home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1185 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 155191 gange)
Numquam Moribimur
Ynglingespiller

Sv: The Spiders: Fra 3. div til skotsk/europæisk mesterhold!
« Svar #435: 31 Jul 2007, 12:23 »

The Spiders har etablert seg som mitt virtuelle favorittlag, er innom her daglig kun for å sjekke om det er en oppdatering ute!

Det er vel på tide at vi starter en fanklubb snart?  Peace

A devil in red

Alfster
Blogmester

« Svar #436: 31 Jul 2007, 12:57 »

Som altid en super update

Ser frem til at høre mere.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #437: 31 Jul 2007, 14:22 »

Ja super update! Glæder mig også til at hører mere fra det skotske højland.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #438: 31 Jul 2007, 16:41 »

Hehe - starter en fanklub - det kunne være god stil Hævet Øjenbryn

Igen tak for support'n - jeg vil gøre mit bedste for at I snart høre mere til de skotske kæmper fra Glasgow!

En gang FM - altid FM Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #439: 03 Aug 2007, 09:36 »

Super update..... Er spændt på næste.... Dejligt at Magic er kommet igang igen......

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #440: 03 Aug 2007, 13:53 »

Min knægt har 40 i feber, så jeg sidder desværre ikke så meget ved mit Spiders-game, men jeg håber updaten lander i morgen Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #441: 03 Aug 2007, 13:54 »

God bedring til ham så Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #442: 05 Aug 2007, 08:26 »

Den 7. marts 2019

The Spiders uden angribere

Foråret skulle vise sig at sætte Mr. Nobody på endnu en prøve, da holdet kort inde i januar måned måtte se alle 3 angribere ude i 2-3 måneder. Værst så det ud for Bone, mens 'Magic's skade måske igen kan sætte ham ud af spillet.

Men kortene skulle blandes endnu en gang og flere reserver kom pludselig i dag - og dermed så en ny ungdomsspiller muligivs lyset til at overbevise Nobody om, at det er en fejl, at han endnu ikke har fået chancen på 1. holdet.

Neil McQuade

Den 19-årige skotske McQuade blev en del af U19-holdet i en alder af 16 år og har i de seneste 3 sæsoner blot spillet for dem. I starten af denne sæson blev han lejet ud til Leicester fra den engelske Championsship division, hvor han spillerede fast på den defensive midtbane.

Dette gik ikke ubemærket hen, hvorfor han blev kaldt hjem før tid, da Thomson også lagde sig med en skade. Dermed blev Charlesworth rykket frem på midtbanen, mens Chris Craig blev angriber for en periode.

McQuade kan dermed være den første midtbanespiller til Nobody's strategi, men han mangler meget til at blive en kvalitetsspiller.

Bank of Scotland Premierleague

I den turnering, hvor skaderne har haft størst betydning er i ligaen. Mens der var været kæmpet i de øvrige turneringer, så har der ikke været den store fokus her. Det betyder, at Airdrie United nu blot er 5 pts. fra The Spiders. Dog skal det siges, at The Spiders har 2 kampe i hånden, men alligevel har der været en del slinger i valsen i de sidste par måneder.

Dermed er antallet af nederlag også blevet fordoblet. At tabe 2-1 ude til Celtic, kunne forventes - til trods for at Celtic slet ikke rammer formen i år, men nederlaget hjemme mod Airdrie United var en alvorlig rids i lakken. Et nederlag som fik Nobody til at erkende, at man ikke bare kan tage lidt løst på opgaven.

Hibernian er 3'er, 8 pts. efter.

Fortsat succes i pokalerne

I begge pokalturneringer er The Spiders tæt på begge titler. I den lille pokal venter Hearts i finalen, mens Aberdeen venter i semien i den store pokal.

Kæmpe overraskelse i Champions League
Skuffede fælt hjemme

Med et Spiders-hold uden angribere, var forventningerne sad krafitgt ned i forhold til de to opgør mod Real Madrid.

Første opgør på hjemmebane blev også en tæt affære, hvor begge hold havde flere chancer, men det var The Spiders som var heldige med resultatet. 1-1 blev opgøret via Chris Craigs sene scoring og dermed levede fortsat en lille håb for de skotske farver.

Ineffektivitet ctr. effektivitet er vist derimod beskrivelsen af retur opgøret på Santiago B. Real Madrid var kæmpe farvoritter, men det var Ian Davidson som stjal billedet. Mens Ian gang på gang reddede The Spiders formåede Shand, Craig og Gibson at score på 3 af The Spiders 5 chancer og dermed avancerede The Spiders sig meget overraskende til kvartfinalen med samlet 4-2.

Kvartfinalerne ser ud som følgende:
Porto vs. Arsenal
Queen's Park vs. Wigan
Chelsea vs. Sevilla
Liverpool vs. Dortmund

Skulle The Spiders spille sig i semien, så venter vinderne af opgøret Porto vs. Arsenal.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #443: 05 Aug 2007, 11:52 »

Kanon update.!

Har selv lige startet et spil med dem i går.!

Forsat det gode arbejde.!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #444: 05 Aug 2007, 12:34 »

Endnu en god update, sikke langt du holder Shockeret Thumbs Up

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #445: 06 Aug 2007, 10:16 »

Den 17. april 2019

Meget underligt

"Aldrig har jeg haft en så besværlig sæson med en hav af nye ansigter i truppen fra kamp til kamp - og alligevel har vi aldrig været tættere på at realisere et af mine mål", citat Mr. Nobody.

Når man ser over sæsonen skulle man tror, at The Spiders ville få en middelmådig sæson, men nu hvor sæsonen er ved at være til ende, er de overraskende tæt på at vinde samtlige turneringer - specielt når man ser på, at truppen er ved at være 100%.

Den første titel

Den 17. marts kom den første titel i hus. The Spiders gentog succesen fra sidste sæson og vandt den lille pokal med 1-0 over Hearts. Et opgør hvor Charlesworth var den afgørende faktor - han spillede en helt fantastisk kamp og blev ligeledes matchvinder. Dette er 3. gang, at The Spiders har sikret sig denne titel.

I den "store pokalturnering" har The Spiders sikret sig adgangen til finalen via 2-0 over Aberdeen. I finalen venter årets overraskelse Airdrie United.

Bank of Scotland Premierleague

I ligaen er The Spiders ligeledes snublende tæt på deres 6. mesterskab i træk. Inden de 5 slutkampe har The Spiders skabt sig et forspring på 10 pts. og ligner dermed et sikkert mesterhold. Dette skyldes, at The Spiders har været ubesejret siden sidst og formen bliver stærkere og stærkere.

Airdrie er 2'er, mens Hearts er 14 pts. efter på 3. pladsen.

Wigan intet problem

Wigan har i de seneste år etableret sig i toppen af den engelske premier league, men dette forhold var uden betydning i kampen mod The Spiders. Selv med 10 mand blæste The Spiders Wigan ud af Hampden Park.

Ved stillingen 1-0 blev Charlesworth sendt i bad, men dette stoppede ikke den skotske offensiv. 5-2 blev det til hjemme på Hampden Park og dermed virkede returen uden betydning.

Dette blev også tilfældet, da det blev en kedelig 0-0 forstilling.

Britisk dominans

Semifinalerne bliver 2 x battle of britian. Queen's Park skal møde Arsenal, mens Liverpool og Chelsea støder på hinanden i det andet opgør

Gay Assulin vender hjem

Så er det blevet tid til endnu et farvel til en udenlandsk stjerne. Assulin som har været helt fantastisk på det skotske mesterhold vender hjem til FC Barcelona. Assulin er blevet til overs efter Nobody satser skotsk og derfor accepterede Nobody for nyligt et bud på 27 mio. £ fra FC Barcelona.

Alfster
Blogmester

« Svar #446: 06 Aug 2007, 10:19 »

Endnu en gang hatten af....  Det ligner 4 titler, det havde sgu været stort..

Hvor lang tid bliver du ved med Spiders, skifter du evt hold???

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #447: 06 Aug 2007, 10:29 »

Tak!

Uha - det ved jeg ikke, men umiddelbart 10 år endnu...synes det kunne været meget fedt, som minimum, at køre indtil Ian går på pension, da han jo er en spiller - som jeg har fulgt/udviklet fra dag 1...

Skifte hold - tjaa - det kunne være, at jeg derefter kunne finde på at overtage et andet skotsk hold..., men det er umiddelbart ikke i planerne pt.

Alfster
Blogmester

« Svar #448: 06 Aug 2007, 10:33 »

Tak!

Uha - det ved jeg ikke, men umiddelbart 10 år endnu...synes det kunne været meget fedt, som minimum, at køre indtil Ian går på pension, da han jo er en spiller - som jeg har fulgt/udviklet fra dag 1...

Skifte hold - tjaa - det kunne være, at jeg derefter kunne finde på at overtage et andet skotsk hold..., men det er umiddelbart ikke i planerne pt.

Totalt respekt hvis du bliver i den samme klub så længe. Ser fremt til følge din vej mod alle trofæerne.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Kalles Team
Ynglingespiller

« Svar #449: 06 Aug 2007, 11:58 »

Utrolig at du har været i den samme klub så længe ! Smiley
Jeg følger fortsat med 8D

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010