home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Platini ny UEFA-præsident
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Platini ny UEFA-præsident  (Læst 13830 gange)
Don AA
Manager

Platini ny UEFA-præsident
« : 26 Jan 2007, 18:47 »

Ja så blev Platini ny UEFA-præsident en af hans mærkesager har været CL så de store lande "kun" får 3 hold med frem for det de får i dag nemlig 4.
Dette skulle give de mindre lande større chance for at komme i CL.
Personligt synes jeg det lyder som en god ide da jeg også mener at 4 hold fra et land er for mange det er min mening hvad er jeres? 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Emillionaire
Gæst

Sv: Platini ny UEFA-præsident
« Svar #1: 26 Jan 2007, 18:50 »

jjaaaa Platini er bare meget bedre end ham svenskeren

AMRDK
Gæst

« Svar #2: 26 Jan 2007, 19:08 »

Jeg syntes både det var godt og dårligt at han bleb præsident .

Gode : Han har afaring fra fodbold spillet.

Dårlige : Ikke ligeså offentlig som Johansson

Andreas

Soccerpop
Gæst

« Svar #3: 26 Jan 2007, 22:46 »

Det er ikke godt, han har en masse ideer som er helt hen i vejret (Kan ikke lige præcis komme med en nu, men kan huske at jeg tit har været ved at brække mig over hans forslag). Selvom jeg ikke mener at Johansson er nogen vildt syg præsident, så er han bedre end Platini.
Platini er ikke specielt skarp, og diplomatisk er noget der ligger ham rigtig fjernt. Desuden er hans engelske den værste omgang lort, selv jeg snakker det bedre (og jeg er ikke volsomt god)

Chelidze90
Gæst

« Svar #4: 26 Jan 2007, 22:49 »

Platini er ikke specielt skarp, og diplomatisk er noget der ligger ham rigtig fjernt. Desuden er hans engelske den værste omgang lort, selv jeg snakker det bedre (og jeg er ikke volsomt god)

Så burde Anders Fogh hellere ikke være statsminister hvis man ikke kan snakke godt engelsk?

Det er godt der er noget som hedder folk og det han kan tale, kan folk nok forstå Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5: 26 Jan 2007, 22:50 »

Det er ikke godt, han har en masse ideer som er helt hen i vejret (Kan ikke lige præcis komme med en nu, men kan huske at jeg tit har været ved at brække mig over hans forslag). Selvom jeg ikke mener at Johansson er nogen vildt syg præsident, så er han bedre end Platini.

Sjovt nok er hans hovedforslag, det med mindre hold fra Spanien, England og Italien i CL, med til at gavne danskerne i europa. Smiley Derudover er hans engelsk fint nok, men hans accent er helt væk. Smiley Der er lidt forskel.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 26 Jan 2007, 22:51 »

Overall synes jeg det er positivt, men på et punkt er jeg negativ. Desværre går Platini ikke ind for tv-billeder, hvilket jeg håber meget kan hjælpe dommerne, for deres standard er virkelig til at lukke op og skide i!

Men UEFA trænger helt klart til en ny mand på posten, med lidt nytænkning, så derfor synes jeg det er positivt.

Chelidze90
Gæst

« Svar #7: 26 Jan 2007, 22:56 »

Overall synes jeg det er positivt, men på et punkt er jeg negativ. Desværre går Platini ikke ind for tv-billeder, hvilket jeg håber meget kan hjælpe dommerne, for deres standard er virkelig til at lukke op og skide i!

Så du vil gerne have det til at være lige som i NFL, hvor man kan smide et gult flag hvis man mener dommen er forkert? Dommerens kendelser er jo en stor del af charmen ved fodbold, for det er ham der skal afgøre det i et splitsekundt. Jeg vil have meget imod hvis de indførte tv-billeder, måske ville det hjælpe i fodbolden, men så vil man jo kunne klage over det meste. Nu er det dommeren som er i centrum og det er ham som traffer beslutningen.

Soccerpop
Gæst

« Svar #8: 26 Jan 2007, 23:03 »

Så burde Anders Fogh hellere ikke være statsminister hvis man ikke kan snakke godt engelsk?

Det er godt der er noget som hedder folk og det han kan tale, kan folk nok forstå Smiley

Nu er der jo en vis foreskel på at være statsminister i lille Danmark, hvor han for det meste skal tale til folk der uden problemer snakker dansk, go så være Præsident for et sotrt "firma" hvor lande med over 10 forskellige dialekter deltager.

Sjovt nok er hans hovedforslag, det med mindre hold fra Spanien, England og Italien i CL, med til at gavne danskerne i europa. Smiley Derudover er hans engelsk fint nok, men hans accent er helt væk. Smiley Der er lidt forskel.

Ja, men Platini har tidliger nævnt at han vil have skåret CL ned til under 25 hvis jeg husker korrekt, og hvis jeg skal være helt præcis, mener jeg at han vil have det ned til 16(!), hvilket jo bestemt ikke gavner dansk fodbold.

manutd5
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 26 Jan 2007, 23:22 »

Personligt synes jeg ikke det er nogen god idé at "kun" have 3 hold med fra de store ligaer, jeg synes at det gode og interresante ved champions league er at se de helt store hold spille mod hinanden.

Jeg har ikke lyst til at sidde og se Shaktahr Donetsk mod FCK, med al respekt for de to hold, men så er det da noget mere spændene at se f.eks. Liverpool-Barca, eller nogen af de andre store hold.

Med denne regel vil vi ikke se hold som enten Arsenal eller Liverpool i Champions League...
...derfor synes jeg det er at tage det fantatiske element i Champions League væk!

Men det er heller ikke sikkert at Platini for lov til dette pga. af at der er mange modstandere af dette forslag, selvfølgelig især fra de store ligaer

UNITED 4 EVER

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10: 26 Jan 2007, 23:35 »

Nu er der jo en vis foreskel på at være statsminister i lille Danmark, hvor han for det meste skal tale til folk der uden problemer snakker dansk, go så være Præsident for et sotrt "firma" hvor lande med over 10 forskellige dialekter deltager.

Anders Fogh taler snart oftere til den amerikanske befolkning end til den danske. . .  Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #11: 26 Jan 2007, 23:43 »

Anders Fogh taler snart oftere til den amerikanske befolkning end til den danske. . .  Smiley

Tjaa, men det er sku mediernes skyld.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 27 Jan 2007, 00:50 »

Tjaa, men det er sku mediernes skyld.

hvad har medierne at gøre med om han taler til befolkningen???

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 27 Jan 2007, 00:54 »

hvad har medierne at gøre med om han taler til befolkningen???

Prøv at læse det indlæg jeg citerede.

ZhotLog
Gæst

« Svar #14: 27 Jan 2007, 09:53 »

Jeg synes bestemt ikke det ville være rart, hvis han får "skåret" CL ned til 3 deltagere fra de store lande. For som Manutd5 også siger, så vil alle andre end de små klubbers fans/landsfæller, jo hellere se fx Liverpool - Arsenal, end Shaktar - FCK.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010