|
molle
|
|
Luke Chadwick fra man utd.. han blev fandme god! bare ikke i virkeligheden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Ja, uha Djordjic og ham var super efter to år i CM 01/02!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZaZZal
|
|
Uwe Rosler, eller noget i den stil .. han bombede i CM2 .. Det var dengang man kunne få Raul og Beckham til Brøndby .. dengang Davor Suker også spillede  ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Og når vi er ved Luke'erne i United, så blev også Luke Steele en sublim målmand i en lidt ældre version (husker ikke præcist hvilken). Han ser langt fra ud til at besidde helt så stort et talent i virkeligheden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Og når vi er ved Luke'erne i United, så blev også Luke Steele en sublim målmand i en lidt ældre version (husker ikke præcist hvilken). Han ser langt fra ud til at besidde helt så stort et talent i virkeligheden.
I 06 blev han udset til at være den nye Paul Robinson  Kunne det være den du tænkte på? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
I 06 blev han udset til at være den nye Paul Robinson  Kunne det være den du tænkte på?  Nej. Det var vistnok i CM 4, men jeg er ikke sikker. Det var i hvert fald før FM-tiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Uwe Rosler, eller noget i den stil .. han bombede i CM2 .. Det var dengang man kunne få Raul og Beckham til Brøndby .. dengang Davor Suker også spillede  .. det var tider... Byttede Vilfort for Zidane og Cira Ferrara fra juventus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Stan Collymore var en af de helt stærke bomber i Premier League i CM2, men i virkeligheden gik han ned da han var udlånt til en klub i den 3. bedste liga.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Vi er nogen der bor i byen som Hesselgods ligger i,  men nej har hverken alderen eller talentet til det. Hehe..  det er også rimelig dyrt og gå der..  så ved ikk helt om mine forældre overhovedet har råd til det..  men skal til optagelsesprøve i Februar, mener jeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Tror aldrig jeg glemmer Ulrik Balling, han blev så glad hver gang han blev kåret som verdens bedste spiller og havde scoret over 100 mål i en sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
 I hvilket spil var det Det var med 3-4-3 Owen taktiken, mener det var cm3 eller lign
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thecatholic
|
|
Tommy Svindal Larsen var altid et sikkert hit og klare sig altid godt i de store klubber jeg købte ham til men hans egen karrier førte ham kun til Nurnberg og nu er han tilbage i Norge.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Sigurd rushfeldt (stav :S )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forza-Moggi
Lilleputspiller
|
|
Kisliy. Er stadig ung men kan på ingen måde forestille mig at han når op på det samme niveau som i sidste spil. Ellers må jeg tilslutte mig Aghahowa. Fuck hvor var han vild... Vi er nogle der stadig husker Kern Lyhne og for den sags skyld den kære Peter Madsen...
Simonetta fra Roma fra 2005 er ellers mit byd på den sjerne der aldrig blev eller bliver til noget.
Moggi
|
|
|
|
|
|
Let's kick racism out of football!
|
|
|
|