August
4. AugustDenne dag blev den Spanske midtbanespiller
Jorge Lopez lejet af Valencia. Da jeg endnu ikke var ankommet til klubben havde jeg ikke den store indflydelse på dette lejemål. Dog er jeg ikke sur, da han sagtens kan bruges.
25. AugustI dag har jeg hentet den tyske højrefløj
Christian Müller på en lejeaftale. Da jeg mildest talt er elendigt besat på den post er jeg glad for at have fået ham.
26. AugustI dag har jeg hentet den italienske målmand
Antonio Rosati på en lejeaftale. Dette var desværre den bedste målmand jeg kunne få for de små penge jeg har til rådighed.
27. August
Zaragoza - Racing (La Liga)Zaragoza har i det meste af kampen spilovertaget, og det er da også dem der først scorer mål (Gabriel Milito) efter omkring en halv time.
Det lignede virkelig en Zaragoza sejr, men efter 52 min. scorer (Nikola Zigic) scorer vi det udlignende mål. Til sidst er Zaragoza tæt på at score det vindende mål, men Rosati klarer det.
Desuden har jeg hentet talentet
Johnny Nguyen på endnu en lejeaftale. Han vil mest blive brugt backup, men vil vise kampe nok starte inde.
29. AugustI dag har jeg hentet den sidste lejeaftale i dette transfervindue. Det drejer sig om det brasilianske talent
Leo Mattos. På trods af sin unge alder vil han nok starte inde.
30. August Atletico Madrid - Racing (La Liga)
Kampen er dybt kedelig, og de to eneste højdepunkter foregår hos Atletico da de Mario Pernia på et flot frisparksmål efter 40 min. scorer til 1-0.
Det næste højdepunkt kommer 5 min. senere da en Atletico spiller bliver udvist. Resten af kampen forløber ret kedeligt.
31. August.I dag har jeg
købt det spanske angrebstalent,
Alex Fernandez fra Toledo. Han er købt for den latterlige sum af 180.000, og han skal nok blive et godt køb.
Det var update for denne gang. Skriv hvis i vil have SS af en spiller
![Smiley](https://fmfreaks.dk/Smileys/default/smiley.gif)