home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 985 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154553 gange)
Kimu
Landsholdsspiller

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #60: 08 Feb 2007, 14:36 »

Spændende start på SPL du har haft Erhardt. God debut kamp med en 4-0 sejr over Kilmarnock selvom det centrale forsvar var væk. Dog har det var lidt hårdere kampe i de efterfølgende kamp hvor du ikke har fået point, men jeg er sikker på at The Spiders med dig på trænersiden nok skal klare sig og holde sig oppe i SPL.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 08 Feb 2007, 19:34 »

Tak for tilliden  Wink

Det er dog nogle meget nervepirrende kampe at følge...noget af det mest sindsoprivende jeg har prøvet med FM...

Jeg smider en ny update i morgen!!

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 09 Feb 2007, 08:58 »

Nobody i konflikt med det skotske fodboldforbund
Nobody i problemer??

September og oktober er gået og det har været nogle begivenhedsrige måneder og vist man ser et sted hen i Queen's Park, så er man ikke i tvivl om, at intet overlades til tilfældigheder. Stedet vi skal fokusere på er manageren Mr. Nobody. Vi spoler tiden tilbage til den 25. september, hvor The Spiders er en tur i Airdrie United, og ved stillingen 1-1 får The Spiders underkendt et straffespark. I stedet tipper kampen den modsatte vej i det 89. og 90. minut, hvor Airdrie sikre sig en 3-1 sejr. Det fik bæret til at flyde over for Nobody. Efterfølgende kritiserede han dommeren kraftigt - hvilke var anden gang. Første gang gav det skotske fodboldforbund Nobody en bøde på 100 £, men dette gang fik Nobody en dags karantæne, hvilke betyd, at han gik glip af udekampen mod Rangers - en afgørelse QP's bestyrelsen ikke så specielt tilfreds på  ticked off

Kampene i de sidste to måneder

Men man kan godt sætte sig ind i Nobody's situation, da resultaterne absolut ikke har været til stede de sidste to måneder. Her en kort opsummering:

Hibernian 3-0 Queen’s Park
Målscore: Ingen
Røde kort: Ingen

Queen’s Park 1-2 Dundee Utd
Målscore: Michael Duberry
Tilskuer: 3.683

Motherwell 2-1 Queen’s Park (3rd rounde - League Cup)
Målscore: Dado Prso

Airdrie United 3-1 Queen’s Park
Målscore: Scott Collins

Rangers 3-0 Queen’s Park

Queen’s Park 2-1 Motherwell
Målscore: Dado Prso og Scott Collins
Tilskuer: 3-341

St. Mirren 1-0 Queen’s Park

Hearts 3-1 Queen’s Park
Målscore: Dado Prso

Som I nok kan regne ud, så kravler man ikke op i tabellen med blot en sejr i 8 forsøg, men i stedet er The Spiders nu nede på dumbo-pladsen med blot 6 pts. Motherwell har fået lidt mere gang i maskinen og indtager nu 11. pladsen med 9 pts.

Fortsat en chance?
The Spiders kæmper videre

Trods Spiders' situation, har Nobody afsat tid til et lille interview, her hvor vi nærmer os vintermånederne...

The Herald vil støtte jer hele vejen, men en 12. plads - er det hvad vi kan forvente?

Nu må I lige slappe af. Mine drenge kæmper hårdt og vi har ikke just haft heldet på vores side, og specielt dommerne føler jeg dømmer os ud af ligaen. Derudover har vi haft mange svære udekampen i den seneste tid og det er ikke her vi skal regne med pts.

Angående dommerne og dig -hvordan er forholdet?

Jeg har fået mundkurve på af bestyrelsen, så jeg vil nok i fremtiden (prøve) at begrænse mine frustationer Sur

Kan I vende skuden?

Det får vi at se i de kommende måneder. Her har vi en del hjemmekampe mod "Bund6" hold. Kan vi hente pts. her - ja, så er vi fortsat med i kampen om at blive i turneringen, men taber vi dem - ja, så må vi sq en tur ned..., men det bliver ikke med min gode vilje!

Derefter sluttede interview'et med Nobody. Der er ingen tvivl om, at Nobody vil gøre alt for at redde drengene. Vi ønsker dem held og lykke!

rammy
Ynglingespiller

« Svar #63: 09 Feb 2007, 12:14 »

Uhhh det bliver spændende ! Der skal kæmpes hårdt og brutalt Djævel

mrfair
Gæst

« Svar #64: 09 Feb 2007, 13:06 »

Kom så Spiders - vi er med hele vejen.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 10 Feb 2007, 09:02 »

The Spiders fortsat med, men der er langt til toppen

Gårsdagens 0-10 nederlag til Rangers i 4th runde af den skotske FA Cup udstillede Rangers Queen's Park på kryds og tværs. Til nederlaget skal det siges, at det var den unge danske 3. keeper som stod, da Davidson og Goldie begge lå med flu, men det kunne måske kun have begrænset nederlaget med et par stykker. Rangers var bare 2-3 klasser bedre i den kamp. Rangers styrke ser man også på breden, da de har en spiller som 31-årige Craig Bellamy på deres reservehold. En spiller som ville have stjernestatus hos The Spiders.

Men for at vende snuden om mod ligaen igen, så hænger The spiders fortsat med i kampen om overlevelse. De sidste par måneder er følgende resultater leveret:

Queen's Park 3-1 Dundee
Målscore: Alexander, Delap og Collins
Tilskuer: 5104

Kilmarnock 0-0 Queen's Park

Queen's Park 1-0 St. Johnstone
Målscore: Collins
Tilskuer: 4112

Queen's Park 0-1 Hibernian
Tilskuer: 7539

Celtic 2-0 Queen's Park

Dundee Utd. 3-3 Queen's Park
Målscore: Shinnie og 2 x Collins

Queen's Park 1-4 Airdrie United
Målscore: Own goal
Tilskuer: 4545

Motherwell 0-3 Queen's Park
Målscore: Prso og 2 x Collins

Queen's Park 0-0 St. Mirren
Tilskuer: 4236

Queen's Park 3-1 Peterhead (3rd round FA Cup)
Målscore: Thompson, Collins og own goal
Tilskuer: 1309

Queen's Park 1-6 Rangers
Målscore: Own goal
Tilskuer: 36407

Queen's Park 0-1 Hearts
Tilskuer: 6697

Queen's Park 0-0 Kilmarnock
Tilskuer: 4439

Rangers 10-0 Queen's Park (4th round FA Cup)

Dermed ser stillingen ud som følgende...

Nobody's syn på resten af sæsonen

Vi har bedt Nobody om at kommentere situationen:

"Det ser sq lidt sort ud pt. Godt nok er vi med - men vi har nu afviklet de "nemme" kampe og derved synes der ikke mange pts. tilbage til os..., så vi må prøve at få de pts. som er mulige og så med vi satse på, at vi er stærke i de sidste såkaldte "Bund6-kampe", hvor ligaen jo knækker... Derudover vil jeg give bestyrelsen ret i, at nederlaget med Rangers ikke var acceptabelt, og derfor vil jeg benytte lejligheden, til at undskylde over for vores fans!".

7kfum
Gæst

« Svar #66: 10 Feb 2007, 10:14 »

Uhhh... Den gjorde avs, det nederlag, mod Rangers. Men op på hesten igen Spiders skal nok klare det!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 11 Feb 2007, 07:13 »

OVERLEVELSE

Så lykkes det endnu en gang at redde Nobody røven i sidste moment - afgørelsen faldt dog allerede i den 34. spillerunde. Da de 33 spillerunder var færdigspillet, og The Spiders havde mødt samtlige hold 3 gange, havde de formået at kæmpe sig op på en 11. plads - 3 pts. foran Motherwell.

Derefter gik turneringen ind i de sidste 5 afgørende kampe, hvor ligaen bliver delt op i top6 og bund6-kampe. I de første kampe skulle The Spiders og Motherwell mødes på Hampden Park. Det blev en tæt kamp, men på bl.a. 2 mål af Prso sikrede The Spiders sig en 3-2 sejr, og dermed var forspringet på 6 pts. Et forspring, som Motherwell ikke fik hentet i de sidste 4 kampe og dermed måtte de forlade SPL. Aberdeen erstatter dem, da de sikkert vandt 1. division. Skotsk mester blev Rangers.
Opgradering af Hampden Park

Rent økonomisk har der også været fremgang for Queen's Park (+1,3 mio £), hvorfor man havde et pænt slutresultat, ved sæsonafslutningen. Derfor besluttede bestyrelsen at ligge varme i banen, så klubben i fremtiden ikke vil være afhængig af vejret, og samtidig vil banen set over hele sæsonen have en langt bedre kvalitet. En investering til 2 mio. £!!

På to andre områder, har den økonomiske optur også været at se. Den første er klubbens forsøg på at fastholde der manager. Tidligere har Nobody's kontrakt været af temmelige beskedne kår (190 £ om ugen), men klubben har nu givet ham en 3-årig kontrakt, som en en prof. manager værdi (1.600 £ om ugen) Nobody accepterede efter sigende med det samme, da han har store følelser for klubben.

Det andet område er lønbudgettet. Tidligere har klubben haft et lønbudget på 4.000 £ om ugen. Dette er for den nye sæson sat op til 12.000 £ om ugen. Et resultat, som Nobody uden tvivl vil være meget tilfreds med og dermed vil han forhåbentlig kunne tilstrække langt stærkere spillere.

Spillerfronten - kæmpetalenter på vej til Queen's Park

Spillertruppen har været igennem en voldsom "omstrukturering". Flere spillere er gået på pension, enkelte er solgt og et hav af nye ansigter er kommet og to nye talenter er på vej inden for ½ år! Her en opsummering:

Youth fra egne rækker
Her har klubben fået 5 nye spillere, men ingen af dem virker umiddelbart som kommende stjerner.

Gået på pension
Klubbens anfører gemmen de to sidste sæsoner, Graham Alexander, har valgt i en alder af 39 år, at gå på pension
35-årige Scott McCulloch, venstre back, og ligeledes trukket sig tilbage

Solgt
Michael Stirling er blevet solgt til Motherwell til 250.000 £
Gregory Tade er blevet solgt til Livingston for 40.000 £

Tilgang
På låneaftale fra Rangers er kommet 21-årige Ally Park (AMC), et stort talent og fast inventar på det skotske U21-landshold
På låneaftale fra Celtic er kommet 22-årige Scott Jillman (DC), som har repræsenteret det walisiske landshold 2 gange.
35-årige polske Tomasz Kielbowicz (D/AML) er kommet på en free fra Dundee. Kielbowicz har spillet 39 landskampe
33-årige Shaun Derry (DMC) er kommet på en free fra Leeds, hvor han var fast mand sidste sæson
19-årige svenske Daniel Borg (AMC) er ligeledes kommet på en fre e, som vil primært være i klubben, for at lære.
Det samme gælder for det finske islæt, 19-årige Lauri Dalla Valle (AMC), men vil dog være fast mand i starten til det norske stortalent (Schroder) hentes!

Fremtidige spiller
Og her må vi præsentere to helt fantastiske unge spillere, Paul Schroder og Nicolas Millan..., ja "spillerprofilerne" taler for sig selv:

Nobody's syn på fremtiden

Fremtiden ser sq pludselig lys ud...og vi har selvfølgelig fanget Nobody til et par kommentarer

Der er sket en stor udskiftning på holdet - vi går ud fra det primært er til det bedre?

Uden tvivl, Alexander ville jeg gerne have beholdt i klubben, men han har gjort det godt. Men når det er sagt, så har vi et langt bedre hold end sidste sæson, hvilket også har kunne ses på vores 3 træningskampe...

Livinston 0-3 Queen's Park
Albion Rovers 0-5 Queen's Park
Queen's Park 0-0 Manchester United  Opstemt

Hvad kan vi forvente?

Der vil ikke i denne sæson ske mirakler, da Celtic og Rangers er for stærke, men en plads omkring midten vil være meget tilfredstillende for mig

Schroder og Millan - hvad er det for spillere?

Det er to spillere, som skal give vores offensiv det sidste. Jeg ved det er to unge spillere, men de har så mange kvaliteter, da de, og specielt Millan, på egen hånd vil kunne "skyde" pts. hjem til klubben. Så hvis vi er godt med efter det første halve år - så er der gode muligheder  Wink

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #68: 11 Feb 2007, 10:16 »

Hejsa Erhardt!

Tillykke med overlevelsen i SPL. Det holdt hårdt til sidst, men du klarede den ligesom jeg nok tænkt at du ville gøre. En ny og spændende sæson venter forude. Holdet virker stærkere end forrige sæson - set ud fra venskabskampene - så kan også godt se the Spiders ende højre oppe i tabellen i den kommende sæson.
Angående de 2 kommende transfers du har i vente til 1.1.2012, må det siges at være noget af nogen scoop du har lavet på transfer markedet. 2 unge klasse spillere du får til klubben der. Især er jeg overrasket over at se Millán i Spiders, troede allerede nu at en eller anden europæisk storklub havde hentet ham. Så det bliver en spændende sæson du skal have gang i.

GO SPIDERS!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 11 Feb 2007, 20:14 »

Tak - nu har jeg spillet CM/FM siden 1993 og jeg tror aldrig, jeg har været igennem en så hård sæson før (der er røget nogle negle)..., så det var fedt, da det lykkes at sikre overlevelsen!

Millán, ja, jeg er også overrasket..., jeg kender ham ikke rigtig, men han ser skarp ud, så jeg forventer han kan bombe noget succes ind i klubben - om ikke andet en ordentlig røvfuld penge ved en senere transfer  Hævet Øjenbryn

PS. Rigtig fed streamer du har lavet  Peace

7kfum
Gæst

« Svar #70: 11 Feb 2007, 22:27 »

Fantastisk blog, Erhardt. Jeg elsker simpelthen alt ved den. Det er den bedste, eller næstbedste, efter min egen... hehe... Opstemt

rammy
Ynglingespiller

« Svar #71: 12 Feb 2007, 08:39 »

Tak - nu har jeg spillet CM/FM siden 1993 og jeg tror aldrig, jeg har været igennem en så hård sæson før (der er røget nogle negle)..., så det var fedt, da det lykkes at sikre overlevelsen!

Millán, ja, jeg er også overrasket..., jeg kender ham ikke rigtig, men han ser skarp ud, så jeg forventer han kan bombe noget succes ind i klubben - om ikke andet en ordentlig røvfuld penge ved en senere transfer  Hævet Øjenbryn

PS. Rigtig fed streamer du har lavet  Peace

Nicolas Millan er helt fantastisk og jeg tror han kommer til at score RIGTIG mange mål i SPL ! Jeg har ham selv i Spurs ( sæson 2012/2013 ) hvor han er fast mand i angrebet sammen med Berbatov. Brug ham fra start - han er/bliver verdensklasse. SYGT nederlag til Rangers med godt fightet til sidst  Opstemt

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #72: 12 Feb 2007, 09:15 »

Tak 7kfum - det er rart at høre, at "klubbens fans" er interesseret og begejstret for "udviklingen" hos The Spiders Wink

Millan vil uden tvivl blive brugt som fast mand, Rammy. Prso er efterhånden skadet konstant - blev i første kamp skadet i 2-6 måneder - så jeg har hårdt brug for en god angriber..., så det er fedt at høre, at Millán er en superstriker...i hvert fald hos Spurs  Cool

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #73: 12 Feb 2007, 09:30 »

Nicolas Millan er helt fantastisk og jeg tror han kommer til at score RIGTIG mange mål i SPL ! Jeg har ham selv i Spurs ( sæson 2012/2013 ) hvor han er fast mand i angrebet sammen med Berbatov. Brug ham fra start - han er/bliver verdensklasse. SYGT nederlag til Rangers med godt fightet til sidst  Opstemt
i hvilken klub spiller Milán?

rammy
Ynglingespiller

« Svar #74: 12 Feb 2007, 09:35 »

i hvilken klub spiller Milán?

Colo Colo i Chile.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010