Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 610 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
23 (60,5%)
Kun ind i mellem
4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
55
Forfatter
Emne: The Spiders er færdig :o( (Læst 154528 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
«
Svar #45:
04 Feb 2007, 08:38 »
Queen's Park to beat all odds once more
Det lykkes
I aftes blev det en realitet, efter en hektisk slutface på 1. division, at The Spiders endnu en gang to' røven på alle og sikrede sig adgangsbilletten til Bank of Scotland Premier League.
Trods et forspring på hele 9 pts. 5 kampe før sæsonafslutningen - smuldrede det pludselig for vores Spiders-drenge og Gretna indhentede forspringet - så der blot var 3 pts. i mellem dem inden den afgørende kamp.
Gretna vandt sikkert deres, hvorfor The Spiders skulle have pts. mod Aberdeen. Og med en ekstrem fight lykkes det at hente en 0-0 hjem, hvor The Spiders vandt 1. division med 1 pts. foran Gretna
Efter kampen fik vi et par stemningsrapporter fra klubbens fans samt bestyrelsen:
"
Altthough the QP
fans
could never have had high hopes for their team's chances in the Scottish First Division, there won't have been many holding out for this outcome and it's all thanks to Mr. Nobody and the group of players ha has shaped into an outstanding team
."
"
The QP
board
have declared the triumph in the Scottish First Division a 'truly momentous' occasion and they are delighted with manager Mr. Nobody for bringing home the trophy
".
Øl skal der til
Derudover lykkes det os at fange Mr. Nobody til et par kommentarer omkring bedriften...
Mr. Nobody - et kæmpe tillykke her fra - hvordan kunne det lykkes?
Det ved jeg næsten heller ikke, men mine spillere har været fanstatiske. 6 af mine spillere er kommet på årets hold og Scott Collins blev kåret til sæsonens bedste, så det er jo en væsentlig del af forklaringen. Derudover tror jeg flere af vores modstandere undervurderede os i starten...og derefter har vi hentet point efter point.
I er jo allerede godt i gang med at fejre det - hvordan skal resten af aftenen gå?
Hele holdet og organisationen bag holdet har fortjent at få en kæp i øret, så der skal festes til den lyse morgen, og så må vi i morgen eller overmorgen begynde at se fremad!
Fremtiden - kan du allerede løfte sløret for nogle ting nu?
Nej - det må vente, nu skal jeg ind og feste med gutterne
Det bliver spændende at følge Nobody og hans forberedelse mod SPL. The Herald vil forsøge at bringe en total-rapport omkring hele forberedelsen til SPL
En gang FM - altid FM
Kimu
Landsholdsspiller
Sv: The Spiders – Udfordringen i SPL!!!
«
Svar #46:
04 Feb 2007, 08:58 »
Hejsa Erhardt!
Tæt afslutning på sæsonen i 1. division, rigtig tæt. Men stort tillykke med oprykningen til SPL! Bliver spændende at følge The Spiders der. GO SPIDERS!
Erhardt
Førsteholdsspiller
Sv: The Spiders – Udfordringen i SPL!!!
«
Svar #47:
05 Feb 2007, 09:50 »
Queen’s Park turn professional
Med oprykning til SPL har bestyrelsen i Queen’s Park taget et vigtigt skridt i bestræbelserne på at forblive i divisionen, man har nemlig valgt at gøre klubben professionel, hvorfor hovedparten af klubbens spillere skal have erstattet deres nuværende deltidskontrakt med fuldtidskontrakter.
Oprykningen har også givet genlyd i hele det skotske land, da alle nu pludselig ved hvem Queen’s Park er (Reputation: National). Hovedparten af den skotske fodboldverden er imponeret over QP’s bedrifter, men man er også enig i, at de får det meget svært i SPL. Et af de væsentligste punkter, er klubbens økonomi
Spiders økonomien
Oprykningen til SPL har givet QP en saltvandsindsprøjtn
ing på 1 mio. £ via TV-rettigheder, men dette har efter avisens erfaring blot minimeret klubbens gæld til omkring
-0,3 mio. £
. Derudover har klubben ligeledes fået en forbedret sponsoraftale til 120k £ om året mod 12,5k £ om året tidligere, men det rækker ikke langt, når klubben fortsat skal betale 95k £ om måneden i deres langfristede gæld (i 11 år endnu).
Af pålidelige kilder har vi fået at vide, at alt dette betyder, at klubben blot har givet Mr. Nobody 65k £ at købe nye spillere for, hvilke ikke rækker til noget som helst. Midlerne skal derfor i stedet bruges til sign-on free på spillere, som har kontrakt udløb
Så derfor skal vi ikke forvente den store spillertilgang i klubben, men kan de bare lave et enkelt scop, som sidste år, hvor de fik Scott Collins gratis – og lige er blevet kåret til årets indkøb i 1. division, vil det uden tvivl hjælpe klubben i bestræbelserne på at blive oppe.
Et af elementerne til at få vores Glasgow-klub på den rigtige kurs, er via jer fans. Kom ud af stuerne og ned på lægterne. Blot 3.268 tilskuer (mod 551 i 3. division) så i snit klubben sidste år i 1. division. Kom så ned og støt drengene på Hampden Park!
Ungdomsspillere og landsholdfodbold
Traditionen tro har The Spiders fået nogle unge håbefulde drenge op på klubbens ungdomshold. I år er 6 spillere kommet igennem nåleøjet, og for første gang er der en udenlandske knægt i blandt drenge, nemlig den 16-årige keeper Thomas Fossum. Netop Fossum er den af spillerne som spås de største chancer, men det bliver svært, såfremt klubben lykkes at fastholde deres 1. keeper, Davidson!
Netop Davidson er nemlig en af klubbens repræsentanter på de skotske landshold. På U19-landsholdet optræder foruden Ian Davidson, Michael Stirling og Scott Collins. Derudover er det lykkes Andrew Shinnie at få en bænk-plads på det skotske U21-landshold, så man måde sige, at de er nogle fantastiske forbilleder for klubbens drenge spillere. Knokler man – er mulighederne der!
Og i forbindelse med landsholdsfodbolden, kan vi da meddele, at Nobody har haft god succes for det danske U21-landshold, da han har vundet hovedparten af venskabskampene. Endvidere er det netop offentliggjort, at Nobody har hentet den 19-årige striker Peter Møller (En ny 32?) til The Spiders, dog som 5. valg til angrebet i starten.
Feeder Club
Det har længe været Mr. Nobody’s ønske at få en “feeder club”, men bestyrelsen har netop sagt nej til denne idé!
I løbet af den kommende uge, vil vi i vores næste artikel, se nærmere på tilgangen af spillere og staff hos The Spiders, de afviklede træningskampe samt en kort statistik af klubbens kommende modstandere.
En gang FM - altid FM
Schram
Juniorspiller
Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
«
Svar #48:
05 Feb 2007, 12:13 »
Hey Mr. Nobody.
Man må da sige at du overrasker possitivt med den flotte 1. plads i 1.div. :-) Nu håber jeg at du kan hold dig oppe i SPL og få nogle gode spillere på free. Held og lykke med næste sæson.
Ps! behøver vel ikke at sige, at det er en kanon blok du har gang i!!!!!!!
rammy
Ynglingespiller
«
Svar #49:
05 Feb 2007, 12:34 »
Har du ikke mulighed for at få en Parent Club og på den måde få nogle gode spille på lån gratis ?
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #50:
05 Feb 2007, 12:50 »
Selvom du omtalte det sidste - så kan man aldrig få ros nok, så tak ska' du ha' Schram
Parent Club - nej, desværre Rammy. Jeg har gennem alle divisionerne forsøgt at få en Parent Club, men mit Board har sagt nej hver gang. Nu hvor jeg er rykket op i den bedste division, kan jeg ikke længere søge på Parent Club..., men kun feeder club..., hvilke boardet heller ikke vil give mig...endnu...for jeg giver ikke sådan op
En gang FM - altid FM
7kfum
Gæst
«
Svar #51:
05 Feb 2007, 13:19 »
Velkommen til SPL SPIDERS! Det bliver spændende at følge Spiders i næste sæson..
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #52:
06 Feb 2007, 09:53 »
Opstarten til SPL
Som lovet har vi fulgt vores Glasgow-drenge fra QP tæt her i opstarten til deres
første sæson nogensinde i SPL
!
Nyt Staff
Gary Speed ny Coach
Jimmy Floyd Hasselbaink ny Scout
The Spiders har fået et par markante profiler ind i organisation via Speed og Hasselbaink. Speed har topkarakter i Attacking, Fitness og Mental, så han vil uden tvivl blive en forstærkning af trænerstaben. The Spiders har tidligere kun brugt scouts i storbritanian, men har nu udvidet deres søgområde til at omfatte central og syd Europa. Her er Hasselbaink en vigtig brik, da han har et godt kendskab til disse to områder.
Nye ansigter i truppen
Rory Delap, 33 år
Dado Prso, 35 år
Mr. Nobody har ikke fået de ønskede forstærkninger, da flere unge forsvarstalenter fra Danmark har afvist flere tilbud. Til gengæld har Nobody fået to nye veteraner til truppen, nemlig Delap og Prso. Delap har tidligere har hjulpet Southampton vil indgå i en rotation med de nuværende 3 faste midtbanespillere. Prso, som netop er løst fra kontrakten med Airdrie, har tidligere vist sin målnæse for en af Glasgow-rivalerne, Rangers. Det er meningen, at han skal dannet angrebsduo med Scott Collins.
Træningskampene
The Spiders fik testes deres nuværende form her i juli måned mod to stærke modstandere. Modstandere som viste sig, at være alt for stærke pt. Resultaterne blev som følgende:
Queen’s Park 1-6 Manchester City
Queen’s Park 0-4 Tottenham Hotspurs
Derudover spillede man en kamp mod holdets U19-hold, hvor det blev til en lille sejr på 2-0.
De nye modstandere
The Spiders skal her i deres første sæson op mod flere stærke modstandere, som forventes at blæse Spiders ud af banen. Følgende statistik viser hvornår flere medier forventer slutstillingen bliver:
1. Hibernian – har vundet SPL de sidste 2 sæsoner
2. Rangers
3. Celtic
4. Hearts
5. St. Johnstone – startede i 1. division i sæsonen 06/07
6. Dundee Utd
7. St. Mirren
8. Motherwell
9. Kilmarnock
10. Airdrie United - startede i 1. division i sæsonen 06/07
11. Queen’s Park - startede i 3. division i sæsonen 06/07
12. Dundee - startede i 1. division i sæsonen 06/07
Interview
Her inden det går løs på det højeste niveau, har vi fanget Nobody til et par kommentarer
I er som udgangspunkt vurderet til en 11. plads. Hvordan ser du truppen til den kommende sæson?
Det bliver svært – rigtig svært. Selvfølgelig er vi forstærket lidt via Prso og Delap, men de andre hold ser pt. stærkere ud på papiret. Får vi en 11. plads vil jeg være meget tilfreds, da det betyder, at vi bliver oppe.
Hvor mangler holdet noget power?
Det gør forsvaret helt klart. Sutton og Co. har gjort det godt de sidste par sæsoner, men de er ved at være for gamle til dette game i SPL og det er formentlig deres sidste sæson, så jeg havde håbet på nogle unge gutter, som kunne have lært af dem i denne sæson.
Hvorfor har I ikke fået hentet disse unge spillere?
Vores klub er pt. ikke økonomisk attraktiv. Vi har et alt for lavt lønbudget til at kunne tiltrække dem der erg ode nok. For 2 sæsoner spottede jeg FCM’s venstre back, Ali Thomsen. Dengang kostede han 40k £. Derefter er han kommet på det danske landshold og så køber Rangers ham i denne sæson til 1,7 mio. £, hvor det vurderes han får en løn til 8.000 £ om ugen. I vores klub er
lønmaks. på 525 £ om ugen
…, så det er sq svært.
Er der håb om bedre “tider”?
Først vil jeg sige – at det at klubben allerede ligger I SPL er
SUPER
tider…, men når det er sagt, så vil vi på sigt have gode muligheder, tror jeg. Økonomien skal nok komme efter det, hvis vi kan blive i ligaen!
Et sidste spørgsmål – vi har jo haft raketfart på de sidste 4 sæsoner – hvornår tror du i kan blande jer i top3?
Puha, det er et svært spørgmål. Hvis alt går vel, og jeg får sørget for grønne tal på bundlinien, så håber jeg på 3-4 sæsoner. Der er nogle fans (her på dette forum) som har højere forventninger, men der tror jeg, at klubben vil skuffe dem.
The Herald ser frem til “The Battle of SPL”
En gang FM - altid FM
7kfum
Gæst
«
Svar #53:
06 Feb 2007, 13:53 »
Uhh.. Det ser enormt spændende ud.. Kan ikke vente til “The Battle of SPL”
rammy
Ynglingespiller
«
Svar #54:
06 Feb 2007, 14:16 »
Det kan godt være jeg har misset noget men hvilken sæson er du i ?
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #55:
06 Feb 2007, 15:17 »
Jeg skal i gang med 5. sæson - årene 2010/2011.
(1 sæson i 3. division, 1 sæson i 2. division og 2 sæsoner i 1. division
)
En gang FM - altid FM
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
06 Feb 2007, 18:35 »
fremragende blok.. altid godt at se man kan få succes med nogen mindre klubber..
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #57:
07 Feb 2007, 10:15 »
Hård fight, men pointene udebliver
Michael Duberry, 34 år
24 timer før sæsonstarten lykkes det Nobody at hente en rutineret forsvarsspiller og makker til Chris Sutton i det centrale forsvar. Duberry var netop blevet løst af sin kontrakt og Nobody tvivlede ikke et sekund med at hente ham til Hampden Park.
Desværre for Nobody blev Sutton skadet ved formiddagstræningen før kampen og Duberry blev skadet under opvarmningen til kampen. Skaderne hed henholdsvis 1 og 2 måneder. 37-årige Sutton er efterhånden ved at være en færdig mand, da det tager længere og længere tid for ham at komme tilbage i form oven på skaderne.
Kampene i august / september
Med det centrale Spider-forsvar væk, så det pludselig meget sort ud for oprykkerne fra QP. Første kamp var hjemme mod Kilmarnock…:
Queen’s Park 4-0 Kilmarnock
Målscore: Gary Loughran, Dado Prso, Scott Collins og Christopher Mackie
Røde kort: Kilmarnock blev reduceret til 10 mand efter 27. minutter, hvor efter det gik hurtigt
Tilskuer: 7.096
Kampen skulle vise, at 17-årige Kevin Brown (DLC) fra reserveholdet har et kæmpe potentiale – og uden tvivl vil være den nye reserve for Sutton og Duberry! Med denne start syntes der lys forude, men ”lyset” blev hurtigt slukket… De efterfølgende kampe gik som følgende:
Queen’s Park 1-3 Hearts
Målscore: Michael Stirling
Røde kort: Ingen
Tilskuer: 8.536
Dundee 2-1 Queen’s Park
Målscore: Scott Collins
Tilskuer:…
St. Johnstone 3-1 Queen’s Park
Målscore: Scott Collins
Røde kort: 1 til hver
Tilskuer:…
Queen’s Park 2-1 Clyde (2nd round i League Cup)
Målscore: Alexander, Shinnie
Tilskuer: 354
Queen’s Park 0-2 Celtic
Målscore: Ingen
Tilskuer:
51.233
(= 1 mio. £ i indtægter)
Med de forløbne resultater er The Spiders at finde, hvor hovedparten forventede at se dem, nemlig i bunden af ”Bank of Scotland Premier League”, helt præcis på en 11. plads med 3 pts. Kilmarnock indtager dumpo-plads med 2 pts.
Blandede følelser
Efter gårsdagens kamp mod Celtic blev der holdt pressemøde, hvor vi havde mulighed for at stille Nobody et par spørgsmål.
3 pts. i 5 kampe – hvordan ser du situationen?
Resultatmæssigt kunne jeg formentlig ikke have forventet mere. Jeg havde dog håbet på, at vi havde fået 1 pts. i kampen mod Dundee, men vi manglede heldet. Duberry er heldigvis på vej tilbage og Kevin Brown virker til at vokse med opgaven, så indtil videre tror jeg på det. Endvidere er Scott Collins gode form blevet belønnet med en plads på det skotske U21-landshold, så dermed bliver han formentlig endnu bedre.
Celtic – en tilskuermagnet
Lokalopgøret mod Celtic – hvordan var det pludselig at spille for fulde tribuner?
Det kan ikke blive meget større. Når man i de seneste sæsoner har været vant til 1-3.000 på tribunerne og så oplever man i vores seneste kamp, at vi næsten har udsolgt. Det var fantastisk. Derudover var det også et ok resultat. Sidste vi mødte Celtic, i en træningskamp, tabte vi 0-7, så man må sige, at vi har udviklet os kolossalt i den seneste tid. Derudover var kampen med til at give os et økonomisk ”boost”, så vi nu for første kan i lang tid har en positiv bundlinie (+350k £)
Vi ved det er tidligt på sæsonen, men klarer i den?
Det er umuligt at svare på, men jeg vil sige så meget – at overlever vi første sæson, så bliver i også i SPL i fremtiden – så længe jeg er ved roret.
Sidst – i skal en tur til Hibernian (The Hibees) i den kommende weekend. Har i overhovedet noget chance for pts.?
Jeg skal jo tro på det, men der er nok kun 1% chance på bare 1 pts. The Hibees er forsvarende mestre og har endnu ikke tabt i denne sæson, så det ligner et nederlag…
En gang FM - altid FM
mrfair
Gæst
«
Svar #58:
07 Feb 2007, 10:34 »
Spændende start. Det lyder til den står på hård fight. Har du ændret din taktik ifht. tidligere sæsoner?
Erhardt
Førsteholdsspiller
«
Svar #59:
07 Feb 2007, 12:05 »
Ja, alle kampe er livsvigtige... Det er fortsat den samme taktik jeg bruger, dog ændre jeg taktikken i nogle af kampene for at "minimere skaderne". Fx i kampen mod Hearts var der dømt skydetelt i mit straffesparksfelt, så der hev jeg en af mine angribere ud og satte en ekstra DMC ind... Målscoren kan jo komme til at tælle i den sidste ende
En gang FM - altid FM
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
55
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »