home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan skal updaterne være?
Som de er nu!
Mere tekst, og billeder
Noget helt andet!(skriv)

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 6312 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: Odense Boldklub
« Svar #30: 22 Jan 2007, 19:23 »

god ting at slå FCM

Tor1991
Gæst

« Svar #31: 22 Jan 2007, 21:11 »

Søndag, d. 11. September, SAS-Ligaen

OB 0 - 0 AaB

I dag skulle vi møde AaB på hjemmebane, stadionet var fyldt med fans, 11341 af slagsen. I omklædningsrummet var spillerne ikke nervøse, og de regnede med at de kunne vinde kampen, hvis de spillede ligesom sidst. AaB var i stærk modgang og lå på en 7. plads, så jeg troede også på en sejr i dag. Men skulle det være sådan?.
Kampen starter, og der er gang i kedlerne, både på banen og på tilskuerpladserne. Der blev gået hårdt til den, og i det første kvarter blev der givet 4 gule kort, begge hold ville vinde, og turde spille. Men det var som om der var en usynlig mur foran målene, for bolden ville slet ikke ind. AaB havde et skud på stolpen i det sidste minut af første halvleg. I anden halvleg, var der endnu mere gang i den, og vi kom ud med lyn og torden, desværre gav det ingen bonus, selvom vi havde en kæmpe friløber, som Esben Hansen desværre brændte, og spillet gik i stå, indtil kampen var slut. det var vist fair at vi spillede 0-0 for begge hold havde fortjent at vinde.

Torsdag, d. 15. September, Uefa Cup, 1. Runde

OB 1 - 0 H. Tel Aviv

Vi er kommet til første kamp af 1. Runde i Uefa Cuppen, og vi skal møde Hapoel Tel Aviv, vi kender ikke så meget til dem, så vi satser på vores egne kræfter,, Og så må vi se om det bærer frugt. Vi har måttet skifte hele 3 forsvarsspillere ud fordi de var skadet, så jeg er lidt nervøs for om det kommer til at fungere.
Kampen startede stille og roligt, begge hold skulle lige se hinanden an. I første halvleg sker der ikke det store, men på et hjørnespark 2 minutter før pausen går Søren Jensen med op, og banker hårdt og resolut bolden i netmaskerne, 1-0 til os. Efter pausen havde vi ikke mange kræfter tilbage, og H. Tel Aviv kom tættere og tættere på en udligning. Heldighvis lykkedes det ikke og vi vandt lidt usikkert 1-0

Søndag, d. 18. September, SAS-Ligaen

AC Horsen 1 - 3 OB

I dag skulle vi spille mod AC Horsens, på udebane. Kim Christensen er tilbage i startopstillingen efter sin skade, og vi glæder os til at se om han er klar igen. Jeg tror vi har gode chancer i dag, og jeg er ikke særlig nervøs.
Kampen startede med et brag, og allerede 1' minut inde kampen lå bolden i AC Horsens mål, det var Mads Timm der havde skudt på klods hold. Men AC Horsens gav ikke op, og Gilberto gjorde det til 1-1 efter 3' minutter. Mads Timm var virkelig i hopla i dag, og kampen var kun 5' minutter gammel da han scorede til 2-1, sikke en start. der gik kun 8' minutter inden den næste og sidste scoring kom, det var den tilbagevendte Kim Christensen, der løb fra forsvaret og udplacerede målmanden. Herefter var kampen blusset ned, og kampen endte 3-1 til os.

Onsdag, d. 21. September, Klubnyheder

Lasse Brygger skilt

OB's hjemmeside informerede i dag fans og andet godtfolk, om at træneren Lasse Brygger var blevet skilt med sin kone.

- Lasse er selvfølgelig dybt rørt, og har ikke lyst til at tale med pressen om det. Hans kone har hele tiden bakket ham op omkring hans nye job, og den tid den tager, men nu fik hun nok og de er blevet skilt. Lasse har brug for tid til at samle sig, og han har fået fri indtil han er ovenpå igen. Sagde en talsmand fra klubben til hjemmesiden.

De næste par uger går med at kæmpe om rettigheden til parrets 2 børn.

Succesen fortsætter

Lasse brygger udtaler sig for første gang offentligt til OB's hjemmeside med en rapport om de seneste uger.:

Sikke nogle uger det har været, vi har ikke tabt én eneste kamp, og kun spillet få uafgjort, og vundet resten, man kan næsten ikke få en bedre start, og der er kommet lykønskninger fra mange, også de "hårdeste" fans er ved at vende sig til den "nye" klub, selvom de i starten var lidt skeptiske, og det er jo bare dejligt.
Kim C.'s stats
Mads Timm's stats
Træningsmæssigt er vi kommet rigtigt langt på det sidste, vi har indøvet ting som vi kan bruge i kampen, og spillernes form er også rigtig god, og hvis vi fortsætter sådan, tror jeg godt vi kan nå mit mål, en Top-3 placering, hvis ikke højere. Privatmæssigt er det jo ikke gået så godt, men jeg er ved at komme ovenpå igen, selvom det stadig sidder tungt i baghovedet. Heldighvis har jeg fået rettens ord på at mine børn skal bo hos mig, og det er jeg rigtig glad for, og det er børnene også, så det er det lyse i den sag, men nu ikke mere om den, vi ses til næste kamp med OB. Vi ses.

Tor1991
Gæst

« Svar #32: 22 Jan 2007, 21:23 »

Kom gerne med kommentare Wink

Don Abramovich
Manager

« Svar #33: 22 Jan 2007, 21:48 »

Det sær rigtig godt ud det her, Tor ! Thumbs Up KUTGW

Men det var da træls med konen ?

Tor1991
Gæst

« Svar #34: 22 Jan 2007, 21:49 »

Det sær rigtig godt ud det her, Tor ! Thumbs Up KUTGW

Men det var da træls med konen ?

Jo tak... Ja det var det Hehe Thumbs Up Græder Thumbs Up

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 24 Jan 2007, 15:23 »

er der gået en lille H.C.Andersen tabt i dag  Grin eller go blog - er vild din opstilling

Læs min blog Randers FC

Tor1991
Gæst

« Svar #36: 24 Jan 2007, 17:39 »

er der gået en lille H.C.Andersen tabt i dag Grin eller go blog - er vild din opstilling

Hvad mener du med det? Grin

Og tak for rosen  Peace Peace

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 06 Feb 2007, 13:00 »

odense , HC Andersen og du lige digter en skillsmisse ind i blogen  funny Thumbs Up

Læs min blog Randers FC

Kenny
Juniorspiller
**

« Svar #38: 12 Feb 2007, 08:24 »

kom så med en update Opstemt

Utrolige
Loyale
Trofaste
Råbende
Aktive
Supportere

Prejler
Gæst

« Svar #39: 10 Mar 2007, 16:27 »

Det er en skide god blog  Thumbs Up

Emillionaire
Gæst

« Svar #40: 10 Mar 2007, 16:38 »

super duper update!

også nogle rigtig fede ss'er af Timn og Christensen Opstemt

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #41: 10 Mar 2007, 17:03 »

Kommer der snart en ny update ?

artofck
Ynglingespiller

« Svar #42: 18 Aug 2007, 00:16 »

fed blog man..

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010