|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hmm blackhawk under vanlig standard hva? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Tjaa, lavet hurtig. Det er min eneste kommentar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Tjaa, lavet hurtig. Det er min eneste kommentar  Ja, ved det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
 [img width=330 height=115]http://i13.tinypic.com/6bddv8j.png[/img]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Ny tegning fra mig   Klik for fuld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nyysted
|
|
Ny tegning fra mig   Klik for fuld. Fuck den er fed!!!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hyggede mig lidt i matematik i dag, og dette kom der ud af det: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hyggede mig lidt i matematik i dag, og dette kom der ud af det:  Synes ikke rigtig billedet passer ind til farverne... Ved ikke om det tekst nedenunder skulle forestille en spejlbillede?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Synes ikke rigtig billedet passer ind til farverne... Ved ikke om det tekst nedenunder skulle forestille en skygge?
Det ved jeg sådan set heller ikke selv. Hvis det var, skulle den nok have været mindre synlig og uden ripple effekt. Billedet synes jeg egentlig passer meget godt ind, men det er måske bare mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvordan laver man ramme på billederne? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hvordan laver man ramme på billederne?  Laver et nyt layer hvorefter du trykker CTRL+A. Så går du op i "Edit" og trykker stroke. Vælg en dimension og husk at sætte flueben ved "Inside". :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Laver et nyt layer hvorefter du trykker CTRL+A. Så går du op i "Edit" og trykker stroke. Vælg en dimension og husk at sætte flueben ved "Inside". :-)
Tusind tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Hyggede mig lidt i matematik i dag, og dette kom der ud af det:  Er du gal den er nice :-D!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
En lille baggrund når nu Linkin Park spiller imorgen! Glæder mig fandme!!   Ved godt at de ligner de andre jeg har lavet og den er rimelig enkel.. Hehe..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|