home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1222 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155299 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders: Fra 3. div til europæisk topbold!
« Svar #405: 12 Jul 2007, 15:17 »

I know - det er helt hen i vejret at give så meget for en keeper...og jeg havde heller aldrig gjort i et hvert andet spil, men Ian indgår i min mission/strategi og så er han en klassekeeper (En af de 5 bedste keepere i spillet), og chancen er nærmest li' 0 for at få en ny keeper op fra ungdomgsholdet, som vil kunne være med til at føre mig til "en skotsk CL-triumf".

Til historien høre, at da jeg solgte ham indgik der i aftalen, at jeg skulle have 50% ved et videresalg..., så derfor fik jeg de 20 mio. £ retur...man er jo en fodboldnørd med lidt økonomisk sans Cool

PS. Men jo - jeg er lettere crazy (på den gode måde selvfølgelig) - men det gør også hverdagen langt sjovere Hævet Øjenbryn

En gang FM - altid FM Smiley

Metsu1
Manager

« Svar #406: 12 Jul 2007, 16:23 »

I know - det er helt hen i vejret at give så meget for en keeper...og jeg havde heller aldrig gjort i et hvert andet spil, men Ian indgår i min mission/strategi og så er han en klassekeeper (En af de 5 bedste keepere i spillet), og chancen er nærmest li' 0 for at få en ny keeper op fra ungdomgsholdet, som vil kunne være med til at føre mig til "en skotsk CL-triumf".

Til historien høre, at da jeg solgte ham indgik der i aftalen, at jeg skulle have 50% ved et videresalg..., så derfor fik jeg de 20 mio. £ retur...man er jo en fodboldnørd med lidt økonomisk sans Cool

PS. Men jo - jeg er lettere crazy (på den gode måde selvfølgelig) - men det gør også hverdagen langt sjovere Hævet Øjenbryn

funny - og den tænkte de ikke videre over i Arsenal, da du bød 40 mill.

Det er sgu godt købmandsskab, selvom 20 mill. stadig er meget  Thumbs Up

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #407: 13 Jul 2007, 07:47 »

Haha..... super sign....... Smiley Dejligt at se ham tilbage i trøjen......
Og kanon du kun betaler 20 for ham, hehe.....

Glæder mig til næste update, træls med de skader..... Måske nogle nye pyshios ?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #408: 13 Jul 2007, 08:42 »

Ja, det var sq også meget rart at se ham i truppen igen. Desværre kan han ikke deltage i resten af CL-turneringen, da han er spærret...så her er det min 3. keeper, som har tjansen, men han har nu også fornuftige stats.

Nye psyhios - tjaa - det kunne sq da egentlig godt være jeg skulle gå ind og følge op på det område - eller evt. ansætte endnu en Thumbs Up

PS. Næste update lander på mandag!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #409: 13 Jul 2007, 12:38 »

Rart at se du fik skaffet Ian tilbage. at misse resten af CL-turneringen er vel bare det man må tage med, for at få verdens bedste målmand tilbage. Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #410: 13 Jul 2007, 13:46 »

Nu fik jeg så taget mig sammen til at læse bloggen, og synes det er fantastisk det du har gjort  Thumbs Up
Tror godt du kan regne med mig som fast læser, hvis du bliver ved Wink

Thumbs Up Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #411: 13 Jul 2007, 14:09 »

Dyb, dyb respekt fra min side mht. både Ian og de strategi! Men du må gerne begynde at updatere lidt oftere igen, selvom jobbet presser... FM er jo vigtigere! Opstemt

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #412: 13 Jul 2007, 14:10 »

Dyb, dyb respekt fra min side mht. både Ian og de strategi! Men du må gerne begynde at updatere lidt oftere igen, selvom jobbet presser... FM er jo vigtigere! Opstemt

Helt enig her.. Smiley - Kanon lækker blog, og dejligt, at få en gammel kending hjem igen.. Smiley  Thumbs Up

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #413: 15 Jul 2007, 14:23 »

Glæder mig til næste update Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #414: 16 Jul 2007, 11:07 »

Den 1. juni 2018

Der er kun et hold i Skotland
- Ekstra: Økonomisk straf sender Rangers i 1. division

Trods meget modgang i foråret qua skadeshelvedet fortsatte, så beviste The Spiders, at de har Skotlands absolutte bedste hold. Endvidere viste de høj klasse i Champions League, men måtte meget uretfærdigt forlade turneringen "før tid".

SPL

I forhold til at skaderne fortsatte med at havle ned over holdet, skulle man have troet at Celtic og/eller Aberdeen havde haft en chance for at udfordre The Spiders, men nej. Trods længerevarende skader til Craig McLean, Renato og Darron Gibson havde The Spiders et nærmest perfekt forår i ligaen. The Spiders løb blot ind i enkelte nederlag (bl.a. 2 nederlag til Celtic) og øgede derved afstanden stille og roligt igennem hele foråret...

Med en suveræn målscore og med 16 point ned til nærmeste forfølger er der ingen tvivl: The Spiders er urørlige i Bank of Scotland Premierleague.

Derimod er det overraskende at se, at Rangers må en tur i 1. division. Rangers har endnu ikke fået rettet op på deres økonomi og dermed tabte de med 1 point til Dunfermline.

Pokal succes og fiasko

Som i SPL havde The Spiders overvejende let spil i flere af pokalkampene og det resulterede da også i triumf i den lille pokal turnering. Her blev det i kvarfinalen til 5-0 over Dundee Utd, 3-0 over Celtic i semi'en og 4-2 over Aberdeen i finalen. Finalen startede dog katestrofalt, da Aberdeen hurtigt førte 2-0, men hurtige udskiftninger ændrede kampen og dermed kunne The Spiders løfte pokalen efter 90 min.

Derimod gik det helt galt i den store pokalturnering. i 3. runde blev det ellers til sikre 6-0 over det lavere rangerende hold fra Partick Thistle. Dermed ventede Dundee Utd i 4. runde, hvilke burde have været endnu en "wake over", men Dundee Utd. ville det anderledes og sendte noget ufortjent The Spiders ud med 1-0! Celtic vandt senere turneringen.

Ufortjent exit i Champions League!

Egentlig havde ikke mange spået The Spiders mange chancer i denne turnering af 2 grunde. For det første var Renato og Gibson ukampdygtige og Ian var spærret og for det andet var det klassemodstandere, som The Spiders skulle op i mod i hver runde. Alligevel blev det til overraskende stor succes, men alligevel skulle uheldet træde i karakter.
CL-mestre

Først var det Valencia som skulle overvindes. På udebane var det et meget lige opgør, som sluttede 1-1, men hjemme på Hampden Park var der kun et hold på banen. The Spiders sejrede sikker 3-0 og avancerede dermed til kvartfinalen. Her ventede Lazio nærmeste var statister i begge opgør. Hjemme på Hampden Park blev det blot til 1-0, mens lidt flere af Spiders afslutningerne røg indenfor målrammen i Italien. 3-1 og dermed var The Spiders igen videre med samlet 4-1.

I semifinalen skulle FC Barcelona til gengæld vise sig at have alt held på deres side.På Le Camp Nou foran 97.888 tilskuer vandt Barca 2-1 i et meget tæt opgør, hvor den tilbage vendte Gibson fik reduceret kort før tid. I returen, på et udsolgt Hampden Park, var det igen, som det er set før på Hampden Park, kun The Spiders der var på banen og 'Magic' sørgede da også for et fortjent mål i starten af anden halvleg, så The Spiders lignede et hold på vej til finalen. Efterfølgende kunne det snildt have blevet op til 5-0..., hvorfor det var en meget frustreret Nobody, som så Barcelona score til 1-1 kort før tid, hvilke også blev resultatet.

I finalen vandt Chelsea 2-1 over Barcelona.

Et hav af Awards til Spiders-drengene

Af nationale awards tilløb der følgende til Queen's Park og dens spillere:

- 'Magic' blev kåret til "Scottish Players' Player of the Year"
- Darron Gibson blev kåret til "Scottish Football Writers' Player of the Year"
- Mark Bone blev kåret til årets ungdomsspiller foran Ben Ingram!
- Ben Ingram scorede årets mål
- 'Magic' blev topscore i ligaen med 20 mål
- Pique, Charlesworth, Renato, Gibson, 'Magic' og Bone blev udvalgt til årets hold
- Mr. Nobody blev kåret til årets træner

...dvs. The Spiders fik nærmest alle awards!

Også i europæisk sammenhæng blev det til hæder:

- Piqué blev kåret til den 3. bedste spiller i Champions League
- Self, Piqué, Assulin, Ingram, Gibson og Charlesworth blev alle valgt til årets dream team for Champions League.

Et tydeligt tegn på, at The Spiders burde have været i finalen!

Nobodys syn på de 3 ungdomsspillere som fik chancen samt alle skaderne

Inden sæsonen udnævnte du Edgar, Young og Thomson som mulige førsteholdsspillere . Hvad er status for dem?

Jeg har qua skaderne haft flere lejligheder til at teste dem, men med svingende resultater. John Edgar virker fortsat som en mulighed i det centrale forsvar. Han har fået 35 kampe, heraf 20 som indskifter, og har gjort det fornuftigt, så han får også chancen i den kommende sæson. Stuart Young må desværre se efter et andet sted at spille forbold. Han har desværre ikke kunne finde ro på den centrale midtbane, hvorfor han nu er tilknyttet reserveholdet.

Thomson derimod er fortsat et måske/måske ikke. Det er kun blevet til 23 kampe, hvoraf de 16 er som indskifter i de sidste 10-15 min., så det er lidt svært at vurdere. Dog er det blevet til 2 mål, heraf et flot mod Sochaux. Thomson får chancen i de kommende træningskampe og så må jeg her vurdere, hvorvidt det er "go" eller "no go" for ham.

Til gengæld har engelske Terry Bradley (17 år) gjort det fantastisk hos Swindon, hvor han med 12 mål har været med til at redde dem fra nedrykning i Championship Division. Havde han været skotsk statsborger, havde han været en vigtig brik for fremtiden.

I har været hårdt ramt af skader i det seneste år - har du en forklaring her på?

Årsagen er vist, at jeg har sovet i timen. Klubbens lægestab for været den samme i mange år, og vores lokale læger, som har været tilknyttet klubben i mange år har ikke de kompentencer, som en topklub kræver. Derfor har de begge fået en pose penge samt en fyreseddel.

I stedet har jeg hente to top professionelle læger til klubben fra henholdsvis Rangers og fra Bologna.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2007, 11:09 af Erhardt » Logged

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #415: 16 Jul 2007, 11:25 »

dejligt med en update:-)

Lang tid siden sidst! Peace

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #416: 16 Jul 2007, 11:32 »

Super nice update Opstemt endnu en gang tillykke med det hele. Vildt at rangers skal ned og spille 1. divisions bold.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager

« Svar #417: 16 Jul 2007, 13:04 »

Jo jo Rangers i den næstbedste række.. Så har man set det med.. Stort tillykke med alle titler i denne sæson.. Man kan jo desværre ikke vinde hver gang, MEN jeg er sikker på at The Spiders vender sultne tilbage og snupper samtitlige titler og hæder i næste sæson.. KANON update & KUTGW..

- Veni, vidi, vici -

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #418: 17 Jul 2007, 07:18 »

Tak ska' i ha'  Thumbs Up

Rangers - ja - jeg er også selv overrasket, men 2 sæsoner uden CL-bold væltede deres korthus...og så gik det sq hurtigt Shockeret

JimmyGP
Manager

« Svar #419: 17 Jul 2007, 07:25 »

Tak ska' i ha'  Thumbs Up

Rangers - ja - jeg er også selv overrasket, men 2 sæsoner uden CL-bold væltede deres korthus...og så gik det sq hurtigt Shockeret

Tænk at være så afhængig af Cl-bold.. Ubeslutsom Hvornår kan vi forvente den næste update? Smiley Peace Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010