home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1375 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brugernes spil
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er dette en go idé
Ja super
Tja den er vel ok
Måske skal lige tænke lidt
Nej en dårlig idé
Ved ikke

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Brugernes spil  (Læst 8110 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Brugernes spil
« : 10 Jan 2007, 18:39 »

Hej

Jeg har igennem længere tid gået og tænkt over om man ikke manglede en tråd hvor folk, som af en eller anden grund ikke vil starte en blog, men på samme tid gerne vil fortælle andre om det spil de har gang i. Derfor synes jeg at denne blog skal bruges til dette. Jeg havde forstillet mig følgende.

1: Man skriver en opdatering pr. sæson, Så det ikke bliver alt for forvirende.
2: Når man skriver et nyt indlæg om en ny sæson kan man i slutningen lige skrive "Læs om sæson 1 og 2 på side 7" eks.
3: De andre bruger kan give en karater fra 1-10
4: Man bestemmer selv hvor meget man vil gøre ud af det. Vil man sætte billeder ind eller vil man bare skrive 10-15 linjer om hvordan sæsonen er forløbet

Jeg håber i synes om ideen og vil meget gerne høre fra andre hvis de har forslag til "regl" ændringer eller et lidt bedre navn. Jeg kan nemlig huske at der var en sådan tråd til FM 2006, men ikke i denne omgang.

P.S. Jeg ville meget gerne selv starte, men er næsten lige startedet et nyt spil så derfor kommer der nok ikke lige noget fra min hånd de første par dage.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 20:23 af Nees » Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #1: 10 Jan 2007, 18:51 »

Meget god idé, der skal nok komme noget fra mig, men skal lige være helt færdig med sæsonen Smiley
Logged

Practise makes Perfect!

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #2: 10 Jan 2007, 18:52 »

Rigtig fed idé. Kan være jeg hopper på den når jeg er færdig med min nuværende spil engang Smiley

2: Når man skriver et nyt indlæg om en ny sæson kan man i slutningen lige skrive "Læs om sæson 1 og 2 på

Vil anbefale folk at linke til deres tidligere indlæg når de skriver et nyt ved at klikke på indlæggenes titler og kopiere dem til det nye indlæg.

EKS:
Hej så er jeg klar med et nyt indlæg. Tidligere har jeg skrevet:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5022.msg113310#msg113310
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5022.msg113308#msg113308
osv. osv.
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 18:55 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #3: 10 Jan 2007, 18:53 »

synes også det er en rigtig god idé, MEN

Det kan blive meget forvirrende i længden! Prøv lige at tænke på hvor mange spil der vil blive blandet sammen Wink

Men glæder mig til at se hvordan det vil udvikle sig!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #4: 10 Jan 2007, 18:54 »

synes også det er en rigtig god idé, MEN

Det kan blive meget forvirrende i længden! Prøv lige at tænke på hvor mange spil der vil blive blandet sammen Wink

Men glæder mig til at se hvordan det vil udvikle sig!

Prøv at læs mit indlæg ovenfor.. tror du ikke det ville kunne fungere hvis man gjorde sådan?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #5: 10 Jan 2007, 18:57 »

Det var i hvert fald en mulighed at man kunne gøre sådan, men tror stadig det kan komme til at være meget forvirrende, da der vil være en masse spil blandet sammen!

Men det er i hvert fald en mulighed! Men kan da også godt være, at det slet ikke bliver så forvirrende. Lad os se, når der kommer gang i den med rapporter om spil Wink

Så tror det er en god idé du har fået Cube Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #6: 10 Jan 2007, 19:07 »

Brugernes spil, synes jeg er et bedre navn... Troede den handlede om Bades blog Wink
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #7: 10 Jan 2007, 19:11 »

Vil det blive for forvirrende, hvis man opdaterede i en besked hver gang? Sådan man skrev fx:

SÆSON 06/07





SÆSON 07/08


Osv.?
Logged

Practise makes Perfect!

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #8: 10 Jan 2007, 19:15 »

Jay^ : Man skulle nok skrive ens hold med stort øverst eller et eller andet, så læserne ved hvilken "blog" det handler om.
Logged

Waaah

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #9: 10 Jan 2007, 19:16 »

Jay^ : Man skulle nok skrive ens hold med stort øverst eller et eller andet, så læserne ved hvilken "blog" det handler om.


Self Wink
Det skulle jo så stå øverst, og så hvergang man lavede en update, lavede man en ny stor overskrift med hvilken sæson.?  Cool
Logged

Practise makes Perfect!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #10: 10 Jan 2007, 19:19 »

Se det kunne være en mulighed! Den tror jeg kunne fungere!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #11: 10 Jan 2007, 19:20 »

Det er bare med at komme igang med at skrive indlæg, så vil de jo blive rettet hen ad vejen indtil forvirringen er minimal Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #12: 10 Jan 2007, 19:30 »

Hej

Jeg har igennem længere tid gået og tænkt over om man ikke manglede en tråd hvor folk, som af en eller anden grund ikke vil starte en blog, men på samme tid gerne vil fortælle andre om det spil de har gang i. Derfor synes jeg at denne blog skal bruges til dette. Jeg havde forstillet mig følgende.

1: Man skriver en opdatering pr. sæson, Så det ikke bliver alt for forvirende.
2: Når man skriver et nyt indlæg om en ny sæson kan man i slutningen lige skrive "Læs om sæson 1 og 2 på side 7" eks.
3: De andre bruger kan give en karater fra 1-10
4: Man bestemmer selv hvor meget man vil gøre ud af det. Vil man sætte billeder ind eller vil man bare skrive 10-15 linjer om hvordan sæsonen er forløbet

Jeg håber i synes om ideen og vil meget gerne høre fra andre hvis de har forslag til "regl" ændringer eller et lidt bedre navn. Jeg kan nemlig huske at der var en sådan tråd til FM 2006, men ikke i denne omgang.

P.S. Jeg ville meget gerne selv starte, men er næsten lige startedet et nyt spil så derfor kommer der nok ikke lige noget fra min hånd de første par dage.


Kunne vi ikke bare opfordre folk til at lave små blogs her på sitet? For min skyld kan en update godt være en opsummering af et halvt års sportslig udvikling.

Den tanke har jeg i hvert fald leget med
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brugernes korte blog
« Svar #13: 10 Jan 2007, 20:02 »

Vil det blive for forvirrende, hvis man opdaterede i en besked hver gang? Sådan man skrev fx:

SÆSON 06/07





SÆSON 07/08


Osv.?

Vi, i bestyrelsen, har stemt om Jay^ forslag og det er blevet godkendt men en jordskredssejr på 100% for og 3% imod. På samme måde er cube forslag med at man linker til sit tidligere indlæg derfor blevet afvist med stemmer 75% i mod og 50 for. Dog skal man linke når man skriver et indlæg senere i "blogen", hvis i forstår
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brugernes spil
« Svar #14: 10 Jan 2007, 21:21 »

Jamen, så vil jeg da starte. Så kan I komme med rettelser hvis I mener der er noget der skal laves om.
Birkedahls spil

Lyon > Kaiserslautern > Napoli > Arsenal

SÆSON 06/07

Jeg startede i Lyon med store ambitioner. Jeg ville vinde "de 5 store". dvs. mesterskab og pokalen i Frankrig, Tyskland, England, Spanien og Italien. Derudover ville jeg vinde Champions League og Uefa Cup og i mellemtiden ville jeg være landstræner og vinde VM og EM, og måske African Nations og Copa America. Så der var nok at tage fat på.  Shockeret
Det startede som det skulle. Blev fransk mester i den første sæson og blev også pokalmester. I CL røg jeg ud til de senere vindere fra Barca lige efter gruppespillet.


SÆSON 07/08

Mine ambitioner var allerede blevet opfyldt i Lyon, men der var ingen klubber der tiltalte mig, så jeg blev i frankrig. Det blev til endnu et mesterskab plus den franske liga cup. I CL røg jeg igen ud til de senere vindere, denne gang var det Chelsea jeg mødte i kvartfinalen...


SÆSON 08/09

Jeg fortsatte i Lyon i et halvt år inden Kaiserslautern tilbød mig et job. De lå til nedrykning i 2. division, men jeg sagde ja tak. Det lykkedes at få dem op over stregen, og vi sluttede som nummer ni.


SÆSON 09/10

Næste sæson med Kaiserslautern, og min ambition var oprykning. Jeg nåede dog kun frem til februar måned. Her blev Napolis træner fyret, og det så jeg som en rigtig god klub. Stort stadion og en god økonomi. De lå også nede omkring nedrykningsstregen, men vi sluttede her som nummer ti.


SÆSON 10/11

Det gik lidt bedre i denne sæson, vi var dog ikke i nærheden af hverken mesterskab eller pokalen. En ret kedelig sæson egentlig, men det blev da til en femteplads.


SÆSON 11/12

En god sæson, som også var meget spændende. Vi røg hurtigt ud af pokalen, men var med helt fremme om mesterskabet, og så var vi jo med i UEFA cuppen. I februar blev jeg desuden landstræner i Nigeria, men det var en kort fornøjelse. I maj sagde jeg op igen, kunne ikke få det til at køre.  Forlegen UEFA cuppen blev vundet efter jeg i semifinalen havde slået Ajax ud, og mødte Liverpool i finalen. (på Brøndby stadion  Thumbs Up) Det hele blev afgjort på straffespark... I Serie A lå vi før den sidste kamp 1 point foran Sampdoria, og tre foran Inter. ...den sidste kamp var udebane mod...... Sampdoria! Vi formåede at klare 0-0, og dermed var mesterskabet i hus. Alt i alt en kanon sæson. Jeg valgte alligevel ikke at forlænge min kontrakt, da jeg gerne ville videre. Derfor blev jeg fyret og stod altså uden job.
Det skal selvfølgelig også nævnes at mine angribere havde en kollektiv off-sæson. De kunne bare ikke score!  ticked off Derfor lejede jeg Niclas Bendtner i Arsenal og han nåede at blive topscorer i klubben og var kraftigt medvirkende til at vi vandt mesterskabet og UEFA-cuppen. (lavede hattrick mod Ajax i semi'en)  Thumbs Up


SÆSON 12/13

Ny sæson, og hvad nu?!? Ja, der gik ikke længe før Arsene Wenger blev fyret på trods af tre mesterskaber på stribe. Uden at ansøge blev jeg tilbudt jobbet, og det kunne jeg ikke sige nej til. Det skal måske lige tilføjes at Arsenal på det tidspunkt var blevet verdens rigeste klub foran både Barca og Chelsea. Også Club coefficients føres af Arsenal. En lille måned senere blev jeg så også tilbudt at blive landstræner for Spanien. Igen, JA TAK!!! Spanien er forsvarende Verdens- og Europamester...  Shockeret
« Seneste Redigering: 27 Jan 2007, 20:43 af Birkedahl » Logged

Veni, vidi, vici

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010