home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Træning i fm 05
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning i fm 05  (Læst 879 gange)
verdenskrig
Manager

Træning i fm 05
« : 24 Jan 2007, 12:35 »

Hey jeg har et spil kørende med brøndby, og er i år 2018, men jeg mangler altså et godt trænings program. Og er der nogle der kan fortælle mig hvorfor man ikke kan vælge overloading attacking Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Niko
Gæst

Sv: Træning i fm 05
« Svar #1: 24 Jan 2007, 13:26 »

Må jeg komme med et godt råd?

Køb et nyt manager spil!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2: 24 Jan 2007, 14:32 »

Nu skal du høre. Jeg spillede også FM 05 en gang, for mange år siden. SÅ en dag begyndte min computer at gå ud af spillet, med det samme at jeg trykkede på knappen "Træning"... Ved du hvad jeg gjorde, og hvad jeg vil råde dig til?

Som Niko udtrykker det... KØB 07!!! Og husk at hente patchen!!!11!!1!

verdenskrig
Manager

« Svar #3: 26 Jan 2007, 16:34 »

Nu skal du høre. Jeg spillede også FM 05 en gang, for mange år siden. SÅ en dag begyndte min computer at gå ud af spillet, med det samme at jeg trykkede på knappen "Træning"... Ved du hvad jeg gjorde, og hvad jeg vil råde dig til?

Som Niko udtrykker det... KØB 07!!! Og husk at hente patchen!!!11!!1!
I kan tro at jeg spiller fm 07 på højtryk. Nu gik det bare så godt i det gammle som også stadig er sjovt. Og var kommet i cl finalen med Brøndby, som jeg dog ikke har spillet endnu. Men det ville bare være super skønt hvis i kendte et træningsprogram   Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 26 Jan 2007, 16:38 »

Det var da nogle mærkværdige svar. Han beder om hjælp til et spil, og folk råder ham til at købe et andet?

Nå, hr. verdenskrig, så vidt jeg husker var FM 2005 bygget op som en masse øvelser, der skulle fordeles rundt omkring på ugens træningspas, ikke sandt? I så fald handler det vel i store træk bare om at være så varieret som muligt, så du tilgodeser alle slags spillere.

verdenskrig
Manager

« Svar #5: 27 Jan 2007, 10:30 »

Det var da nogle mærkværdige svar. Han beder om hjælp til et spil, og folk råder ham til at købe et andet?

Nå, hr. verdenskrig, så vidt jeg husker var FM 2005 bygget op som en masse øvelser, der skulle fordeles rundt omkring på ugens træningspas, ikke sandt? I så fald handler det vel i store træk bare om at være så varieret som muligt, så du tilgodeser alle slags spillere.
Tak for svaret... Det vil jeg prøve Thumbs Up

Cool

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010