder, hvor når du sparker til bolden, så ryger den straks ned af en skrænt.

Soccerpop
Gæst

« Svar #68: 28 Jan 2007, 01:57 »

Og hvorfor skulle han ikke det? Og sjovt nok boede Rivaldo jo heller ikke i en stor by, men mere ude på landet. Hvis du kendte til historien om Rivaldo og hans far. Så ville du forstå hvorfor han fik lov til det. Han lovede endda til sidst sin far, at han ville blive prof spiller.

Nej, men han skulle jo ind til byen for at spille, og bagefter skulle han jo også ud af byen igen.
Og nej indrømmet jeg kender ikke til Rivaldos, men det der sukkersøde fis tror jeg ikke meter på.

Chelidze90
Gæst

« Svar #69: 28 Jan 2007, 01:58 »

Nævn en Bolivia spiller der har nogen fremtrædende rolle i Europa. Desuden er der jo forskel på at spille højt, og så spille i bakkede områder, hvor når du sparker til bolden, så ryger den straks ned af en skrænt.

Der er ingen store spillere i Europa, for de kan jo ikke finde ud af at spille fodbold, når de bor i et land med mange bjerge og bakker. Så enkelt er det jo, samtidig er der jo mange som bor på landet og har landbrug i Bolivia. Så i din teori kan de ikke blive fodboldspillere.

Men til trods for det, så er Jose Moreno i DC United (Fra Bolivia!!!) stadig en af ligaens bedste spillere

Soccerpop
Gæst

« Svar #70: 28 Jan 2007, 01:59 »

Der er ingen store spillere i Europa, for de kan jo ikke finde ud af at spille fodbold, når de bor i et land med mange bjerge og bakker. Så enkelt er det jo, samtidig er der jo mange som bor på landet og har landbrug i Bolivia. Så i din teori kan de ikke blive fodboldspillere.

Men til trods for det, så er Jose Moreno i DC United (Fra Bolivia!!!) stadig en af ligaens bedste spillere

Ja og ligaen i USA er også vildt god.

Chelidze90
Gæst

« Svar #71: 28 Jan 2007, 02:00 »

Nej, men han skulle jo ind til byen for at spille, og bagefter skulle han jo også ud af byen igen.
Og nej indrømmet jeg kender ikke til Rivaldos, men det der sukkersøde fis tror jeg ikke meter på.

Face it. Så du tror ikke på at der er så mange afrikanere der dør hverdag pga sult og Aids? Er det fordi virkeligheden er for barsk? Bare fordi vi ikke kan drage pareller til det i DK, så betyder det jo ikke at det er løgn?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #72: 28 Jan 2007, 02:00 »

Nåda. Rivaldos livserindringer er altså bygget på konspirationsteorie r? Han er en finurlig gut ham Rivaldo.

Rivaldo boede stadigvæk 15 km væk fra træningsbanerne - om du vil det eller ej, så skulle han afsted på gåben. Desuden er der ingen som helst, der har sagt at der var mørkt - kun dig. Smiley
Og sikke meget du ved om sydamerikas storbyer..  Desuden tror jeg heller ikke Santa Cruz er en storby. . .  Og igen - ingen har sagt han var 15, men blot at hans far døde da han var 15. Rivaldo var 17, da han skulle til træningsbanerne.

Her er endnu et afsnit, der kan klaskes ind i bogen med konspirationsteorie r:

"Rivaldo had an extremely poor upbringing in the favelas of the port town of Recife. His physical appearance still marks the poverty he experienced in his childhood: malnourishment-caused bowleggedness and the loss of several teeth. Rivaldo's father Romildo was killed in a road accident in 1989, but Rivaldo went on to his first professional contract later that year" <- Det er vild det der!

hehe, på trods af mere end 10000 brasilianere lever dette liv, tror du ikke på det? Hvad tror du så på? Shockeret

Please, sig mig hvad fanden du ved om den liga? Sidst du begav dig ud på et område, viste det sig at du ikke vidste en skid om det, men at det blot var din stædighed, der troede den var klogere end alverdens fodboldkyndige. Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #73: 28 Jan 2007, 02:02 »

Ja? Hvor mange klubber er ikke ude efter amerikanske talenter nu om dage. Men nu lyder det jo heller ikke til at du kender noget til ligaen irl, så den diskussion må vi hellere lade ligge...

Soccerpop
Gæst

« Svar #74: 28 Jan 2007, 02:06 »

Please, sig mig hvad fanden du ved om den liga? Sidst du begav dig ud på et område, viste det sig at du ikke vidste en skid om det, men at det blot var din stædighed, der troede den var klogere end alverdens fodboldkyndige. Smiley

Jeg har aldrig rørt den amerikanske liga med en ildtang, hvis det er det du hentyder til.
Nåda. Rivaldos livserindringer er altså bygget på konspirationsteorie r? Han er en finurlig gut ham Rivaldo.

Rivaldo boede stadigvæk 15 km væk fra træningsbanerne - om du vil det eller ej, så skulle han afsted på gåben. Desuden er der ingen som helst, der har sagt at der var mørkt - kun dig. Smiley
Og sikke meget du ved om sydamerikas storbyer..  Desuden tror jeg heller ikke Santa Cruz er en storby. . .  Og igen - ingen har sagt han var 15, men blot at hans far døde da han var 15. Rivaldo var 17, da han skulle til træningsbanerne.

Her er endnu et afsnit, der kan klaskes ind i bogen med konspirationsteorie r:

"Rivaldo had an extremely poor upbringing in the favelas of the port town of Recife. His physical appearance still marks the poverty he experienced in his childhood: malnourishment-caused bowleggedness and the loss of several teeth. Rivaldo's father Romildo was killed in a road accident in 1989, but Rivaldo went on to his first professional contract later that year" <- Det er vild det der!

hehe, på trods af mere end 10000 brasilianere lever dette liv, tror du ikke på det? Hvad tror du så på? Shockeret

Du fordrejer mit svar jeg siger bare at jeg ike tror en meter på at, Rivaldo skulle passe 48 søskende (lidt overdrivelse måske) og at han på hans far dødsleje lovede ham at blive prof spiller. Det minder jo om en anden Hollywood film.
Jeg ved naturlivis godt at Afrikanere dør som fluer og Sydamerikanere bor som skidt.

EDIT: Læste ikke det engelske du havde postet før nu, og der kan jeg godt se at hans far blev dræbt i en bilulykke, men jeg havd forstået Chelidze sådan at Rivaldos far var meget syg og Rivaldo til sidst lovede at blive prof.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2007, 02:09 af Soccerpop » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010