home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Julekalender 2005
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Julekalender 2005  (Læst 16218 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller

Sv: Julekalender 2005
« Svar #30: 23 Dec 2005, 15:45 »

TILLYKKE!

Virkeligt sejt at du fik oprykning! Så blev det en rigtig succes julekalender, hvor enden er lykkelig!  Thumbs Up

AH
Gæst

« Svar #31: 23 Dec 2005, 17:17 »

Rigtig flot klaret Thumbs Up Jeg må indrømme, at jeg kun har læst de 2 første og de 2 seneste afsnit, men jeg synes virkelig at kvalitetsforskellen på dem er enorm. Stor udvikling Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #32: 24 Dec 2005, 11:12 »

Fantastiskt BlaZZo! Du har virkelig fået højnet niveauet i bloggen i løbet af denne måned, og det er jo bare prikken over i'et at du så rykkede op! Tillykke med det! Beslutningen om at træde tilbage kan selvfølgelig godt forstås, især nu hvor du er gravid Wink Jeg var lidt på herrens mark i hvordan du ville afslutte julekalenderen, men det var en rigtig god måde.

Som skrevet i kalenderen skal du have tak for at du har lavet denne julekalender, som har været spændende at følge med i. Glædelig jul, og et godt nytår! Smiley

PS: Super at undertegnede er nævnt hele 3 gange Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst

« Svar #33: 24 Dec 2005, 13:54 »

En fin afslutning, men jeg ville nu gerne høre videre om de kommende sæsoner. Spiller du videre på spillet, eller er du stoppet med det? For ellers kan du jo bare komme med en kort opdatering efter hver sæson. Kunne jeg i hvert fald godt tænke mig nu Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34: 24 Dec 2005, 15:49 »

Mange tak for alle de rosende ord jeg efterhånden har fået efter en lidt skidt start. Og her vil jeg gerne takke de personer som har gidet lige at kigge mine dele igennem for fejl. Zola, Guardiola, Bune, Hcan og Hawk1nZ skal her nævnes.

Til AH:
Jeg må desværre sige at jeg har lyst til noget andet nu. Efter spiller udkom i Oktober(?) så har jeg kun spiller med Doncaster da der tager sindsyg lang tid også at skrive ved siden af. Og nu er patchen jo også kommer så jeg føler det er på tide der skal ske noget nyt.

Håber der er forståelse med det Opstemt

Jeg kan ikke afvise at jeg vil starte en blog op her på forummet, men jeg ved det ikke endnu. Kunne godt tænke mig bare at give den gas med et hold uden at tænke på at skrive, skrive og skrive.

Jeg ønsker alle en glædelig jul. og please lad vær med at stemme på mig i Award i årets IRC Kegle! Jeg er dybt skuffet at jeg overhoved er kommet med det!

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

AH
Gæst

« Svar #35: 24 Dec 2005, 17:29 »

Mange tak for alle de rosende ord jeg efterhånden har fået efter en lidt skidt start. Og her vil jeg gerne takke de personer som har gidet lige at kigge mine dele igennem for fejl. Zola, Guardiola, Bune, Hcan og Hawk1nZ skal her nævnes.

Til AH:
Jeg må desværre sige at jeg har lyst til noget andet nu. Efter spiller udkom i Oktober(?) så har jeg kun spiller med Doncaster da der tager sindsyg lang tid også at skrive ved siden af. Og nu er patchen jo også kommer så jeg føler det er på tide der skal ske noget nyt.

Håber der er forståelse med det Opstemt

Jeg kan ikke afvise at jeg vil starte en blog op her på forummet, men jeg ved det ikke endnu. Kunne godt tænke mig bare at give den gas med et hold uden at tænke på at skrive, skrive og skrive.

Jeg ønsker alle en glædelig jul. og please lad vær med at stemme på mig i Award i årets IRC Kegle! Jeg er dybt skuffet at jeg overhoved er kommet med det!

Det er da helt forståeligt Smiley Bare hvis du spillede videre, så kunne du jo lige have smidt 10-15 linjer om hver sæson i forummet Wink Men jeg forstår det helt 100 procent. Thumbs Up

Har ikke stemt på dig til årets IRC Kegler, men du må ikke forsøge at påvirke os Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 24 Dec 2005, 17:47 »

"Har ikke stemt på dig til årets IRC Kegler, men du må ikke forsøge at påvirke os"

Uppps!! Det var bestem ikke meningen. Det må i undskyld.

Hav en god aften Wink

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #37: 02 Jan 2006, 18:48 »

Ærgeligt at du fik fyreseddlen, men det var nu fuldt fortjent at du fik den...  Peace

Ej, synes det var lidt ærgeligt at du blev fyret, da det var god læsning, men sådan er livet jo Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 07 Jan 2006, 09:48 »

Haha, skægt at læse opdateringen Opstemt

Ja, det var da surt at du får fyresedlen, selvom du ligger over nedrykningsstregen efter at have rykket op! Du skulle vel ikke have neglet lidt i kassen, og det var det du blev fyret for...? Smiley Men jeg glæder mig da til at følge med i dine fremtidige blogs BlaZZo

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 23 Jul 2006, 19:06 »

hvilken Mølby var det der blev fyret?

Come On You Spurs
COYS

lurking

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010