August
3. August.I dag har jeg gjort det første køb.
Spillerren der er tale om er argentineren
Gabriel Loeschbor.
Han er en stærk fosvarer der nok skal kunne gøre sig gældende i Bundesligaen.
Jeg har købt ham for 200.000 kr. i River (Argentina).
6. August.
Herta BSC - Wolfsburg (Bundesliga)Kampen starter godt for os, og efter 9 min. kommer vi foran på mål af vores argentinske angriber Diego Klimowicz, men efterhånden som kampen skrider frem for de mere og mere styr på spillet og 7 min. før tid er de foran 2-1.
Heldigvis lykkes det vores hollandske reserve angriber Rick Hoogendorp at udligne.
2-2 er et ganske udmærket resultat.
13. August.Wolfsburg - Nürnberg (Bundesliga)Kampen er egentlig ret kedelig, men i det 70. min. lykkes det Rick Hoogendorp at score på straffespark, desværre for min venstrefløj Levan Tskitishvilli et ribbensbrud, dog var jeg inden skaden på jagt efter en venstrefløj så det gør ikke det store.
1-0 anser jeg for at være et udemærket resultat.
20. August.
Bremerhaven - Wolfsburg (DFB Pokal)Kampen starter med en pinlig affære, da de efter 10 min. får straffespark, som de heldivis brænder.
Et min. efter scorer Mike Hanke dog til 1-0.
Resten af kampen forløber som den skal og vi scorer tre ekstra mål.
4-0 et fint resultat, som måske burde have været større da de ligger et stykke nede i divisionerne.
21. August.I dag har vi anskaffet os det andet og sidste køb i dette transfervindue.
Det er danske
Patrick Mtiliga der skifter med øjeblikkelig virkning.
Han går direkte en på venstrekanten, og jeg er sikker på at den driblestærke dankser bliver et godt køb.
Han kostede mig desuden det meste af mit transferbudget, da jeg måtte give 14 mil. for ham inde Feyenoord ville slippe ham.
27. August.Kaiserslautern - Wolfsburg (Bundesliga)Kampen starter både godt og skidt da Kaiserslautern kommer foran efter 3 min., men to minnuter efter får de en mand udvist.
4 minnuter før pausen lykkes det vores nyindkøb Patrick Mtiliga har få udlignet på hovedstød.
1-1
. Jeg havde håbet på sejr, men man kan ikke altid få hvad man ønsker sig.
Det var update for denne gang.