home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154751 gange)
Schram
Juniorspiller
**

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #135: 09 Mar 2007, 10:42 »

Hey Nobody:-) surt med celtic kampen, men flot klaret med 2. pladsen. ser frem til at læse om dine (forhåbelige) store bedrifter i CL:-) Kan dit job ikke sponsere en bærbar eller hjemme arbejdsplads, så kan du jo få løn mens du champer;-)
Kom nu med den update:-)

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 09 Mar 2007, 11:42 »

Tak for jeres bemærkninger alle sammen...og jo - næste update kommer senere i dag, da arbejdet allerede er lagt til side og weekenden netop er startet...og FM'en er ved at load  Cool

PS. Schram - jo, jeg står på venteliste i firmaet til en bærbar, så det er kun et spørgsmål om tid... Opstemt

En gang FM - altid FM Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #137: 09 Mar 2007, 12:11 »

Tak for jeres bemærkninger alle sammen...og jo - næste update kommer senere i dag, da arbejdet allerede er lagt til side og weekenden netop er startet...og FM'en er ved at load  Cool

PS. Schram - jo, jeg står på venteliste i firmaet til en bærbar, så det er kun et spørgsmål om tid... Opstemt

Mindre snak, mere update  Wink
« Seneste Redigering: 09 Mar 2007, 12:13 af Dusty78DK » Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 09 Mar 2007, 14:21 »

Javier Portillo

Efter denne sommer er det svært at finde et sted at begynde, da der har været ekstrem stor aktivitet hos The Spiders via transfers, træningskampe og kvalifikation til Champions League. Desuden blev The Spiders præsenteret som verdens 80. rigeste klub, mens Barcelona, R.madrid og Arsenal indtager de første 3 pladser. Derudover har Mr. Nobody vundet hans første titel med England, men det der må have bragt den største overskrift er ankomsten af den tidligere ungdomsspiller fra Real Madrid, Javier Portillo.

Præsentation af de 18 udvalgte til den 8.sæson (2013/2014)

1. Ian Davidson, 22 år. (GK)
Bemærkninger: Davidson har været 1. keeper for The Spiders siden hans 16 års fødselsdag og dermed under hele Nobody’s periode som manager for The Spiders. Det er dermed i alt blevet til 242 liga-kampe for den unge keeper i de 7 sæsoner, hvor han har haft et snit på 6,90. Pt. jagtes han af hovedparten af samtlige tophold fra den engelsk liga, men indtil videre har det ikke ført til en handel. Indtil videre er det blot blevet til en enkelt kamp på det skotske U21-landshold.

2. Tero Alaja, 24 år. (DR)
Bemærkninger: Finsk landsholdspiller, med 43 kampe. Blev hentet forrige sæson og har været fast mand i forsvaret siden.

3. Kevin Larsen, 27 år. (DL)
Bemærkninger: Norsk landsholdspiller, med 15 kampe. Er i denne sæson hentet i FC Midtjylland for 825.000 £.

4. Djimi Traoré, 33 år. (DC)
Bemærkninger: Har spillet 38 landskampe for Mali. Blev hentet forrige sæson og var holdets bedste.

5. Damian Witkowski,  22 år. (DC)
Bemærkninger: Polsk landsholdspiller, med 35 kampe. Blev ligeledes hentet forrige sæson.

6. Rune Nordtveit, 21 år. (DMC)
Bemærkninger: Har spillet 15 kampe på det norske U21-landshold. Blev hentet for ½ år siden på en free transfer fra Rosenborg 2 og har i foråret lært af Shaun Derry. I denne sæson menes han klar.

7. Jacob Johansson, 23 år. (MC)
Bemærkninger: Har repræsenteret Sverige 6 gange. Har ligesom Nordtveit brugt foråret til at komme ind på holdet og han nu slået Schroder af holdet!!

8. Mark Noble, 26 år. (MC)
Bemærkninger: Er i denne sommer hentet på en free transfer fra Coventry, efter et mislykket ophold. Har derinde et hav af sæsoner for West Ham, hvilke forhåbentlig kan bruges hos Spiders. Har kun repræsenteret det engelske U21-landshold.

9. Ally Park, 23 år. (MC)
Bemærkninger: Blev hentet forrige sommer i Rangers…og har brugt det seneste år på at bevise sit værd, hvorfor Nobody satser 100% på ham i år.

10. Paul ’Magic’ Richards, 18 år. (SC)
Bemærkninger: Blev hentet for ½ år siden og har taget The Spiders og England med storm. Han er betegnet som ”Wonderkid” og var holdets topscore i foråret. Derudover har Nobody brugt ham i 9 landskampe, hvor det er blevet til 10 mål!!! Seneste bud på ham var 11,5 mio. £ fra Blackburn, hvilke Nobody afviste.
En verdensstjerne i Glasgow

11. Javier Portillo, 31 år. (SC)
Bemærkninger: Superstriker fra det spanske. Startede sin fodboldkarriere i Real Madrid, men har i de seneste år været i 5 forskellige klubber. Senest i Bolton, hvor han ikke havde den store succes med blot 7 mål i 29 kampe. Alligevel blev han til dags dato klubbens dyreste indkøb, til 5,75 mio. £

12. Neil McGregor
13. Danny Higginbotham
14. Aldo Duscher (34 år)
15. Gary Loughran
16. Paul Schroder
17. Chris Craig – hente i Newcastle
18. Sito Riera – hente i Barcelona

Træningskampene

For at finde de 18 udvalgte, brugte Nobody opstarten på 6 træningskampe, hvor den mest interessante var kampe på Old Trafford mod Manchester United. United dominerede kampen, men The Spiders var absolut ikke uden chancer. Wayne Rooney sørgede med sine 2 mål for en 2-0 sejr til United.

Den første træningskamp var dog mod den nye udviklingsklub, Maryhill, en lokal Glasgow-klub - som frister en tilværelse uden for de 4 bedste rækker. Her blev det til 3-0. Derudover blev det til sikre sejre mod bl.a. franske Rennes og Ferencvaros.

Kvalifikationen til Champions League

Lidt overraskende skulle The Spiders allerede deltage i 2. kvalifikationsrunde til CL. Kunne var dog her seeded, så det skulle gå meget galt, såfremt avancement til 3. runde skulle glippe. Ved lodtrækning blev det til et møde med de litauiske mestre Ekranas.

Første opgør var på udebane, men det var ingen hindring for at vise omverdenen, at The Spiders mener det for alvor i denne sæson. Javier Portillo skulle blot bruge 54 min., og så havde han scoret et vaske ægte hattrick. Derefter øgede både Nordtveit og Park, så The Spiders kunne rejse hjem med en sikker 5-0’er.

I returopgøret på Hampden Park blev flere af profilerne sparet, hvorfor det blev en lidt rodet kamp, men på 2 mål af Schroder vandt The Spiders 2-1, så dermed avancerede de med en samlet 7-1 sejr. Herefter ventede en tur til den græske hovedstad

AEK Athen
Forhindring mod CL?

Første opgør var igen på udebane og inden kampen fangede vi Nobody til et par bemærkninger.

I har fået samlet en fantastisk trup til denne sæson og har allerede vist flot fodbold i 2. runde. Hvorledes ser du chancerne mod AEK?

Vi er rigtig godt kørende pt. Specielt 5-0 sejren, men også vores første opgør i SPL, hvor vi vandt 2-1 ude over Dundee viser, at vi har gode chancer. AEK har et godt hold, men jeg mener til trods for at de har mere erfaring, at vi har det bedste hold.

Hvor langt tror du holdet kan gå i år?

Jeg vil i gruppespillet, men her afhænger det meget af lodtrækningen. Nu var vi heldige med lodtrækning her mod AEK, da vi kunne have fået bl.a. Milan, så det er spændende at så længere frem…, men vi skal først slå AEK.

Kampen

Det første opgør i Athen blev meget lige, med 8 chancer til AEK og 7 til The Spiders. AEK var dog det skarpeste, så de sikrede sig et udmærket udgangspunkt til returen via en 1-0 sejr.

Dermed skulle The Spiders vise, at Hampden Park er et farligt sted at komme. Med hjælp fra 30.203 tilskuer satsede The Spiders alt fra kick-off...og AEK blev presset totalt i bund, men til trods for et hav af chancer lykkes det ikke at score før kort før pausen. I det 39. minut udlignede Portillo til 1-1 i den samlede stilling.

I anden halvleg lykkes det The Spiders at holde gejsten i top og dermed var det spil til endnu et Spiders-mål. Dette leverede 'Magic' i det 52. min., mens Park sikrede The Spiders en samlet sejr på 3-1 i det 79. minut!

Dermed havde The Spiders sikret sig kvalifikation til det forjættede land; Champions League!!!!

England

I juni måned, mens The Spiders holdt sommerferie deltog Nobody & England i Confederations Cup. I gruppespillet blev det avancement via en 2. plads efter sejr over Cameroon og New Zealand, mens de tabte mod Mexico.

Det betyd en semifinale mod Canada, som startede med lyn og torden og førte 2-0 ved pause. Nobody satsede derfor i 2. halvleg med 3 angribere og fik udlignet til 2-2 i overtiden. Den forlængede gav ikke noget, så derfor måtte der straffe til og her viste England sin overlegenhed via 3-1.

I finalen ventede Argentina. Med 2-2 mod Canada forventede man, at England skulle få sit at se til, men sådan skulle det ikke gå. England styrede hele kampen og dermed vandt de 3-0 og trofæet for 2. gang i træk. Nobody’s første titel med England.

rammy
Ynglingespiller

« Svar #139: 09 Mar 2007, 14:45 »

KLASSE-OPDATERING !

PS: Og tænkt, det var dig der sagde at du ikke ville havde FM07  funny
« Seneste Redigering: 09 Mar 2007, 14:50 af rammy » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #140: 09 Mar 2007, 15:05 »

Igen en fatastisk update! Og sikke nogle resultater og spillere du har fået! Smiley

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #141: 09 Mar 2007, 15:52 »

Vil slutte mig til koret af tilhængere. fandme klasse Peace

Alt for nice hvad du har gjort med klubben.

Held og lykke med CL Opstemt krydser fingre for dig.. hehe

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Dusty78DK
Manager

« Svar #142: 09 Mar 2007, 15:55 »

Super duper update! Fedt hold du har nu, Biletten til CL gruppespillet er hjemme, og selv det engelske landshold står stærkt. Jeg tror du går en kongesæson i møde og glæder mig vildt til at følge med!  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #143: 09 Mar 2007, 17:31 »

Super update.  Thumbs Up

Tillykke med CL-billetten og trofæet med England. Er det muligt at få et SS af 'Magic'-drengen?
« Seneste Redigering: 09 Mar 2007, 17:34 af SirToby » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #144: 09 Mar 2007, 20:31 »

Måske ville jeg fatisk gerne vide bare en lille smule om landsholdet... Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 10 Mar 2007, 09:31 »

Optakt til Champions League

Med den samlede sejr over AEK Athen var vejen til Champions League klaret og derfor skulle det være spændende at se, hvorledes den kommende lodtrækning ville forløbe. Qua The Spiders dårlige placering på den europæiske rangliste, var de blot 4. seeded til lodtrækingen og derfor ville der alt andet lige vente klasse-modstandere i de kommende gruppekampe.

Lodtrækningen startede og udmiddelbart blev de hårde modstandere fordelt godt ud på samtlige grupper, så der var nærmest tale om pest eller kolera, da turen kom til de 4. seedede hold... The Spiders skulle dog undgå de største hold (Chelsea, Liverpool og Barcelona), da de blev udtrukket til gruppe B.

I stedet skal de op i mod de tyske mestre B. München, FC Porto og Bordeaux. Mr. Nobody deltog ved lodtrækning og vi fik hans syn på de kommende kampe.

Er du tilfreds med lodtrækningen?

Ja, det må jeg sige. Drømmelodtrækningen havde dog heddet gruppe F, men gruppe B er ok set i forhold til vores muligheder. Trods nederlaget i Athen, så tror jeg, at vi har gode muligheder mod FC Porto og Bordeaux. München bliver til gengæld meget svær, men jeg vil dog med det samme sige, at det er et af de hold jeg personligt hader, så jeg vil ikke få noget problem med at sætte mine spillere 110% op til disse kampe.

Siger du her med, at I går videre?

Nu skal man jo passe på med at love for meget, men jeg vil sige, at jeg bliver skuffet, hvis vi som minimum ikke bliver 3'er.

Er holdet gearet til turneringen?

Ja, det mener jeg. Vi vil nok smide lidt pts. i SPL pga. det tætte program, hvilke allerede er sket, men det er betingelserne og det må vi bare tackle hen ad vejen.

Held og lykke med turneringen!

Paul 'Magic' Richards
Nøglen til succes?

Der er ingen tvivl om, at Portillo vil være en fantastisk vigtig spiller til de kommende CL-kampen, men en formentlig lige så vigtig brik i spillet er hans angrebsmakker, 'Magic'.

Her er et "portræt" at den allerede kæmpe stjerne, trods hans blot 18 år...

Flere mener, at han er den nye Bojan, som pt. er en af verdens bedste spillere. Bojan startede som 15-årige på Barcelona's C og er i dag, efter vores mening, den absolut bedste angriber i Europa. 'Magic' har forudsætningerne for at blive lige så stor, hvis ikke større. Han har allerede scoret et hav af mål i den skotske premier league og på det engelske landshold og nu står Champions League for døren.

Hvad skal det ikke blive til...og hvor længe kan The Spiders holde på ham? Han har en klausul i hans kontrakt der siger, at han kan købe fri for 20 mio. £...og med lidt succes i CL...tja, mon ikke han så er fortid i skotsk fodbold?

SPL

I mens al fokus har været på kvalifikationen til Champions League har The Spiders skulle forsøge at holde fokus på den hjemmelige league, hvilke må siges at have været acceptabelt, men så heller ikke mere. Det er blevet til 5 kampe i juli og august og det har givet 10 pts.

Det er blevet til sejr mod Dundee (2-1, ude), Aberdeen (1-0, hjemme) og oprykkerne Inverness CT (4-0 hjemme). Derudover blev det lidt skuffende blot til 1-1 ude mod Airdrie Utd, mens Celtic endnu en gang slog The Spiders i en tæt kamp, hvor The Spiders ellers førte efter første halvleg, men i anden halvleg slog Celtic til igen på Celtic Park og vandt 2-1.

Resultaterne betyder her efter 5 runder en 3. plads, 2 pts. efter Celtic og Rangers.

Det engelske landshold

Flere har haft et ønske om at høre mere til det engelske landshold og Nobody's bedrifter her. Her er en kort opsummering af holdet:

Målmand: Scott Carson som er fra Liverpool er fast mand mellem stængerne og vil være det i mange år endnu, da han blot er 28 år.

Forsvaret: De 4 forsvarsspillere er Lee Rae (ung spiller, som er dannet i 2007/2008-sæsonen), Curtis Davies (WBA i spillet start - nu i Roma), Ledley King og Ashley Cole.

Midtbanen: Owen Hargreaves på den defensive midt, mens de 3 MC'ere er Akin Morell(ung spiller, som er dannet i 2007/2008-sæsonen), Steven Gerard og Nigel Reo-Coker. Reo-Coker er holdets stjerne og banker mål ind. (Han starter i West Ham i 2006/2007-sæsonen)

Angrebet: 'Magic' og Rooney/Defoe. Rooney burde være 1. valg, men jeg kan aldrig få ham til at fungere...til gengæld er Defoe en god makker til 'Magic'.

Nobody har haft ansvaret for holdet i et år nu og ud over confederations cup er det blevet til 8 kvalifikationskampe til det kommende VM. Her er det blevet til 6 sejre og 2 uafgjorte. Det betyder en sikker 1. plads i gruppe 7 med 4 pts. ned til Island, og med 2 kampe tilbage synes kvalifikationen sikret.

(Næste update er usikker - da jeg i de kommende uger har ekstremt travlt på arbejdet - med en masse arbejde ude i "felten"...og derefter hedder det påske og bryllupsforberedels er, da jeg skal giftes den 14. april...men jeg håber da at kunne bringe en ny update en gang om ugen...)

Dusty78DK
Manager

« Svar #146: 10 Mar 2007, 12:41 »

Tillykke med den store dag!

Har selv været gift i 2½ år  Thumbs Up

Håber du får tid til lidt fodbold også af og til.

7kfum
Gæst

« Svar #147: 10 Mar 2007, 15:29 »

Igen en kæmpe oplevelse at læse din dejlige blog. Og tillykke med brylluppet. Som selvfølgelig, til en hver tid, være 1. priortet... Smiley KUTGW!

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #148: 10 Mar 2007, 16:50 »

Hejsa Erhardt!

Et par rigtig fed opdatering du er kommet med.

Først et kæmpe tillykke med deltagelsen i Champions League gruppespillet, det var dejligt at se the Spiders klare sig vidre til det.

Desuden nogen rigtig gode indkøb du har fået til sæsonen. Især Mark Noble og Javier Portillo skal nok bliver guld værd for dig - Portillo har allerede vist sit værd for dig med blandt andet 3 mål i den første kval kamp du spillede i CL... Super Indkøb!

Til sidste kæmp tillykke med din første titel som du sikrede dig med England og et kæmpe tillykke med det kommende bryllup!

mrfair
Gæst

« Svar #149: 12 Mar 2007, 09:47 »

Rigtig godt gået. Spændende at se hvordan CL går... det er aldrig helt let. Og også tilllykke med det forestående bryllup.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010