home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154835 gange)
Schram
Juniorspiller
**

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #165: 16 Mar 2007, 13:48 »

Du må altså vinde SPL i år og ikke "tabe" som sidste år og det går da bedre end jeg har forventet i CL. Godt gået må man sige pøj pøj med denne sæson.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #166: 16 Mar 2007, 14:00 »

Ja, med den start 'vil' jeg også vinde SPL i år...jeg bliver skuffet hvis andet sker..., men man er jo ikke herre over skader mv. CL vil jeg også videre fra, men så bliver det nok også exit derefter...i denne sæson...

Svømmer i penge...tjoo...der er en væsentlig vækst i klubbens økonomi pga. CL, så jeg regner med at få et tocifret beløb af handle for i næste sæson. Men spørgsmålet er, om Bojan er interesseret. Han er jo fortsat ung og spiller i Barcelona. Portillo var jo en lidt anden historie..., men jeg vil gøre mit bedste for at få ham..., men jeg holder dog øje med evt. nye talenter a la 'Magic'...

En gang FM - altid FM Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #167: 19 Mar 2007, 19:08 »

Update!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #168: 20 Mar 2007, 07:35 »

I må væbne jer med tålmodighed, da jeg er på vej til Jylland pga. arbejde, men jeg har den private bærbar med, så jeg kan game om aftenen. Opstemt Jeg er først hjemme til weekenden - så der er først ny update på lørdag...I promise!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #169: 23 Mar 2007, 06:31 »

Succes for The Spiders

Julen er netop overstået og resten af 2013 forløb nærmest mere end optimalt, både hvad angår de hjemlige turneringer og den europæiske turnering, Champions league.

SPL
Celtic i store problemer

I den skotske premier league har det mest interessante været en anden Glasgow-klub, nemlig de skotske mestre Celtic. Celtic viste skræmmende styrke i slutningen af sidste sæson og startede pænt ud i indeværende sæson, men siden vi sidste så på stillingen er mesterholdet gået helt i stå. Det er i de seneste 8 turneringskampe blot blevet til 6 pts., hvilket er uhørt.

Denne ustabilitet har The Spiders draget nytte af til fulde, bl.a. via klubbens første sejr over Celtic nogensinde, da det den 8. december hjemme på Hampden Park blev til 1-0 efter The Spiders havde domineret kampe fra start til slut. The Spiders har videre via 7 sejre ud af 8 mulige lagt en kæmpe afstand til Celtic og dermed må Rangers udelukkende ses at være de eneste konkurrenter til årets mesterskab. The Spiders har efter 20 kampe et forspring til Rangers på 3 pts.

I den sidste kamp blev det til 1 pts. i Edinburgh. Kampen mod ligaens nr. 3, Hibernians, vil blive husket i lang tid, da den havde alt. The Hibees var foran både 1-0 og 2-1, men så vente det og pludselig var The Spiders foran med 3-2. Dette blev i 2. halvleg ændret til en 4-3 føring til The Hibees, men kort før tid fik The Spiders udlignet til 4-4. Kampens store profil var Mitchell Bryant fra The Hibees med 4 mål! Bryant stammer oprindeligt fra Southampton.

Cup-turneringerne

I den skotske liga-cup har The Spiders kvalificeret sig til semi-finalen, som skal foregå hjemme på Hampden Park mod Rangers. Vejen til semifinalen har været sejre over sekundærhold, som alle er besejret sikkert.

I den skotske FA Cup har The Spiders via en 2-1 over Cowdenbeath (1. div.) kvalificeret sig til 4. runde, hvor Dundee venter. Kampen skal afvikles på Hampden Park den 1. februar.

Champions League
Kan de stoppe The Spiders?

The Spiders skulle følge den gode start op og med en ekstrem effektivitet ført an af Javier Portillo sikrede The Spiders sig videre deltagelse efter 3-0 sejre over både Porto og Bordeaux, begge hjemme på Hampden Park. Dermed var billet sikret videre og 1. pladsen i gruppen en realitet.

Til den sidste kamp, ude mod FC Bayern havde holdets sikre anfører, Ian Davidson, lagt sig med ’the flu’ og qua den sikre 1. plads valgte Nobody at afprøve talenterne og reserverne. Dette skulle vise sig at blive en pinlig affære, da FC Bayern sejrede 8-0, efter 6-0 ved pausen!

I den efterfølgende lodtrækning blev det til endnu et fransk bekendtskab, da The Spiders trak de franske mestre, Marseille.

Manageren har ordet

Det har været et fantastisk efterår. Klubbens europæiske mål er til fulde opnået, så hvad vi ellers må nå i år er en ren ’bonus’. Nu har vi slået et fransk hold, men Marseille er et andet hold og når man er nået så langt, er der tale om et rigtig godt hold, derfor forventer jeg nogle meget hårde og tætte dueller, hvor Marseille samlet set må være svage favoritter.

I de hjemlige turneringer kunne jeg ikke forlange mere af drengene. De har simpelthen været fantastiske. Min fokus er udelukkende på mesterskabet, som jeg vil vinde i år og så må vi klare os så godt som muligt i cup-turneringerne
”.

The Herald ser frem til et interessant forår.

Dusty78DK
Manager

« Svar #170: 23 Mar 2007, 07:49 »

Ja, ligaen lover godt, men hold da op en grimmer én mod Bayern  Shockeret

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #171: 23 Mar 2007, 08:40 »

Flot flot..... det kører jo bare.... Fortsæt Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #172: 23 Mar 2007, 09:17 »

Super godt gået. Det er jo fantastiske resultater i CL.

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #173: 23 Mar 2007, 09:54 »

Igen igen, en kanon update:-) Håber at du kan hjemfører mesterskabet, men pas på de latterlige Glasgow Rangers, de har en evne til at tage det hele tilsidst:-( (tænker på Fck vs Rangers, i Parken) pøj pøj og jeg glæder mig til en ny update i weekenden, som du har lovet:-)

7kfum
Gæst

« Svar #174: 23 Mar 2007, 14:39 »

HIL MESTER NOBODY! GO THE SPIDERS!

ZhotLog
Gæst

« Svar #175: 23 Mar 2007, 14:47 »

Ganske fantastisk blog du har her. Og rigtig, rigtig imponerende at blive 1'er i CL-gruppen, når det nu er dit første år med deltagelse.

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #176: 27 Mar 2007, 15:11 »

Øhhh "Mr. Nobody" - har du ikke lovet en update? Venter med spænding om du hjemtager det første mesterskab:-)

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #177: 27 Mar 2007, 19:47 »

Så, så...Schram  Smiley

Polterabend'en i lørdags har slået mig helt ud af kurs...så jeg har været sengeliggende med en mega-forkølelse lige siden..., men jeg har været lidt på højkant i dag...og mangler blot 5 kampe i indeværende sæson, så næste update er lige om hjørnet  Forseglede Læber

ZhotLog
Gæst

« Svar #178: 27 Mar 2007, 22:35 »

Ej, altså! Jeg så lige, at der var skrevet et nyt indlæg heri af selveste Mr. Nobody, og så var det slet ikke en update, øv! Græder

mrfair
Gæst

« Svar #179: 28 Mar 2007, 09:17 »

Sådan en polterabend kan slå benene væk under selv de bedste.

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010