Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:08:36
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
1 Bruger, 591 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
23 (60,5%)
Kun ind i mellem
4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
55
Forfatter
Emne: The Spiders er færdig :o( (Læst 166853 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
«
Svar #105:
27 Feb 2007, 10:56 »
Har lige læst hele bloggen igennem. Fantastisk læsning, du skriver godt, og det er sjovt når det går godt med et lille hold.
Surt med Barca, men nu står den jo på CL næste sæson
Wolverhampton - Klubben i England
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #106:
27 Feb 2007, 12:29 »
Mange tak
Ja, det kunne være fedt med CL-bold, men jeg tvivler. Det kræver at enten Celtic eller Rangers snubler...og det ser ikke sådan ud pt. og derudover skal Millán snart tage sig sammen og vise, at han er en stjerne. Han har kun scoret 2 mål i 13 kampe...så hvis han ikke kommer i gang inden jul, så sælger jeg ham til en storklub (allerede flere interesserede) og køber en ny striker...
En gang FM - altid FM
mrfair
Gæst
«
Svar #107:
27 Feb 2007, 12:32 »
Glimrende sæsonstart. Flot gået. En skam med Barca, men det er - som du også selv skriver - "straffen" for at være uerfaren i Europa. Jeg håber du får en bedre lodtrækning næste år.
Ville det i øvrigt ikke være en god ide at vælge en væsentlig mere defensiv taktik mod et storhold som Barca, ifht. mange a fholdene i SPL? Du har jo nok dine grunde til ikke at skifte taktik, men kan du uddybe disse?
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #108:
27 Feb 2007, 12:49 »
En mere defensiv taktik - jo, men min erfaring viser mig, at det kræver en utrolig stærk midtbane for at praktisere det - i hvert fald i Queen's Park. Jeg har tidligere forsøgt det mod Celtic og Rangers...og i de kampe har jeg holdt Celtic og Rangers i at have under 10 chancer..., og derved har de kun scoret 1-2 mål...problemet ligger i, at min midtbane simpelthen ikke får spillet den op til angriberne - så jeg kom aldrig til åbenlyse chancer i de kampe...og da jeg lykkes med 1-1 i min første kamp ude mod Rangers med min oprindelige taktik tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne tage chancen og udfordre Barcelona på en taktik, som spillerne er vant til...og det gav da også 1 pts. på Camp Nou
En gang FM - altid FM
mrfair
Gæst
«
Svar #109:
27 Feb 2007, 13:40 »
Jeps. Og det er også rigtigt godt gået. Nu kommer jeg i øvrigt nok start i samme situation som dig - nyt hold i Europa fra en mindre liga - det er sgu et værre lotteri med den første runde...
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #110:
01 Mar 2007, 08:34 »
Uro i ledelsen afdramatiseres af sportslig succes!
Ifølge flere pålidelige kilder fra Queen's Park var der ultimo oktober måned store "drøftelser" mellem formanden G. M. Templeman og manager Mr. Nobody - og efter sigende, var succes-træneren Nobody tosset. Årsagen til al konfilkten hedder Nicolas Millán. Da klubben signede Millán var det med stor begejstring..., men Millán har skuffet i henhold til manglende effektivitet foran målet. Alligevel har han udviklet sig væsentligt i løbet af det seneste år og han har åbenlyst meddelt, at Queen's Park blot skulle være et springbræt. Derfor var det Nobody's ønske at skippe han afsted til en større klub inden hans kontraktudløb. Derfor tilbyd Nobody Millán (værdi pt. 4 mio. £) til et hav af storklubber til en efter sigende rekord høj transfersum (20 mio. £, til trods for han havde en minimumsrelease på 9,5 mio. £) Et salg som ville springe klubkassen (pt. er på 4 mio. £). Flere klubber takkede nej til tilbudet, mens Arsenal, Lyon og Chelsea tilbyd at købe Millán for 7,1 mio. £. Det fandt Nobody ikke tilfredsstillende, da det var under min.releasen..., MEN formanden G. M. Templeman gik ind og overtrumfede Nobody og accepterede budene, men begrundelsen om, at det var så økonomisk attraktivt, at man ikke kunne sige nej..., så efter lidt forhandlinger skrev Millán kontrakt med Chelsea. Dette fik bølgerne til at gå højt mellem Templeman og Nobody!
Koks i forsvaret kostede for Rangers
Reddet af superresultat i SPL
Uroen skulle kort efter komme i glemmebogen, pga. et fantastisk resultat i ligaen. I starten af oktober måned havde The Spiders allerede leveret en fornemt resultat mod Aberdeen, hvor det hjemme på Hampden Park blev til 4-1. Derudover blev det yderligere til 0-0 mod Hibernian, hvor det ellers er sjældent med pointhøst..., men topresultatet kom i starten af november måned, da The Spiders hjemme på Hampden Park fik besøg af Rangers.
Efter 1-1 i den første kamp ude mod Rangers og det faktom, at man kun havde tabt på Hampden Park mod Barcelona afspejlede en vis optimisme på holdet...og denne gejst blot 112% overført til banen. Collins og Millán sørgede for en pausestillling på 2-0 og i anden halvleg fortsatte The Spiders, så slutresultatet lyd på hele 3-0 over Rangers!!!!!!! Den første sejr over Rangers nogensinde!
Rangers fik dog hæv 7 dage senere, da de hjemme på Ibrox vandt 3-0 i kvartfinalen i den skotske liga-cup.
Kan Nobody holde fødderne på jorden?
The Spiders en titelkandidat?
The Spiders har efter 13 kampe vundet 10, spillet 2 uafgjorte og blot tabt en enkelt. Det giver en midlertidig 1. pladsen med 3 pts. ned til Rangers.
Nobody - er I pludselig med i kampen om det skotske mesterskab?
Puha...tjaa...med de seneste resultater skulle man synes det, men der er fortsat 25 kampe tilbage og vi har været heldige i flere kampe, men der er ingen tvivl om, at holdet er vokset og kampene mod Barcelona har givet drengene hård på brystet. Det er muligt Millán ikke har været specielt målfarlig, man han har skabt meget plads til Collins, som har været helt suveræn, og har med årets præstation sørget for at skrive sig ind i historie-bøgerne, som den mest scorende QP-spiller.
Millán har skabt nogle problemer - noget du vil uddybe?
Nej, det er fortid nu. Nu må Templeman og jeg arbejde på at finde en afløser og dermed ny makker til Collins, så vi kan fastholde vores nuværende niveau
Hvad er dine mål i resten af sæsonen?
Jeg ved det måske lyder lidt slapt, men en top3-placering vil være meget tilfredsstillende. Derudover håber jeg, at vi kan komme langt i FA cup'en...og med lidt held i lodtrækningerne, dvs. undgå Hibees, Celtic og Rangers...prøve at få en finalekamp.
En gang FM - altid FM
7kfum
Gæst
«
Svar #111:
01 Mar 2007, 18:40 »
Bedre end nogensinde Erhardt!
Din blog er klasse!
KUTGW!
ethos
Lilleputspiller
«
Svar #112:
02 Mar 2007, 00:07 »
Citat af: 7kfum 01 Mar 2007, 18:40
Bedre end nogensinde Erhardt!
Din blog er klasse!
KUTGW!
Kan kun være enig. Du har en super fed skrivestil. Lidt underspillet og med gode kommentarer fra Mr. Nobody og så handler den om det vigtigste: Nemlig fodbolden.
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #113:
05 Mar 2007, 20:52 »
Som sædvanlig altid gode updates på din blog fra dig af Erhardt. Dejligt at se the Spiders indtage første pladsen i SPL, og jeg glæder mig til at se i den næste update om the Spiders holder fast i den. De har i hverti fald min støtte i kampen om den.
G
O
S
P
I
D
E
R
S
!
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #114:
06 Mar 2007, 09:33 »
Vintertransferne overskygger resultaterne
Efter nedelaget til Rangers i liga-cup'en stod der udelukkende SPL på programmet resten af året, og det skulle vise sig, at Millán skulle vise sig fra sin målfarlige side i hans sidste kampe for klubben. Efter han havde sat underskriften på kontrakten med Chelsea blomstrede han op og afgjorde flere af de sidste kampe på egen hånd, da han i de sidste 8 kampe scorede 6 mål.
Og med Millán og Collins i topform blev det til 6 sejre i de sidste 8 kampe. The Spiders måtte kun nøjes med at bøje sig ude mod Hearts (1-2) og hjemme mod Celtic (2-3), hvorfor
The Spiders pr. 31-12-2012 fortsat havde første pladsen i SPL
, tæt forfulgt af Rangers.
Den kaotiske januar 2013
Qua Millán sagde farvel pr. den 1.1.2013 havde Mr. Nobody fundet et spændende engelsk 17-årigt talent hos Sheffield United,
Paul 'Magic' Richards
. ('Magic' har vi valgt at kalde ham efter hans præstationer - både for The Spiders og for det engelske landshold - begge hold styret af Nobody) Første prøve var 3. runde i den skotske FA Cup, hvor turen gik til en af nedrykningskandidat
erne fra SPL, Motherwell. Her skulle The Spiders opleve deres ind til dags dato største sejr.
Motterwell fik en regulær røvfuld på 7-0
, bl.a. på 4 mål af det nye talent fra Sheff. U. Dermed skulle han have sikret sig en plads i startopstillingen.
Da nobody ikke var helt tilfreds med midtbanen var januar udset til at være måneden, hvor midtbanen skulle styrkes pga. transfer-midlerne fra Millán-handlen. Og Nobody havde gjort sit forarbejde godt, at
3 nye midtbanespillere
blev handlet i starten af januar. De 3 nye på holdet er 23-årige Ally Park fra Rangers, som tidligere har været i klubben på en lejeaftale, 21-årige Jacob Johansson, som netop har debuteret på det svenske landshold og sidst 20-årige belgiske Dave Tijshen. De to første vil indgå i 1. holdstruppen med det samme.
En frustreret herre
Dermed skulle holdet være komplet. Dog manglede der muligvis en reserve til angrebet, da 34-årige Jason Scotland pt. er 3. valget...og med det i tankerne skete det værste i sæsonen. The Spiders suveræne anfører og målsluger Scott Collins bliver solgt uden Nobody's indflydelse. Arsenal og Manchester United byder henholdsvis 10 og 8,5 mio. £ for ham. Igen blander formanden G. M. Templeman sig og acceptere handlen uden Nobody bliver spurgt.
Collins får selvfølgelig julelys i øjnene og acceptere budet fra Man U. og pludselig har The Spiders ingen anfører
og blot to angribere, som består af et 17-årigt talent og en 34-årig veteran!!!! IKKE OPTIMALT...
Resultaterne påvirkes
Imens denne store fokus på tingene uden for banen synes det at Nobody ikke har det fornødne overblik i kampene som spilles imens. Efter den fantastisk sejr i cup'en bliver det nemlig blot til 4 pts. i januar måned i 3 kampe, hvor The Spiders bl.a. taber til Rangers. Resultater som betyder, at
Rangers har overtaget 1. pladsen i ligaen
.
The Spiders har nu 2 pts. om til Rangers, mens Hibernian og Celtic synes at have fået gang i deres motorer og nu blot ligger 6 og 7 pts. efter den attraktive 2. plads, som giver en kvalifikationskamp til CL.
Og for at gøre måneden rigtig sur for Nobody, så trak The Spiders Celtic i den skotske FA cup, og så endda på udebane. Kampen er netop spillet her den 3. februar og The spiders måtte
forlade turneringen med et 1-2 nederlag
.
Interview med formanden G. M. Templeman
Formand Templeman
Da Nobody ikke har ville stille op til et interview med begrundelse om The Spiders skal tilbage på rette kurs, har vi i stedet fået lov at stille Templeman et par spørgsmål.
Du har nu to gange på kort tid været indvolveret i transferhandler, som har haft stor indflydelse på holdet sammensætning. Hvorfor og er det ikke oprindeligt manageren opgave at styre det?
Jo, det er rigtig, at Nobody har ansvaret for transferne i klubben, men det er
min klub
og hvis jeg kan se, at "en aktivitet" kan forbedre klubben på lang sigt, vil jeg til en hver tid blande mig. For en måned siden hed vores bundlinie 4 mio. £. Med vores to største salg i klubbens historie har vi
nu en bundlinie på 20 mio. £
. Dermed kan vi give Nodoby et langt bedre lønbudget at arbejde med og samtidig har vi nu fået de fornødne midler til endelig at opgradere vores "Youth facilities", som jeg ved længe har været på Nobody's ønskeseddel.
På lang sigt, hvad hjælper det, hvis resultaterne udeblive pga. manglende kvalitet i angrebet?
Sikke noget pjat. Nobody er en fantastisk træner og han skal nok skaffe os ud i Europa. Han har gjort os forvente med gode resultater, så derfor er vores krav til ham også høje.
Kan han blive fyret, såfremt I ikke kommer ud i Europa næste sæson?
Det har jeg ingen bemærkninger til.
Nobody har vores fulde støtte
, som tingene ser ud nu.
Et sidste spørgsmål - vil Nobody få arbejdsro i fremtiden?
Det kan jeg ikke love.
Der er ingen tvivl om, at Templeman er fast besluttet på at gøre Queen's Park til en dominerende faktor i den skotske fodboldverden. Endvidere har The Spiders underskrevet en samarbejdsaftale med det skotske non-league-hold Maryhill, som The Spiders i fremtiden vil kunne sende sin talenter til, mhp. udvikling.
På Nobody's vegne, skal vi her fra The Herald bringe en tak til klubbens fans for de positive tilbagemeldinger på hans arbejde, som han har modtaget i denne svære tid
En gang FM - altid FM
mrfair
Gæst
«
Svar #115:
06 Mar 2007, 10:38 »
Sur røv med den formand. Du må bare klø på.
rammy
Ynglingespiller
«
Svar #116:
06 Mar 2007, 13:06 »
LOL - en ret nederen røvbanan af en Chairman du har i Spiders, men det giver jo spillet en lidt anden vinkel og udfordring end man er vant til ! Spændende læsning og en sjov ide med at lade G. M. Templeman udtale sig.
«
Seneste Redigering: 06 Mar 2007, 13:09 af rammy
»
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #117:
06 Mar 2007, 13:21 »
Tak rammy - og ja, det er sq en 'røvbanan' af en Chairman jeg har...det bliver i hvert fald problematisk at opbygge et storhold, hvis han gør sådan hver gang der en og vifter med lidt monetos for næsen af ham...
Men jeg kan ikke andet end som mrfair siger - klø' på
En gang FM - altid FM
7kfum
Gæst
«
Svar #118:
06 Mar 2007, 13:22 »
Fantastisk igen! Godt skrevet! Bare surt med Collins..
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #119:
07 Mar 2007, 09:37 »
The Spiders med til det sidste
Med den nye angrebsduo skulle The Spiders kæmpe sig igennem 8 kampe i løbet af februar og marts måned. 8 kampe som gerne skulle resultere i et godt udgangspunkt inden slutspillet om det skotske mesterskab.
Trods tabet af både Millán og ikke mindst Collins, spillede The Spiders sig til et hav af pts i de to måneder, ikke mindst ved hjælp af en meget målfarlig Paul ’Magic’ Richards, som har et målsnit på 1 mål pr. kamp for hans første 3 måneder i klubben. Med den nye styrkede midtbane og ’Magic’ i målhumør lykkes det at indhente Rangers på 1. pladsen via flere sejr og uafgjorte opgør.
Derfor var status efter de første 33 kampe følgende for Top6:
1. Rangers
2. Queen’s Park (dårligere målscore)
3. Celtic, 4 pts. efter
4. Hibernian, 13 pts. efter
5. Hearts...udenfor medaljekampen
6. Aberdeen...udenfor medaljekampen
Deja-vu – med modsat fortegn!!
Med 5 afgørende kampe tilbage var håbet for en CL-plads fortsat indefor rækkevide og holdets nye anfører, Ian Davidson, har brugt pressen til at bringe moralen op i top, ved at melde klart ud – at holdet har mulighederne for en absolut topplacering.
Hjemmekampen mod Rangers
Normalt er kampene mod Rangers frygtet, da det hovedsageligt er blevet til nedelag, men på baggrund af det seneste opgør på Hampden Park, som endte med en sikker 3-0 sejr til The Spiders var moralen i top. Moralen fik yderligere et skub i den rigtige retning, da det viste sig, at Rangers op til kampen manglede deres to sikre centrale forsvarsklipper…og yderligere skulle Rangers’ topscore Kris Boyd blive langtidsskadet (2 måneder) op til opgøret…så derfor var selvtilliden i top inden opgøret.
Et uovervindeligt fort igen!
Dette blev også afspejlet klart på banen. Rangers var ved siden af sig selv…ja, aldrig har der været så stor forskel mellem The Spiders og Rangers. Af uforklarlige årsager havde Rangers valgt at se bort fra deres 1. keeper Kasper Schmeichel og afløseren fik travlt. Efter 1. halvleg stod der
6-0 på måltavlen
, på 3 mål af hver af de to Spider-angribere!!!!
2. halvleg blev det samme billede. Rangers blev kort inde i 2. halvleg reduceret til 10 mand og dermed kørte The Spiders den sikkert hjem via yderligere 4 mål, hvorfor slutresultatet kom til at hedde
10-0 til The Spiders
! ”Tak for sidst” kan man vist roligt sige!
Dermed var The Spiders på 1. pladsen, med 3 pts. til Rangers og fortsat 4 pts. til Celtic.
Udekampen mod Hibernian
I den efterfølgende kamp skulle The Spiders komme ned på jorden igen. Der blev tale om en meget lige kamp, hvor
Hibernian
hele tiden havde teten, men The Spiders fik udlignet til både 1-1 og 2-2, men i slutminutterne afgjorde Hibernian kampen og
vandt dermed 3-2
.
Med sejr til både Rangers og Celtic var topstriden pludselig meget intens. The Spiders på 1. pladsen á pts. med Rangers og med Celtic blot 1 pts. efter.
Hjemmekampen mod Hearts
Med to udekampe i vente, skulle der 3 pts. på kontoen i hjemmekampen mod Hearts. The Spiders havde alle mand til rådighed, så derfor var forventningerne også store til opgøret, og The Spiders skuffede absolut ikke sine fans. Efter 1. halvleg var stilling 3-0 og i 2. halvleg
slog Ally Park det sidste søm i kisten til en sikker 4-0 sejr
!
Rangers og Celtic mødte hinanden i denne runde, og her vandt Celtic sin 3. kamp i træk i slutspillet. Dermed var det nu Celtic som var de nærmeste udfordrere til titlen som skotske mestre.
Udekampen mod Aberdeen
Igennem sæsonen har det været tætte opgør med Aberdeen, men The Spiders har haft heldet og dygtigheden i de fleste kampe. Sådan skulle det også blive i denne kamp, som blev
afgjort i 1. halvleg på 2 mål af Paul ’Magic’ Richards
. Der blev ikke scoret yderligere i 2. halvleg, så The Spiders kunne rejse hjem til Hampden Park med 3 point på kontoen.
Celtic snuppede deres 4 sejr af 4 mulige
og holdt dermed afstanden til blot 1 pts. Rangers derimod snublede igen via en uafgjort mod Hibernian og dermed røg de ud af kampen om mesterskabet, da afstanden mellem The Spiders og Rangers herefter var 5 pts.
Dermed er der lagt i brændeovnen til den ultimative guldkamp hos Celtic, hvor de tager imod The Spiders, i den kommende uge...!
En gang FM - altid FM
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
55
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »