Jamen, så vil jeg da starte. Så kan I komme med rettelser hvis I mener der er noget der skal laves om.
Birkedahls spil
Lyon > Kaiserslautern > Napoli > Arsenal
SÆSON 06/07
Jeg startede i Lyon med store ambitioner. Jeg ville vinde "de 5 store". dvs. mesterskab og pokalen i Frankrig, Tyskland, England, Spanien og Italien. Derudover ville jeg vinde Champions League og Uefa Cup og i mellemtiden ville jeg være landstræner og vinde VM og EM, og måske African Nations og Copa America. Så der var nok at tage fat på.

Det startede som det skulle. Blev fransk mester i den første sæson og blev også pokalmester. I CL røg jeg ud til de senere vindere fra Barca lige efter gruppespillet.
SÆSON 07/08
Mine ambitioner var allerede blevet opfyldt i Lyon, men der var ingen klubber der tiltalte mig, så jeg blev i frankrig. Det blev til endnu et mesterskab plus den franske liga cup. I CL røg jeg igen ud til de senere vindere, denne gang var det Chelsea jeg mødte i kvartfinalen...
SÆSON 08/09
Jeg fortsatte i Lyon i et halvt år inden Kaiserslautern tilbød mig et job. De lå til nedrykning i 2. division, men jeg sagde ja tak. Det lykkedes at få dem op over stregen, og vi sluttede som nummer ni.
SÆSON 09/10
Næste sæson med Kaiserslautern, og min ambition var oprykning. Jeg nåede dog kun frem til februar måned. Her blev Napolis træner fyret, og det så jeg som en rigtig god klub. Stort stadion og en god økonomi. De lå også nede omkring nedrykningsstregen, men vi sluttede her som nummer ti.
SÆSON 10/11
Det gik lidt bedre i denne sæson, vi var dog ikke i nærheden af hverken mesterskab eller pokalen. En ret kedelig sæson egentlig, men det blev da til en femteplads.
SÆSON 11/12
En god sæson, som også var meget spændende. Vi røg hurtigt ud af pokalen, men var med helt fremme om mesterskabet, og så var vi jo med i UEFA cuppen. I februar blev jeg desuden landstræner i Nigeria, men det var en kort fornøjelse. I maj sagde jeg op igen, kunne ikke få det til at køre.

UEFA cuppen blev vundet efter jeg i semifinalen havde slået Ajax ud, og mødte Liverpool i finalen. (på Brøndby stadion

) Det hele blev afgjort på straffespark... I Serie A lå vi før den sidste kamp 1 point foran Sampdoria, og tre foran Inter. ...den sidste kamp var udebane mod...... Sampdoria! Vi formåede at klare 0-0, og dermed var mesterskabet i hus. Alt i alt en kanon sæson. Jeg valgte alligevel ikke at forlænge min kontrakt, da jeg gerne ville videre. Derfor blev jeg fyret og stod altså uden job.
Det skal selvfølgelig også nævnes at mine angribere havde en kollektiv off-sæson. De kunne bare ikke score!

Derfor lejede jeg Niclas Bendtner i Arsenal og han nåede at blive topscorer i klubben og var kraftigt medvirkende til at vi vandt mesterskabet og UEFA-cuppen. (lavede hattrick mod Ajax i semi'en)

SÆSON 12/13
Ny sæson, og hvad nu?!? Ja, der gik ikke længe før Arsene Wenger blev fyret på trods af tre mesterskaber på stribe. Uden at ansøge blev jeg tilbudt jobbet, og det kunne jeg ikke sige nej til. Det skal måske lige tilføjes at Arsenal på det tidspunkt var blevet verdens rigeste klub foran både Barca og Chelsea. Også Club coefficients føres af Arsenal. En lille måned senere blev jeg så også tilbudt at blive landstræner for Spanien. Igen, JA TAK!!! Spanien er forsvarende Verdens- og Europamester...