home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Vman-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 Udprint
Forfatter Emne: Vman-tråden  (Læst 244262 gange)
Kefiren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #885: 30 Jul 2014, 23:43 »

Desværre så bliver det en lang vej op til de seje gutter, jeg har fået en nem gruppe med bots i første sæson, men næste sæson bliver imod mega gode hold, hvor jeg skal kæmpe for at undgå nedrykning. Hvis jeg var kommet i gruppen med mine kammerater så havde jeg kunne rykke op fra 7 - 4 division, da det stortset kun er bots der er i deres grupper de rykker op i, så de får lige lidt flere penge at købe ind for end mig :S
Logged

Fuglsang
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vman-tråden
« Svar #886: 06 Dec 2014, 23:38 »

Jeg kunne godt tænke mig at give mig i kast med VMAN, men det frister ærligt talt ikke at starte helt forfra.
Hvis en af Jer herinde har en bruger, med en del credits på eller et stærkt hold, så kunne jeg godt være interesseret i din klub.
Jeg er villig til at betale for klubben :-)
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #887: 06 Dec 2014, 23:52 »

Jeg kunne godt tænke mig at give mig i kast med VMAN, men det frister ærligt talt ikke at starte helt forfra.
Hvis en af Jer herinde har en bruger, med en del credits på eller et stærkt hold, så kunne jeg godt være interesseret i din klub.
Jeg er villig til at betale for klubben :-)

Jeg har en tror den har omkring 1,8mio, stadion på 2660 og blåt træningsanlæg

Edit: Rødt ! og det er min lillebrors gamle bruger.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2014, 23:59 af Boennelykke » Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #888: 06 Dec 2014, 23:58 »

Er for første gang i min vman historie kommet i 2. division hvor jeg i første sæson lige akkurat overlede men her i den her uge ser det knap så godt mange gamle spillere måtte udskiftes før jeg ikke kunne få noget for dem, og det resultere i jeg i morgen begynder på wonderkid metoden for at tjene penge op de næste 6-7 måneder så jeg igen kan kæmpe med i 2. division bare længere oppe i stedet for i bunden xD

Mit hold hedder Randsea FC holder lige nu billig udsalg blandt alle mine spillere Smiley
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #889: 07 Dec 2014, 13:26 »

http://www.virtualmanager.com/clubs/914406/players

Det er seriøst de bedste og billigste spillere på markedet!!!! Hvis i køber dem kan de sagtens sættes på t-listen igen hvor der bliver tjent penge på dem !
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #890: 07 Dec 2014, 14:48 »

Ved ikke rigtigt om jeg orker at købe et nyt hold ind og spille igen Opstemt
Har også kun små 5 mio til at starte op med Skuffet
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #891: 12 Dec 2014, 14:38 »

Findes mit gamle hold stadigvæk derinde? Juventus FC !

Lol jeg kan se der er en anden som har fået mit navn.. Sure Rasmus! Opstemt

http://www.virtualmanager.com/clubs/12056 Ad det nye navn.. wow..
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vman-tråden
« Svar #892: 12 Dec 2014, 14:42 »

Lå du ikke nummer 1 på Vifa ranglisten engang? Eller forveksler jeg dig med en anden? Smiley
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Vman-tråden
« Svar #893: 12 Dec 2014, 15:04 »

Det er vist ham. Hvorfor login-banned?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #894: 12 Dec 2014, 15:24 »

Ingen aktivitet i over 4 år, men ligger åbenbart inde med 15.353.952 credits.
Stadion er der plads til 15.300, mener nok jeg har det største træningsanlæg (medmindre de har fået flere til)
Sælger klubben til 1:1.

Køb, køb, køb!

Har åbenbart været oppe og været nummer rang 455. Jeg må have være OK.
Klart potentiale!!!1
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #895: 12 Dec 2014, 15:31 »

Lå du ikke nummer 1 på Vifa ranglisten engang? Eller forveksler jeg dig med en anden? Smiley

Jo. Jeg var også den rigeste klub, havde så mange penge. Men spillet blev for ensformigt efter så mange år, så jeg solgte klubben til en anden. Der gik 2 dage, så kunne de se at de handler han lavede ikke stemmede overens med det jeg plejede at gøre, og det væltede ind med reports. Jeg havde intet sagt til nogle, så blev han login-banned til 35.

Spillet var sjovt dengang, byttehandler var lovlige. Jeg tjente så mange penge på det.

Men at være nummer #1 på vifarank, kræver jo bare de bedste spillere (ældre) også bliver du automastisk nr #1 hvis ligaen er stærk nok. Jeg syntes det var sjovere, at købe de helt unge, træne dem i et par måneder, også sælge / bytte videre med stor profit.




Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #896: 29 Jan 2015, 19:39 »

Nogle herinde der spiller, og har nogle talenter de godt vil af med? Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #897: 29 Jan 2015, 20:24 »

Er lidt i tvivl om jeg skal starte igen, efter de nye træninger, jeg forstår mig ikke helt på dem. Jeg har ikke noget stort stadion da jeg spillede med unge spillere. Så der er plads til 5400, til gengæld har jeg turkis anlæg, speciallæger og 20,5 mil på kontoen.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #898: 29 Jan 2015, 20:57 »

Er lidt i tvivl om jeg skal starte igen, efter de nye træninger, jeg forstår mig ikke helt på dem. Jeg har ikke noget stort stadion da jeg spillede med unge spillere. Så der er plads til 5400, til gengæld har jeg turkis anlæg, speciallæger og 20,5 mil på kontoen.

Du kunne jo evt starte med at trade med talenter, det er der gode penge i! i den her uge har jeg tjent omkring 4-5mil på det Smiley

Edit: Vel og mærke med sort træningsanlæg. Og jeg har omkring 3000-5000 på stadion til hver hjemmekamp, så der er dit stadion ikke for stort Smiley
« Seneste Redigering: 29 Jan 2015, 20:59 af Boennelykke » Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #899: 02 Feb 2015, 12:05 »

Er der andre end mig der har problemer med at komme på vman?
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010