home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1146 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Esbjerg fB - Igen og Igen og
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB - Igen og Igen og  (Læst 26268 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #135: 18 Jan 2007, 22:33 »

Tak Dau ... Han er 28 år !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #136: 18 Jan 2007, 22:45 »

Frieks bliver
1. Juli 2010 - Michael Hansen, BT

Carl Frieks meldte i vinters ud at han efter den netop overståede sæson ville forlade Esbjerg. Dette har den 35 årige manager nu trukket tilbage. Han giver følgende til grund: "Min familie er vigtigst, vi har talt om tingene, og de mener vi skal blive lidt endnu. Jeg har også altid haft en lille drøm om at gøre Esbjerg fB til en af verdens bedste klubber. Der er lang vej, men ikke lige så lang som da jeg overtog holdet. Vi har udviklet os meget, og nu vil jeg følge op på dette.

Beslutningen kommer ligesom transfervinduet igen åbner op for danske klubber. Esbjerg har forstærket sig massivt før næste sæson, det vil vi tale mere om d. 1. September når transfervinduet lukker. I Esbjerg er man begejstret over at deres succestræner alligevel har hensigt i at blive i klubben. Niels Erik Søndergaard sportschef i EfB sagde følgende til beslutningen: "Carl har givet Esbjerg et enormt ekstra pust, og vi tror stadig han kan give os mere. Vi har igennem de seneste sæsoner fået 2 DM-Guldmedaljer, 1 4 plads og en hel del udlandsk erfaring. Vi har set spillere som Cardenas, Smith, Mota og Simon Poulsen vælge os frem for udlandske klubber."

Esbjerg har iøvrigt netop startet et byggearbejde som udbygger Esbjerg Stadion med lidt over 7000 siddepladser mere. Så Stadionet når knapt de 20.000. Esbjergs gennemsnit har i denne sæson være på 13.497. Men i næste sæson forventer man mange flere. Også Ungdomsfacilitetern e får et ekstra pust op af. Esbjerg vil være en udviklingsklub på højde og bedre end FCM.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #137: 18 Jan 2007, 22:47 »

Afstemningen er slut: Jeg bliver nok i Esbjerg... Men sådan troede i jeg endte Smiley

Hvor lander Carl Frieks næste gang ?

England  2 (11,8%)
Spanien  0 (0%)
Italien  0 (0%)
Tyskland  3 (17,6%)
Frankrig  5 (29,4%)
Holland  3 (17,6%)
Danmark  3 (17,6%)
Et helt ottende land  1 (5,9%)
Antal Stemmer: 17


 
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #138: 18 Jan 2007, 22:48 »

Fandt du, lavede du, eller fik du billedet. Er nysgerrig Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #139: 18 Jan 2007, 22:52 »

Fik John Spurs til at prøve at lave en Smiley eller han valgte selv at prøve Peace Synes da den er fed nok... Din lignede mere en spiller, undskyld :/ men tak for at du prøvede
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #140: 18 Jan 2007, 22:55 »

Fik John Spurs til at prøve at lave en Smiley eller han valgte selv at prøve Peace Synes da den er fed nok... Din lignede mere en spiller, undskyld :/ men tak for at du prøvede

Ja, men som skrevet i PB'en, så er det til at lave spillere, og der er begrænsede midler. Skuffet
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #141: 18 Jan 2007, 22:58 »

Hæhæ. En gæv englænder.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #142: 18 Jan 2007, 23:01 »

Hehe ja cube Smiley

Ved jeg godt GHERTESTEAS . Og nu fandt jeg en Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #143: 18 Jan 2007, 23:40 »

Sarki og de andre ankommer til Esbjerg
1. Juli 2010 - Jakob Lassen, Ekstra Bladet

Emmanuel Sarki, Tommy Bechmann og Rouwen Hennings ankom idag til Esbjerg fBs træningsanlæg til deres første træningspas i klubben. Sarki og Hennings er 2 store fremtidstalenter. Sarki havde en af hans nære venner med til Esbjerg idag, John Obi Mikel (ses på foto) han var umiddelbart begejstret over Esbjergs udvikling, han afslørede at han havde tilbud fra klubben for 5 år siden, før han skrev under med Chelsea. "Der så det meget ringere ud, men nu ser det da rigtig godt ud i Esbjerg." - Mikel.


Tommy Bechmann er hentet i tyske Koblenz. En meget lille klub, han så også meget begejstret ud da han ankom til den klub der gjorde ham til en stjerne. Den klub der troede på ham. Tommy bliver en forstærkning som kan gå ind og markere sig gevaldigt allerede nu. "Jeg er beæret over at være tilbage i Esbjerg, jeg har altid gerne villet have skiftet tilbage, også i mine yngre år, ligesiden det gik ned ad bakke i Bochum." - Bechmann.


Rouwen Hennings er der ikke mange der kender, men han kan og vil blive en stor del af Esbjerg næste sæson. Den erfaring han har fra Hamburg vil give Esbjerg det ekstra pust. Han har ikke fået den store Bundesliga succes, men han har gjort det godt i de sidste par sæsoner i den tyske pokalturnering. "Esbjerg er en klub i strygende fremgang, en klub jeg vil være en del af. Næste sæson skal de forsøge at avancere sig fra sidste sæsonsudgangspunkt i Tredje kvalrunde, til nu at gå i Gruppespillet, det glæder jeg mig til at hjælpe dem med." - Hennings.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #144: 18 Jan 2007, 23:41 »

God update. Glæder mig især til at se Sarki i aktion.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #145: 18 Jan 2007, 23:43 »

SS kommer d. 1 Sep Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #146: 20 Jan 2007, 00:17 »

Esbjerg sikre sig talenter
1. Juli 2010

Esbjerg er i løbet af de seneste dage blevet enige om priser og kontrakter til følgende unge talenter. Simon Kjær fra FCM, Mads Laudrup fra FCK, Nicolai Agger fra Brøndby og Gylfi Sigurdsson fra engelske Reading. Alle unge talenter som har kostet omkring 1 - 9 mio. mens Gylfi var gratis. De kommer efter klubben også idag hentede Tommy Bechmann, Rouwen Hennings og Emmanuel Sarki.

"Esbjerg er en spændende klub som nu er blandt de bedste i Danmark, og som kan kæmpe med de store i Europa i år. Derfor valgte jeg at skrive under med dem." - Simon Kjær, tidligere FCM.





Stjerner smutter uden sum
1. Juli 2010

Det var en trist Carl Frieks vi talte med idag, efter klubben mistede Sherman Cardenas til München og Nikolai Høgh til Man City gratis. Ingen penge. Som Carl selv gav udtryk for var det ca. 60 mio + ekstra indkomst som røg for zero. Kim Madsen smuttede også til Viborg mens Bjarni Vidarsson skiftede til Viking, dette dog for knapt 3 mio samlet, rygtes det.

"Det er utrolig trist og se dem smutte gratis, men vi må ikke gå ned af det. Ikke græde over spildt mælk." - Carl Frieks.





Esbjerg brud med flere samarbejdsklubber
7. Juli 2010

Esbjerg afbrød idag samarbejdet med følgende esbjergensiske og omegns klubber. Varde, Skærbæk, Spangsberg, Hjerting, Ribe, Esbjerg IF 92 og Næsbjerg. Angiveligt af den grund at deres omdømme er for lille. Esbjerg er nu blevet en middelklub i verden og storklub i Danmark. Derfor skal de have bedre rugeklubber.





Lucena forlænger med Esbjerg
8. Juli 2010

Esbjerg og Jerry Lucena blev idag enige om en forlængelse af hans tidligere kontrakt. Så Lucenas kontrakt med Esbjerg nu løber til 2012. Jerry Lucena har ikke fået så meget spilletid i sidste sæson. Men han håber på mere i næste sæson. "Jeg valgte at forlænge fordi jeg ikke ser andre muligheder, Esbjerg er min klub, og jeg har ikke modtaget andre bud." Sagde Lucena.




Talenter underskriver nye kontrakter

10. Juli 2010

Esbjergs 2 lovende talenter for fremtiden, Mikkel Vendelbo og Thiago Maranhao forlængede idag deres kontrakter med klubben. Mikkel Vendelbo var sidste sæson lejet ud til samarbejdsklubben Notts Co. med stor succes, idet han lavede 6 mål i de 15 kampe han var i klubben, som midtbanespiller. Thiago spillede sidste sæson omkring startopstillingen i Esbjerg. De forlænger begge med 3 år.




Argentina verdensmester
11. Juli 2010

Argentina sikrede sig idag en meget stor titel. De slog i finalen af dette års VM Mexico med 3-0 og fastslog dermed at de var de rigtige vindere i Syd Afrika. VM har været en succes for de Europæiske hold, idet de havde 6 hold repræsenteret i Kvartfinalerne og 2 i Semifinalerne. Men ingen af dem kunne gå hele vejen.

Endnu en landsholdsnyhed er at Jon Dahl stopper på Landsholdet.






OB henter mislykket talent i Esbjerg

13. Juli 2010

Oddur Guomundsson er navnet på det islandske talent som i 2006 skiftede til Esbjerg. Det er kun blevet til reserveholdskampe i Esbjerg. Men OB har tilsyneladende forelsket sig i det esbjergensiske talent. Så meget at de idag hentede ham for omkring de 3 mio. "Jeg er lykkelig over at få chancen i OB." Sagde Oddur Guomundsson.




Det tager sku lang tid at lave sådan en update Skuffet

Sidste af denne slags, men lidt nyheder !
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #147: 20 Jan 2007, 00:27 »

Syntes faktisk du er en af de bedste blog skrivere på sitet, Møller!  Thumbs Up

Fed blog  Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #148: 20 Jan 2007, 00:35 »

Uha tak Rooland Shockeret  Peace du er en guttermand Smiley

Rozz hvad mener du ?  crazy
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB - Igen og Igen og
« Svar #149: 20 Jan 2007, 00:37 »

Uha tak Rooland Shockeret  Peace du er en guttermand Smiley

Rozz hvad mener du ?  crazy

Kan især kan lide dit layout og dine hyppige updates.

OT : tjek chatten, Møller!

Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010