home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154941 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #225: 10 Apr 2007, 15:18 »

Rigtig gode resultater.

Go Spiders!  Thumbs Up

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #226: 11 Apr 2007, 09:48 »

Tilfredsstillende i CL er en kvartfinale i år..., men det afhænger igen meget af lodtrækningen Smiley

Ian Davidson startede på bænken i Arsenal, men har været fast mand i de seneste 16 kampe. Den tidligere 1. keeper for The Gunners er Craig Gordon - Skotlands 1. keeper på landsholdet. Han blev i 2. sæson hentet i Hearts for 15,75 mio. £ og har været fast mand for Arsenal lige siden. Men nu ser det ud til at den 31-årige keeper må overlade plasen til den 24- årige Ian Davidson. På landsholdet er Gordon fortsat 1. valget, men Ian er nu 2. valget...og mon ikke han snart også bliver 1. keeper der...

En gang FM - altid FM Smiley

rammy
Ynglingespiller

« Svar #227: 12 Apr 2007, 12:12 »

Gay Assulin...læs det lige igen...Hans navn ligger da virkelig op til nogle onde smædesange fra modstandernes fans Wink

EDIT: I min database hedder han godt nok Guy Assulin Huh
« Seneste Redigering: 12 Apr 2007, 13:28 af rammy » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #228: 12 Apr 2007, 14:26 »

Tillykke, det er fuldt fortjent med din titel som månedens bedste blog. Jeg har jo været med for starten og det har været fantastisk hele vejen.. Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 12 Apr 2007, 16:44 »

Ja, det er uden tvivl et kikset navn han har  funny

Tak 7kfum - jeg ved, du har støtte op omkring min blog hele vejen...

...og selvfølgelig tak til alle jer andre, som også finder min blog interessant. Det glæder mig meget at se, at min historie er godt besøgt  Thumbs Up

2 dage til bryllup - så I må være lidt tålmodige med næste update...forventer den kommer på mandag Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #230: 13 Apr 2007, 13:05 »

Held og lykke med brylluppet!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #231: 17 Apr 2007, 07:06 »

Hård duel i toppen!

Sidst vi så på tabellen var det overraskende Dundee Utd som lignende årets udfordring for The spiders, men de er gået i stå og til gengæld har Rangers været helt suveræne i den resterende del af 2014. I de seneste 11 runder har de hentet hele 30 pts., hvilke er den klare årsag til at de her efter 21 runder ligger nr. 1 i ligaen.

På 2. pladsen finder vi vores helte fra Queen’s Park. Med 48 pts. er de 2 pts. efter Rangers og der er ingen tvivl. Mesterskabet skal afgøres mellem disse to hold, Dundee Utd. og Celtic er allerede hægtet af og er bagud med mere end 10 pts.

The Spiders har endnu ikke fundet melodien på udebane, hvor det bl.a. er blevet til nederlag til Rangers og Aberdeen.

2’er i gruppe E

I Champions league var der ingen tvivl omkring den videre deltagelse. Med en sejr på 3-0 hjemme mod Steaua og 2-0 ude over Heerenveen skulle The Spiders i den sidste kamp kæmpe med Chelsea om 1. pladsen i gruppen.

Men dette blev aldrig spændende. 27. min, det var hvad Chelsea skulle bruge til at afgøre kampen. Joe Cole bragte allerede Chelsea foran i det 1. minut, mens Arjen Robben øgede til 2-0 og 3-0 i det 21. og 27. minut. Derefter stod den på cruis-kontrol resten af kampen. Mark Noble fik reduceret for The Spiders i 2. halvleg, men Millán bankede det sidste søm i til 4-1 i det 82. minut.

Millán blev efterfølgende kåret til verdens bedste spiller i 2014!!!

”First Knockout Round”

Feltet I det videre forløb var meget skræmmende, hvorefter det var med en del frygt at der skulle trækkes lod……, men til The Spiders held blev deres modstander franske Lyon. Umidelbart en modstander som The Spiders efterhånden skulle kunne matche…, men ved nærmere studie har Lyon et skræmmende hold. De vandt deres gruppe bl.a. via 2 sejre over Milan!!! Holdets profil må være deres målmand, Ustari!

De skotske pokaler!
Her lever The Spiders fortsat. I den lille pokal blev det i kvartfinalen til en sikker sejr på 4-2 over Dundee Utd, hvorfor finalenpladsen nærmer sig. I semifinalen skal The Spiders op i mod Celtic hjemme på Hampden Park, hvorfor The Spiders må siges at være favoritter til at gå i finalen. I den anden semifinale mødes Rangers og Hearts.

I den skotske ”FA Cup” har The Spiders let overstået 3. runde. Her blev det ude 2-0 over førerholdet fra den skotske 2. division, Queen of Sth. I næste runde venter Stranraer som frister en tilværelse i bunden af 2. division.

Knas på midtbanen
Gibson - Ny mand i truppen

I de mørke vintermåneder blev Mr. Nobody kontaktet af Manchester United. Darron Gibson var blevet tilovers hos de røde djævle og derfor tilbød United The Spiders at købe Gibson for ”håndøre” (1,3 mio. £, mens hans værdi var på 4,1 mio. £)

Nobody tøvede ikke og købe Gibson. Denne signing har fået flere af midtbanespillerne til at føle et stort pres, da flere mener at konkurrencen er blevet for stor.

Mr. Nobody havde efterfølgende følgende kommentar til situationen: ”The Spiders har brug for en bred trup og derfor skal der være mange til hver plads. Det er vigtigt, at spillerne føler, at de skal yde det optimale hele tiden, hvis vi vil være med helt fremme hver sæson. Gibson vil indgå i truppen på lige fod som alle andre og der skal nok blive spilletid til alle…og dem der gør det bedst får selvfølgelig mest spilletid”.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 07:08 af Erhardt » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #232: 17 Apr 2007, 08:07 »

Spændende.... endnu engang i toppen. Dejligt at se.

Og tillykke med brylluppet......

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #233: 17 Apr 2007, 09:41 »

Det bliver spændende mod Lyon. Det er i hvert fald et godt hold IRL og Ustari er klasse. Held og lykke.
Er det muligt at få et SS af Gibson?

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 17 Apr 2007, 10:30 »

må indrømme jeg tror ikk du vinder CL Skuffet måske næste sæson

men alle de skotske ting vinder du Wink

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #235: 17 Apr 2007, 16:05 »

Endnu et tillykke herfra med brylluppet.. Smiley

Hvor mange gange kan det siges? FANTASTISK!

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #236: 17 Apr 2007, 16:27 »

Mr. Nobody
Go Nobody
Nobody is Nobody
Yes he is
NOOOOOOOOOOOBODYYYY

I ain't playin', nigga

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #237: 18 Apr 2007, 14:38 »

HAHA, LOL BLOG
Hvorfor er det at du ikke bare fatter at du ikk skal lad vær med sådan noget der?  ticked off Huh

I ain't playin', nigga

Kev
Gæst

« Svar #238: 19 Apr 2007, 13:25 »

Nu har jeg lige læst hele din blog igennem, og jeg kan ikke sige andet end at jeg er dybt imponeret, du har virkelig klaret det godt, og så er det en af de bedste blogs jeg nogensinde har læst.

KUTGW

PS. Når du har så få holdindstillinger, har du så ikke gjort meget ved spillernes personlige indstillinger ? Og så selvfølgelig mange gange tillykke med bryllupet.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 19 Apr 2007, 13:46 »

Tak for lykønskningerne Smiley

Tak Kev! Mht. indstillinger - så gør jeg mig ikke forfærdeligt meget i det. Når jeg gør noget - så er det i kampene, når jeg har set hvorledes det ser ud efter 30 min. Jeg er meget obs på, hvorledes tingene kan ændres til det bedre, såfremt det er nødvendigt. Min primære fokus ligger i at finde spillere som fra start passe ind i min taktik. Jeg har 3-5 "egenskaber" som jeg kigger efter i forbindelse med hver enkelt spiller/plads på holdet, så holdet hele tiden har et vist bundniveau. Det tror jeg, har været med til at redde mig flere gange. Jeg har dog i denne sæson oplevet, at man også skal passe på med ikke at købe for mange ind til en enkelt plads. Det skaber meget uro i truppen...og det påvirker ens resultater i en længere periode...hvilke jeg har måtte sande her i starten af 2015..., og der skal et par succesoplevelser til for at vende bøtten igen!

Jeg sender ny update i morgen...hvor jeg vil beskrive et par begivenhedsrige første måneder af 2015...

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010