home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Vman-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Vman-tråden  (Læst 244274 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #855: 08 Sep 2011, 14:07 »

Det er da dig der skal se reealiteten. Det skriver at det er decideret dumt. Hvordan?
Jeg tjener mere end nogensinde, og alligevel påstår du at det er DUMT?
Jeg har nu spillet vman i 5 år, og du skal ikke bilde mig ind, at jeg ikke kender spillet.
Desuden så synes jeg at du skulle tænke dig om før du skriver, lille ven.  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #856: 08 Sep 2011, 14:11 »

Clube Blaugrana.

Et år siden jeg var aktiv derinde, men havde da et temmelig godt træningsanlæg og var igang med at opbygge noget stort indtil jeg glemte at få forlænget - haha. Det skete et par gange og så mistede jeg lysten til det.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #857: 08 Sep 2011, 14:27 »

Det er da dig der skal se reealiteten. Det skriver at det er decideret dumt. Hvordan?
Jeg tjener mere end nogensinde, og alligevel påstår du at det er DUMT?
Jeg har nu spillet vman i 5 år, og du skal ikke bilde mig ind, at jeg ikke kender spillet.
Desuden så synes jeg at du skulle tænke dig om før du skriver, lille ven.  Thumbs Up

Det er da dumt at betale for trænere når man ikke har bedre træningsanlæg end du har.
Logged

fckmax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vman-tråden
« Svar #858: 08 Sep 2011, 14:53 »

Det er det da ihvertfald ikke?
- Jeg har nu kørt med 3 trænere i 5 uger, og jeg tjener ved at havde dem ansat, da de får mine spillere til at stige i stats.. Du skal bare købe spillere, træne et par gange, og wupti, så har du solgt ham for mere end 100.000 C, end hvad du købte ham for..

Så du skal fandme ikke fortælle mig at det et decideret dumt, da jeg bla. ikke har lavet et talent i 2 år, og så eftersom art jeg har erhvervet mig med trænere, så på 3 uger har jeg lavet 2 talenter...

You got owned, buddy!!
Lyder nice, har du et godt råd til hvordan man får fat i ordentlige trænere? Kan se at den billigste du har til ca. 2k om dagen, har rimelig gode egenskaber??
Logged

MBryoma
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #859: 08 Sep 2011, 15:27 »

der er ikke noget dårlige ved at have 3 træner når man mener at man har råd til dem og samtidig træner dine spiller muligvis bedre MEN det er bare et enormt omkostning for klubben da du skal betale for at købe dem + deres høj løn ;-(
Logged

One Team One Goal,
You Can't Believe In The Dream,
Until You Believe In Each Other

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #860: 08 Sep 2011, 15:40 »

Lyder nice, har du et godt råd til hvordan man får fat i ordentlige trænere? Kan se at den billigste du har til ca. 2k om dagen, har rimelig gode egenskaber??

Skaf dig et hold, derefter skal du blot vente til du får en god sum penge, og så skal du købe billigt og sælge dyrere.
Du skal bare gøre dig selv den tjeneste ALTID at sælge dyrere end den såkaldte pris du har købt spilleren for...


@Blomvikings: Jeg har godt og vel 2 millioner credits, samt synes jeg heller ikke min trup er speciel dårlig, desuden kan jeg ikke se hvorfor der er forskel på om man har træner i en klub som har 'Baneanlæg' (Blå) eller om man har 'Verdensklasse træningsanlæg' (Mørke grøn)..

 
Så det ville være rart hvis du kunne fortælle mig den detalje der gør det bedre at anskaffe sig en træner, når ens træningsanlæg er blandt de bedste?  Huh

Alene i denne uge har jeg fået et overskud på mine samlede handler på 315.000 Credits +/-, og så har jeg også præmiepenge og billetindtægter..
Og det var ikke fordi at det har været et uge med virkelig meget gang i den.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2011, 15:45 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #861: 08 Sep 2011, 15:58 »

Jeg mente bare at det hænger sammen med økonomien. My bad, jeg ikke skar det ud.

Jeg har i denne uge tjent 900k og det har heller ikke været nogen speciel god uge.
Jeg sparer de udgifter en træner er (2-5.000 credits om DAGEN) og bruger dem på at købe/sælge spillere. Det synes jeg går stærkere. Istedet for at bruge så mange penge på en træner, der ikke gør det HELT store i mine øjne. Folk kan jo alligevel se om træningen har været med en træner eller ej...
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #862: 08 Sep 2011, 16:09 »

Derfor har jeg stadig den opfattelse at trænerne er med til at udvikle spillernes stats, hvilket jeg også klart kan se..
Men du har lov til at have din mening, såvel som jeg har min..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Vman-tråden
« Svar #863: 10 Okt 2011, 16:01 »

Går det godt i jeres vman? Wink
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #864: 10 Okt 2011, 16:07 »

Jeg mente bare at det hænger sammen med økonomien. My bad, jeg ikke skar det ud.
 
Jeg har i denne uge tjent 900k og det har heller ikke været nogen speciel god uge.
Jeg sparer de udgifter en træner er (2-5.000 credits om DAGEN) og bruger dem på at købe/sælge spillere. Det synes jeg går stærkere. Istedet for at bruge så mange penge på en træner, der ikke gør det HELT store i mine øjne. Folk kan jo alligevel se om træningen har været med en træner eller ej...

Da jeg spillede så havde jeg trænere. Fik snildt solgt de unge spillere for et par millioner og for mig på det tidspunkt så kunne det ikke betale sig at ikke have trænere.
Nu handler det også meget om ens træningsanlæg og hvis man er en mindre klub med et knap så stort anlæg, så vil jeg sige at din model er klart bedst.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #865: 30 Nov 2011, 12:57 »

Da jeg spillede så havde jeg trænere. Fik snildt solgt de unge spillere for et par millioner og for mig på det tidspunkt så kunne det ikke betale sig at ikke have trænere.
Nu handler det også meget om ens træningsanlæg og hvis man er en mindre klub med et knap så stort anlæg, så vil jeg sige at din model er klart bedst.

Det er lige præcis det jeg mener Smiley

Jeg er startet lidt op med mit hold igen sammen med en ven, som jeg også tidligere skrev, og nu er jeg så kommet i den situation hvor jeg SKAL have trænere Smiley

FC Næsespray hvis det har nogen interesse Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #866: 04 Mar 2012, 20:44 »

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vman-tråden
« Svar #867: 19 Nov 2013, 20:08 »

Er der ingen som spiller dette spil mere? Kan huske jeg spillede det i '07 eller sådan noget, men har for fem dage siden lavet en klub igen. Det er faktisk meget sjovt at få tiden til at gå med. Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #868: 19 Nov 2013, 20:31 »

Er der ingen som spiller dette spil mere? Kan huske jeg spillede det i '07 eller sådan noget, men har for fem dage siden lavet en klub igen. Det er faktisk meget sjovt at få tiden til at gå med. Smiley

Jeg startede selv igen for små 2 uger siden, meget hyggeligt spil, som de arbejder på at gøre bedre.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vman-tråden
« Svar #869: 19 Nov 2013, 20:35 »

Har spillet det i et stykke tid nu.
Har et hold i 6. Division England.
Logged


Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 62 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010