home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1311 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 149176 gange)
Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #735: 03 Jul 2008, 08:26 »

Dejlig update, og utroligt resultat!

Glæder mig til mere Wink kan ikke vente!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #736: 03 Jul 2008, 08:31 »

Dejlig update, og utroligt resultat!


Ja, og så udlignede Real endda ca. 20 min. før tid, så det var en hård afslutning på kampen, da skuddene sejlede mod målet konstant...! Men nu venter Benfica, som der da er en chance i mod. Jeg er mere spændt på, hvorvidt The Spiders kan snuppe Barcelona. Det vil være helt uhørt hvis Spiders ryger ud - og The Shire avancere... crazy
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #737: 03 Jul 2008, 10:52 »

Dejligt.... Sagde jo at resultaterne nok skulle komme i ligaen....


Glæder mig til de kommende updates Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #738: 12 Jul 2008, 12:50 »

Den 28. marts 2028

Differentierede formkurve
- Første store handel mellem Spiders og Shire

Forårssæsonen startede med et meget aktivt transfermarked, hvor The Shire i høj grad arbejdede på forstærkninger, da de pludselig fik et større beløb at handle for. Årsagen hertil var salget af Mortan Thomsen til The Spiders.
Verlijsdonk = ny van Basten?

Mortan Thomsen, som har været en vigtig spiller for The Shire (med et hav af mål), havde i længere tid udtrykt utilfredshed med at spille for en så lille klub som The Shire og da Thomsen afviste endnu en kontraktforlængelse besluttede The Shire, at de ville sælge ham, trods 1½ år tilbage af kontrakten. Wigan, Newcastle og The Spiders ønskede alle hans underskrift, men det var The Spiders der løb med den målfarlige angriber til trods for, at The Spiders kun lovede ham en reservetjans som 4. angriber i klubben.

Dette betyd, at The Shire kunne hente 2 nye defensive forstærkninger, mens det ikke lykkes at finde en ny angriber her og nu. Derimod vil The Shire ved den kommende sommerpause hente 22-årige Edvin Verlijsdonk fra PSV. Den hollandske angriber minder meget om gamle van Basten og har en lige så imponerende scoringsprocent, hvorfor det må betragtes som lidt af et scoop for The Shire at få hans underskrift. Men for resten af sæsonen mangler klubben power i front, hvilke allerede har kunne ses på resultaterne.

Bank of Scotland Premier League

Her efter 30 spillerunder – 3 runder før slutspillet er der en tydelig indikation af, hvem der skal spille om guldet. The Spiders, Aberdeen og Dundee United er trioen der fortsat er med guldstriden, men et stærk Spiders-mandskab gennem den sidste måned har gjort dem til favoritter igen, da de har fået et lille forspring på 7 point – men der er fortsat 24 point at kæmpe om.

Kampen om 4., 5. og 6. pladsen ligger pt. til at blive en kamp mellem Celtic, The Shire og Hibernian, hvor Celtic i denne gruppe pt. har den bedste formkurve, mens Hibernian og The Shire har været meget ustabile. Dermed ser Hearts ud til at trække nitten, dermed sagt at de ser ud til at må nøjes med 7. pladsen, men de kan nå top6 endnu.

Dermed har The Spiders og Celtic været de bedste hold i topstriden her i foråret, mens The Shire har skuffet og bl.a. haft et run på 7 kampe uden sejr. Eneste positive element for The Shire er, at de fortsat er med i den store pokal turnering, hvor de skal møde Dundee United i semifinalen, mens The Spiders overraskende her tabte til Airdrie United tidligere i turneringen.

Fortsat skotske farver i Champions League

Efter en sæson på det jævne for The Spiders, så har det virket som om, at The Spiders for alvor fik sparket deres sæson i gang med kampene mod Barcelona. Glasgow-mandskabet strålede i den grad i begge opgør mod spanierne og udstillede dem på kryds og tværs.
Benfica stoppede The Shire

I første opgør på Camp Nou var Barcelona heldige med 1-1, da The Spiders samlet havde 21 skud mod målet. Normalt ville man være tilfreds at komme fra Camp Nou med 1-1, men Nobody var skuffet. Men spillerne fik det store smil frem hos træneren i retur, da de hjemme på Hampden Park i den grad slagtede Barcelona. 5-0 viste måltavlen efter 90 minutter, hvilke ikke var et mål for lille! I næste runde venter Liverpool.

Der i mod ophørte heldet for The Shire. Hjemme på Firs Park måtte de i første opgør se sig besejret med 1-2, hvilke måtte siges at være fortjent. I returen controllede Benfica ligeledes kampen og så gjorde det hverken fra eller til, at The Shire fik scoret sejrsmålet til 1-0 i overtiden. Benfica gik dermed videre på reglen omkring flest antal udebanemål. Men forløbet må betragtes som en succes – masser af erfaring, gode point samt penge.

Dundee United imponerende også i kampen mod en spansk modstander. I begge opgør mod Valencia sejrede Dundee og er dermed også videre i turneringen, hvor Inter venter dem.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #739: 14 Jul 2008, 11:36 »

Hmmm... lidt mere ustabil sæson for begge hold.... Men god update.....

Hvordan ser penge beholdningen ud i begge klubber ? Og hvor meget er der til tranfers ?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #740: 14 Jul 2008, 14:14 »

Den 26. april 2028

Afslutning på et spændende år
- The Shire netop bestået

Året i år har været præget at intens fight i toppen af premier league, hvorfor har gjort året i år til et af de mere spændende at følge fra sidelinien.

Guld, sølv og bronze blev først fordelt i 37. spillerunde, men favoritterne holdt hjem. The Spiders hjemtog dermed endnu et mesterskab, mens Dundee Utd. måtte se sig slået med 5 point. Aberdeen måtte dermed tage bronzemedaljerne.

På de efterfølgende plads kom Celtic, East Stirling og Hibernian. Dermed måtte The Shire ”nøjes” med en 5. plads i år mod 3. pladsen sidste år, men dette er også godkendt i henhold til bestyrelsens ønsker, da 5. pladsen giver adgang til UEFA’en. En vigtig placering, da The Shire måtte se sig slået 0-3 af Dundee Utd. i pokalen.

Champions League run spoleret af Inter
Europas bedste

Efter en imponerende indsats mod Barcelona pegede endnu en CL-triumf mod The Spiders og endnu en gang skuffede de ikke deres fans. Liverpool var udfordringen kvartfinalen og her blev det til en samlet sejr på 5-0, via 2-0 på Anfield og 3-0 hjemme.

Dermed ventede Benfica, som tidligere havde sendt The Shire ud, men Benfica fik kun vist tænder i første opgør, da de hjemme klarede 0-0. På Hampden Park kan de til kort og måtte rejse hjem med 0-4 i bagagen.

I finalen skulle slaget stå mod Inter, som sendte Dundee Utd ud, og Inter havde tilsyneladende fundet melodien mod de skotske kæmper, da de også besejrede The Spiders i finalen med 1-0. Dermed kunne The Spiders ikke løfte pokalen 3. gange i træk…

Vi vender snart tilbage med diverse informationer til optakten til den kommende sæson.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 20:11 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #741: 15 Jul 2008, 08:03 »

Ok.... Rimelig afslutning.... Du vandt da mesterskabet, men pokalskabet blev da ikke overfyldt i denne sæson Wink

Glæder mig til næste update.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #742: 16 Jul 2008, 22:12 »

Den 26. juli 2028

Nyt skotsk stortalent?
- Et transfermarked med mange handler
Nye talenter?

The Spiders har i efterhånden mange år ikke haft helt med at frembringe talenter fra eget fodboldakademi og heller ikke i år synes det at være tilfældet. Bedste bud er 16-årige Sam Dos Santos, som kommet fra Brisbane i Australien, men som har skotske rødder og med Nobody som landstræner kunne det meget vel betyde, at han får en hurtig debut, som han evt. i fremtiden kan bruges på holdet. Sam kan bruges i det centrale forsvar samt på den centrale midtbane.

Derimod ser det ud til at The Shire har fået klubbens første stortalent nogensinde. 15-årige skotske Colin Love, som fylder 16 her til august, har sin force som offensiv midtbane, men kan ligeledes benyttes som angriber. Emil Jensen har allerede udtryk, at Love vil blive benyttet i flere kampe i årets løb, men at han formentlig må vente et par år med at blive fast mand, såfremt den forventede udvikling fortsætter. Love kunne godt være en ny Mark Bone!

Transfer markedet

Da The Spiders endnu en gang måtte se sig snydt for talenter har de denne gang været en aktiv spiller på transfermarkedet. Med 176 mio. £ i transferbudget og en bestyrelsesformand med hang til at få et stort navn har Nobody været meget ivrig for at finde 1-2 væsentlig forstærkning til truppen.

Men først har Nobody sagt farvel til en af klubbens egne, nemlig australske John Porter. Porter er gennem de seneste år gledet mere og mere ud af truppen, hvorfor Nobody accepterede Barcelonas bud på 10 mio. £.

Fokusområdet har i dette transfervindue været en ny venstre back samt en midtbane, nærmere betegnet Gary McQuade.

The Spiders’ Rocha har været en sikker skanse på venstre back, men The Spiders har ingen backup for ham, hvorfor transfermarkedet skulle søges for et nyt talent, gerne skotsk. The Spiders lå i forhandlinger med 8-10 spillere, men endte med at få 1. prioriteten Keith Ward. Skotske Ward er 21 år og allerede en del af A-truppen i landsholdssammenhæn g. Derfor var det lettere overraskende, at Ward kunne handles for 3 mio. £ fra Aberdeen.

Arsenalspilleren McQuade har gennem det sidste ½ år imponeret Nobody på det skotske landshold, men en markedsværdi på 19,5 mio. £ har afholdt Nobody fra at hente ham, men nu skulle det forsøges. Og blev hårde forhandlinger, da Arsenal gjorde det klart, at de ikke ville sælge, men efter 4 ugers kamp lykkes det til sidst at knække Arsenal, men der skulle også en transferrekord til. 53 mio. £ endte handel med at blive på.

The Shire har derimod været forholdsvis rolige på markedet. Med super-signingen af Edwin V. fra PSV og tilgangen af det midtbane-talentet, havde Emil Jensen ikke de store præferencer, men med 10 mio. £ i transferbudget blev markedet søgt for at en væsentlig forstærkning.

Truppen blev vejet og her blev venstre back fundet lettest, hvorfor en ny hertil blev søgt. Valget faldt på 25-årige Mauricio Sosa fra Uruguay. Med 57 landskampe og et imponerende CV fra Monaco er dette en kæmpe gevinst for The Shire, som også måtte slå deres egen transferrekord. 8,75 mio. £ blev prisen.

Store investeringer i Falkirk

The Shires økonomiske indsprøjtning via Champions League-deltagelsen sidste sæson har givet nok midler til hele tre større investeringer. Dermed blev det til både investering i en udvidelse af Firs Park med 7.120 pladser samt en opgradering af træningsfaciliteter ne og ungdomsfacilitetern e. The Shire og Firs Park nærmere sig mere og mere den skotske superliga!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #743: 16 Jul 2008, 23:15 »

Fortæl mig lige hvorfor (undskyld sproget) helvede jeg ikke har set denne blog noget før, genialt! Intet mindre simpelthen. Gid jeg kunne holde et spil så langt.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #744: 17 Jul 2008, 08:03 »

Fortæl mig lige hvorfor (undskyld sproget) helvede jeg ikke har set denne blog noget før, genialt! Intet mindre simpelthen. Gid jeg kunne holde et spil så langt.

Takker...og tjaa...den har ellers fået en smule omtale igennem det sidste år...men det glæder mig, at min 'lille' blog har fået en ny tilhænger Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2027/28
« Svar #745: 18 Jul 2008, 00:41 »

Takker...og tjaa...den har ellers fået en smule omtale igennem det sidste år...men det glæder mig, at min 'lille' blog har fået en ny tilhænger Thumbs Up

Wink , jeg vil følge den med stor stor glæde (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #746: 18 Jul 2008, 00:47 »

Jeg kan ikke lade være med at beundre denne blog. At du har fået Spiders så langt og gjort dem så gode er i sig selv fantastisk! At du så har gjort The Shire så gode på så få år (Mange å-ord Opstemt) er helt utroligt. Tænk, hvis du får dem op på samme klasse som The Spiders, så skal det skam nok blive nogle spændende kampe vi får se i fremtiden. Men nu vil jeg lige komme med lidt mere ros! At denne blog har kørt i 1½ år og er nået så langt når du har arbejdsliv ved siden af (synes også at have læst, at du var far, men er ikke sikker) er jo helt suverænt. Jeg håber at denne blog fortsætter ligeså længe FmFreaks eksisterer, for selvom der kommer og går nogle utroligt velskrevet blogs, så er denne, den blog jeg nyder at læse mest!

Fortsæt dette legendariske stykke arbejde! Thumbs Up
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #747: 21 Jul 2008, 10:48 »

Super update.... og man må sige du sætter nye standarder i skokts fodbold Smiley

Glæder mig til næste update Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #748: 22 Jul 2008, 14:33 »

Den 6. september 2028

Kritik gjort til skamme

Mr. Nobody har nu igennem det seneste halve år haft mulighed for at teste diverse skotske emner til landsholdet via 4 venskabskampe. Samtlige venskabskampe har været en succes, men Nobody har fået stor kritik for at 10 af de 26 spillere i truppen har været fra hans egne The Spiders.

Første rigtige test og dermed forsøg på at få Skotland tilbage til toppen (nu placeret som nummer 26 i verden) skulle stå den 6. september i første kvalifikationskamp til det forestående VM i England i 2030.

Umiddelbart skulle den første kamp vise styrkeforholdet i puljen, da Skotland som er seedet 3 hjemme på Hampden Park skulle møde 1. seedede Kroatien.

Denne gang havde Nobody udtaget hele 11 spillere fra The Spiders hvilke endnu en gang blev kritiseret i flere medier, hvorfor presset på Nobody var større end ellers.

Startopstillingen blev som følgende:

Peter Allan – East Stirling
Mark McLean – Liverpool (tidligere Queen’s Park)
Paul Marshall - Valencia (Erstattet af Keith Ward fra Queen’s Park i det xx. minut)
Hugh Ramsay - Queen’s Park
John Edgar - Queen’s Park
Phil Piper - Queen’s Park
Norman Logan - Queen’s Park
Neil McQuade - Queen’s Park (Erstattet af Sam Dos Santos fra Queen’s Park i det 80. minut)
Gary McQuade - Queen’s Park
Richard Thomsen - Queen’s Park (Erstattet af Colin Love fra East Stiling i det 80. minut)
Mark Bone - Queen’s Park
Game, Set and Match

Dermed var hele 8 på hjemmebane og sammenspillet efter en koncept de i forvejen kender. Et faktum, som Nobody håbede ville have en positiv effekt, og det må man i den grad sige blev tilfældet. Fra første fløjt bragede Skotland frem af banen og kroaterne fik aldrig så meget som en centimeter i kampen.

Allerede efter 6 min. kunne Piper gøre det til 1-0 og derefter haglede målene ind, så kroaterne til sidst måtte se sig slået med tenniscifrene 6-0 (29-2 i skudstatistik). Målscorene blev forunder Piper, N. McQuade, G. McQuade (2), Bone og Thomsen. Et resultat som på et har vendt favoritværdigheden fra Kroatien til Skotland. Fansene ser pludselig gode muligheder for deltagelse ved det kommende VM.

Derudover gav kampen i det 80. minut debut til The Shires kæmpetalent, Colin Love. Dermed blev Love med sine blot 16 år og 31 dage den yngste landsholdspiller i skotsk historie nogen sinde.

PS. Tak for de seneste bemærkninger!
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 14:37 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiders vs Shire 2028/29
« Svar #749: 23 Jul 2008, 09:49 »

Fed update...... Lidt farvet briller du har når du udtager landsholdet.... Men pyt, du vinder jo, så kan man ikke brokke sig Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010