home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ordbogen
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Ordbogen  (Læst 6697 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Ordbogen
« Svar #15: 18 Jan 2007, 21:40 »

Godt valg. Det er noget sjovere. Og noget lettere.

Har hørt at det skulle være omtredt lige så svært som tysk.. Men ser frem til, ligeledes, at begynde til spansk.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

søgaard
Gæst

« Svar #16: 18 Jan 2007, 21:47 »

Har hørt at det skulle være omtredt lige så svært som tysk.. Men ser frem til, ligeledes, at begynde til spansk.. Smiley

Så længe det ikke er tysk...Tunge så er jeg glad..Opstemt

wirenfeldt
Gæst

« Svar #17: 19 Jan 2007, 00:13 »

Hvorfor køber I ikke en elektronisk ordbog? De koster ingen penge?

-KNM-
Manager

« Svar #18: 19 Jan 2007, 00:20 »

Hvis man skal have sætninger eller lign. er det her en god idé. Det kan en elektronisk ordbog ikke klare

KF
Landsholdsspiller

« Svar #19: 19 Jan 2007, 03:09 »

Tjoeh, det er vel som man ser på det. Syntes der er mere grammatik i spansk, men tilgengæld lærer man hurtigt det hele hvis man følger med i timerne Smiley Det mundtlige/udtalelse syntes jeg er meget nemt.

Du finder jo nok ikke et sprog, der er lettere at udtale en tysk. Det skal jo blot siges, som det står!

Tysk er sgu et let fag. Folk har bare en tendens til at gøre det sværere end det er - desværre.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Soccerpop
Gæst

« Svar #20: 19 Jan 2007, 23:21 »

Du finder jo nok ikke et sprog, der er lettere at udtale en tysk. Det skal jo blot siges, som det står!

Tysk er sgu et let fag. Folk har bare en tendens til at gøre det sværere end det er - desværre.

Ja, det kan du sgu har ret i KF, tit og ofte bliver der skabt en antitysk stemning på diverse forums.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #21: 19 Jan 2007, 23:25 »

Tysk er ikke et sprog. Det er en sygdom;-)

Soccerpop
Gæst

« Svar #22: 19 Jan 2007, 23:27 »

Tysk er ikke et sprog. Det er en sygdom;-)

Det er ElGuapo også Wink

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #23: 19 Jan 2007, 23:29 »

Hov, hov:-D

Kunne ikke nære mig:)

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #24: 19 Jan 2007, 23:30 »

Se nu bare Fransk, det lyder "smukt" som man siger... ben Bvadr! har boet i Frankrig, Nice, i 7 år og jeg får kvalme når jeg hører sproget nu Tunge Og alle de verber, det er groteskt! Vælg endelig tysk eller spansk i stedet! Wink

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 19 Jan 2007, 23:34 »

Jeg har spansk på højniveau næste år, og har haft spansk i 3 år i alt.. Jeg har ikke fået noget lavere end 10 i et år ca.. Såå, jeg kan vel en smule spansk Opstemt jeg sidder også og retter på læreren når hun siger noget forkert.. Djævel

Bare spørg mig hvis I har brug for lidt hjælp til spansk Hævet Øjenbryn

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #26: 19 Jan 2007, 23:35 »

Hvis man skal have sætninger eller lign. er det her en god idé. Det kan en elektronisk ordbog ikke klare
Også mener du det er bedre og skrive herinde? .. Som regel når man laver en sætning kan man nogle af ordene.. Men kan man ikke det, så slår man bare ordet op enkeltvis, og jeg garanterer!, du har svaret hurtigere i en elektronisk ordbog, end her.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #27: 19 Jan 2007, 23:37 »

Jeg har spansk på højniveau næste år, og har haft spansk i 3 år i alt.. Jeg har ikke fået noget lavere end 10 i et år ca.. Såå, jeg kan vel en smule spansk Opstemt jeg sidder også og retter på læreren når hun siger noget forkert.. Djævel

Bare spørg mig hvis I har brug for lidt hjælp til spansk Hævet Øjenbryn

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøø øørd Opstemt Ej, det sku i orden, tak for tilbuddet! skal nok bruge hjælp på et tidspunkt  Wink

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 19 Jan 2007, 23:44 »

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøø øørd Opstemt Ej, det sku i orden, tak for tilbuddet! skal nok bruge hjælp på et tidspunkt  Wink

Manglede at fortælle at jeg har været på sprogskole i Spanien Thumbs Up

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #29: 19 Jan 2007, 23:56 »

Bueno para usted, Amigo

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010